-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
audi tt 1.8t cabrio οχι quattro 2006 με 80000 χιλ δερματα-ηλεκτρικη οροφη με τιμη αγορας 17000 και τιμολογιο 12000 πληρωσε 4200 τελωνειο.δηλ τελικο κοστος 21200.
τιμη ελλαδας ως μετ/νο απο 27 εως και 30000 ευρω.
Δηλαδή, εάν καταφέρει κάποιος να αλλάξει το τιμολόγιο, πληρώνει και λιγότερο τελωνείο? Η εργοστασιακή τιμή του μοντέλου ποια ήταν? Άσχετο, έχω την εντύπωση οτι υπάρχουν κάπου οι εργαστασιακές τιμές όλων των μοντέλων? Κάτι αντίστοιχο και για τις προδιαγραφές EURO?
-
Αυτό σκέφτομαι και εγώ... Δε γνωρίζω αλλά λογικά στους καταλόγους των τελωνείων θα πρέπει να προκύπτει ελάχιστη αξία πάνω από 12000, ίσως κοντά στις 18.000 για ΤΤ κάμπριο 2ετίας.
Σου έφεραν αντιρρήσεις στο τελωνείο για την τιμή?
Πολύ καλή αγορά πάντως! Μπράβο! -
Ξέρει κάνεις τίποτα για την μείωση των τελών εισαγωγής που έχει ειπωθεί για το 2008?
-
Aδερφια γεια. Ξερει καποιος αν πρεπει να πληρωθει (απο νομικης πλευρας) το 60% της τιμης του αυτοκινητου στη χωρα αγορας ( Ε.Ε.) ? (Η εξωφληση θα γινει μετα την δοκιμη ).
Ξερει καποιος την GEKOTRANS Αγγλιας ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Eρώτηση: Συγγενικό πρόσωπο έχει 80%+ αναπηρία, και στην Ελλάδα μπορεί να αγοράσει αυτοκίνητο με έκπτωση(καινούργιο) και χωρίς να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας(καινουργιο&μεταχειρισμένο). Από εξωτερικό ισχύει κάποια διευκόλυνση με τον εκτελωνισμό?
Επίσης, αυτοκίνητο 20ετίας απο εξωτερικό, 1600cc, με 120.000km και αξία αγοράς γύρω στα 3.000, πόσο κοστίζει ο εκτελωνισμός του?
-
Χαιρετώ ολους τους φιλους/ες του φορουμ!
Αν ειναι ευκολο να μου απαντησετε τεκμιριωμενα, εχω την εξης ερωτηση:
Bmw Z4 2005 2.0 (150ps) 2005 μοντελο, με 50.000km, με εξτρα χενον και δερματινα καθισματα, ποσο περιπου θα κοστισει ο εκτελωνισμος του???
Μηπως γνωριζει κανεις την εργοστασιακη αξια (CIF) του συγκεκριμενου μοντελου?
Εχει εκτελωνισει κανενας το μοντελο αυτο για να ξερουμε στην πραξη ποσο βγηκε?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Ονειρευτηκα χθες το βραδυ οτι καταργηθηκαν τα τελη και οτι ολοι μπορουμε να αγορασουμε αυτοκινητα απο την Ευρωπη και να τα φερουμε στο Ελλαντα χωρις επιβαρυνση.....
Μετα ξυπνησα και καταλαβα τι μπανανια ειμαστε. Ειναι πολυ αδικο ρε γαμωτο αυτο που συμβαινει. Να βλεπεις κατι bmw 320 Ε46 να πωλουνται σε εξευτελιστικες τιμες στην Γερμανια και να αναγκαζεσαι να δινεις τα διπλασια για να παρεις το ιδιο αμαξι. Ε ΟΧΙ. Αντε και μαμηθειτε ολοι Πασοκοι και Νεοδημοκρατες
-
ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΜΑΚΑΚΕΣ? 68.000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ GTR ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ. ΑΧ ΡΕ ΑΛΟΓΚΟΥΦΗ
http://www.autoblog.com/2007/10/29/ligh ... g-in-2010/ -
Τα έχεις πάρει άγρια ε? Δεν έχεις και άδικο. Από πού ν'αρχίσεις και πού να τελειώσεις φίλε μου. Μην το πολυψάχνεις θα τρελαθείς.
-
honda accord diesel 2.2.
Tι τελωνείο έχει ένα μοντέλλο του 2004 και τι ένα παλιότερο,ξέρει κανείς?
Γενικά ξέρει κανείς να μας πει με τα παλαιότερα τι τελωνιακή επιβάρυνση έχουν αν έτος? -
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Ειναι πολυ αδικο ρε γαμωτο αυτο που συμβαινει.Και παράνομο, μιας και η Ελλάδα έχει καταδικαστεί ουκ ολίγες φορές σε σχετικές υποθέσεις στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια. Τελωνείο για οποιοδήποτε αγαθό που προέρχεται από ΕΕ δεν νοείται. Είναι σαν να περνάς τελωνείο για να πας από Τρίκαλα στα Γιάννενα... Άλλο που η μπανανία δεν θέλει να καταλάβει.
Συμφωνώ πως τα μεταχειρισμένα από Ευρώπη είναι καλή περίπτωση και σε χαμηλότερες τιμές και προσωπικά θέλω σαν τρελός να καταργηθεί αυτό το ηλίθιο σύστημα, ΑΛΛΑ σκεφτείτε ότι όταν γίνει αυτό θα πέσει σημαντικά και η αξία του δικού σας μεταχειρισμένου...
@G60,
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα, άρα το να βρεις την εργοστασιακή CIF αξία του με το τελωνείο είναι εξαιρετικά δύσκολο... Από μικρή πείρα με τελωνεία, μου φαίνεται πιο εύκολο να φτιάξεις τον πύργο του Άιφελ σε φυσικό μέγεθος με καρφίτσες κολλημένες μεταξύ τους με σάλιο του βασιλικού τερμίτη της Ουγκάντα, παρά να βγάλεις άκρη... Βέβαια ένας πιο ειδικευμένος στ' αμάξια είσως σε βοηθήσει περισσότερο...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ειναι πολυ αδικο ρε γαμωτο αυτο που συμβαινει.
Και παράνομο, μιας και η Ελλάδα έχει καταδικαστεί ουκ ολίγες φορές σε σχετικές υποθέσεις στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια. Τελωνείο για οποιοδήποτε αγαθό που προέρχεται από ΕΕ δεν νοείται. Είναι σαν να περνάς τελωνείο για να πας από Τρίκαλα στα Γιάννενα... Άλλο που η μπανανία δεν θέλει να καταλάβει.
Δυστυχώς ψάχνοντας κατάλαβα ότι δεν είναι παράνομο το να έχει τέλη ταξινόμησης μια χώρα εντός ΕΕ και ότι οι καταδίκες ήταν για το ύψος των τελών και κυρίως για τη διαφοροποίησή τους με βάση την ηλικία του αυτοκινήτου. Όπως σε ποτά, τσιγάρα, καύσιμα και άλλες ειδικές κατηγορίες εμπορευμάτων, έτσι και στα αυτοκίνητα η κάθε χώρα δικαιούται να έχει τέλη, αρκεί να υπακούει σε ορισμένους κανόνες. Ίσως κάποιος ξέρει να μας πει παραπάνω, αλλά αυτό που θυμάμαι είναι ότι πρέπει τα τέλη στα αυτοκίνητα εξωτερικού πρέπει να αντιστοιχούν στην φορολογία που έχει 'παραμείνει' στην τιμή ενός ίδιου αυτοκινήτου εντός της χώρας. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω...
Συμπέρασμα: μην περιμένετε να καταργηθούν τα τέλη ταξινόμησης, δεν πρόκειται. Να αναπροσαρμοστούν, μπορεί.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
@G60,
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα, άρα το να βρεις την εργοστασιακή CIF αξία του με το τελωνείο είναι εξαιρετικά δύσκολο... Από μικρή πείρα με τελωνεία, μου φαίνεται πιο εύκολο να φτιάξεις τον πύργο του Άιφελ σε φυσικό μέγεθος με καρφίτσες κολλημένες μεταξύ τους με σάλιο του βασιλικού τερμίτη της Ουγκάντα, παρά να βγάλεις άκρη... Βέβαια ένας πιο ειδικευμένος στ' αμάξια είσως σε βοηθήσει περισσότερο...
ΑΣτα να πάνε
Απ ότι κατάλαβα για εισαγωγή πριν του 2004 πέφτει γδάρσιμο.,αν και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.
Υπάρχουν δύο τραγικές περιπτώσεις.
Η μια είναι ότι το τελωνείο αφήνει ανοικτό το πεδίο αξιολόγησης εκτελωνισμού του αυτοκινήτου με βάση κάποιους μαθηματικούς υπολογισμούς.
Στην ουσία το ίδιο το κράτος αφήνει τον εκτελωνισμό στην τύχη των αετονυχιδων γι αυτό και δενμπορούμε να βγάλουμε άκρη επ ακριβώς.
Στη δεύτερη έχουν τύχει αρκετές περιπτώσεις όπου υποψήφιοι πελάτες στις κατά τόπους αντιπροσωπείες κι όσες από αυτές φυσικά διέθεταν και στην ελλάδα τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλλα τους με πετρελαιοκινητήρες ,στην απαίτηση του αγοαραστή να πληροφορηθεί για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα οι πωλητές συμπεριφερόντουσαν λες και δεν ήθελαν να τα πουλήσουν με τπτ
'τι το θέλεις,είναι ποιό ακριβό(ρε εσύ θα το πληρώσεις,δε θες να το πουλήσεις?) τα πετρέλαιο κοστίζει το ίδιο με τη βενζίνη ' και διάφορα άλλα ευτράπελα.
Τι συμφέροντα κρύβονται ρε π@ύστη μου από πίσω τους?Τεσπά υπάρχει κάποιος σχετικός στο φόρουμ να μας απαντήσει?
TOYOTA CORROLA 2.0DIESEL COMBI μοντελλο 2004 και τιμή 7500~
HONDA ACCORD 2.2 DIESEL STATION WAGON κι αυτό 2004 και τιμή 9000~.Μπορούμε να έχουμε μια εικόνα περί εκτελενωνισμού και φπα?
-
Νομίζω οι εκτελωνισμοί έχουν αλλάξει από 1/2008.
Διάβασε αυτό, μπορεί να πάρεις μια ιδέα.
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htmΌπως γράφει κι ο Μάρκος χωρίς έγκριση τύπου θα σε βασανίσουν πάρα πολύ.
-
Aποψη μου ειναι οτι αν καποιος θελει να παρει spor μοντελο απο το εξωτερικο και να δωσει λιγα λεφτα στο τελωνειο(να τους πιασει κοροιδα) ειναι η αγορα ΡX8(revolution για να μην σε χρεωσουν και τιποτα extra). Υπαρχουν αρκετα απο 11-14.000 ευρο που ειναι σε καλη κατασταση. Δεν θα δωσεις πανω απο 2000 στο τελωνειο και παλι θα σου ερθει πολυ φθηνοτερα απο το να παρεις μεταχειρισμενο απο την Ελλαδα.
Το θεμα βεβαια ειναι να εχεις γνωστο στην Γερμανια για να κανει την αγορα(να δει αν ειναι τρακαρισμενο και γενικα σε τι κατασταση) και να το φερει οδικως.
-
Αν φερεις οδικως rx-8 τη διαφορα θα την πληρωσεις σε βενζινες
-
θελω να κανω μια ερωτηση και να απαντησουν μονο οσοι ειναι σιγουροι.
Επειδη η μητερα μου ειναι απο γερμανια,εγω εχω και γερμανικη ταυτοτητα.Επισης πολυ ευκολα μπορω στη γερμανια να αραδωσω το ελληνικο μου διπλωμα και να παρω γερμανικο διπλωμα οδηγησης.Και τωρα το ερωτημα.
Μπορω να αγορασω αυτοκινητο απο γερμανια και να το κυκλοφορω μονιμα εδω στην ελλαδα με γερμανικες πινακιδες?
Υπαρχει εστω μια στο μυριο να μου κατασχεθει απο κανα περιεργο μπατσο?
Λογικα οταν με σταματησουν για ελεγχο και τους δειξω τη γερμανικη ταυτοτητα και το γερμανικο διπλωμα δεν ειμαι οκ??
Βεβαια εππαγελματικα δραστηριοποιουμαι στην ελλαδα(εχω καταστημα)Για βοηθηστε οι γνωριζοντες αυτα τα θεματα
-
πρέπει να το πάρεις στο όνομα της μητέρας σου με γερμανικές πινακίδες φυσικά (και αυτό όχι με σιγουριά οτι γίνεται)
εαν μπορέσεις όμως, θα το κυκλοφορείς εδώ άνετα. -
Παρόμοια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος ας μας απαντήσει...
Εχω αδερφό ΜΟΝΙΜΟ κάτοικο εξωετρικού, με διεύθυνση και εργασία πάνω και εκκαθαριστικό από εφορία εκεί...
Μπορεί να αγοράσει από εκεί αυτοκίνητο στο ΟΝΟΜΑ του και να το κυκλοφορώ εγώ εδώ με τις ξένες πινακίδες? Σε περίπτωση ελέγχου τί λέω? Νομίζω δικαιούνται τα πρώτου βαθμού συγγένεις να το κυκλοφορούν ή όχι? -
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Παρόμοια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος ας μας απαντήσει...
Εχω αδερφό ΜΟΝΙΜΟ κάτοικο εξωετρικού, με διεύθυνση και εργασία πάνω και εκκαθαριστικό από εφορία εκεί...
Μπορώ να αγοράσω από εκεί αυτοκίνητο στο ΟΝΟΜΑ του και να κυκλοφορώ εδώ με τις ξένες πινακίδες? Σε περίπτωση ελέγχου τί λέω? Νομίζω δικαιούνται τα πρώτου βαθμού συγγένεις να το κυκλοφορούν ή όχι?OXI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.