Αρχικά το kangoo ειναι αρκετα ψηλο για κανονικες καταστάσεις. Θέλω ενα εν δυνάμη εκτός δρόμου όχημα. Εάν η κύρια του χρήση ήταν εκτός δρόμου, δεν θα κοίταγα ποτέ το kangoo. Μου αρεσει που ειναι βαν, υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθεί και σαν camper..
Latest posts made by georgemvg
-
RE: Kangoo 4x4?
-
Kangoo 4x4?
Εάν κάποιος ήθελε ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, λιγο ψηλό, λίγο τετρακίνητο, με όχι 300.000 κυβικά μοτέρ, τι άλλο θα μπορούσε να βρει εκτός από το Kangoo;
-
RE: Kangoo 4x4?
Εάν κάποιος ήθελε ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, λιγο ψηλό, λίγο τετρακίνητο, με όχι 300.000 κυβικά μοτέρ, τι άλλο θα μπορούσε να βρει εκτός από το Kangoo;
-
RE: FORUM "Αγροτων"
Άκουσε κανείς για αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα επίπεδα των ιχ?
-
RE: navara+χιόνι-πάγος
Ο ένας λέει για το πως θα σταματήσουμε αν αρχίσουμε να γλιστράμε στον πάγο, και ο άλλος για το πως θα οδηγούμε στον πάγο και όλα αυτά σε κατωφέρεια. Το θέμα είναι ότι τα πράγματα που λέει ο leonp φεύγουν απο το πως θα σταματήσουμε στον πάγο και τα φέρνει και στο πως θα οδηγουμε. Ο μόνος λόγος να βάλεις νεκρά ειναι όταν θέλεις να σταματήσεις εντελώς. Και αυτό γιατι μπορεί να προκληθεί εκείνη την ώρα το 'μπλοκάρισμα' απο τον κινητήρα που λέγαμε, το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από το σκορτσάρισμα που κάνει το μοτερ όταν θέλει να σβήσει απο τις στροφές κάτω από το ρελαντι.Ακόμα χειρότερα με μια σχέση πάνω, που σημαίνει οτι με μικρή ταχύτητα, η κίνηση του οχήματος πιέζει το μοτέρ σε ακόμη πιο λίγες στροφές. Μπορείς βέβαια να πηγαίνει κάποιος εάν θέλει με νεκρά και φρένο, αλλά όταν ταξιδεύει με 0.789 km/h, που σημαίνει ανα πάσα στιγμή τσιμπάς το φρένο και σταματάς. Δεν νομίζω να υπάρχει οδηγική συνθήκη σε ένα όχημα που επιβάλει την κίνηση με καμία σχέση στο κιβώτιο.
Και μία συμβουλή στην niole και ελπίζω να μην την τρομάξω. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από αμάξια γενικά, αλλά το navara δεν είναι ένα κοινό αμάξι. Κατά την γνώμη μου εάν πάει να το οδηγήσει κάποιος όπως ένα ΙΧ ή suv είναι επικίνδυνο. Θέλει σεβασμό και ετοιμότητα. Δεν ξεχνιέσαι ποτέ στο τιμόνι του, ακόμα και αν είναι ευθεία. Την μια μπορείς να οδεύεις ανέμελα στον προορισμό σου και την άλλη να κοιτάς κατάματα αυτούς που έρχονται από πίσω σου. Εκτός αν είναι φορτωμένο...ή μπορεί να είμαι και κουλός...
Επίσης μια διευκρύνηση. Χειμερινά λάστιχα δεν σημαίνει off-road. Χειμερινά λάστιχα είναι μόνο αυτά που έχουν στα πλαινά το σηματάκι με το βουνό και μόνο αυτά. Είναι φτιαγμένα να κρατούν τις ιδιότητες του υλικού τους σε θερμοκρασίες κάτω των 0 βαθμών. Τώρα αν θα είναι ασφάλτινο ή χωμάτινο, είναι άλλο θέμα.
-
RE: Ασφάλεια των SUV... Η κατάρριψη του μύθου
Ο χρήστης scotty έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=kGqGr2fn ... re=related' target='_blank
Ελπίζω να μην το έκανε αυτό με ασφάλτινα λάστιχα...αλλιώς το παίρνω αύριο!
-
RE: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
Θέλω και εγώ να βάλω λάστιχα στο Navara d40. Δεν πάει σχεδόν καθόλου χώμα, αλλά μπορεί να πάει κανα ΠΣΚ σε χιονοδρομικό και αν. Διάβασα πολύ καλα λόγια για το Michelin Latitude HP. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το Navara έχει 255/65/17 και το latitude βγαίνει σε 265/65/17. Θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα λέτε. Έχετε άλλο λάστιχο υπ'οψιν. Pirelli Scorpion?
-
RE: ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
Alba Parietti, ήσουν κατατοπιστικότατος! Τώρα για το mobile, δεν το έψαξα τόσο πολύ και συγνώμη. Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους. Το μόνο diesel που έχω οδηγήσει είναι το Nissan Navara 2.5 με 175 hp, και αυτό που με πειράζει απίστευτα είναι το εξής. Το turbo μπαίνει περίπου στις 1500 στροφες παρά κάτι, με σκαλοπάτι, και όταν βρίσκεσαι σε ανηφορικές στροφές και πρέπει να κόψεις για να στρίψεις σε με φουρκέτα π.χ. , πέφτουν οι στροφές κάτω από την είσοδο του turbo και μένεις εκει. Θα μου πείτε τωρα: 'Ρε φίλε! Θες να ανέβεις την φουρκέτα με 1200 στροφές και τρίτη με ένα αμάξι 2+τόνων;' Ναι, αλλά με ξενίζει πάρα πολύ και με τσαντίζει ακόμα και τώρα. Ρωτάω όλα αυτά γιατί στην Πάτρα αποκλείεται να έχουν τις diesel εκδόσεις να δοκιμάσω. Και δεν μου πάει να το απαιτήσω από την στιγμή που θα πάω για μεταχειρισμένο...
-
RE: ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
Nα ρωτήσω κάτι για την κουκλα αυτη...Χάζευα στο mobile.de και βλέπω οτι οι τιμές τους ξεκινούν από τα 10000 περίπου. Μου φαίνεται αρκετά χαμηλή τιμή όταν οι αντίστοιχες εκδόσεις της 159 ξεκινούν από τα 15 με 17 χιλιάδες ευρώ. Τρέχει τίποτα; Κάπου διάβασα μέσα στο forum οτι έπιαναν φωτιά σε περίπτωση σύγκρουσης στο οποίο δεν έδωσα σημασία. Όμως διαβάζοντας στο alfaromeo.gr βλέπω ότι έχουν εξοπλίσει την GT με το FPS, Fire Prevention System, που σημαίνει οτι κάτι έπαιζε...Τέλος πάντων, αν μπορείτε εξηγείστε μου την χαμηλή τιμή στο εξωτερικό. Ξέρει κανείς τίποτα για τους ντιζελοκινητήρες της alfa? Έχει οδηγήσει κανείς GT ή 159 με το 1.9 ή το 2.4 ?