Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    navara+χιόνι-πάγος
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. navara+χιόνι-πάγος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Εκτός Δρόμου
    17
    58
    596
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Αυτά ισχύουν για αμάξια που έχουν μπροστινά ΤΑΜΠΟΥΡΑ.
      Τότε που ο μάστορας αν δεν είχε ΡΥΘΜΙΣΕΙ καλά τα φρένα, μπλόκαρε ο ένας τροχός ακόμα και στο στεγνό.

      Από τότε τα φρένα έχουν εξελιχθεί αλλά κάποιοι δεν έχουν μάθει να οδηγάνε.

      Αυτό είναι φόρουμ, ο καθένας γράφει ότι θέλει και οδηγάει όπως θέλει.
      Μπορεί να φρενάρει με ταχύτητα στον πάγο αν θέλει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        H Καναδική υπηρεσία αντίστοιχη της NHTSA προτείνει σε συνθήκες πάγου σε φρενάρισμα ( ειδικά πανικού ) πάτημα συμπλέκτη για να μην υπάρχει κινδυνος μπλοκαρίσματος τροχών από τον κινητήρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Σε Μιτσου L300 οταν κατεβασε απο 3η σε 2α σε ελαφρως κατηφορικο δρομο με ταχυτητα ~30χλμ οι πισω ροδες μπλοκαραν και εχασε τον ελενχο του η οδηγος.Δεν θυμαμαι αν εσβησε η μηχανη ομως,πανε 20τοσα χρονια απο τοτε.Ευτυχως σταματησαμε στο πλαι του δρομου που ειχε μεγαλους ογκους χιονιου απο το γκρέιντερ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xtkz last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Αυτά ισχύουν για αμάξια που έχουν μπροστινά ΤΑΜΠΟΥΡΑ.
            Τότε που ο μάστορας αν δεν είχε ΡΥΘΜΙΣΕΙ καλά τα φρένα, μπλόκαρε ο ένας τροχός ακόμα και στο στεγνό.

            ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ!!!

            Από τότε τα φρένα έχουν εξελιχθεί αλλά κάποιοι δεν έχουν μάθει να οδηγάνε.

            Whatever...

            Αυτό είναι φόρουμ, ο καθένας γράφει ότι θέλει και οδηγάει όπως θέλει.
            Μπορεί να φρενάρει με ταχύτητα στον πάγο αν θέλει.

            Ο κα8ενας εχει την ελευ8ερια λογου και πρα3εων αλλα ειναι και υπευ8υνος οσων λεει και πραττει. Με τις συμβουλες που δινεις, δινεις την αισ8ηση οτι δεν εχει οδηγησει 4κινητο στο χιονι και οτι επαφιεσαι στα ηλεκτρονικα συστηματα του δικου σου αυτοκινητου, πραγμα που σε κανει ANIKANO να δωσεις συμβουλες σε εναν αρχαριο.

            Aντι να εισαι δεικτικος με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΑ ΔΩΣΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xtkz last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              H Καναδική υπηρεσία αντίστοιχη της NHTSA προτείνει σε συνθήκες πάγου σε φρενάρισμα ( ειδικά πανικού ) πάτημα συμπλέκτη για να μην υπάρχει κινδυνος μπλοκαρίσματος τροχών από τον κινητήρα.

              http://www.tc.gc.ca/roadsafety/safevehi ... ure_EN.pdf
              http://www.ccohs.ca/oshanswers/safety_haz/icesnow.html

              Το λενε αυτο αλλα οχι για φρεναρισμα πανικου. Κα8ως κ δεν ε3ηγουν τον λογο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Τι να εξηγήσουν; Στις χώρες που έχει χιόνια τον χειμώνα, αυτά στα λέει ο δάσκαλος οδήγησης στο μάθημα αφού σου εξηγήσει πως μπαίνει η 1η, η όπισθεν και πως γυρνάς το τιμόνι για να παρκάρεις. Όταν θέλεις να φρενάρεις σε πάγο, ΒΑΖΕΙΣ ΝΕΚΡΟ.

                Από το δεύτερο λινκ που έβαλες:

                *What should you do if you start to skid?
                Above all DO NOT PANIC!
                Look where you want your vehicle to go and steer in this direction.
                DO NOT BRAKE!
                DO NOT ACCELERATE!
                Disconnect the driving force on the drive wheels by doing either of the following
                If you're using automatic transmission, shift to neutral. However, if you cannot do that immediately, do not touch the transmission gear.
                If you're using manual transmission, declutch.

                How should you brake on a slippery road?
                If the emergency does not require slamming the brakes as hard as possible, squeeze braking (also known as threshold braking) along with declutching (manual shift) or shifting to neutral (automatic transmission) will do the job most efficiently.

                **Braking without anti-lock brakes **
                Use the heel-and-toe method. Keep your heel on the floor and use your toes to press the brake pedal firmly just short of locking up the wheels.
                Release the pressure on the pedal, and press again in the same way.
                Repeat this until you come to a full stop.

                *Braking with anti-lock brakes **
                Also use heel-and-toe method, but do not remove your foot from the brake pedal until the vehicle comes to a complete stop.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kyroscrete last edited by

                  Μηπως εχετε μπερδευτει λιγο ; Ο leonp αναφερεται σε συμβατικα δικηνητα αυτοκινητα για οδηγηση σε παγο ή χιονι στην ασφαλτο , ενω το θεμα μας εναι τα 4Χ4 σε ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΔΗΓΗΣΗ σε χιονι ή παγο ή λασπες ή ολα αυτα μαζι !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Ο leonp μιλάει συγκεκριμένα για το φρενάρισμα, και στο φρενάρισμα είτε είσαι 2κίνητος είτε τετρακίνητος είναι Νκίνητος ( οπού Ν περιττός ή άρτιος δεν έχει σημασία ) δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Γενικά πάντως μεγαλύτερο κίνδυνο μπλοκαρίσματος των τροχών με την πέδη της μηχανής έχουν τα πισωκίνητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Στους χιονισμένους ή παγωμένους δρόμους αυτό που έχει διαφορά είναι το ελαστικό και όχι η τετρακίνηση. Δεν υπάρχει περίπτωση 4Χ4 με καλοκαιρινά λάστιχα να ακολουθήσει τους ρυθμούς ενός μπροστοκίνητου με χειμερινά ελαστικά.

                      Αλυσίδες, όταν τις φοράμε πηγαίνουμε ΣΙΓΑ. Όχι για να μη χτυπάνε στα φτερά, να μη χαλάσουν τα λάστιχα και άλλες παρόμοιες βλακείες αλλά γιατί η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχει αλλάξει και είναι πάρα πολύ δύσκολο να ελεγχθεί. Ένα μπροστοκίνητο με αλυσίδες είναι ανεξέλεγκτα υπερστροφικό και δεν θέλεις να το διαπιστώσεις - πηγαίνεις σιγά για να μην γλιστρήσει το πίσω μέρος.

                      Κίνηση στο χιόνι/πάγο

                      Μέχρι να γράψεις πολλά χιλιόμετρα στα χιόνια (όχι μετά από 3 φορές που πάτησες χιόνι για 2 χιλιόμετρα) πηγαίνεις σιγά, με χαμηλές στροφές και προσπαθείς να μην σπινιάρεις τους τροχούς.

                      Αν στο ταξίδι αρχίσει να φεύγει η ουρά, με λίγο γκάζι επανέρχεται. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις μεγάλη άνεση χώρου, δηλαδή να κρατάς πολύ μεγάλες αποστάσεις από τους μπροστινούς και να φρενάρεις αρκετά πριν την παγωμένη στροφή.

                      Στο χιόνι αν απενεργοποιήσεις το ABS φρενάρεις σημαντικά καλύτερα (ο τροχός μπλοκάρει και χώνεται στο χιόνι). Το κακό είναι ότι μόλις κλειδώσει ο τροχός, το αμάξι πηγαίνει προς την κατηφόρα - όλοι οι ορεινοί δρόμοι γέρνουν στο πλάι για να φεύγουν τα νερά και έχουν συνεχώς καμπές. Έτσι το φρενάρισμα χωρίς ABS πρέπει να είναι διακοπτόμενο (για να ελέγχεις την πορεία του αυτοκινήτου) και το τελικό αποτέλεσμα μάλλον είναι υπέρ του ABS - εκτός αν βρεις καμιά ευθεία που το κατάστρωμα της οδού δεν γέρνει στο πλάι.
                      Συμπέρασμα: το ABS φρενάρει καλύτερα.

                      Όταν μάθεις να οδηγάς, μπορείς να οδηγάς με ψηλές στροφές και κοντές σχέσεις. Τότε διαπιστώνεις ότι όταν σπινιάρει το λάστιχο σου δίνει λίγο καλύτερη πρόσφυση. Όμως είναι στενό το περιθώριο, λίγο παραπάνω σπινιάρισμα και χάνεται εντελώς η πρόσφυση. Το βλέπεις στο στροφόμετρο που πετάγεται ξαφνικά ψηλά μόλις ο τροχός χάσει την πρόσφυση. Εγώ προσπαθώ να κοιτάω στο πλάι του αυτοκινήτου, αν η ρόδα σπινιάροντας πετάει χιόνι τότε σηκώνει κι άλλο γκάζι - μόλις σπινιάρει λίγο παραπάνω από όσο πρέπει, θα σταματήσει να πετάει χιόνι και απότομα χάνει την πρόσφυση - και την ελκτική αλλά και την πλευρική (φεύγει επικίνδυνα με το πλάι).
                      Συμπέρασμα: Στην ανηφόρα μαθαίνεις γρήγορα να ανεβαίνεις με ψηλές στροφές στον κινητήρα και ελέγχεις το γκάζι ώστε να μην σπινιάρουν οι τροχοί.

                      Τα μπλοκέ διαφορικά, ακόμα και στα 4Χ4 (όχι προφανώς στο χειροκίνητο κλείδωμα), είναι μπλοκέ στο 'πάτα' και ξεκλειδώνουν στο 'άσε'. Αν δεν ξεκλείδωναν θα είχες ένα αμάξι πολύ δύσκολο να το οδηγήσεις αλλά εξαιρετικό ντριφτάμαξο (μόνο οι αρχηγοί της οδήγησης θέλουν μπλοκέ-μπλοκέ διαφορικά).
                      Το να ελέγχεις το σπινιάρισμα των τροχών στο 'πάτα' είναι σχετικά εύκολο. Ακόμα, το αμάξι ισιώνει στο πάτημα του γκαζιού (αν φύγει η ουρά με λίγο πάτημα του γκαζιού ισιώνει - χωρίς τιμόνι). Το να ελέγχεις το 'ανάποδο σπινιάρισμα' (μπλοκάρισμα) των τροχών καθώς φρενάρεις με τον κινητήρα είναι πιο δύσκολο. Με χειροκίνητα κλειδωμένα διαφορικά και ελεγχόμενο ανάποδο σπινιάρισμα φρενάρεις οριακά καλύτερα, αλλά πρέπει να είσαι πάρα πολύ καλός - τόσο καλός που στο ανέβασμα μπορείς να πηγαίνεις άνετα με τις πόρτες.
                      Συμπέρασμα: Στην κατηφόρα έχεις χαμηλές στροφές στον κινητήρα για να μη φρενάρει πολύ και φρενάρεις με το φρένο - αν γλιστράει πολύ (βρεγμένος πάγος) τότε καλύτερα να φρενάρεις με νεκρό.

                      Όταν ο δρόμος είναι στεγνός και πηγαίνεις γρήγορα, στην κατηφόρα φρενάρεις σχεδόν αποκλειστικά με τον κινητήρα γιατί αλλιώς θα μυρίζουν και θα βγάζουν καπνούς τα φρένα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgemvg last edited by

                        Ο ένας λέει για το πως θα σταματήσουμε αν αρχίσουμε να γλιστράμε στον πάγο, και ο άλλος για το πως θα οδηγούμε στον πάγο και όλα αυτά σε κατωφέρεια. Το θέμα είναι ότι τα πράγματα που λέει ο leonp φεύγουν απο το πως θα σταματήσουμε στον πάγο και τα φέρνει και στο πως θα οδηγουμε. Ο μόνος λόγος να βάλεις νεκρά ειναι όταν θέλεις να σταματήσεις εντελώς. Και αυτό γιατι μπορεί να προκληθεί εκείνη την ώρα το 'μπλοκάρισμα' απο τον κινητήρα που λέγαμε, το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από το σκορτσάρισμα που κάνει το μοτερ όταν θέλει να σβήσει απο τις στροφές κάτω από το ρελαντι.Ακόμα χειρότερα με μια σχέση πάνω, που σημαίνει οτι με μικρή ταχύτητα, η κίνηση του οχήματος πιέζει το μοτέρ σε ακόμη πιο λίγες στροφές. Μπορείς βέβαια να πηγαίνει κάποιος εάν θέλει με νεκρά και φρένο, αλλά όταν ταξιδεύει με 0.789 km/h, που σημαίνει ανα πάσα στιγμή τσιμπάς το φρένο και σταματάς. Δεν νομίζω να υπάρχει οδηγική συνθήκη σε ένα όχημα που επιβάλει την κίνηση με καμία σχέση στο κιβώτιο.

                        Και μία συμβουλή στην niole και ελπίζω να μην την τρομάξω. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από αμάξια γενικά, αλλά το navara δεν είναι ένα κοινό αμάξι. Κατά την γνώμη μου εάν πάει να το οδηγήσει κάποιος όπως ένα ΙΧ ή suv είναι επικίνδυνο. Θέλει σεβασμό και ετοιμότητα. Δεν ξεχνιέσαι ποτέ στο τιμόνι του, ακόμα και αν είναι ευθεία. Την μια μπορείς να οδεύεις ανέμελα στον προορισμό σου και την άλλη να κοιτάς κατάματα αυτούς που έρχονται από πίσω σου. Εκτός αν είναι φορτωμένο...ή μπορεί να είμαι και κουλός...

                        Επίσης μια διευκρύνηση. Χειμερινά λάστιχα δεν σημαίνει off-road. Χειμερινά λάστιχα είναι μόνο αυτά που έχουν στα πλαινά το σηματάκι με το βουνό και μόνο αυτά. Είναι φτιαγμένα να κρατούν τις ιδιότητες του υλικού τους σε θερμοκρασίες κάτω των 0 βαθμών. Τώρα αν θα είναι ασφάλτινο ή χωμάτινο, είναι άλλο θέμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          niole-navara last edited by

                          Ο χρήστης georgemvg έγραψε:
                          Και μία συμβουλή στην niole και ελπίζω να μην την τρομάξω. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις από αμάξια γενικά, αλλά το navara δεν είναι ένα κοινό αμάξι. Κατά την γνώμη μου εάν πάει να το οδηγήσει κάποιος όπως ένα ΙΧ ή suv είναι επικίνδυνο. Θέλει σεβασμό και ετοιμότητα. Δεν ξεχνιέσαι ποτέ στο τιμόνι του, ακόμα και αν είναι ευθεία. Την μια μπορείς να οδεύεις ανέμελα στον προορισμό σου και την άλλη να κοιτάς κατάματα αυτούς που έρχονται από πίσω σου. Εκτός αν είναι φορτωμένο...ή μπορεί να είμαι και κουλός...

                          Επίσης μια διευκρύνηση. Χειμερινά λάστιχα δεν σημαίνει off-road. Χειμερινά λάστιχα είναι μόνο αυτά που έχουν στα πλαινά το σηματάκι με το βουνό και μόνο αυτά. Είναι φτιαγμένα να κρατούν τις ιδιότητες του υλικού τους σε θερμοκρασίες κάτω των 0 βαθμών. Τώρα αν θα είναι ασφάλτινο ή χωμάτινο, είναι άλλο θέμα.

                          Δε με τρομάζεις, μη φοβάσαι. Είναι γεγονός ότι πρώτη φορά οδηγώ 'αγρότη' και γενικά τετρακίνητο. Μέχρι τώρα έχω οδηγήσει μόνο ΙΧ συμπεριλαμβανομένου και ενός Volvo 35 ετών του πατέρα μου. Στην ουσία ήταν το πρώτο αυτοκίνητο (ή να πω μαούνα) που οδήγησα μόλις πήρα το δίπλωμα. Με αυτό το αυτοκίνητο είχα μάθει διάφορα σε σχέση με μηχανικά και άλλα καθώς τις περισσότερες φορές έπρεπε να με σπρώξουν για να πάρει μπρος ή να δένω την εξάτμιση από τον κοτσαδόρο γιατί είχε κοπεί και έπεφτε. Έχω πάρει τις πληροφορίες μου όμως για τα pick up και ξέρω ότι σίγουρα δε συμπεριφέρονται όπως τα άλλα αυτοκίνητα ιδίως σε μεγάλες ταχύτητες γιατί και υψηλό κέντρο βάρους έχουν και την καρότσα που όταν δεν είναι φορτωμένη έχει μηδαμινό βάρος πίσω, οπότε μπορούν να ανατραπούν πολύ πιο εύκολα από κάποιο άλλο αμάξι. Απλά οδηγώ πιο προσεκτικά, χωρίς απότομες κινήσεις και ελιγμούς και δεν μπαίνω με τις πάντες στις στροφές. Ίσως κάποιοι πιο έμπειροι οδηγοί από εμένα να το κάνουν αλλά εγώ προτιμώ να προσέχω για να έχω. Κατά τα άλλα όσο ζεις μαθαίνεις. Αυτό που έχω βολευτεί πολύ με το navara είναι το παρκάρισμα. Θες γιατί είναι πιο ψηλό και έχει μεγαλύτερους καθρέφτες, θες γιατί δεν έχει μακριά μούρη και κώλο, πάντως το παρκάρω πιο εύκολα από ΙΧ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iliasp last edited by

                            Όντως το παρκάρισμα είναι εύκολο με το θηρίο! Οι μεγάλοι καθρέπτες, το ύψος, το κόψιμο του τιμονιού καθώς και το βάρος του βοηθούν πολύ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kasper last edited by

                              Τσαμπα τσακωνεστε παιδες!
                              Αν οι συνθηκες ειναι αθλιες καλυτερα να ανοιξεις ενα μπουκαλακι κρασι μπροστα στο τζακι και να τα αναβαλεις ολα ήήήήήήήήήήήήήήή αγοραζεις αυτο http://www.youtube.com/watch?v=_VJ4Qkuh ... re=related

                              mattracks!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Τα είδα τοποθετημένα σε Τζίμνι.

                                Μόλις έβγαινε από τον δρόμο στο απάτητο χιόνι κολλούσε. Στο πατημένο χιόνι πήγαινε μια χαρά αλλά τα χιονοδρομικά δεν πατάνε το χιόνι για να κάνεις βόλτες το αμάξι σου.

                                Δεν θα έλεγα ότι είναι καλή επιλογή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kasper last edited by

                                  Περιεργο πολυ γιατι κυριως για απατητο ενδεικνοντε και γενικα για πολυ-πολυ μαλακα εδαφη.
                                  Μαλλον πατατες φορουσε το jimny

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iliasp last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Τα είδα τοποθετημένα σε Τζίμνι.

                                    Μόλις έβγαινε από τον δρόμο στο απάτητο χιόνι κολλούσε. Στο πατημένο χιόνι πήγαινε μια χαρά αλλά τα χιονοδρομικά δεν πατάνε το χιόνι για να κάνεις βόλτες το αμάξι σου.

                                    Δεν θα έλεγα ότι είναι καλή επιλογή.

                                    Μάλλον το ίδιο έχουμε δει με τη διαφορά ότι εγώ το παρατηρούσα παρκαρισμένο

                                    Με περισσότερο βάρος λογικά θα προχωρούσε και στο απάτητο! Βέβαια με ένα 'καθαρόαιμο' όμως λάστιχο τι να σου κάνουν και τα mattracks

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ένα άσπρο;

                                      Τον είδα που το δοκίμαζε, μόλις βγήκε από τον δρόμο έμεινε αλλά με καλύτερο οδηγό ίσως να πήγαινε γιατί οι ερπύστριες τρανταζόντουσαν (πάντως καμία σχέση με το κλιπ σου). Έκανε όπισθεν και το πήγε στο πατημένο (από χιονοστρωτήρα) χιόνι μια χαρά. Μετά το είδα κολλημένο πιο πέρα, βαθιά στο απάτητο.

                                      Αργότερα, στον ίδιο δρόμο που προσπάθησε να βγει αρχικά το Τζίμνι, δοκίμασε να βγει Χάμερ (με κανονικούς τροχούς) και μετά από 5-10 μέτρα κόλλησε. Καλά που είναι δίπλα το χιονοδρομικό με ρατράκ και πηγαίνει και τους βγάζει.

                                      Αντίθετα, κάτι μικρά ερπυστριοφόρα πήγαιναν μια χαρά στο απάτητο χιόνι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iliasp last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Ένα άσπρο;

                                        Τον είδα που το δοκίμαζε, μόλις βγήκε από τον δρόμο έμεινε αλλά με καλύτερο οδηγό ίσως να πήγαινε γιατί οι ερπύστριες τρανταζόντουσαν (πάντως καμία σχέση με το κλιπ σου). Έκανε όπισθεν και το πήγε στο πατημένο (από χιονοστρωτήρα) χιόνι μια χαρά. Μετά το είδα κολλημένο πιο πέρα, βαθιά στο απάτητο.

                                        Αργότερα, στον ίδιο δρόμο που προσπάθησε να βγει αρχικά το Τζίμνι, δοκίμασε να βγει Χάμερ (με κανονικούς τροχούς) και μετά από 5-10 μέτρα κόλλησε. Καλά που είναι δίπλα το χιονοδρομικό με ρατράκ και πηγαίνει και τους βγάζει.

                                        Αντίθετα, κάτι μικρά ερπυστριοφόρα πήγαιναν μια χαρά στο απάτητο χιόνι.

                                        Yeap, στο Καϊμάκτσαλαν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kasper last edited by

                                          Πιστευω οτι για να δουλεψουν σωστα τα mattracks πρεπει να εχεις 2 ΑRB διαφορικα (εμπρος-πισω).Τοτε το κανεις αρμα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 3 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr