-
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!
-
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!
-
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!
ΟΧΙ ΜΑΚΡΥΑ !!!!!
μακρυα απο προσθετα λαδιου!!!![/b]
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!Όλα τα ενημερωτικά-διαφημιστικά φυλλάδια πρέπει να είναι γραμμένα έτσι ώστε να παρουσιάζουν το προϊόν όσο γίνεται καλύτερα. Συνήθως αναφέρουν πλούσιο επιστημονικό υπόβαθρο κλπ. Είναι δύσκολο όμως να ξέρουμε αν και κατά πόσον και με ποιον τρόπο εκμεταλλεύονται την επιστημονική θεωρία που αναφέρουν. Αν δεν πληρούν κάποιες προδιαγραφές και δεν έχουν δοκιμαστεί από TUV κλπ θα τις απέρριπτα εύκολα.
Άσχετα από τα προηγούμενα υπάρχουν και διάχυτες υποψίες (βάσιμες ή όχι δεν ξέρω) ότι κάποια πρόσθετα μπορούν να μην συνεργάζονται με τα σύγχρονα λιπαντικά και καύσιμα που ήδη διαθέτουν τα δικά τους πρόσθετα και το συνολικό αποτέλεσμα να είναι χειρότερο από τη μη χρήση τους.
Άλλωστε είναι και πιο βολικό να βάλεις καλύτερο λάδι και καύσιμα παρά να παιδεύεσαι με πρόσθετα.
Φαίνεται ότι στην Αμερική για κάθε ένα από τα διάφορα πρόσθετα υπάρχουν πολλές υποθέσεις στα δικαστήρια..... -
Το φυλλάδιο είναι όντως πολύ 'telemarketing' αλλά επειδή δεν ξέρω και πολλά από χημεία μου φάνηκε ότι δεν πηγαίνει πολύ στη σφαίρα του φανταστικού
Onyx ! έχεις δίκιο σε όλα αυτά που λες, δεν είχα σκεφτεί για TUV ή για καλύτερο λάδι ειδικά για τις αλλαγές λαδιών μέχρι στιγμής αναλαμβάνει αποκλειστικά το συνεργείο αλλά θα ήθελα να έχω άποψη για αυτά οπότε θα ρίξω μια ματιά σε παλιότερα θέματα του forum. -
Τα πρόσθετα λίπανσης υπάρχουν πλέον ΜΕΣΑ στα πολύτυπα λιπαντικά .
Χρειαζόταν στα μονότυπα , σήμερα είναι άχρηστα.Αποστόλης.
-
Το έβαλα, δεν είδα καμία διαφορά (ούτε κατανάλωση, ούτε τράβηγμα, ούτε στην τελική), μου κόστισε αρκετά (40ή45 ευρώ αν θυμάμαι καλά). Τώρα αν προστάτεψε ή όχι τον κινητήρα δεν το ξέρω πάντως ούτε είχα προβλημα με το μοτέρ ούτε τώρα έχω.
Συμπέρασμα: ΚΑΝΕΝΑ. -
Να σκεφτείς ότι διαφημιζόταν παλιότερα πρόσθετο λαδιού που αν το χρησιμοποιούσες μια φορά δεν χρειαζόταν να ξανά βάλεις λάδια στον κινητήρα. Καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάω. Μακριά και μην πιστεύεις τίποτα.
-
Το συνηθέστερο που κάνουν στις διαφημίσεις τους είναι να βρίσκουν άσχετους ιδιοκτήτες με σαράβαλα τα οποία έχουν ακόμα το λάδι της μάνας τους και όταν βάζουν το προϊόν τους είναι σαν να αλλάζουν λάδια οπότε η διαφορά είναι εμφανής και στο πιο αδαή.
Επειδή όμως μου αρέσει να πειραματίζομαι ο ίδιος και να μην ακούω γνώμες άλλων θα πω τα εξής:
Εδώ και αρκετό καιρό έχω βάλει το Ελληνικής εφεύρεσης σύστημα CELCAT που όσο και να φανεί περίεργο δίνει ροπή και αυτό το καταλαβαίνεις αμέσως. Βέβαια η τοποθέτηση του κάθε άλλο παρά απλή είναι(όπως υπόσχονται) και θέλει **πολλή μελέτη **και πείραμα για να πετύχει, ωστόσο όταν δοκίμασα άλλα ΙΔΙΑ με το δικό μου αυτοκίνητα (PUNTO GT 130hp) δεν είχαν την ροπή που είχα εγώ και το ίδιο είπαν και οι ιδιοκτήτες των άλλων όταν δοκίμασανε το δικό μου.
Μετά πάλι ένας γνωστός μου είπε για το μαγνητάκι το SUPER FUEL MAX που υποτίθεται ότι δίνει έως 27% οικονομία, αύξηση ιπποδύναμης κτλ. Το έχω αρκετό καιρό και επειδή πολλές φορές μετράω την κατανάλωση (όχι με τον δείκτη αλλά με γέμισμα του ρεζερβουάρ) δεν είδα καμία διαφορά. Κάποια στιγμή αποσύνδεσα το CELCAT για να δω αν μόνο του έκανε τίποτα αλλά το αυτοκίνητο δεν κατέβηκε κάτω από 8,5λ/100χμ.
Σκοπεύω να δοκιμάσω και οποιοδήποτε άλλο προϊόν ακούσω και μπορώ εύκολα να αποκτήσω γιατί μόνο έτσι μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Βέβαια να πω πως το αυτοκίνητό μου δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα μηχανικό ή ηλεκτρονικό που να κάνει κάποιον να μπερδευτεί με τα αποτελέσματα ενώ η συντήρηση του γίνεται στα διαστήματα που προβλέπει ο κατασκευαστής. Βενζίνη είναι πάντα AEGEAN ή ΕΛΙΝ 95αρα φτηνή και ποτέ 98αρα ή V-POWER ή.... -
Μακρια απο προσθετα λαδιων.
Τωρα για προσθετα βενζινης... εδω εχει πολυ ψωμι. Η αγωνιστικη βενζινη βελτιωνει τα περισσοτερα απο τα σπορ αυτοκινητα (με knock sensor), εαν μετα το γεμισμα με αγωνιστικη, τρεξετε λιγο το αμαξι (για να κυκλοφορησει στο συστημα) και μετα βγαλετε το πολο της μπαταριας για 20 λεπτα.
Ξαναβαζετε το πολο και εχετε μετρησιμη διαφορα.
Επειδη η αγωνιστικη βενζινη ειναι πανακριβη 5-7 ευρω το λιτρο, ετοιμαζω καποια σπιτικα χαρμανια (με τα ιδια φυσικα υλικα) που μπορειτε να προμηθευτητε απο εμποριο χημικων. Συνολικο κοστος περιπου στο 1 ευρω το λιτρο και συνθεση σχεδον πανομοιοτυπη με τη 'μυστικη' συνταγη της αγωνιστικης. Για να μην καψετε ομως μοτορι θα δοκιμασω τις συνταγες στο αμαξι μου και θα δυναμομετρηθει πολλακις για να φτασω στο αποτελεσμα που θελω.
Οι συνταγες μου διαφερουν για ατμοσφαιρικους και τουρμπισιους και αυτο κανει τη 'σπιτικη' βενζινη ακομη ασφαλεστερη και αποδοτικοτερη για το κινητηρα μας.
Υπαρχουν δηλαδη χημικα προσθετα που μειωνουν τη θερμοκρασια καυσης (καλο για τουρμπισιους), αλλα που οξυγονωνουν το μιγμα, αλλα που ανεβαζουν τη θερμοκρασια της καυσης (καλο για ατμοσφαιρικους) και αλλα που ανεβαζουν οκτανια.
Το καταλληλο χαρμανι στη καταλληλη αναλογια κανει διαφορα.
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Επειδη η αγωνιστικη βενζινη ειναι πανακριβη 5-7 ευρω το λιτρο,Η βενζίνη 102 οκτανίων της Elf που χρησιμοποιήθηκε πέρισι στο ράλι Ακρόπολις (και γενικά στο WRC) κοστίζει 2,8 ευρώ το λίτρο. Στην Ελλάδα βρίσκει κανείς τέτοια βενζίνη (Elf, Repsol, Shell) σε κάνιστρα με όχι περισσότερα από 4 ευρώ το λίτρο.
ετοιμαζω καποια σπιτικα χαρμανια (με τα ιδια φυσικα υλικα) που μπορειτε να προμηθευτητε απο εμποριο χημικων. Συνολικο κοστος περιπου στο 1 ευρω το λιτρο και συνθεση σχεδον πανομοιοτυπη με τη 'μυστικη' συνταγη της αγωνιστικης.
Φίλε Vlasis_Highlander συγνώμη, αλλά το να φτιάξεις βενζίνη χωρίς δικό σου διυλιστήριο και χημικό εργαστήριο με φασματογράφους κτλ. το βρίσκω από ερασιτεχνικό (που είναι σίγουρα) μέχρι επικίνδυνο (που ίσως είναι). Αυτά τα υλικά που λες (διάφοροι αρωματικοί υδρογονάνθρακες, οξείδια του αζώτου (νίτρο...), MTB κοκ., ρώτα τον servmx που σίγουρα ξέρει περισσότερα από 'μένα) είναι συνήθως δηλητηριώδη ή/και καρκινογόνα και δεν ξέρεις την επίδρασή τους στην υγεία τη δική σου και των γύρω σου (και αυτών που είναι πίσω από την εξάτμισή σου ). Πέρα από αυτό, ακόμα και αν σκεφτούμε αποκλειστικά την απόδοση, νομίζω πως τα καύσιμα είναι ο τομέας της βελτίωσης του κινητήρα που θέλει την περισσότερη τεχνογνωσία (και όχι επιπέδου 'μαστρομήτσου' 'βελτιωτή' με το θαυματουργό τελικό που δίνει 20 άλογα , αλλά διδακτορικά κτλ. κτλ.).
Συνεπώς, αν δεν είσαι δρ. χημικός και ιδιόκτητο χημικό εργαστήριο και δυναμόμετρο πάγκου, νομίζω πως ασχολείσαι με επικίνδυνα σπορ
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έχω διαβάσει το ενημερωτικό φυλλάδιο της Motorkote και, αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει, μου φαίνεται καλή κίνηση η χρήση του προσθέτου λίπανσης και του πρσθέτου καύσης, έστω και σαν δοκιμή.
Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δοκιμάσει κάποιος αυτά η παρόμοια προϊόντα ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι τα εν λόγω πρόσθετα βλάπτουν τον κινητήρα. Κάθε άποψη θα φανεί χρήσιμη. Ευχαριστώ!Όλα τα ενημερωτικά-διαφημιστικά φυλλάδια πρέπει να είναι γραμμένα έτσι ώστε να παρουσιάζουν το προϊόν όσο γίνεται καλύτερα. Συνήθως αναφέρουν πλούσιο επιστημονικό υπόβαθρο κλπ. Είναι δύσκολο όμως να ξέρουμε αν και κατά πόσον και με ποιον τρόπο εκμεταλλεύονται την επιστημονική θεωρία που αναφέρουν. Αν δεν πληρούν κάποιες προδιαγραφές και δεν έχουν δοκιμαστεί από TUV κλπ θα τις απέρριπτα εύκολα.
Άσχετα από τα προηγούμενα υπάρχουν και διάχυτες υποψίες (βάσιμες ή όχι δεν ξέρω) ότι κάποια πρόσθετα μπορούν να μην συνεργάζονται με τα σύγχρονα λιπαντικά και καύσιμα που ήδη διαθέτουν τα δικά τους πρόσθετα και το συνολικό αποτέλεσμα να είναι χειρότερο από τη μη χρήση τους.
Άλλωστε είναι και πιο βολικό να βάλεις καλύτερο λάδι και καύσιμα παρά να παιδεύεσαι με πρόσθετα.
Φαίνεται ότι στην Αμερική για κάθε ένα από τα διάφορα πρόσθετα υπάρχουν πολλές υποθέσεις στα δικαστήρια.....ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ
Ομως είχα μπει και εγω στον πειρασμό και τα έχω δοκιμάσει όπως και λοιπά χημικά και πρόσθετα.
-
Δεν διαφωνω με τις αποψεις σας. Απλα μπαινω σε μια διαδικασια που -σιγουρα- αναλαμβανω το ρισκο για να βρω μερικα χαμενα αλογα ...
Σιγουρα δεν ειμαι Δρ. ουτε εχω φασματογραφο, αλλα με το ιδιο σκεπτικο δεν θα υπηρχε αγορα ή αντικειμενο βελτιωσης στο αυτοκινητο για οσους δεν εχουν υποδομη πανεπιστημιακου επιπεδου
Οταν δηλαδη καθε σοβαρος κατασκευαστης εχει budget 1.000.000€ και ενα ημερολογιακο ετος εξαντλητικων δοκιμων για το σωστο fuel mapping (το γνωστο'τσιπαρισμα') σε καθε νεο μοντελο αυτοκινητου
και μετα εμεις παιρνουμε το αυτοκινητο και παμε στο τοπικο ΤΣΙΠΑ και φευγουμε σε μιση ωρα με 'προγραμματακϊ', κανουμε λαθος ή σωστο ?Η απαντηση δεν θελει πτυχια, φασματογραφους ουτε εκατομυρια ευρω: 'Οτι πει το δυναμομετρο, και τα χιλιομετρα δοκιμων'
Οχι οτι οι κατασκευαστες 'τρωνε κουτοχορτο' και εγω ειμαι ο εξυπνος... Απλα οι συμβιβασμοι καθε παγκοσμιου εμβελειας κατασκευαστη και το κοστος παραγωγης εχουν μεγαλυτερη προταιρεοτητα απο οποιαδηποτε εισηγηση του engineer (οι απόλυτοι γκουρου) της ΒMW ή της ΠΟΡΣΕ.
Και ναι πολυς κοσμος εχει -εστω και μικρη- μετρησιμη βελτιωση με τα περισσοτερα προγραμματα 'τσιπ' της αγορας. Με το ιδιο σκεπτικο υπαρχει περιθωριο αξιοπιστης βελτιωσης, στις βενζινες και ειναι δεδομενο οτι οι περισσοτεροι κινητηρες υπερβολικης δυναμης τρεχουν με 'σπιτικα' μιγματα.
Τωρα οι συνταγες για το 'σπιτικο' μιγμα των Αμερικανικων dragster (το καυσιμο διαφερει αναλογα τη κατηγορια), ή τα μιγματα της F1 την δεκαετια 1980, η τα διαφορα μιγματα απο αυτοκινητα πρωταθλητων εξωτερικου και εσωτερικου ειναι ηδη στο αρχειο μου.
Επεισης στο αρχειο μου ειναι και η αναλυση για τις φυσικες και χημικες ιδιοτητες καθε ενος απο 15 προσθετα που μελεταω. Επεισης γνωριζω τα προσθετα που βαζουν ολοι οι μεγαλοι ομιλοι πετρελαιοηδων Ευρωπης και ΗΠΑ. Επεισης ειμαι σε επαφη με φιλο χημικο μηχανικο ειδικο στις διαβρωσεις που δουλευει στη NASA και με συμβουλευει για τη διαβρωση του fuel system σε αυτοκινητο παραγωγης του καθε υλικου.
Αρα οτι 'μαγειρευω σπιτι μου' δεν ειναι απαραιτητα φακες
Δυστηχως δεν μπορω να γινω σαφεστερος για πολλους λογους. Εαν μαλιστα καποια μερα τολμησω να πω οτι -καποια γνωστη εταιρεια με 99-100 διαφημιζομενη βενζινη- πωλει σουπερ αμολυβδη με μισο κουβα μόνον προσθετο στη δεξαμενη του πρατηριου (που εξατμιζονται σε 2 ημερες) θα φαω τις μυνησεις του αιώνα (ερευνησε το μονος σου εαν θελεις).
Για αυτο και δεν μιλαω πολυ αλλα να εισαι σιγουρος οτι τα συγκεκριμενα χαρμανια δεν τα μαγειρευω μονο εγω αλλα και οι περισσοτεροι recordman... και χρησιμοποιω 'κλεβω αν θελεις' δοκιμασμενα προσθετα που ηδη χρησιμοποιουνται απο SHELL, BP, EXXON, CHEVRON ,AVGAS σε εκατονταδες εκατομμυρια αυτοκινητα (σε αλλες ποσοστιαιες αναλογιες βεβαια και σε διαφορετικους συνδιασμους )
Βεβαια οπως σωστα λετε υπαρχει και η ετοιμη αγωνιστικη βενζινη αλλα τα 3 και 4 ευρω ειναι εαν αγορασεις το βαρελι. Εαν ζητησεις ενα μπετονακι θα σου ζητησουν μεχρι και 7 ευρω αναλογα τη ποσοτητα.
Τωρα για το θεμα του καρκινου, εχω και τα CDC / EPA / ΗΑΖΜΑΤ reports για ολα τα προσθετα και δεν ειναι περισσοτερο καρκινογονα απο τους υπολοιπους αρωματικους υδρογοναθρακες.
Αρα και παλι -στο φιλικο κλιμα του διαλογου μας- κατανοω απολυτως τα επειχηρηματα σου αλλα, αλλα με τρωει η περιεργεια και ο ανθρωπος και το αυτοκινητο εξελισεται μεσω της περιεργιας και της ερευνας που την ακολουθει.
Απλα ελπιζω να αποφυγω τα πολλα λαθη και να βρω το μονοπατι της επιτυχιας πριν με βρει η EXPRESS SERVICE.
-
[list:2rl3hlko]Ρε Bλαση, σαν πολλα δεν ξερεις για............βοηθος γρασσαδορου? [/list:u:2rl3hlko]
-
Για να εχετε μια ακριβεστερη εικονα των τιμων της αγωνιστικης βενζινης σας πληροφορω οτι ειναι 210 ευρω το βαρελι των 60λιτρων και ειναι 102 οκτανια εγκεκριμενη απο την FIA μαρκας vladoil.
Πωλειται κανονικα στο εμποριο και η τιμη της ειναι με φπα.
Οποιος θελει με pm για λεπτομερειες αγορας της.
Την εισαγει η εταιρεια που δουλευω και δεν θελω απο δω μεσα να κανω διαφημιση -
Για να εχετε μια ακριβεστερη εικονα των τιμων της αγωνιστικης βενζινης σας πληροφορω οτι ειναι 210 ευρω το βαρελι των 60λιτρων και ειναι 102 οκτανια εγκεκριμενη απο την FIA μαρκας vladoil.
Πωλειται κανονικα στο εμποριο και η τιμη της ειναι με φπα.
Οποιος θελει με pm για λεπτομερειες αγορας της.
Την εισαγει η εταιρεια που δουλευω και δεν θελω απο δω μεσα να κανω διαφημιση -
Για να εχετε μια ακριβεστερη εικονα των τιμων της αγωνιστικης βενζινης σας πληροφορω οτι ειναι 210 ευρω το βαρελι των 60λιτρων και ειναι 102 οκτανια εγκεκριμενη απο την FIA μαρκας vladoil.
Πωλειται κανονικα στο εμποριο και η τιμη της ειναι με φπα.
Οποιος θελει με pm για λεπτομερειες αγορας της.
Την εισαγει η εταιρεια που δουλευω και δεν θελω απο δω μεσα να κανω διαφημιση -
Ωραιο ποστ Βαγγελη.
Εγω -και ισως αρκετοι αλλοι- θα ενδιαφερομασταν να μαθουμε σε ποια εταιρεια ωστε να το προμηθευτουμε.
-
Κανένα σχόλιο για τα περί 'μαγειρικής'.
Όσον αφορά τα δεδομένα σύστασης για τα διάφορα καύσιμα, η συλλογή τους είναι πάρα πολύ δύσκολη (βιομηχανική κατασκοπία κτλ)
Εδώ δεν δίνουν το MSDS των ειδικών βενζίνων που κυκλοφορούν νόμιμα παρόλο που είναι υποχρεωμένο κάθε πρατήριο που διατηρεί αποθέματα να έχει το παραπάνω έγγραφο.
Στην περίπτωση κτήσης αυτών των δεδομένων (λέμε τώρα), πολύ αμφιβάλλω αν είναι σε θέση να τα διαχειριστεί (πχ να διαβάσει τα διαγράμματα κτλ) κάποιος που δεν έχει έστω τις στοιχειώδεις γνώσεις του αντικειμένου αλλά και πάλι ο συνάδελφος 'φίλος από τη ΝΑSA' είμαι σίγουρος ότι είναι ο τελευταίος που θα σε προέτρεπε να ασχοληθείς με αυτού του είδους τη μαγειρική.Γιάννης
Πρόσθετα καύσης και λίπανσης