-
Να ρωτήσω, στις άγονες γραμμές του Αιγαίου που τις εκμεταλεύονται ιδιώτες με πλοία (βλ. Αγούδημος κλπ...) είναι όλα όμορφα;
Ξέρετε πόσο στοιχίζει κάθε δρομολόγιο στον προϋπολογισμό;
Ξέρετε τι πλοίο πηγαίνει κι ΑΝ φτάνει ποτέ (ούτε εγώ θυμάμαι πόσες φορές έχουν μείνει οι Δημητρούλες και οι Ρομίλντες μεσοπέλαγα...);
Ξέρετε με τι είδους διαγωνισμούς δίνονται τα δρομολόγια; Αν δεν ξέρετε , για ρωτήστε λίγο τον Παυλίδη και τον Μανούση της SAOS...
Μήπως στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ είναι τόσο όμορφα τα πράγματα;
Μήπως στα ΤΑΞΙ είναι καταπληκτικές οι υπηρεσίες;
Να θυμίσω τι έγινε στους βρετανικούς σιδηροδρόμους μόλις έγιναν ιδιωτικοί; Πως η συντήρηση γινόταν αραιά και που και τα ατυχήματα αυξήθηκαν; Σας θυμίζει κάτι με τα δικά μας; Θυμάστε πόσα ατυχήματα γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με τρένα; Όσοι χρησιμοποιούν τρένο, ίσως θυμούνται πως πριν κάποια χρόνια τα δρομολόγια , ειδικά στο Αθήνα-Θεσσαλονικη, γίνονταν χωρίς καθυστερήσεις και το τρένο ήταν πάντα εκεί. Πλέον , είναι περίπου στην τύχη πόσο θα κρατήσει ένα ταξίδι (τα λέω από ιδία πείρα...).
Πιστεύετε πως με το που θα γίνει μια εταιρεία ιδιωτική, θα σταματήσουν οι κρατικές ενισχύσεις; Αν ιδιωτικοποιηθεί η ΔΕΗ, για να βάλει ρεύμα ο ιδιώτης σε ένα χωριό με 5 κατοίκους, νομίζετε πως δεν θα πληρώνετε; Μήπως είδατε τους ετήσιους μισθούς κάποιων στην Lehmann Brothers που έφταναν τα δεκάδες εκατομύρια δολάρια (κάποιοι και πάνω από 100 εκατομ. ) και όλα αυτά για να τις...κλείσουν ! Ποιοι νομίζετε πως θα τα πληρώνουν όλα αυτά;Εγώ αν έχω καταλάβει κάτι για τις ιδιωτικοποιήσεις, είναι πως η μεγάλη ρεμούλα must go on... Γίνονται τα ίδια και χειρότερα και πάλι το μάρμαρο θα το πληρώσουν οι εργαζόμενοι... Business us usual... Το βλέπω και στα δημόσια έργα που δουλεύω και σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τίποτε! Τελικά το μάρμαρο θα πληρωθεί ΟΠΟΙΟΣ κι αν κάνει κουμάντο!
Ολα αυτά τα λέω γιατί είμαι με την Ολυμπιακή και τους εργαζομένους; ΟΧΙ ! Αν πρέπει να κλείσει να κλείσει. Αλλά αν νομίζετε πως εσείς κι εγώ θα κερδίσουμε κάτι απ' αυτό, γελιέστε. Τα ίδια θα πω και για τον ΟΣΕ και για τον ΟΤΕ και για την ΔΕΗ κλπ κλπ... Καταλάβετε επίσης, πως το ξεπούλημα των ασημικών γίνεται για να καλυφθούν οι τρύπες άλλοτε του χρέους και άλλοτε του προϋπολογισμού : ο Στέφανος Μάνος που κάθε βράδυ επιτίθεται λάβρος κατά πάντων, όταν έπεσε έξω ο προϋπολογισμός όντας υπουργός οικονομικών αύξησε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης 50 δραχμες - ιλιγγιώδες ποσό πριν 15 και πλεον χρόνια, ενώ ήθελε να πουλήσει και τον ΟΤΕ μαζί με το management για να ισοσκελίσει ένα άλλον προϋπολογισμό.... Ευτυχώς που έπεσαν τότε και μετά η ΕΕ απαγόρευσε κάτι τέτοιο, υποχρεώνοντας τα έσοδα των ιδιωτικοποιήσων να χρησιμοποιούνται μόνον για την εξόφληση του Δημόσιου Χρέους...
Γιατί σας πρήζω θα μου πείτε... Γιατί κάποιοι νομίζετε πως αν αρχίσουν να ξηλώνουν τους πρωκτούς άλλων , θ' αφήσουν τον δικό σας... Μετά λύπης μου σας πληροφορώ, πως τους αρέσει ΠΟΛΥ και ο δικό σας και θα συνεχίσουν να τον χρησιμοποιούν όπως τους γουστάρει.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να θυμίσω τι έγινε στους βρετανικούς σιδηροδρόμους μόλις έγιναν ιδιωτικοί; Πως η συντήρηση γινόταν αραιά και που και τα ατυχήματα αυξήθηκαν; Σας θυμίζει κάτι με τα δικά μας; Θυμάστε πόσα ατυχήματα γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με τρένα; Όσοι χρησιμοποιούν τρένο, ίσως θυμούνται πως πριν κάποια χρόνια τα δρομολόγια , ειδικά στο Αθήνα-Θεσσαλονικη, γίνονταν χωρίς καθυστερήσεις και το τρένο ήταν πάντα εκεί. Πλέον , είναι περίπου στην τύχη πόσο θα κρατήσει ένα ταξίδι (τα λέω από ιδία πείρα...).
Εγώ αν έχω καταλάβει κάτι για τις ιδιωτικοποιήσεις, είναι πως η μεγάλη ρεμούλα must go on... Γίνονται τα ίδια και χειρότερα και πάλι το μάρμαρο θα το πληρώσουν οι εργαζόμενοι... Business us usual... Το βλέπω και στα δημόσια έργα που δουλεύω και σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τίποτε! Τελικά το μάρμαρο θα πληρωθεί ΟΠΟΙΟΣ κι αν κάνει κουμάντο!
Nα σου θυμίσω εγώ κάτι : στην Aegean που δουλεύει παράλληλα ως αμιγώς ιδιωτική έχεις δει να έχει πέσει καποιο αεροπλάνο της; Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όχι μόνο δεν έχει ατύχημα αλλά φροντίζει να αγοράζει και καινούρια αεροπλάνα Airbus A320. Tαξίδεψα με αυτά από νησι (Ρόδο) και πίστεψε καμία σχέση με τα πεπαλαιωμένα χάρχαλα ATR. Να σου θυμίσω επίσης ότι τελευταίως βρίσκουν αρκετά σοβαρά προβλήματα σε μισθωμένα της ΟΑ ...θα μου πεις το κάνει η Τεχνική βάση της. Αυτή όμως δεν συντηρεί και της Aegean?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να θυμίσω τι έγινε στους βρετανικούς σιδηροδρόμους μόλις έγιναν ιδιωτικοί; Πως η συντήρηση γινόταν αραιά και που και τα ατυχήματα αυξήθηκαν; Σας θυμίζει κάτι με τα δικά μας; Θυμάστε πόσα ατυχήματα γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με τρένα; Όσοι χρησιμοποιούν τρένο, ίσως θυμούνται πως πριν κάποια χρόνια τα δρομολόγια , ειδικά στο Αθήνα-Θεσσαλονικη, γίνονταν χωρίς καθυστερήσεις και το τρένο ήταν πάντα εκεί. Πλέον , είναι περίπου στην τύχη πόσο θα κρατήσει ένα ταξίδι (τα λέω από ιδία πείρα...).
Εγώ αν έχω καταλάβει κάτι για τις ιδιωτικοποιήσεις, είναι πως η μεγάλη ρεμούλα must go on... Γίνονται τα ίδια και χειρότερα και πάλι το μάρμαρο θα το πληρώσουν οι εργαζόμενοι... Business us usual... Το βλέπω και στα δημόσια έργα που δουλεύω και σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τίποτε! Τελικά το μάρμαρο θα πληρωθεί ΟΠΟΙΟΣ κι αν κάνει κουμάντο!
Nα σου θυμίσω εγώ κάτι : στην Aegean που δουλεύει παράλληλα ως αμιγώς ιδιωτική έχεις δει να έχει πέσει καποιο αεροπλάνο της; Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όχι μόνο δεν έχει ατύχημα αλλά φροντίζει να αγοράζει και καινούρια αεροπλάνα Airbus A320. Tαξίδεψα με αυτά από νησι (Ρόδο) και πίστεψε καμία σχέση με τα πεπαλαιωμένα χάρχαλα ATR. Να σου θυμίσω επίσης ότι τελευταίως βρίσκουν αρκετά σοβαρά προβλήματα σε μισθωμένα της ΟΑ ...θα μου πεις το κάνει η Τεχνική βάση της. Αυτή όμως δεν συντηρεί και της Aegean?
Όχι δεν συντηρεί η Ολυμπιακή τα αεροπλάνα της Aegean απ' όσο ξέρω... Αλλά σε πληροφορώ πως το να σου συμβεί ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ αεροπορικό ατύχημα, είναι εξαιρετικά απίθανο, με ΟΠΟΙΑ και να πετάξεις... Αλλά δεν θα έλεγα το ίδιο για τα τρένα...
Τα χάρχαλα ATR πάντως, δεν είναι τόσο χάρχαλα και σε μια δύσκολη ώρα, θα τα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο από ένα jet... Βέβαια, σαφώς και θα προτιμούσα ένα καινούριο Jet για να πάω στην δουλειά μου...
Τέσπα, όσοι καταλαβαίνουν τι θέλω να πω, καλώς... Όπως είπα, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με το κλείσιμο της Ολυμπιακής... Ούτε συγγενείς έχω μέσα, ούτε τίποτε και στο δημόσιο δεν με ενδιαφέρει να δουλέψω... Άλλα κάποιοι παραμυθιάζονται για καλύτερες μέρες στις τσέπες τους... Λυπάμαι που θα χαλάσω την ...γενικότερη ικανοποίηση και χαρά, αλλά δυστυχώς , ΔΕΝ πρόκειται να τις δείτε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εκεί που φτάσαν τα πράγματα δυστυχώς, η Ολυμπιακή, είτε ως παλιά είτε ως νέα, θα δει άσπρο φως μόνο αν χάσει κανένα αεροπλάνο η Aegean. Κρίμα.Ναι, γιατι παλιά που δέν υπήρχε καθόλου Aegean ήταν κάτασπρο το φως
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μήπως στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ είναι τόσο όμορφα τα πράγματα;Γιατί, τί έχουν τα ΚΤΕΛ ;;; Εγω βλέπω να ανανεώνουν διαρκώς τους στόλους τους και τις υπηρεσίες γενικότερα που παρέχουν. ΄Νταξει, είναι βραδυφλεγείς, αλλα κάτι γίνεται....
Μήπως στα ΤΑΞΙ είναι καταπληκτικές οι υπηρεσίες;
Προσπαθώ να τα φανταστώ δημόσια, αλλα οι κράμπες στους κοιλιακούς δεν είναι κι ο,τι πιο ευχάριστο κι ετσι το αποφέυγω...!!
Να θυμίσω τι έγινε στους βρετανικούς σιδηροδρόμους μόλις έγιναν ιδιωτικοί; Πως η συντήρηση γινόταν αραιά και που και τα ατυχήματα αυξήθηκαν; Σας θυμίζει κάτι με τα δικά μας; Θυμάστε πόσα ατυχήματα γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με τρένα;
Το Μετρό της Αθήνας είναι ιδιωτικό ;;; Ρωτάω γιατί δεν ξέρω, αλλα αν είναι αποτελεί στολίδι....Βρέθηκα προ ημερών σ΄αυτό της Ρώμης, που υποθέτω είναι δημόσιο κι έφριξα ο αριστοκράτης..!!!
Τεσπα, τέτοιες συγκρίσεις δε νομίζω οτι οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα, αν και ως ενα βαθμό συμφωνώ μαζί σου.....
-
Τους ιδιώτες τους αναγκάζεις να έχουν καλές υπηρεσίες αν βάζεις ως Δημόσιο αυστηρές προδιαγραφές και ελέγχεις την τήρησή τους. Που προϋποθέτει σοβαρές, αδιάφθορες ελεγκτικές υπηρεσίες του Δημοσίου (ΥΠΑ κτλ. )
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ναι. Αυτό σου λέω. Γιατί, τότε, θα υπάρχει η ανάγκη να καλυφθούν και εκείνοι οι άνθρωποι. Με το ανάλογο κέρδος, βέβαια, για την εταιρεία. Αρα μπορεί να ζητήσει όσα θέλει. Και αν δεν τα πάρει να μην πάει.Γι' αυτό διαφωνώ με την διάλυση της ΟΑ. Είναι εντελώς διαφορετικό να διαπραγματεύεσαι έχοντας μια εναλλακτική, από το να συζητάς με την πλάτη στον τοίχο.Γιατί μη μου πεις ότι θα δεχθείς να μην εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των νησιών.
Αυτό που λες δεν είναι λύση. Αν δεν μπορεί να συντηρηθεί μία γραμμή αεροσκάφους καλό είναι να μην διατηρηθεί. Από την άλλη ο Μάνος πολύ σωστά έθεσε το ζήτημα. Κόστος δεν χρειάζεται να υπολογίσεις. Γνωρίζεις πόσο στοιχίζει για να πας στο νησί Α ή νησί Β.
Κανένα μεγάλο νησί πάντως άπο όσα γνωρίζω δεν μπορεί να παράγει κίνηση που να δικαιολογεί 1 τουλάχιστον δρομολόγιο την ημέρα (με επιστροφή). Για τα μικρότερα νησιά υπάρχουν και άλλες λύσεις και είναι επιτέλους καιρός να καταλάβουμε ότι δεν είναι σωστή σύνδεση από το νησί Α στο νησί Β να πρέπει πάντα να περνάς από την Αθήνα. Η ΟΑ με τις χρόνιες αγκυλώσεις που προκαλούν και τοπικοί παράγοντες (ποιός από τους παλαιότερους δεν θυμάται τους αποκλεισμούς αεροδρομίων για να μην υποβαθμιστεί το Α ή Β νησί και αντί των 737 μπουν ATR) δεν μπορεί πια να συνεχίσει έτσι. Αποτελεί μία ήδη νεκρή εταιρεία θνησιγενής από την ώρα που την πήρε το Δημόσιο, που ποτέ μα ποτέ δεν ήταν κερδοφόρα (ο Ονάσσης την χρησιμοποιούσε όπως ο Γιαννακόπουλος χρησιμοποιεί την ΚΑΕ ΠΑΟ για διαφήμιση!!) και ουδέποτε δεν είχε σχεδιαστεί να είναι κερδοφόρα.
Πάντως καθώς η φύση απεχθάνεται τα κενά είναι βέβαιο ότι στη Θέση της ΟΑ θα έρθει κάποια άλλη εταιρεία και αυτό είναι το ζητούμενο όχι η συνεχής, διαρκής επιδότηση μερικών χιλιάδων καλοζωισμένων σφουγγοκωλάριων και η εξυπηρέτηση, εκδοτών, πολιτικών, πολιτικών κομμάτων και λοιπών αναξιοπαθούντων... Αντίστοιχα να για ένα Νησί το Χειμώνα πάψει η σύνδεση με αεροσκάφος θα βρεθούν άλλες λύσεις.
Υ.Σ. (1) Λύσεις συγκοινωνιακές υπάρχουν. Υδροπλάνα (αυτά που η ΟΑ δεν ήθελε να πετάξουν γιατί θα τις χαλούσαν το μονοπώλειο), μικρά σκάφη για ταχεία και ευέλικτη εξυπηρέτηση σε συμπλέγματα νησιών κ.λπ.
Υ.Σ. (2) Και στα μισά λεφτά να ξεκινήσει ο διαγωνισμός και πάλι θα υπάρξουν ιδιώτες. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς μα κανείς δεν γνωρίζει πιο είναι το κόστος καθώς ποτέ μα ποτέ στην ΟΑ δεν μπόρεσε κανένας Λογιστικός Οίκος να κάνει σωστά τη δουλειά του.
Υ.Σ. (3) Αυτός ο μύθος με τη συντήρηση πραγματικά μου αρχίζει να μου δίνει στα νεύρα. Η συντήρηση είναι απαραίτητη αλλά μην ανάγουμε την ΟΑ ως την ασφαλέστερη αεροπορική εταιρεία στο κόσμο. Δεν είναι και το ξέρουμε.
-
Μήπως μπορεί να εξηγήσει κάποιος γιατι ντε και καλά θα πρέπει να είναι τα πάντα 'κερδοφόρα'; Και εκτός θέματος Ολυμπιακής. Δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά. Τα πάντα είναι επιχείρηση δλδ; Την υγεία κερδοφόρα, την παιδεια κερδοφόρα, το στρατό να τον κάνουμε επίσης κερδοφόρο. Γιατί ρε παιδια;
Στο θέμα μας γιατί να καταργηθουν δρομολόγια που δεν 'συμφέρουν' και είναι ζημιογόνα; Τότε να καταργηθούν και οι χειμερινές πλεύσεις στο καστελλόριζο. Αφου είναι ζημιογόνες. Και κάποια σχολεία να κλείσουν, δεν υπάρχει λόγος να πληρώνουμε δάσκαλους για πέντε μαθητές.
Είναι ζημιογόνα.
-
oversimplified
-
Καλά τα λέει ο tasodev, νομίζω εκεί που θέλει να καταλήξει είναι στο να γίνουν τα πάντα δημόσια και μη κερδοφόρα, κάτι σαν την ΕΣΣΔ δηλαδή. Πολύ καλό όραμα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καλά τα λέει ο tasodev, νομίζω εκεί που θέλει να καταλήξει είναι στο να γίνουν τα πάντα δημόσια και μη κερδοφόρα, κάτι σαν την ΕΣΣΔ δηλαδή. Πολύ καλό όραμα.Να στέκεσαι σε ότι λέω πλιζ(όσο ασχολείσαι με δικά μου ποστ).
-
tasosdev, το σκεπτικό σου είναι εν μέρει σωστό και μάλλον δέν θα υπήρχε πρόβλημα αν η Ολυμπιακή έχανε χρήματα μόνο σε ορισμένες πτήσεις της άγονης γραμμής. Το πρόβλημα είναι οτι χάνει χρήματα ακόμα και στις θεωρητικά κερδοφόρες γραμμές εδώ και δεκαετίες. Επομένως τα περι άγονης γραμμής είναι δικαιολογίες για να συνεχίζουμε να συντηρούμε μια αδηφάγο μαύρη τρυπα.
Όσο για την κερδοφορία, είναι προυπόθεση για την ανάπτυξη. Πώς θα αγοράσει ένα νοσοκομείο έναν καινούριο αξονικό τομογράφο αν τα κέρδη του ίσα-ίσα καλύπτουν τα λειτουργικά έξοδα?
-
Γιατί θα πρέπει να είναι ζημιογόνα αν ΜΠΟΡΟΥΝ να είναι κερδοφόρα; Δεν μιλάμε για νοσοκομεία ή σχολεία, μιλάμε για μεταφορές. Πάρε δηλαδή τον τάδε και πήγαινέ τον εκεί. Τόσο τα καύσιμα, τόσο η συντήρηση και αγορά των αεροσκαφών, τόσο οι μισθοί, τόσο τα αεροδρόμια.
**Γιατί οι άλλοι είναι για ΙΔΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ παροχές κερδοφόροι κι εσύ κα. Ολυμπιακή είσαι ζημιογόνα; **
Έχεις φθηνότερα εισιτήρια; Όχι.
Κάνεις χάρες σε υπαλλήλους, πολιτικούς, εφημεριδάδες, κόμματα; Ναι; Κλείσε γιατί δεν γουστάρω να πληρώνω εγώ.
Κάνεις ζημιογόνα ταξίδια; Ναι. Πού; Σε προορισμούς που με πηγαίνουν όλοι οι άλλοι; Είσαι άχρηστη και πρέπει να σε φάει ο ανταγωνισμός. Σε προορισμούς που δεν πάνε οι άλλοι; Προτιμώ να επιδοτήσω κάποιον ή να εκμισθώσω αεροσκάφη για να μου έρθει (πολύ) φθηνότερα και να έχω την ευελιξία να αλλάξω πρόγραμμα όποτε το κρίνω εγώ σκόπιμο.
Έχεις υψηλότερο λειτουργικό κόστος από τους ανταγωνιστές; Πρόβλημά σου όπου κι αν αυτό οφείλεται, δεν θα το πληρώσω εγώ με τους φόρους μου.Δεν είναι περίπλοκο.
-
Μάνο, η διαφορά μας δεν δημιουργείται λόγω αδυναμίας κατανόησης του πολύπλοκου συλλογισμού σου. Γράφεις κατεβατά να μας αποδείξεις πως η Ολυμπιακή είναι κ@λοχανείο. Χαιρόπουλος.
Δε θες να την πληρώνεις. Ουτε εγώ, και να σου πω την αλήθεια δε γουστάρω τπτ να πληρώνω γενικά.Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
Επίσης αδυνατεις να καταλάβεις πως η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
Θα μπορουσε να είναι υγιής και δημόσια(όπως ακριβώς θα μπορούσε ιδιώτης να είναι φοροφυγάς η διεφθαρμένος) και να μην κρέμεται κανείς απ τ @@ του κάθε ιδιώτη που καλώς υπάρχει για να συναγωνίζεται τον δημόσιο αερομεταφορέα και δεν σου απαγορεύει κανεις να τον προτιμάς. -
Οτι η Aegean ακύρωσε της παραγγελία για τα υπόλοιπα A320, το ξέρατε? Εγώ όχι.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
Γιατί; Είναι θέμα εθνικής ύπαρξης, εθνικής άμυνας, εθνικής ανεξαρτησίας ή μήπως εθνικής κομπορρημοσύνης; Ποια εθνική ανάγκη εξυπηρετεί, την οποία πρέπει να πληρώνουμε χρυσή;
Επίσης αδυνατεις να καταλάβεις πως η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
Και λοιπόν;
Θα μπορουσε να είναι υγιής **και καρούλια θα μπορούσε να έχει **και δημόσια (όπως ακριβώς θα μπορούσε ιδιώτης να είναι φοροφυγάς η διεφθαρμένος) και να μην κρέμεται κανείς απ τ @@ του κάθε ιδιώτη **ενώ είναι πολύ προτιμότερο να κρεμόμαστε από τα @@ μερικών δημοσίων υπαλλήλων, έχει άλλη χάρη ας πούμε **που καλώς υπάρχει για να συναγωνίζεται τον δημόσιο αερομεταφορέα και δεν σου απαγορεύει κανεις να τον προτιμάς. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οτι η Aegean ακύρωσε της παραγγελία για τα υπόλοιπα A320, το ξέρατε? Εγώ όχι.Το λες και το ξαναλες... εν τω μεταξυ η πλακα ειναι πως κατι τετοιο ΔΕΝ ισχυει! Να δουμε ρε Κουκο ποσες φορες ακομα θα το επαναλαβεις. Η Aegean συνεχιζει να παραλαμβανει κανονικα και on schedule τα νεα της αεροσκαφη.
Απλά απο τον σύνολο των 29 Airbus που προβλεπει ο σχεδιασμος τα 3 τελευταια πιθανα να ακυρωθουν και να αποκτηθουν ως leasing... δεν αλλαζει κατι ουσιαστικα ομως... θα εχει, ενα στόλο του κουτιου! Τωρα αν αυτα τα 3 αεροσκάφη θεωρουνται ως 'ακυρωση παραγγελειας για τα υπολοιπα Α320' τοτε οι λέξεις που χρησιμοποιεις ειναι παραπλανητικες ειδικα οταν μιλαμε για ενα σύνολο σχεδον 30α/φων.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
Δεν χρειαζετε κανενας δημόσιος αερομεταφορεας... σε γενικές γραμμές πλεον καμια συγχρονη χώρα δεν εχει τέτοιο πραγμα. Αν παραστεί ανάγκη για να καλυφτεί οτιδήποτε... το κράτος μπορεί να μισθωσει η και να χρησιμοποιησει ίδια μέσα (απο πρωθυπουργικα Embraer μέχρι C27J)
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όχι δεν συντηρεί η Ολυμπιακή τα αεροπλάνα της Aegean απ' όσο ξέρω...
ποιος τα συντηρεί τότε;
Αλλά σε πληροφορώ πως το να σου συμβεί ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ αεροπορικό ατύχημα, είναι εξαιρετικά απίθανο, με ΟΠΟΙΑ και να πετάξεις...
τότενες γιατί όλοι σκούζουν για την ασφαλή Ολυμπιακή και μπλα μπλα μπλα
Αλλά δεν θα έλεγα το ίδιο για τα τρένα...
για αεροπλάνα μιλάμε
Τα χάρχαλα ATR πάντως, δεν είναι τόσο χάρχαλα και σε μια δύσκολη ώρα, θα τα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο από ένα jet... Βέβαια, σαφώς και θα προτιμούσα ένα καινούριο Jet για να πάω στην δουλειά μου...
Ε καλά κάτσε εσύ στριμωγμένος και άκου τους έλικες φουλ διαπανσών. Εγώ προτιμώ πάντως την ανεση των τζετ...ακόμα και των AVRO. Aφού όπως είπες πιο πάνω 'σε πληροφορώ πως το να σου συμβεί ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ αεροπορικό ατύχημα, είναι εξαιρετικά απίθανο, με ΟΠΟΙΑ και να πετάξεις...'
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
**Γιατί; Είναι θέμα εθνικής ύπαρξης, εθνικής άμυνας, εθνικής ανεξαρτησίας ή μήπως εθνικής κομπορρημοσύνης; Ποια εθνική ανάγκη εξυπηρετεί, την οποία πρέπει να πληρώνουμε χρυσή;**Ακριβώς την ίδια ανάγκη που εξυπηρετεί ένας δρόμος. Μα ακριβώς.Και που τον πληρώνεις κι αυτόν χρυσό και δεν διαμαρτύρεσαι
Επίσης αδυνατεις να καταλάβεις πως η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
**Και λοιπόν;**Το και λοιπον είναι αυτό που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΟΛΑ. ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ
Θα μπορουσε να είναι υγιής **και καρούλια θα μπορούσε να έχει **και δημόσια (όπως ακριβώς θα μπορούσε ιδιώτης να είναι φοροφυγάς η διεφθαρμένος) και να μην κρέμεται κανείς απ τ @@ του κάθε ιδιώτη **ενώ είναι πολύ προτιμότερο να κρεμόμαστε από τα @@ μερικών δημοσίων υπαλλήλων, έχει άλλη χάρη ας πούμε **που καλώς υπάρχει για να συναγωνίζεται τον δημόσιο αερομεταφορέα και δεν σου απαγορεύει κανεις να τον προτιμάς.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ