-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έχω υπόψη μου 2-3 άτομα που θα βγάλουν αφρούς από το στόμα αν το διαβάσουν αυτό. Εγώ είχα πει ότι η Alfa έχει παρόμοιο προφίλ με την BMW και έπεσε παντόφλα αλφίστικη...
...και εγώ που είχα(ω) Alfa και BMW θα συνεχίσω να το λέω, και όποιος έχει άποψη από τα αυτοκίνητα των 2 εταιρειών, και δεν τα έχει οδηγήσει κατά τη διάρκεια του ύπνου του, καταλαβαίνει ότι οι 2 εταιρείες συνέκλιναν στη φιλοσοφία τους στην πορεία των χρόνων, με τις διαφορές να καθορίζονται από την κουλτούρα των μηχανικών, τις οικονομικές δυνατότητες και τις ανάγκες των αγορών στις οποίες κυρίως απευθύνοντο..
Τα υπόλοιπα είναι ανόητοι παρωπιδισμοί, που ελαχίστως με αφορούν...
Αγαπώ τις Alfa,αγαπώ και τις BMW,πρωτίστως όμως, αγαπώ την αυτοκίνηση με τον τρόπο τον μή αριθμολαγνικό,τον 'άλλο', πού, τόσο όμορφα περιέγραψε ο φίλος μου ο D-Jet.
...και τις παντόφλες ας τις κρατήσουν όλοι για να κυκλοφορούν στα σπίτια τους -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
να ρωτησω κατι εποικοδομητικο???γιατι η 147 δεν ηταν το ιδιο σπορ με την 156???ως hatchback(πιο νεανικο) δεν οφειλε να ειναι πιο σπορ απο το πιο οικογενειακο μοντελο...?@tsargy ωραιο post
Έλα ντε? φαντάζομαι ότι πήγε να το κάνει πιο προσιτό στους μη ψαγμένους ώστε να πάρει κομμάτι της πίτας από το Α3
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που αμβλύνθηκαν λίγο οι διαφορές, γιατί στην ουσία δεν υπάρχουν. Αφού είμαστε εδώ και δεν είμαστε κάπου αλλού φαίνεται ότι αυτό που μας ενώνει (η αγάπη για την αυτοκίνηση) είναι πιό δυνατό απο αυτό που μας χωρίζει...
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Έχω υπόψη μου 2-3 άτομα που θα βγάλουν αφρούς από το στόμα αν το διαβάσουν αυτό. Εγώ είχα πει ότι η Alfa έχει παρόμοιο προφίλ με την BMW και έπεσε παντόφλα αλφίστικη...
...και εγώ που είχα(ω) Alfa και BMW θα συνεχίσω να το λέω, και όποιος έχει άποψη από τα αυτοκίνητα των 2 εταιρειών, και δεν τα έχει οδηγήσει κατά τη διάρκεια του ύπνου του, καταλαβαίνει ότι οι 2 εταιρείες συνέκλιναν στη φιλοσοφία τους στην πορεία των χρόνων, με τις διαφορές να καθορίζονται από την κουλτούρα των μηχανικών, τις οικονομικές δυνατότητες και τις ανάγκες των αγορών στις οποίες κυρίως απευθύνοντο..
Τα υπόλοιπα είναι ανόητοι παρωπιδισμοί, που ελαχίστως με αφορούν...
Αγαπώ τις Alfa,αγαπώ και τις BMW,πρωτίστως όμως, αγαπώ την αυτοκίνηση με τον τρόπο τον μή αριθμολαγνικό,τον 'άλλο', πού, τόσο όμορφα περιέγραψε ο φίλος μου ο D-Jet.
...και τις παντόφλες ας τις κρατήσουν όλοι για να κυκλοφορούν στα σπίτια τουςΒάσει της θεωρίας τον αλφίστι και βάσει όσων ανέφερες, έχω την αίσθηση πως δεν πρέπει να ανήκεις στην κατηγορία των 'πραγματικών' αλφιστι.
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει πως προκύπτουν, είναι χαρακτηρισμοί του τύπου 'πραγματικός αλφίστι', ότι το αυτοκίνητο απευθύνεται στον 'σωστό οδηγό' με τα 'σωστά χέρια', ότι υπάρχουν 'άξιοι' και 'ανάξιοι' να τα οδηγήσουν και κριτήρια του ποιοι είναι ικανοί ή όχι να σχηματίσουν και να εκφέρουν άποψη για τα μοντέλα της AR.
-
Είπαμε να το σβήσουμε, να το κάνουμε πιό ουσιαστικό και εσυ το ξαναανάβεις
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Είπαμε να το σβήσουμε, να το κάνουμε πιό ουσιαστικό και εσυ το ξαναανάβειςεχει ενα point
-
Ετσι κι αλλιως 10. 20, 50 ατομα ΔΕΝ γινεται να χαρακτηριζουν τις αποψεις της οποιασδηποτε φιρμας και του κοινου της...
Κι απο την οικογενεια μου περασαν 4 μερκ, 2 αλφα και τωρα 2 μπεμπες..συμφωνω οτι μπεμπες και αλφα ειναι πιο κοντα . η μερκ ειναι πιο κοντα στην αουντι κατ εμε!
επισης μια αλλη αληθεια ειναι οτι και οι δυο εταιρειες προσελκυουν αγοραστες οι οποιοι ειναι ανθρωποι με παθος,ανθρωποι που οι αισθηση ειναι σημαντικη στη ζωη τους.. κατι το οποιο βγαινει και σε αυτο το φορουμ αφου στα τοπικ των 2 εταιρειων θα βρει κανεις τις ωραιοτερες περιγραφες , αλλα και τις περισσοτερες εντασεις μεταξυ τους η με αλλους...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
να ρωτησω κατι εποικοδομητικο???γιατι η 147 δεν ηταν το ιδιο σπορ με την 156???ως hatchback(πιο νεανικο) δεν οφειλε να ειναι πιο σπορ απο το πιο οικογενειακο μοντελο...?
@tsargy ωραιο post
Έλα ντε? φαντάζομαι ότι πήγε να το κάνει πιο προσιτό στους μη ψαγμένους ώστε να πάρει κομμάτι της πίτας από το Α3
ολα ξεκινησαν ενα ωραιο πρωι μιας χειμωνιατικης δευτερας που ενας μαλακας ιταλος μηχανικος αντιγραφοντας την πισω αναρτηση της 156 στα σχεδια της 147 θεωρησε καλο να μετακινησει μερικα εκατοστα πιο κατω τους πανω βραχιονες της μουλτιλινκ για να κανει πιο φλατ το χωρο αποσκευων....
-
Aχ αχ αχ αχ.....Το ξερω οτι θα βλεπετε απο εκει ψηλα Nicola Romeo, Ugo Stella, Giuseppe Merosi, Vitorio Jano, Giuseppe Busso, Enzo Ferrari, Orazio Satta Puliga, Carlo Chitti κ.α. ακομη και εσυ Benito Mussolini.
Και με αυτα που διαβαζετε θα τριζουν τα κοκκαλα σας.....
Ζητω ταπεινα συγνωμη για ολους τους εδω και εν αγνοια τους αμαρτωλους..... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έγραφε λοιπόν ο αναγνώστης στην επιστολή ότι μόλις είχε διαβάσει το άρθρο και βγαίνοντας στο δρόμο είδε τυχαία τον συμπαθέστατο ηθοποιό Μάρκο Σεφερλή στο τιμόνι μιας 146...
Η 146 που ήταν μπορντό χρώμα ήταν της πρώην γυναίκας του, ο ίδιος είχε ένα seat ibiza.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Aχ αχ αχ αχ.....Το ξερω οτι θα βλεπετε απο εκει ψηλα Nicola Romeo, Ugo Stella, Giuseppe Merosi, Vitorio Jano, Giuseppe Busso, Enzo Ferrari, Orazio Satta Puliga, Carlo Chitti κ.α. ακομη και εσυ Benito Mussolini.
Και με αυτα που διαβαζετε θα τριζουν τα κοκκαλα σας.....
Ζητω ταπεινα συγνωμη για ολους τους εδω και εν αγνοια τους αμαρτωλους.....Ευτυχως που εμεινε και ενας Αρμανι και κρατει τη σημαια ψηλα !!
-
Οσον αφορα την ''κοινη φιλοσοφια'' με τη BMW,διαφωνω...νομιζω οτι η αποψη αυτη ειναι αποτελεσμα του ειδικου τυπου που προσπαθει να πεισει τον κοσμο οτι η Αlfa αποκτα σιγα σιγα ''γερμανικη ποιοτητα και αξιοπιστια''!!!!!
Προσωπικα το μονο αυτοκινητο της BMW που μου ψιλοαρεσε ηταν η καινουρια 3αρα κουπε...πηγα και την εκανα ενα βαρβατο test drive,βρηκα συν και πλην,overall το αυτοκινητο μου αρεσε,αλλα αυτο που μου εδινε το δικο μου δεν μου το εδινε σε καμια περιπτωση...φυσικα και δεν θελω να προσβαλω κανεναν κατοχο ή οπαδο της φιρμας (γιατι πολυ παρεξηγιαρηδες ειστε εδω μεσα),απλα ΕΜΕΝΑ το αυτοκινητο μου φανηκε απροσωπο...
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Aχ αχ αχ αχ.....Το ξερω οτι θα βλεπετε απο εκει ψηλα Nicola Romeo, Ugo Stella, Giuseppe Merosi, Vitorio Jano, Giuseppe Busso, Enzo Ferrari, Orazio Satta Puliga, Carlo Chitti κ.α. ακομη και εσυ Benito Mussolini.
Και με αυτα που διαβαζετε θα τριζουν τα κοκκαλα σας.....
Ζητω ταπεινα συγνωμη για ολους τους εδω και εν αγνοια τους αμαρτωλους.....Ευτυχως που εμεινε και ενας Αρμανι και κρατει τη σημαια ψηλα !!
Λάθος η μετενσάρκωση του Busso ζεί για να κρατάει την σημαία ψηλά
Γενικότερα περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς...
Και εκείνο με τα Ευζωνάκια και την Αγια Σοφιά θα ήταν ταιριαστό για την περίπτωση. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Aχ αχ αχ αχ.....Το ξερω οτι θα βλεπετε απο εκει ψηλα Nicola Romeo, Ugo Stella, Giuseppe Merosi, Vitorio Jano, Giuseppe Busso, Enzo Ferrari, Orazio Satta Puliga, Carlo Chitti κ.α. ακομη και εσυ Benito Mussolini.
Και με αυτα που διαβαζετε θα τριζουν τα κοκκαλα σας.....
Ζητω ταπεινα συγνωμη για ολους τους εδω και εν αγνοια τους αμαρτωλους.....Στα κεντρικά της Alfa δν πολυντρέπονται σίγουρα για το αν θα τρίζουν κόκκαλα ...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κατά την γνώμη μου οι alfa romeo και τα audi (αφου συγχωνεύτηκε με DKW και NSU), έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά και λίγες διαφορές.
Έχω υπόψη μου 2-3 άτομα που θα βγάλουν αφρούς από το στόμα αν το διαβάσουν αυτό. Εγώ είχα πει ότι η Alfa έχει παρόμοιο προφίλ με την BMW και έπεσε παντόφλα αλφίστικη...
tsargy το είπες με πολύ απλά λόγια. Πήρες Alfa γιατί έτσι γούσταρες. Απλό...κακώς , κάκιστα έπεσε παντόφλα. Και οι δύο αυτές εταιρείες βγάζουν αυτοκίνητα που ακόμα (ευτυχώς) μπορεί και αξίζει να τα οδηγεί κάποιος, πέρα από τις όποιες διαφορές τους στο δρόμο.
-
Αυτό που χρειάζεται η Άλφα είναι ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο.
Απο τη στιγμή που ο όμιλος δεν της επιτρέπει να ξεφύγει απο τις κοινές πλατφόρμες και να γυρίσει στην πίσω κίνηση, χρειάζεται ένα τουλάχιστον μοντέλο που θα κάνει αυτή τη δουλειά.
Χρειάζεται ένα S2000, μια Z4, ένα 350Ζ, ένα MX5 ή έστω ένα RX8...
Όταν όλα τα coupe & spider μοντέλα της εταιρίας προσανατολίζονται σε άνετες Grand Touring καταστάσεις και οι GTA εκδόσεις των υπολοίπων μοντέλων είναι περιορισμένης ευθύνης λόγω κίνησης μπροστά, χρειάζεται τουλάχιστον έναν πραγματικά σπορ εκπρόσωπο στην κατηγορία των μικρών coupe/roadster και μερικές πραγματικά σπορ (4WD ίσως) κορυφαίες εκδόσεις με τα αρχικά GTA...
Έχει ρίξει αρκετό νερό στο κρασί της και είναι απαραίτητες μερικές αλλαγές για να μπορεί να υποστηρίξει ξανά το 'cuore sportivo'... κάτι το οποίο έχει χάσει την έννοια του οταν οι πιο 'sportivo' κατασκευές της ήταν μπροστοκίνητα των 250 ίππων... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Κατά την γνώμη μου οι alfa romeo και τα audi (αφου συγχωνεύτηκε με DKW και NSU), έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά και λίγες διαφορές.
Τα κοινά είναι, ότι και στις δύο εταιρείες υπήρχαν κα@λωμένοι μηχανικάρες οι οποίοι ήταν μπροστά από την εποχή τους. Εκτος απο τα alfa romeo κοιτάξτε και λίγο τα NSU και ειδικά το RO 80 με τον wankel κινητήρα και διαβάστε για το κράτημα (ήταν περίπου το 1973 μπροσθιοκίνητο).
Άλλο κοινό είναι ότι η αγορά δεν μπορούσε να πληρώσει την έρευνα και έπεσαν έξω.
Τρίτο κοινό είναι ότι αγοράστηκαν από εταιρείες που έβγαζαν λαϊκά αυτοκίνητα. Και καλά για την fiat ισχύει μέχρι ενός σημείου, γιατί έχει δώσει αρκετά στην αυτοκίνηση, αλλά η vw το μόνο που έκανε μέχρι τότε είναι να συνεχίζει με παραλλαγές των αυτοκινήτων του Χιτλερ.
Και μην ξεχνάμε πoιoς οίκος σχεδίασε το πρώτο golf.Η διαφορά είναι ότι στην alfa romeo έχουν λίγο μεγαλύτερη δυνατότητα να κάνουν το κέφι τους ενώ στην audi λιγότερο. Τίποτα άλλο κατά την γνώμη μου.Τσάμπα οι τσακωμοί...
Τα μπλέχεις λίγο.Μίλα καλύτερα μόνο για την ιστορική NSU και άσε στην άκρη τις συγκρίσεις με το υβρίδιο που προέκυψε ως Auto Union-DKW Gmbh μετά το Β Παγκόσμιο.
viewtopic.php?f=16&t=28611&st=0&sk=t&sd=a&start=60' target='_blank' target='_blank
Την υπό κρατική διαχείρηση ΑR δεν την οδήγησε στην εξαγορά το γεγονός πως της γύρισε την πλάτη η αγορά (που κάποια στιγμή της τη γύρισε)αρνούμενη να 'χρηματοδοτήσει την έρυνα της,αλλά η κακοδιαχείρηση,τα σκάνδαλα,ο επιχειρηματικός σχεδιασμός υπό το πρίσμα της εξυπηρέτησης πολιτικών και μικροκομματικών συμφερόντων και ή έλλειψη πολιτικής βουλήσης να επιλεγεί ο μοναδικός τρόπος σωτηρίας της : να κρατικοποιηθεί δηλαδή στα πρότυπα της γαλλικής regie Renault.
H σημερινή Audi ΑG είναι εμπορικό δημιούργημα της VW και στις προσπάθειες αυτής χρωστά την σημερινή της θέση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα.Η AR είναι γνωστό γιατί και πώς (ακόμα και με τη συγκατάθεση Luraghi) ενετάχθη στους κόλπους του ομίλου Fiat.
Η Lancia γύρισε όλη της την γκάμα στην μπροστινή κίνηση ήδη από το 1960.Από την άποψη αυτή και αν κάποιοι επιμένουν να βρουν υποχρεωτικά αντιστοιχίες ή εκλεκτικές συγγένειες ανάμεσα σε κατασκευαστές,η σημερινή Audi (που στην ουσία ό,τι ψήγματα φιλοσοφίας μπορεί να κουβαλάει ακόμα εντός των πλαισίων ενός κολοσσιαίου ομίλου,είναι NSU....και όχι βέβαια Auto Union)βρίσκεται πιο κοντά στη Lancia,αφού κατάφερε σήμερα να παράγει τεχνολογία και να κατασκευάζει μερικά αυτοκίνητα που έχουν κάποιες αντιστοιχίες με αυτά που στο παρελθόν χαρακτήριζαν τη Lancia.Oμοίως η σημερινή BMW πήρε τη σκυτάλη από εκεί που την παρέδωσε η AR, για να κυριαρχήσει σήμερα σε μια κατηγορία αυτοκινήτων,την οποία θεσμοθέτησε πανευρωπαϊκά και στην οποία θα μπορούσε να συμπρωταγωνιστεί η μιλανέζικη εταιρεία.Και αν ακόμα δεχτούμε ότι υπάρχει κάποιο σημείο σύγκλισης φιλοσοφιών,στο βαθμό που αυτές υιοθετήθηκαν από κάποιους καινούριους..όταν οι δημιουργοί τους τις πρόδωσαν ή τις εγκατέλειψαν,δεν υπάρχει κατ'ουσίαν μακρόχρονη αντιπαράθεση εμπορικών πορειών.Για την ακρίβεια οι πορείες των εταιρειών αυτών δεν υπήρξαν καν παράλληλες,ώστε να δημιουργηθεί μεταξύ τους ένα είδος ιστορικού διπόλου,δεδομένου ότι πρόκειται για κατασκευαστές διαφορετικών καταβολών,ακμής και ιστορικού υπόβαθρου.Πολύ απλά κάποιοι έξυπνα και νομοτελειακά κάλυψαν εμπορικά το κενό που δημιούργησαν στην αγορά με την αδράνεια και τις παλινωδίες τους κάποιοι άλλοι.
Ορισμένα καλά ή ακόμα και εξαιρετικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εμφανίζουν όλοι αυτοί οι κατασκευαστές σήμερα.Η διαφορά είναι ότι για άλλους είναι πιο εύκολο και άρα πιο συχνό να τα εμφανίσουν, μέσω της οικονομικής ευρωστίας και της εμπορικής άνεσης που τους εξασφαλίζει το γεγονός ότι προϊστανται οι ίδιοι ή αποτελούν το ευνοημένο μέλος ένος ισχυρού αυτοκινητιστικού ομίλου,ενώ άλλοι τα ενεφάνιζαν όσο και όταν τους το επέτρεπε η ένταξη τους μέσα σε έναν όμιλο,ο οποίος μέχρι πρότινος δεν ήταν καν αμιγώς αυτοκινητιστικός....και στον οποίο πάντα θα υπάρχει (λόγω συσώρευσης ονομάτων τέτοιας δυναμικής)δυσκολία στην ορθή διάκριση ρόλων,χωρίς να αδικείται ο ένας προς όφελος του άλλου...και σε μεγάλο βαθμό επικάλυψη ρόλων. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αυτό που χρειάζεται η Άλφα είναι ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο.
Απο τη στιγμή που ο όμιλος δεν της επιτρέπει να ξεφύγει απο τις κοινές πλατφόρμες και να γυρίσει στην πίσω κίνηση, χρειάζεται ένα τουλάχιστον μοντέλο που θα κάνει αυτή τη δουλειά.
Χρειάζεται ένα S2000, μια Z4, ένα 350Ζ, ένα MX5 ή έστω ένα RX8...
Όταν όλα τα coupe & spider μοντέλα της εταιρίας προσανατολίζονται σε άνετες Grand Touring καταστάσεις και οι GTA εκδόσεις των υπολοίπων μοντέλων είναι περιορισμένης ευθύνης λόγω κίνησης μπροστά, χρειάζεται τουλάχιστον έναν πραγματικά σπορ εκπρόσωπο στην κατηγορία των μικρών coupe/roadster και μερικές πραγματικά σπορ (4WD ίσως) κορυφαίες εκδόσεις με τα αρχικά GTA...
Έχει ρίξει αρκετό νερό στο κρασί της και είναι απαραίτητες μερικές αλλαγές για να μπορεί να υποστηρίξει ξανά το 'cuore sportivo'... κάτι το οποίο έχει χάσει την έννοια του οταν οι πιο 'sportivo' κατασκευές της ήταν μπροστοκίνητα των 250 ίππων...Οι 947 και 941 θα είναι πισωκίνητες.Οι coupe εκδόσεις της 944 θα είναι τετρακίνητες.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι 947 και 941 θα είναι πισωκίνητες.Οι coupe εκδόσεις της 944 θα είναι τετρακίνητες.
Για να δούμε... αν αληθεύουν τα kinder/έκπληξη του 2010-11 περι Duetto κλπ... έχουμε καιρό ακόμη...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τα μπλέχεις λίγο.Μίλα καλύτερα μόνο για την ιστορική NSU και άσε στην άκρη τις συγκρίσεις με το υβρίδιο που προέκυψε ως Auto Union-DKW Gmbh μετά το Β Παγκόσμιο.
viewtopic.php?f=16&t=28611&st=0&sk=t&sd=a&start=60' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Την υπό κρατική διαχείρηση ΑR δεν την οδήγησε στην εξαγορά το γεγονός πως της γύρισε την πλάτη η αγορά (που κάποια στιγμή της τη γύρισε)αρνούμενη να 'χρηματοδοτήσει την έρυνα της,αλλά η κακοδιαχείρηση,τα σκάνδαλα,ο επιχειρηματικός σχεδιασμός υπό το πρίσμα της εξυπηρέτησης πολιτικών και μικροκομματικών συμφερόντων και ή έλλειψη πολιτικής βουλήσης να επιλεγεί ο μοναδικός τρόπος σωτηρίας της : να κρατικοποιηθεί δηλαδή στα πρότυπα της γαλλικής regie Renault.
H σημερινή Audi ΑG είναι εμπορικό δημιούργημα της VW και στις προσπάθειες αυτής χρωστά την σημερινή της θέση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα.Η AR είναι γνωστό γιατί και πώς (ακόμα και με τη συγκατάθεση Luraghi) ενετάχθη στους κόλπους του ομίλου Fiat.
Η Lancia γύρισε όλη της την γκάμα στην μπροστινή κίνηση ήδη από το 1960.Από την άποψη αυτή και αν κάποιοι επιμένουν να βρουν υποχρεωτικά αντιστοιχίες ή εκλεκτικές συγγένειες ανάμεσα σε κατασκευαστές,η σημερινή Audi (που στην ουσία ό,τι ψήγματα φιλοσοφίας μπορεί να κουβαλάει ακόμα εντός των πλαισίων ενός κολοσσιαίου ομίλου,είναι NSU....και όχι βέβαια Auto Union)βρίσκεται πιο κοντά στη Lancia,αφού κατάφερε σήμερα να παράγει τεχνολογία και να κατασκευάζει μερικά αυτοκίνητα που έχουν κάποιες αντιστοιχίες με αυτά που στο παρελθόν χαρακτήριζαν τη Lancia.Oμοίως η σημερινή BMW πήρε τη σκυτάλη από εκεί που την παρέδωσε η AR, για να κυριαρχήσει σήμερα σε μια κατηγορία αυτοκινήτων,την οποία θεσμοθέτησε πανευρωπαϊκά και στην οποία θα μπορούσε να συμπρωταγωνιστεί η μιλανέζικη εταιρεία.Και αν ακόμα δεχτούμε ότι υπάρχει κάποιο σημείο σύγκλισης φιλοσοφιών,στο βαθμό που αυτές υιοθετήθηκαν από κάποιους καινούριους..όταν οι δημιουργοί τους τις πρόδωσαν ή τις εγκατέλειψαν,δεν υπάρχει κατ'ουσίαν μακρόχρονη αντιπαράθεση εμπορικών πορειών.Για την ακρίβεια οι πορείες των εταιρειών αυτών δεν υπήρξαν καν παράλληλες,ώστε να δημιουργηθεί μεταξύ τους ένα είδος ιστορικού διπόλου,δεδομένου ότι πρόκειται για κατασκευαστές διαφορετικών καταβολών,ακμής και ιστορικού υπόβαθρου.Πολύ απλά κάποιοι έξυπνα και νομοτελειακά κάλυψαν εμπορικά το κενό που δημιούργησαν στην αγορά με την αδράνεια και τις παλινωδίες τους κάποιοι άλλοι.
Ορισμένα καλά ή ακόμα και εξαιρετικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να εμφανίζουν όλοι αυτοί οι κατασκευαστές σήμερα.Η διαφορά είναι ότι για άλλους είναι πιο εύκολο και άρα πιο συχνό να τα εμφανίσουν, μέσω της οικονομικής ευρωστίας και της εμπορικής άνεσης που τους εξασφαλίζει το γεγονός ότι προϊστανται οι ίδιοι ή αποτελούν το ευνοημένο μέλος ένος ισχυρού αυτοκινητιστικού ομίλου,ενώ άλλοι τα ενεφάνιζαν όσο και όταν τους το επέτρεπε η ένταξη τους μέσα σε έναν όμιλο,ο οποίος μέχρι πρότινος δεν ήταν καν αμιγώς αυτοκινητιστικός....και στον οποίο πάντα θα υπάρχει (λόγω συσώρευσης ονομάτων τέτοιας δυναμικής)δυσκολία στην ορθή διάκριση ρόλων,χωρίς να αδικείται ο ένας προς όφελος του άλλου...και σε μεγάλο βαθμό επικάλυψη ρόλων.Δηλαδη με λιγα λογια Alba μου εννοεις οτι καποιοι αναδειχθηκαν εκμεταλευομενοι καταστασεις και συγκυριες ετσι. Ονοματα δε λεμε, καταστασεις δε θιγουμε....
Αλλα για να λεμε και του στραβου το δικιο και εμεις βγαλαμε μονοι μας τα ματια μας....
ΑLFA ROMEO FORUM