-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Το in.gr μου φαινεται δεν ξερει τι γραφει... Αν μου βρεις εσυ κινητηρα diesel σε παραγωγη και ειδικοτερα της peugeot στα 1600cc με τετοια ροπη εγω δεν ξαναπαταω στο forum! Τα συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα ταιριαζουν στον 2l Diesel που κινει και τα υπολοιπα μοντελα της peugeot. Ριξτε μια ματια σε αυτο...
http://www.peugeot.gr/pcars/406taxi/index.htm για να μη λεω και εγω λογια του αερα.Άργησα λίγο (αμάν αυτή η σελίδα της Peugeot, όλο flash και βιντεάκια είναι!)
Ιδού η τεχνολογία Hdi σε συνδυασμό με το common rail και το FAP (particle filter)
http://www.peugeot-avenue.com/innovatio ... di_tec.htmΑυτή τη στιγμή τα μοντέλα της PSA εξοπλίζονται με έναν HDi 2.0 110 ίππων και έναν άλλον των 90, πάλι 2.0 λίτρων, χωρίς όμως την τεχνολογία FAP. Απ'ό,τι λέει στο άρθρο του in.gr, ο δίλιτρος πλέον θα αποδίδει 136 ίππους.
Δε μου φαίνεται καθόλου παράξενο, καθώς είναι πραγματικά πολύ καλή η τεχνολογία αυτή (τουλάχιστον στα χαρτιά) και αποδεικνύει για άλλη μια φορά το τεράστιο άλμα των κινητήρων diesel τα τελευταία χρόνια.Το σχόλιό μου για τα λεγόμενα του in.gr αφορούσε το ότι είναι μάλλον κακά τα νέα για την Ελλάδα... Ίσως να έκανα λάθος χρήση των bold και γι'αυτό να έδωσα λανθασμένη εντύπωση...
-
Προφανως επειδη βιαστηκα να απαντησω εβγαλα λαθος συμπερασμα και μου το αποδειξατε...
Δεν διευκρινιζεται οτι ο κινητηρας ειναι diesel και σε αφηνει με την εντυπωση οτι ειναι ιδιος με αυτον του 307 απλα εχει αυξημενη ροπη.Πιστευω στο οτι η peugeot προς το παρον δεν χρησιμοποιει στην παραγωγη τον συγκεκριμενο κινητηρα συμφωνουμε...
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Πιστευω στο οτι η peugeot προς το παρον δεν χρησιμοποιει στην παραγωγη τον συγκεκριμενο κινητηρα συμφωνουμε...Ναι, μάλλον το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με αυτόν τον κινητήρα θα είναι το 407.
Άντε, τη γλύτωσες, μπορείς να παραμείνεις στο forum!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πιστευω στο οτι η peugeot προς το παρον δεν χρησιμοποιει στην παραγωγη τον συγκεκριμενο κινητηρα συμφωνουμε...
Ναι, μάλλον το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με αυτόν τον κινητήρα θα είναι το 407.
Άντε, τη γλύτωσες, μπορείς να παραμείνεις στο forum!
Tυχαια θα το ελεγα; ξερω οτι ειστε καλοι ανθρωποι και φιλεσπλαχνοι!
-
Εμένα πάντος εξωτερικά , μόνο μπροστα μου αρέσει. Απο δίπλα και απο πίσω δεν το παω καθόλου, μου θυμείζει κατι απο C5 στο πλάι. Εσωτερικά πάλι ειναι πολύ σύγχρονο και νεανικό.
-
Ακόμα μια φώτο από το εσωτερικό από το in.gr...γαλλική πολυτέλεια!
Και μένα μου άρεσε, καταρχήν γιατί είναι διαφορετικό και αν θυμίζει κάτι αυτό είναι άλλης κατηγορίας (Αστον Μαρτιν μπροστά όπως είπε ο kouk)
Μακάρι αυτή η ιδέα με την μεγάλη εισαγωγή να διατηρηθεί και να γίνει σήμα κατατεθέν της εταιρείας!
-
Πολύ όμορφο ιδίως μπροστά. Πολύ δυναμικές και επιθετικές γραμμές. Επίσης δείχνει και πολύ στιβαρό.
Αν έχει και το σωστό στήσιμο όπως αρμόζει σε ένα λέοντα, όχι σαν το 307 δηλαδή τότε χαράς ευαγγέλια. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν έχει και το σωστό στήσιμο όπως αρμόζει σε ένα λέοντα, όχι σαν το 307 δηλαδή τότε χαράς ευαγγέλια.
Τι εννοεις??
-
Δεν έχω μεγάλη εμπειρία από το μοντέλο, αλλά ένα μικρό ταξίδι που έκανα με ένα φίλου μου δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Δεν ξέρω αν ισχύει για όλα μια και το δικό του είχε αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη του. Ουδέτερο μεν αλλά οδηγικά αδιάφορο σαν απλός διεκπεραιωτής μετακινήσεων. Άλλες προτάσεις του λέοντα είναι σαφώς πολύ ποιο ενδιαφέρουσες οδηγικά.
-
EMMANOYHL, συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Επειδή το καλοκαίρι έκανα αρκετές βολτίτσες ως επιβάτης στη Ρόδο, μετά από προσεκτική παρατήρηση,
ρώτησα τον οδηγό -21 ετών- γιατί δεν το πιέζει και μου απάντησε ότι 'σιγά,
δεν έχει να δω τίποτα παραπάνω, δεν με βοηθάει να το ψάξω...'
Πολύ καλό σε χώρους, ωραίο ταμπλό και αρκετά άνετο, αλλά νομίζω ότι μπορούσαν και καλύτερα οι λέοντες. Τώρα για το 407, ελπίζω να έχει αυτό το κάτι παραπάνω και να κλέψει πωλήσεις αν το αξίζει! -
Kαι ας συμπληρώσω από παρόμοια εμπειρία :
Πολύ θορυβώδης κινητήρας, μετά τις 3000 σ.α.λ -
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Εμένα πάντος εξωτερικά , μόνο μπροστα μου αρέσει. Απο δίπλα και απο πίσω δεν το παω καθόλου, μου θυμείζει κατι απο C5 στο πλάι. Εσωτερικά πάλι ειναι πολύ σύγχρονο και νεανικό.Εμένα πάλι μου αρέσει το αντίθετο!!!!!!
-
Καλό σουλούπι έχει το 407 (όπως και το 406 Coupe), αλλά αυτοί οι κινητήρες το σκοτώσαν.
Χάθηκε ένας 2λιτρος με καμια 170άρα-180άρα άλογα τουλάχιστον; Ή κανένας 1600άρης/1800άρης αντίστοιχος (της προκοπής τέλος πάντων);
Μου ήρθε τώρα 'φλασιά': 407 1.8/2.0λ με καμιά 170άρα άλογα και πραγματική τετρακίνηση (a'la impreza, όχι το άθλιο 'προσθιοκίνηση και μπλέκουν και οι πίσω όταν γλιστράει'). Βάλε και μία επιλογή να ρυθμίζεις την τετρακίνηση (χιόνι/χαλίκι/άσφαλτος) στον προαιρετικό και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
Και να βγει και το Elixir με αυτά τα μηχανικά μέρη... μας βλέπω να πιάνουμε τις τράπεζες.
(όνειρα κι όνειρα, πήγανε χαμένα... που λέει και το τραγούδι)
Τριαντάφυλλος
-
Ο χρήστης trian έγραψε:
Μου ήρθε τώρα 'φλασιά': 407 1.8/2.0λ με καμιά 170άρα άλογα και πραγματική τετρακίνηση (a'la impreza, όχι το άθλιο 'προσθιοκίνηση και μπλέκουν και οι πίσω όταν γλιστράει'). Βάλε και μία επιλογή να ρυθμίζεις την τετρακίνηση (χιόνι/χαλίκι/άσφαλτος) στον προαιρετικό και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
Για το quattro λές ;Γιατί αυτό δεν ισχύει πάντα.
-
Πανέμορφο αυτοκίνητο!
Ωστόσο οι κινητήρες του και η ποιότητα κατασκευής του θα κρίνουν την πορεία του... -
Και φωτό απο Ρωσικό site!!
http://www.glazok.ru/news/auto/archives/001178.htmlΤο είδα χθές στην τηλεόραση...σε μια εκπομπή του motorstv και έπαθα πλάκα!
Live είναι άλλο πράγμα παίδες!!!...........Δηλώνω απο τώρα υποψήφιος αγοραστής!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και φωτό απο Ρωσικό site!!
http://www.glazok.ru/news/auto/archives/001178.htmlΤο είδα χθές στην τηλεόραση...σε μια εκπομπή του motorstv και έπαθα πλάκα!
Live είναι άλλο πράγμα παίδες!!!...........Δηλώνω απο τώρα υποψήφιος αγοραστής!!Άσε να περάσει ένας χρόνος από την πρώτη παραγωγή.
Άμα αρχίσει τα κριτς-κρατς μην τολμήσεις να παραπονεθείς -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Άσε να περάσει ένας χρόνος από την πρώτη παραγωγή.
Άμα αρχίσει τα κριτς-κρατς μην τολμήσεις να παραπονεθείςΩχ, αρχίσανε από τώρα οι κακές γλώσσες? Καθίστε να το δούμε στο δρόμο βρε παιδιά πρώτα!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Και φωτό απο Ρωσικό site!!
http://www.glazok.ru/news/auto/archives/001178.htmlΤο είδα χθές στην τηλεόραση...σε μια εκπομπή του motorstv και έπαθα πλάκα!
Live είναι άλλο πράγμα παίδες!!!...........Δηλώνω απο τώρα υποψήφιος αγοραστής!!Άσε να περάσει ένας χρόνος από την πρώτη παραγωγή.
Άμα αρχίσει τα κριτς-κρατς μην τολμήσεις να παραπονεθείςΕίτε τρίζει…είτε δεν τρίζει…την μουρμούρα θα την φάς!!
Ρε έχω πάθει πλάκα σου λέω…το μόνο άλλο αυτοκίνητο που μου άρεσε τόσο πολύ, με την πρώτη ματιά, ήταν η Delta!
-
Ειδικά οι θεϊκές εκδόσεις HF!!! Αλλά και η 1600άρα GT ήταν υπέροχη...
Η Αντεπίθεση: Peugeot 407