Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλησπέρα,Ας πω και για το δικό μου, ένα Toyota Corolla 1.6 G6 από 12/2000 με 64.000 χλμ.
...
Και για να μην ξεχνιόμαστε, πάει και στα δύο με την κατάλληλη τοποθέτηση στα curbs, έτσι?
Ο χρήστης geronimo έγραψε:
Μου φαίνεται ότι πέφτει πολύ δούλεμα εδώ μέσα..Τόσο ευχαριστημένοι είστε όλοι; Δε χαλάνε ποτέ τα αμάξια σας; Έχουνε τόσο ταιριαστά φτιαχτεί για εσάς που τα οδηγείτε;
geronimo ανοιξα αυτο το τοπικ για να γραψουμε τα σχολια μας απο την δικη μας προσωπικη πειρα οδηγωντας τα!
Εαν δεν σου αρεσει τι γραφουν να μην το σχολιαζεις!Ανεφερα στην αρχη να μην σχολιαζουμε αρνητικα τα λεγομενα των αλλων..αλλα αμφιβαλω εαν το διαβασες!
Ειναι προσωπικα σχολια...δεν ειναι σχολια επαγγελματιων δοκιμαστων!
ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ..ΚΑΛΑ ΕΞΕΛΙΣΟΝΤΑΝ ΤΟ ΤΟΠΙΚ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Citroen Saxo 1.0i (1999)
Στα σύν έχουμε :
-Μικρό και ευκολοδήγητο αυτοκίνητο εντός πόλης. Παρκάρω όπου να' ναι.
-Το πήρα μεταχειρισμένο και δεν ήθελε στρώσιμο.
-Στα 45.000 χλμ που έχω κάνει έχει βγεί σκυλί. Είχε και άλλα 45.000 όταν το πήρα. Μόνο μπαταρία του έχω αλλάξει και λάστιχα (αναγκαστικά στα 78.000 χλμ).
-Χωράει 4 άτομα μέσα χωρίς μεγάλους περιορισμούς στην άνεση.
-Είναι πεντάπορτο. Μεγάλη ευκολία....
-Για 1000 κυβικά πάει μια χαρά...
Στα πλύν έχουμε :
-Δεν διαθέτει ευκολίες που σήμερα είναι στάνταρντ για τα περισσότερα αυτοκίνητα. Ούτε κεντρικό κλείδωμα, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε αερόσακους, ούτε κλιματισμό. Ειδικά με τον κλιματισμό έχω πρόβλημα γιατί το καλοκαίρι γίνεται φούρνος μέσα (είναι μαύρο βλέπετε).
-Τράκαρα το καλοκαίρι και η πίσω πόρτα απο τον οδηγό πήγε 318 Ευρώ, χωρίς μηχανισμό και τζάμι, καινούργια απο την αντιπροσωπία.
-Για 1000 κυβικά πάει μια χαρά... εκτός και εάν είσαι σε ανοιχτό δρόμο και περάσεις τα 80-90 χλμ/ώρα. Επειδή είναι ψιλό πάει σαν βάρκα. Δεν το εμπιστεύομαι. Άσε που με το ζόρι φτάνει τα 120...
-Έκανε 2 μύρια όταν το πήρα. Λιγάκι ακριβό θα έλεγα. Αν και τώρα το βρίσκεις και με 1,5 ...
Άντε μπράβο, συνεχίστε τα ποστ σχετικά με τα αυτοκίνητά σας. Νομίζω ότι έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα, και ταυτόχρονα εμπεριέχει άμεσες εμπειρίες. Μπράβο elteo!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΙΚΟ.
Nα ξεκαθαρίσω ότι δεν με απασχόλησε ποτέ η εμφάνιση (εσωτερική-εξωτερική) ενός αυτοκινήτου, ούτε και ο εξοπλισμός εκτός από ABS & A/C, ούτε και η χώρα προέλευσής του
Kινητήρας:
Φρένα:
-το ABS του απλά δεν είναι για τους ελληνικούς 'δρόμους'
Aνάρτηση:
η αρχική του συνδύαζε άνεση-οδική συμπεριφορά σε αρκετά καλό βαθμό. Έστριβε καλά, ουδέτερα-υποστροφικά MONO και με μέτριες κλίσεις
Kιβώτιο:
Tιμόνι: (ηλεκτροϋδραυλικό)
+ελαφρύ, εύχρηστο στην πόλη
-'αναίσθητο' στη γρήγορη οδήγηση, βελτιώθηκε ελαφρώς μετά την αλλαγή ανάρτησης
Eσωτερικό:
Kόστος χρήσης
δεν έχει +. Aυξημένη κατανάλωση (9,5-11 λίτρα εντός πόλης, 8-10 εκτος, ανάλογα το ρυθμό). Aκριβό επίσημο σέρβις και 'γνήσια' ανταλλακτικά. Mερικώς το έχω 'λύσει' το πρόβλημα, αγοράζω από αλλού τα ανταλλακτικά (να ναι καλά οι γνωριμίες) τους τα πηγαίνω πακέτο, χωρίς καμία αντίρηση.
Aπό τα πιο σοβαρά: αλλαγή κρεμαγέρας μετά από καλοκαιρινές διακοπές, ταξίδι Kαμένα Bούρλα-Λάρισα-Aθήνα καλοκαίρι χωρίς παράθυρο συνοδηγού (πρωτότυπο!) και έχει αρχίσει να καίει λάδι ο κινητήρας (γίνονται αυτά τα πράγματα;; ) A και ανάλογα με τον καιρό, τρίζουν και διαφορετικά μέρη του ταμπλό, αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.
Kινητήρας:
Φρένα:
Aνάρτηση:
+γνωστή και μη εξαιρετέα πολύ καλή άνεση, υπερστροφική συμπεριφορά όποτε το θελήσεις
Kιβώτιο:
όχι κι ότι καλύτερο σε αίσθηση, αν ήταν πιο κοντό θα χε καλύτερες ρεπρίζ, αλλά με περισσότερο θόρυβο και κατανάλωση. Λίγο πιο κοντη 5η (35 περίπου χλμ.) δεν θα ταν άσχημη
Tιμόνι (υδραυλικό)
Eσωτερικό:
Πολύ καλοί χώροι και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών στα μικρομεσαία H/B (440 λίτρα) Oι αποσκευές που έκαναν παρέα στους πίσω επιβάτες του Fabia, χώρεσαν μια χαρά εκεί που πρέπει. Για την ώρα τριγμοί δεν ακούγονται
Γαλλική εργονομία, κόρνα στον αριστερό διακόπτη, ηλεκτρικα παράθυρα στην κονσόλα.
Kόστος χρήσης:
Kινητήρας:
Φρένα:
θέλει καλύτερα, μικροί δίσκοι για το βάρος του, αρκετά καλό ABS
Aνάρτηση:
Σφιχτή, στρίβει σχετικά καλά, αλλά ο πίσω άξονας κοπανάει
Kιβώτιο:
Mάλλον είναι Suzuki κι όχι Opel
Tιμόνι:
ότι πρέπει για τη χρήση του. Eκτός πόλης όμως θυμίζει Corsa
Eσωτερικό
Kόστος χρήσης:
εκτός από χαμηλή κατανάλωση, άγνωστο. Για ανταλλακτικά αφού είναι ιαπωνικό, θα πάρω Opel
Εμπλουτίζω την άκρως ενδιαφέρουσα βάση δεδομένων που άρχισε να 'χτίζεται', με τις παρατηρήσεις μου για το **Peugeot 106 Rallye 1.3 8v **που αποχωρίστηκα πριν δέκα περίπου μήνες. Μετά από 9 χρόνια 'συμβίωσης' οι εντυπώσεις μου είναι αν μη τι άλλο αξιόπιστες (άσε που κόστιζε μόλις 3,5 εκατ. όταν το αγόρασα, οπότε δε χρειάζεται να δικαιολογήσω τα λεφτά του κάνοντας τα στραβά μάτια στα μειονεκτήματά του )
ΘΕΤΙΚΑ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Ο χρήστης kyan έγραψε:
εσκεμμενα ψευδη στοιχεια?
Ναι φίλε μου Άδη. Φαίνεται ότι κάποιοι από μας είμαστε αντιπρόσωποι αυτοκινήτων και χρησιμοποιούμε το φόρουμ για να κάνουμε μαύρη διαφήμιση. Άλλη μια επείδιξη σαβουάρ βιβρ από τον geronimo.
Για τον οποίον εγώ το ξαναλέω: I smell a rat. Κι ας με πουν προκατειλημμένο και δεν ξέρω'γω τι άλλο. Ως τώρα πάντως, το Bullshit Detector μου λειτουργεί όπως πρέπει.
Αχ βρε παιδία αχ!
Το 99% από όσους γράψατε, έχετε 100 φορές καλύτερο αυτοκίνητο από εμένα! Αχ!
Που θα πάει, δεν θα πάρω καινούριο ή καλύτερο από αυτό που έχω;
Που λέτε. Είμαι κάτοχος ενός Citroen AX 1.1 70ps του 1993.
(αυτό ίσος τα λέει όλα) Α! έχει στην πλάτη του 111.000 χιλίομετρα.
Τα συν:
Αρκετά ελαφρή (πούπουλο) 650 κιλά περίπου.
Στρίβει καλά για τα δεδομένα του.
Σχετικά άνετο ταξίδι με ταχύτητες 120-140 (όχι ότι δεν πάει παραπάνω αλλά αυτό δεν το λέμε!)
Πατάω πολλά άλλα χιλιαράκια και βάλε. (πάντα λόγου βάρους)
Τα μείον:
Όπως είπα και πριν, ναι μεν είναι ελαφρύ, αλλά αυτό συνεπάγετε και σε λαμαρίνα πάχους λίγο λιγότερο από τσιγαρόχαρτου.
Είναι 11 χρονών και τώρα μου τα βγάζει όλα. Το τελευταίο 2μήνο 450+ ευρώ στα συνεργεία.
Κανένα μα κανένα ηλεκτρονικό (από παράθυρα μέχρι καφετίερα).
Παντελής έλυψη ηχομόνωσης.
Τρίζει ολόκληρο.
Αυτά !!!
Αλλά τι να κάνω βρε παιδία 11 χρόνια είναι αυτά, το αγαπάω, βλέπετε είναι και μέλος της οικογένειας. Είναι αμαρτία να το πετάξω! Ακόμα και άλλο να πάρω, αυτό θα μίνει στο σπίτι.
Φιλικά Θανάσης.
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Αλλά τι να κάνω βρε παιδία 11 χρόνια είναι αυτά, το αγαπάω, βλέπετε είναι και μέλος της οικογένειας. Είναι αμαρτία να το πετάξω! Ακόμα και άλλο να πάρω, αυτό θα μίνει στο σπίτι.
Με έναν μεγαλύτερο κινητήρα (από AX GTI ίσως), μια αναρτησούλα και φαρδύτερους τροχούς γίνεται ένα πρώτης τάξεως track-day car!
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Αχ βρε παιδία αχ!
Το 99% από όσους γράψατε, έχετε 100 φορές καλύτερο αυτοκίνητο από εμένα! Αχ!
Που θα πάει, δεν θα πάρω καινούριο ή καλύτερο από αυτό που έχω;Που λέτε. Είμαι κάτοχος ενός Citroen AX 1.1 70ps του 1993.
(αυτό ίσος τα λέει όλα) Α! έχει στην πλάτη του 111.000 χιλίομετρα.
Δεν υπάρχει αντικειμενικά καλύτερο και χειρότερο αυτοκίνητο!
Τα μόνα κριτήρια που κάνουν το αυτοκίνητο καλύτερο ή χειρότερο από άλλο είναι ΜΟΝΟ η ασφάλεια...
Όποιος σου πει ότι έχει καλύτερο αυτοκίνητο επειδή είναι πιο γρήγορο από το δικό σου ...μην του δώσεις και πολύ σημασία...
Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας...
Εντυπώσεις από σποραδική χρήση ενός Opel Astra 1.6 Elegance S/W από το 1999 έως σήμερα:
ΥΠΕΡ
ΚΑΤΑ
Ας γράψω και εγώ για το δικό μου,ένα [b]Fiat Cinquecento Sporting του '97 με 143000χλμ.
Στα συν:
-Το βάρος το οποίο είναι 735 κιλά και αντισταθμίζει μερικώς τη μικρή ιπποδύναμη
-Ο κινητήρας,ο οποίος ήταν ελαστικότατος και ανέβαζε άφοβα μέχρι 6000 στρ/λεπτό,μετά απλώς μουγκρίζει και πέφτει η απόδοση (κόφτης 7200 στρ/λεπτό,είναι τρελλοί οι Ιταλοί ).Επίσης σηκώνει ατμοσφαιρική βελτίωση σχετικά εύκολα,εγώ δυστυχώς έφτασα μέχρι το πρώτα στάδιο.Πλέον η απόδοση,σαφώς και δεν είναι τόσο καλή
-Το κιβώτιο με θετικότατη αίσθηση και κλειστές σχέσεις (πέμπτη 29.9χλμ/1000στρ)
-Το κράτημα το οποίο είναι πολύ καλό για το μεταξόνιο του αυτοκινήτου (μόλις 2,2 μέτρα) και το πολύ στενό μετατρόχιο.Υποστροφικό κατά βάση,αλλά με κάποια 'νευρικότητα' και ευελιξία.
-Χώροι,απλά εκπληκτικοί για το μέγεθος του αυτοκινήτου
-Εσωτερικό και εξωτερική εμφάνιση που σε 'φτιάχνει',δηλ.ζάντες από Ούνο τούρμπο και άλλες αισθητικές λεπτομέρειες,δερμάτινο τιμόνι και λεβιές,ημιμπάκετ καθίσματα,κόκκινες ζώνες ασφαλείας κ.ά.(Υπενθυμίζω ότι αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο πόλης με 54 άλογα,αθάνατοι Ιταλοί ξανά )
-Αξιοπιστία μηχανικών μερών μέχρι τα 90000χλμ.
-Αξιοπιστία ηλεκτρικών κυκλωμάτων (απίστευτο έ?αν και καίει λάμπες σχετικά συχνά,και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα παράθυρα )
-Φθηνό σέρβις και ανταλλακτικά
-Κάτι τελευταίο που ίσως δεν μπορεί να μεταδοθεί...το αυτοκινητάκι σε κάνει να χαμογελάς όταν το οδηγείς,έχει μια σπορ διάθεση,αν μπορώ να την ονομάσω έτσι,που δεν τη συναντάς σε πολύ ταχύτερα αυτοκίνητα.Αυτό που συνηθίζω να λέω είναι ότι σε κάνει να αισθάνεσαι ότι 'κάτι κάνεις' πίσω από το τιμόνι με λίγα,στην πραγματικότητα,χιλιόμετρα.
Στα πλην:
-Το ελαφρύ και παλαιάς φιλοσοφίας αμάξωμα δεν έχει καμμία ακαμψία και καμμία παθητική ασφάλεια.Πραγματικά έχω απωθήσει την ιδέα μιας σύγκρουσης προσθιοπλάγιας
-Η απόδοση του κινητήρα μετά τα 120000χλμ. έχει πέσει,αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι έχει δουλέψει και υπερωρίες στην άνω περιοχή του στροφομέτρου (όχι μετά τις 6000στρ/λεπτό,δεν αποδίδει,όπως έχουμε πει)
-Το κιβώτιο έχει χάσει την εξαιρετική αίσθηση που είχε και πλέον όταν είναι ζεστό είναι απλώς καλό
-Στην οδική συμπεριφορά,το πολύ μικρό μεταξόνιο το κάνει ιδιαίτερα νευρικό,όσο ανεβαίνουν τα χλμ.Σε συνδυασμό με την τάση των Cinque,και όχι των Seicento,να ελαφρώνουν την ουρά κάπως απότομα,τη μικρή ισχύ και το τιμόνι των 4 στροφών από άκρη σε άκρη,καταλαβαίνουμε ότι αν φύγει μαζεύεται πολύ,πολύ δύσκολα.Α,και μην ξεχάσω να πω,ότι με τη μαμά διάσταση ελαστικών (165/55/13) έχει χαμηλή ελκτική πρόσφυση.
-Μέτρια άνεση ανάρτησης
-Μέτρια φρένα
-Αδύναμο χειρόφρενο
-Μετά τα 90000χλμ.χρειάστηκε να αλλαχτούν αρκετά περιφερειακά του κινητήρα,ιδίως από το κύκλωμα της ψύξης/θέρμανσης,όπου πρέπει σταδιακά να έχει αλλαχτεί ολόκληρο.Από τον κινητήρα,είχα βλάβη του μπεκ ψεκασμού,οπότε και με άφησε στο δρόμο.
Επίσης,από τα 100000χλμ. φαίνεται κάποιες στιγμές να μπουκώνει και να θέλει 2-3 μιζιές για να πάρει εμπρός,μετά λειτουργεί κανονικά. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν έχω καταφέρει να το λύσω
Σε γενικές γραμμές δηλώνω πολύ ευχαριστημένος απο το αμαξάκι μου και μπορώ άφοβα να υποστηρίξω ότι η Φίατ ξέρει να φτιάχνει μικρά αυτοκίνητακαι για τον οδηγό
Honda Civic VΤi 99 με 90.000 χλμ
Τι μου αρέσει
Τι δεν μου αρέσει
Καλησπέρα,
Ας πω και για το δικό μου, ένα Toyota Corolla 1.6 G6 από 12/2000 με 64.000 χλμ.
**Θετικά **
[list:wsezn28w][:wsezn28w]Κινητήρας (δυνατός, εύστροφος, επιδόσεις)[/wsezn28w]
[:wsezn28w]Ποιότητα κατασκευής και αίσθηση (ουδέν σχόλιο)[/wsezn28w]
[:wsezn28w]Αξιοπιστία (μέχρι στιγμής όλα άψογα)[/wsezn28w]
[:wsezn28w]Αντιπροσωπεία[/wsezn28w]
[:wsezn28w]Φρένα (ικανοποιητικότατα ακόμα και σε σκληρή χρήση χωρίς να κουράζονται][/wsezn28w]
[:wsezn28w]Κιβώτιο (απλά εκπληκτικό σε αίσθηση, ακρίβεια και κλιμάκωση)[/wsezn28w][/list:u:wsezn28w]
Αρνητικά
[list:wsezn28w][:wsezn28w] Καθίσματα (θα ήθελα περισσότερη πλευρική στήριξη)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Καθίσματα (χάνουν τη ρύθμισή τους όταν μπαινοβγαίνουν οι πίσω επιβάτες )[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Θορυβώδης κινητήρας στις ψηλές στροφές[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Χώροι (περιορισμένοι για τους πίσω)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Χώρος αποσκευών (μικρός για το μέγεθος του αυτοκινήτου)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Εσωτερικός φωτισμός (κόκκινο το καντράν, πράσινο στην κονσόλα )[/wsezn28w][/list:u:wsezn28w]
Ούτε κρύο, ούτε ζέστη
[list:wsezn28w][:wsezn28w] Οδική συμπεριφορά (ασφαλές γενικά, υποστροφικό στο όριο έυκολα ελέγξιμο όμως)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] τιμόνι (καλή κατευθυντικότητα και αίσθηση, θα το ήθελα όμως πιο 'γρήγορο')[/wsezn28w]
[:wsezn28w] κατανάλωση (φυσιολογική)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] Άνεση (ικανοποιητικό)[/wsezn28w]
[:wsezn28w] εξωτερική σχεδίαση (δεν έχει φανατικούς εχθρούς ή φίλους)[/wsezn28w][/list:u:wsezn28w]
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλησπέρα,Ας πω και για το δικό μου, ένα Toyota Corolla 1.6 G6 από 12/2000 με 64.000 χλμ.
...
Και για να μην ξεχνιόμαστε, πάει και στα δύο με την κατάλληλη τοποθέτηση στα curbs, έτσι?
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καλησπέρα,
Ας πω και για το δικό μου, ένα Toyota Corolla 1.6 G6 από 12/2000 με 64.000 χλμ.
...Και για να μην ξεχνιόμαστε, πάει και στα δύο με την κατάλληλη τοποθέτηση στα curbs, έτσι?
Ε? ναι μάλλον
Να σας πω κι'εγώ τις εντυπώσεις μου από τη ''γιαγια''
DELTA HF 2.0 16v turbo
Αγορά 6/94 133.000 χλμ.
Ανάρτηση Eibach - Osrav , εξάτμιση από downpipe και πίσω 60mm με μεταλλικό καταλύτη και 2 τελικά , πρόγραμμα -τα
Τι μου αρέσει
** .** Ροπή δύναμη και ήχος κινητήρα όταν δουλεύει το turbo
** . ** Αίσθηση και ευθυβολία στα ''πολλά''
. Κράτημα στις στροφές που είναι και ρυθμίσιμο
**. ** Ακούραστος δίσκος συμπλέκτη
**. **Το viscodrive μπροστά που τελικά ''δουλεύει''
. Σχετικά ήσυχη στο ταξίδι
** . ** Αξιοπιστία των μηχανικών μερών
**. ** Καθίσματα (Recaro)
**. ** Κλιματισμός με άψογη απόδοση χωρίς service μέχρι τώρα
**. **Φρένα
**Τι δεν μου αρέσει**
. Ακαμψία αμαξώματος (με τα σημερινά δεδομένα)
. Ροπή και απόκριση κινητήρα εκτός turbo
. Αίσθηση τιμονιού στις στροφές παρόλο που είναι πολύ βαρύ
**. ** Πολύ ευαίσθητο ABS
. Κατανάλωση (10-23 λίτρα/100χλμ)
. Ψηλή θέση οδήγησης
**. ** Μακριές σχέσεις
. ''ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ'' αντιπροσωπεία
. Καμμένες πλακέτες των fans
**. ** Ποιότητα πλαστικών και τριξίματα
. Χώροι πίσω και ανύπαρκτο πορτ μπαγκάζ
SKODA FABIA 1400cc 16V 75 άλογα CREATION, πρώτη ημέρα κυκλοφορίας 7/11/2003 - 6750 Km (είχα φάει τον μήνα)
(πότε πρόλαβα )
Αν και ακόμα το ψάχνω σε μερικά σημεία
ΘΕΤΙΚΑ :
Άνετο στην οδήγηση. (Δεν κάνω ποια στάσεις πουθενά παρά μόνο για τσιγάρο. ΝΑΙ ακόμα δεν έχω καπνίσει μέσα)
Δυνατός κινητήρας για 75 άλογα.
Κρατήματα. Θα έλεγα...βαποράκι.
Αναρτήσεις, όπως είπε και ο Ikar, συνδυάζουν άνεση-οδική συμπεριφορά σε αρκετά καλό βαθμό.
Φρένα...απλά πολύ καλά.
Κιβώτιο ταχυτήτων, μαθαίνω στην κοπέλα μου οδήγηση και τις φάνηκε παιχνιδάκι να αλλάζει ταχύτητες.
Tιμόνι (ηλεκτροϋδραυλικό) ελαφρύ και εύχρηστο. Σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες
Δυνατά φώτα, αναγκάσθηκα να τα ρυθμίσω λίγο προς τα κάτω διότι νόμιζαν συνέχεια ότι έχω αναμμένα τα μεγάλα.
Εσωτερικοί χώροι, θα έλεγα αρκετά άνετοι για πέντε άτομα. Πολλές θηκούλες.
Κατανάλωση φυσιολογική με κανονική οδήγηση.
Κανονική ρεζέρβα.
Υπολογιστής ταξιδίου, στους +4 βαθμούς Κελσίου σε προειδοποιεί για πάγο.
Λάστιχα, αν και τις μάνας του έχουν πολύ καλή συμπεριφορά.
Σου λέει από την αρχή ποιο είναι και τι είναι τι είναι.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Μικρός αποθηκευτικός χώρος πίσω.
Οι θήκες που έχει για τα ποτήρια είναι για συγκεκριμένο μέγεθος.
Θόρυβος κινητήρα (τώρα μου αρέσει αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει μετά από μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα)
Ζαντολάστιχα. Δεν θέλω το άγχος μην μου σπάσουν κ.λ.π. (αν και συνέφερε, καθώς με 700 Ευρώ πήρα +2 αερόσακους, ζάντες, ίδιο χρώμα ταμπλό, προβολής ομίχλης, καλύτερο και ποιο ωραίο σχέδιο υφασμάτων στην καμπίνα)
Λίγο ασταθές με δυνατούς πλάγιους ανέμους και ταχύτητα άνω των 120.
Εγώ, δεν θα μάθω ποτέ τα όριά του και τις πραγματικές του δυνατότητες.
ΟΥΔΕΤΕΡΑ
Δεν ενδείκνυται για πάρα πολύ γρήγορες προσπεράσεις ή σε ανηφόρες αν δε κατεβάσεις ταχύτητα.
AC, ακόμα δεν έχει έρθει το καλοκαίρι.
ABS, το βάζω εδώ διότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο με ABS. Σε δοκιμές που έκανα για την συμπεριφορά του σε στεγνό, βρεγμένο και χωμάτινο δρόμο, αλλά και σε διάφορα συμβάντα που μου έτυχαν, δεν ενεργοποιείτε με το παραμικρό απότομο φρενάρισμα, δεν ξέρω εάν είναι θετικό ή αρνητικό.
Εσωτερική διακόσμηση, απλή - λιτή, δηλαδή σοβαρή (εμένα μου αρέσει)
Κόστος σέρβις, ακόμα δεν έχω κάνει.
Ανταλλακτικά, ακόμα δεν έχω χρειαστεί.
Τριγμοί για την ώρα δεν υπάρχουν.
Βασικά αυτό που ήθελα.
Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που μου απάντησαν όταν έψαχνα ποιο να πάρω.