-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εγώ τα Aral είδα ότι τα βάζει ο Φιλοσίδης.
Εντάξει μην τσιγγουνεύεσαι 10-20 ευρώ για τα λάδια, είναι σημαντικό θέμα για το μοτόρι σου Τα Aral χωρίς να θεωρούνται κακά λάδια έχω ακούσει κι εγώ ότι πέφτει η στάθμη τους με τον καιρό (ακα τσιμπάει το μοτέρ) ενώ το Castrol φαίνεται να μην έχει τέτοιο πρόβλημα. Castrol και Mobil θεωρούνται οι καλύτερες μάρκες για 5-30 από όσο γνωρίζω. Για αλλαγή εταιρείας στο λάδι δεν νομίζω πως τίθεται και κανένα σοβαρό θέμα, εξ'άλλου το στραγγίζουν το μοτέρ πριν σου αλλάξουν λάδι οπότε ελάχιστη ποσότητα θα ανακατευτεί.
( )ναι το στραγγιζουν,εγω μιλουσα για το προστατευτικο φιλμ που δημιουργειται και υποτιθεται οτι χαλαει αν αλλαξεις λαδι...Δεν τα κατεχω πολυ τα περι λαδιου..
Εγω βασικα εχω κανει 3 αλλαγες..στη πρωτη εβαλα τα slx longlife της castrol(τον προγονο των edge),οταν ηθελα να τα αλλαξω τη δευτερη φορα η trade wind ειχε ελλειψη απο castrol (longlife & edge) και δεν ηξεραν να μου που ποτε θα χουν ετσι το γυρισα στα aral,γιατι να τα παρω εκτος internet μου φαινοταν κλεψια...
Θα μου πεις και η shell 100αρα με 1,50 κλεψια δεν ειναι, αλλα τη βαζω(ειμαι λιγο αλλοπροσαλλος )
Ετσι λοιπον ειπα να βαλω aral που δεν ηταν και του διαολου...Τη τριτη φορα εβαλα και απο τσιπια αλλα και γιατι δεν ηθελα να αλλαζω συνεχεια μαρκες...Επειδη λοιπον ειχα και τα 2 λαδια μπορω να πω οτι με τα castrol τα πραγματα ηταν καλυτερα..
1ον στο οτι δεν καιγονταν τοσο πολυ...(aral και 15000 χωρις συμπληρωση απλα δε γινεται )2ον οτι με τα castrol το μοτερ δεν ειχε τοσο 'τραχεια' λειτουργια (βεβαια αυτο μπορει να ναι και ιδεα μου...)
3ον τα castrol δεν ανεβαζαν τοσο πολυ θερμοκρασια,τα aral ψηνονται με το παραμικρο και τα 107-110 τα βλεπω συχνα...
Τελικα με επεισες Νεε..θα ξαναπαω σε castrol !!!
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά αφαιρώντας όλες τις αηδίες, τα καθαρά εργατικά για το σέρβις έβγαιναν 182 ευρώ, για τα οποία επέμενε ο υπάλληλος εκεί πως είναι μια από τις καλύτερες τιμές, καθώς οι άλλοι το χρεώνουν 230 ευρώ.δηλαδη σε 5000 χλμ με περιμενουν κι εμενα ασχημα πραματα
-
Αν δεν κανω λαθος στο σερβις των 30κ δεν προβλεπεται να αλλαξουμε τιποτε αλλο εκτος απο λαδια.
-
Αν δεν κανω λαθος στο σερβις των 30κ δεν προβλεπεται να αλλαξουμε τιποτε αλλο εκτος απο λαδια.
-
Όσο και να το στραγγίξεις, αν δεν γυρίσεις το αμάξι ανάποδα δεν πρόκειται να βγάλεις το σχεδόν 1 λίτρο λάδι που μένει στο κινητήρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όσο και να το στραγγίξεις, αν δεν γυρίσεις το αμάξι ανάποδα δεν πρόκειται να βγάλεις το σχεδόν 1 λίτρο λάδι που μένει στο κινητήρα.εγω παντως 5 λιτρα τους παω(το βιβλιαρακι μιλαει για 4,5) 200-300 γραμμαρια μου γυριζουν πισω..
Αν δεν αλλαξεις φιλτρο,παρα μονο λαδια τοτε ειναι που θα σου μεινει 1 λιτρο παλιου λαδιου μεσα σιγουρα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Όσο και να το στραγγίξεις, αν δεν γυρίσεις το αμάξι ανάποδα δεν πρόκειται να βγάλεις το σχεδόν 1 λίτρο λάδι που μένει στο κινητήρα.
εγω παντως 5 λιτρα τους παω(το βιβλιαρακι μιλαει για 4,5) 200-300 γραμμαρια μου γυριζουν πισω..
Αν δεν αλλαξεις φιλτρο,παρα μονο λαδια τοτε ειναι που θα σου μεινει 1 λιτρο παλιου λαδιου μεσα σιγουρα...Oταν πρωτομπαινει λαδι σε καινουργια (στεγνη) μηχανη χρειαζεται αρκετα παραπανω απο οσο οταν κανεις αλλαγη λαδιων.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όσο και να το στραγγίξεις, αν δεν γυρίσεις το αμάξι ανάποδα δεν πρόκειται να βγάλεις το σχεδόν 1 λίτρο λάδι που μένει στο κινητήρα.
εγω παντως 5 λιτρα τους παω(το βιβλιαρακι μιλαει για 4,5) 200-300 γραμμαρια μου γυριζουν πισω..
Αν δεν αλλαξεις φιλτρο,παρα μονο λαδια τοτε ειναι που θα σου μεινει 1 λιτρο παλιου λαδιου μεσα σιγουρα...Oταν πρωτομπαινει λαδι σε καινουργια (στεγνη) μηχανη χρειαζεται αρκετα παραπανω απο οσο οταν κανεις αλλαγη λαδιων.
σοβαρα....? αρα ετσι ολοι μας κανουμε αχταρμα λαδιων,μιας και στην αρχη εχει μεσα λαδι ειδικο για το στρωσιμο της μηχανης...
Εγω αυτο το λαδι δεν το κρατησα για 15000 χλμ(οπως μου λεγανε) γιατι ειχε γινει καταμαυρη πισσα,θες να μου πεις οτι παρολο που αλλαξα λαδια νωρις συνεχιζα να εχω 1 λιτρο απο αυτο το μαυρο πραγμα μες στη μηχανη μου???
Τρομακτικο -
μένει αυτό το λάδι που δεν φεύγει με κάθε αλλαγή,
στο καπάκι εκεί στις βαλβίδες (όταν είχα δει ένα μοτέρ ανοιχτό) -
Αυτό που μένει στις βαλβίδες είναι ελάχιστο. Το πολύ λάδι το κρατάει η αντλία λαδιού.
-
Καλησπερα σε ολους.
Εφτασε η ωρα για αλλαγη ελαστικων στο Golfακι.
Τι λαστιχα προτεινετε? Η διασταση ειναι 205/55 R16 V και το μοτερ TSi 140.
Ειμαι αναμεσα στα Michelin Pilot Exalto 2, P Zero Rosso και Premium Contact 2, με κλιση περισσοτερο προς τα Michelin λογω παλαιοτερης θετικης εμπειριας (απο το 1ο Exalto).
Απο τα Pirelli εχει κανεις εντυπωσεις? Ειναι σκληρα και αργουν να ζεσταθουν?Καθε αλλη γνωμη/εναλλακτικη ευπροσδεκτη.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ειμαι αναμεσα στα** Michelin Pilot Exalto 2**, P Zero Rosso και** Premium Contact 2**
Οποιο βρεις πια φθηνα απο τα δυο...
-
Όσοι πήραν Golf TSI 122 με παραγγελία, πόσο καιρό αναμονή είχαν περίπου για να καταλάβω πότε περίπου πρέπει να το περιμένω;
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ειμαι αναμεσα στα** Michelin Pilot Exalto 2**, P Zero Rosso και** Premium Contact 2**
Οποιο βρεις πια φθηνα απο τα δυο...
Γιατί απορρίπτεις τα Rosso έτσι στεγνά?
(ή απλά δεν έχεις άποψη γι'αυτά? )
Έχοντας τα σε 205/55/16 για πάνω από 7 χρόνια (είχα αλλάξει 3 φορές λάστιχα και τις 3 σε αυτά κατέληξα πάλι) και έχοντας δοκιμάσει άλλες 2 πάστες ελαστικών σε αυτή τη διάσταση, θα έλεγα ότι είναι ίσως το πιο καλό λάστιχο που έχω βάλει πάνω στο Golf-άκι (IV βέβαια και όχι V)
Πολύ προβλέψιμο ελαστικό, μαλακό πολύ (αν δεν κάνεις παπαριές στο δρόμο βγάζει άνετα 3 χρόνια, αν και με τα 122 άλογα του Golf πόσο να τα φας πια?), πολύ καλό ακόμα και φαγωμένο, ζεσταίνεται γρήγορα ενώ και είτε είναι ζεστό είτε κρύο (όχι παγωμένο) η διαφορά στην απόδοση είναι πολύ μικρή. Στο βρεγμένο όλα καλά, εκτός από το όταν έχει πολύ νερό.Στο στεγνό, έχοντας μια μικρή επιφύλαξη για τα exalto, είναι το καλύτερο από τα 3 που ενδιαφέρεται ο φίλος μας.
Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι για την Pirelli το Rosso είναι το κορυφαίο ελαστικό της (μαζί με τα Pzero Cup ή κάπως έτσι που είναι semislik)
Δε λέω ότι είναι τα θεϊκά λάστιχα τα Rosso.Απλά ανάμεσα στα 3, προσωπικά θα τα επέλεγα με κλειστά μάτια.
Αν βάζαμε και στην παρεά μας τα F1 assymetric ή για τα Pilot sport 2 ή τα Sportcontact 3, ίσως θολώνανε λίγο τα νερά.
Βέβαια αυτά παίζουν σε 225/45/17 τουλάχιστον (αν θυμάμαι καλά) και είμαστε εκτός θέματοςΥΓ:Τα Rosso επίσης αν δεν έχουν αλλάξει οι τιμές, έχουν περίπου 700€ η τετράδα και είναι ίσως τα πιο ακριβά λάστιχα που μπορεί να βάλει κάποιος σε 205/55/16.
-
Εμένα πάντως στο 207RC δεν με ενθουσίασε καθόλου. Το sportcontact3 το βρίσκω πολύ πιο ομοιογενές.
Στην συγκεκριμενη περίπτωση βέβαια, άλλη κατηγορία τα μεν και άλλη τα Pzero... -
Αγαπητοί φίλοι, επειδή έχω αμφιβολίες ότι το όχημά μου (Touran Tsi140-DSG) δουλεύει κανονικά ψάχνω κάποιον με το ίδιο όχημα ή οποιοδήποτε με Tsi-DSG για να δοκιμάσω ή να δοκιμάσει ο πρόθυμος φίλος τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Και επειδή λίγα πράγματα γίνονται τσάμπα, κερνάω καφέ και VAG-COM διάγνωση-ρύθμιση. Όποιος πρόθυμος ας στείλει PM.
Μην φοβάσται απλά χρειάζομαι μια βόλτα μαζί σας με μέγιστη ταχύτητα 40-50 χλμ. την ώρα. Αν θέλετε μάλιστα οδηγείται εσείς. -
drdino
Γιατί έχω την εντύπωση ότι βρίσκεται στην ίδια κατηγορία και το Rosso και το sportcontact3?bourasnik
Δε γράφεις το πιο βασικό...Που βρίσκεσαι εσύ.
Επίσης, να υποθέσω ότι το έχεις πάει την αντιπροσωπεία/συνεργείο και σου λένε ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι έτσι λειτουργεί?
Εγώ έχω Stronic με τον 1.8Τ όμως κινητήρα.Αν περιέγραφες τι σου κάνει και πιστεύεις ότι δε λειτουργεί σωστά, ίσως να σε βοηθούσα κάπως. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ειμαι αναμεσα στα** Michelin Pilot Exalto 2**, P Zero Rosso και** Premium Contact 2**Mεταξύ αυτών εννοώ ότι είναι σε διαφορετική κατηγορία...
-
E...χμ...ναι.Άλλο είχα καταλάβει εγώ (όπως αντιλήφθηκες και από το προηγούμενο post μου)...
Γι'αυτό είπα, μεταξύ των 3ων, με κλείστά μάτια Rosso, αφού ανήκει στην 'καλή' κατηγορία ελαστικών.
Βέβαια έχει σημασία το στυλ οδήγησης και το κατα πόσο θα κάτσουν καλά στο εκάστοτε αμάξι. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γιατί απορρίπτεις τα Rosso έτσι στεγνά?
(ή απλά δεν έχεις άποψη γι'αυτά? )Δεν τα απορριπτω στεγνα. Απλα, οπως προαναφερθηκε, τα Rosso ειναι αλλη κατηγορια και συνεπως σημαντκα ακριβοτερα...
Δεν τα εχω δοκιμασει αφου δεν μπορω να τα βαλω στο Punto...Ο φιλος δινει 3 επιλογες, απο τις οποιες οι δυο ειναι συγκρισιμες ουσιαστικα (και για μενα πιο λογικες επιλογες) οποτε του προτεινα να παει σε μια απο τις δυο.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)