Θα ήθελα να βάλω και γω 2 παραμέτρους στη συζήτηση.
Πρώτον αν πραγματικά χρειάζεται πολυμορφικό ή κάνει τη δουλειά του με ένα station.
Συγκεκριμένα τα 2 τελευταία μου αυτοκίνητα είναι πολυμορφικά (Scenic και μετά Touran) και σαφώς είμαι υπέρ....αλλά χωρίς να είναι πανάκεια. Αν το αυτοκίνητο οδηγείται κυρίως εκτός Αθηνών και ιδιάιτερα αν υπάρχει και μικρό-δεύτερο τότε η πολυμορφικότητα απλά στοιχίζει. Αν πάλι είναι το μοναδικό αμάξι στην οικογένεια και χρειαζόμαστε τις +2 θέσεις, τότε πάσο.
Επίσης βάλτε στη λίστα και το Touran. Εϊναι μια πολύ καλή λύση για 7-θέσιο (μαζί με το Zafira).
Κύριο πλεονέκτημα του ο καταπληκτικός κινητήρας (1.4Tsi).
Ελπίζω να βοήθησα....Καλή επιλογή.
Latest posts made by bourasnik
-
RE: Tη γνώμη σας για πολυμορφικό.
-
RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)
Γεια χαρά παιδιά.
Η μητέρα μου αγόρασε πρόσφατα (2μήνες) ένα Astra 1.6 sedan. Απο την αρχή δυσκολευόταν σε ανηφορικά τμήματα ή ράμπες (με 1η ή 2α). Αρχικά το αποδώσαμε στο να συνηθίσει αλλά πρόσφατα που το οδήγησα και εγώ διαπύστωσα ότι είναι εφιάλτης να ανέβεις μι ανηφόρα ή μια ράμπα.
Στο μικρό ψάξιμο που έκανα είδα το εξής παράξενο.
Με A/C ενεργοποιημένο σταματημένος με μηχανή στο ρελαντί, πατάω γκάζι για να πιάσω σταθερές στροφές (κάπου ανάμεσα στις 900 του ρελαντί και στις 2200). Πιάνω στροφές (σταθερό πάντα γκάζι) και μετά απο 1-2 δευτερόλεπτα ακούγεται ένα ρελαί (κλίκ) μαζί με λίγο τραχύ ήχο και οι στροφές πέφτουν στις 1000 (μπορεί και χαμηλότερα) και στη συνέχεια παλινδρομούν κάπου ανάμεσα (όλα αυτά με το πόδι σταθερό).
Αυτή ακριβώς η συμπριφορά συμβαίνει μόνο με A/C. Την ονομάζω 'αστάθεια γκαζιού' και πιστεύω ότι ευθύνεται για την δυσκολία του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές (κάτω απο 2500). Έχει κανείς καμιά ιδέα για τι πρόκειται?
Αν δεν απαντήσει κανείς θα έχω ενημέρωση την άλλη εβδομάδα που έκλεισα ραντεβού, αλλά δεν θα παραξενευτώ αν μας πουν '1.6 είναι τι περιμένεις' λες και τα 115 άλογα ή η ροπή του είναι λίγη. -
RE: VW Passat Variant 1.8TSI ή VW Passat Variant 2.0FSI 4Motion?
Μοιάζει off-topic αλλά θα τολμίσω να σου πω να δεις και το Octavia 5 Compi Scout 2.0 FSI 4X4. Έρχεται αυτή την εποχή (έκπτωση τέλους & έκπτωση Scoda) γύρω στα 21.500. Για κοιταξέ το.
-
RE: VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
Ο χρήστης dennis έγραψε:
γεια σε ολους.σχετικα με το dsg ειχα και εγω τις αμφιβολιες μου.ποτε δεν ημουν υπερ των αυτοματων αλλα σε test drive που ηθελα να κανω στο 160 το ειχαν μονο σε dsg.κατι το αυτοκινητο κατι το κιβωτιο εμεινα με το στομα ανοιχτο.εκανα και 2 τεστ και παλι η λογικη μου μου ελεγε παρτο με dsg αν και με ξενιζει λιγο σαν ιδεα αλλα το πηρα με το dsg.ελπιζω να μην το μετανιωσω αν και δεν νομιζω.σε 4 μηνες θα σας πωΝα σε ρωτήσω σε ποια αντιπροσωπεία βρήκες μοντέλο με DSG για test drive?
-
Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?
Έχω ένα Touran Tsi 1.4 (140 άλογα) με cruise control το οποίο δεν πολυσυμπαθώ (δεν θα πλήρωνα ποτέ για αυτό, απλά ήταν standar). Είχα διαβάσει κάπου ότι το αμάξι είναι οικονομικότερο όταν χρησιμοποιείς το cruise control παρά στην 'κανονική οδήγηση'. Δοκίμασα λοιπόν την ίδια διαδρομή (Αττική οδό απο Κηφισό μέχρι Μαραθώνος) την μια φορά με ήπια οδήγηση 100-110 χλμ/ώρα και την δεύτερη με cruise control και παρόμοιες ταχύτητες. Είχα λοιπόν μια μείωση που γινόταν αισθητή (γύρω στο 10%).
Η αλήθεια είναι πως εγώ περίμενα να καίει λίγο παραπάνω με το cruise control ή τουλάχιστον το ίδιο, γιατί όμως λιγότερο (άραγε όσο και να προσπαθούμε έχουμε πιο 'άσταθο' πόδι απο τον εγκέφαλο ?)
Ακούω γνώμες εμπειρίες και πιθανές εξηγήσεις (για να σας προλάβω σας λέω πως στην περίπτωση της 'κανονικής' οδήγησης ήμουν 'με το γάντι¨στο γκάζι, προέβλεπα ώστε να μην χρειαστεί να φρενάρω κτλ. -
RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?
Έχω ένα Touran Tsi 1.4 (140 άλογα) με cruise control το οποίο δεν πολυσυμπαθώ (δεν θα πλήρωνα ποτέ για αυτό, απλά ήταν standar). Είχα διαβάσει κάπου ότι το αμάξι είναι οικονομικότερο όταν χρησιμοποιείς το cruise control παρά στην 'κανονική οδήγηση'. Δοκίμασα λοιπόν την ίδια διαδρομή (Αττική οδό απο Κηφισό μέχρι Μαραθώνος) την μια φορά με ήπια οδήγηση 100-110 χλμ/ώρα και την δεύτερη με cruise control και παρόμοιες ταχύτητες. Είχα λοιπόν μια μείωση που γινόταν αισθητή (γύρω στο 10%).
Η αλήθεια είναι πως εγώ περίμενα να καίει λίγο παραπάνω με το cruise control ή τουλάχιστον το ίδιο, γιατί όμως λιγότερο (άραγε όσο και να προσπαθούμε έχουμε πιο 'άσταθο' πόδι απο τον εγκέφαλο ?)
Ακούω γνώμες εμπειρίες και πιθανές εξηγήσεις (για να σας προλάβω σας λέω πως στην περίπτωση της 'κανονικής' οδήγησης ήμουν 'με το γάντι¨στο γκάζι, προέβλεπα ώστε να μην χρειαστεί να φρενάρω κτλ. -
RE: Μικρό ή μικρομεσαίο γρήγορο και αυτόματο
Το Honda civic έρχεται με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο, μόνο στην έκδοση 1.8 με 1000 ευρώ επιπλέον.
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης bourasnik έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι, επειδή έχω αμφιβολίες ότι το όχημά μου (Touran Tsi140-DSG) δουλεύει κανονικά ψάχνω κάποιον με το ίδιο όχημα ή οποιοδήποτε με Tsi-DSG για να δοκιμάσω ή να δοκιμάσει ο πρόθυμος φίλος τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Και επειδή λίγα πράγματα γίνονται τσάμπα, κερνάω καφέ και VAG-COM διάγνωση-ρύθμιση. Όποιος πρόθυμος ας στείλει PM.
Μην φοβάσται απλά χρειάζομαι μια βόλτα μαζί σας με μέγιστη ταχύτητα 40-50 χλμ. την ώρα. Αν θέλετε μάλιστα οδηγείται εσείς.Να σας πω λοιπόν ότι μένω στην Αθήνα (Δυτικά προάστια).
Όσο για την περιγραφή του προβλήματος:
1.Στην θέση D ανεβάζει τόσο νωρίς σχέσεις που βρίσκεσαι με 4η ή 5η και 1000 στροφές. Αν τώρα έχεις και λίγη ανηφόρα και θές να επιταχύνεις λίγο έχεις τρείς επιλογές.
Α. να πατήσεις αρκετό γκάζι και να έχουμε kick-down και επιτάχυνση μεγαλύτερη απο αυτή που θέλεις.
β. να πατήσεις λιγότερο γκάζι, αρκετό όμως ώστε να εμπλακεί ο κομπρέσσορας που θα ανεβάσει αμέσως στροφές και σχέση και θα βρεθείς πάλι με 1000 στρφές και μια σχέση παραπάνω.
γ. να πατήσεις τόσο λίγο το γκάζι ώστε να μείνεις με τις ίδιες στροφές ή να ανεβάσει στροφές με ρυθμούς χελώνας.
2. Σε δρόμο με στροφιλίκια και ανηφόρα ή κατήφορα μόνο με manual μπορείς να οδηγήσεις αξιοπρεπώς.Απορώ είναι δυνατόν ένα τέτοιο κιβώτιο να μην ρυθμίζει τη συμπεριφορά του με κάποια παράμετρο (έστω μέσω του VAG-COM).
Δηλαδή ή αλλάζουμε σχέση στον κόφτη (θέση S) ή στις 1000 στροφές ? Έλεος. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Αγαπητοί φίλοι, επειδή έχω αμφιβολίες ότι το όχημά μου (Touran Tsi140-DSG) δουλεύει κανονικά ψάχνω κάποιον με το ίδιο όχημα ή οποιοδήποτε με Tsi-DSG για να δοκιμάσω ή να δοκιμάσει ο πρόθυμος φίλος τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Και επειδή λίγα πράγματα γίνονται τσάμπα, κερνάω καφέ και VAG-COM διάγνωση-ρύθμιση. Όποιος πρόθυμος ας στείλει PM.
Μην φοβάσται απλά χρειάζομαι μια βόλτα μαζί σας με μέγιστη ταχύτητα 40-50 χλμ. την ώρα. Αν θέλετε μάλιστα οδηγείται εσείς. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης vadergr έγραψε:
απο ποιον αντιπροσωπο ?Παζαρόπουλος στο Ιλιον απο τον οποίο αν εξαιρέσουμε το οικονομικό πακέτο δεν είμαι ευχαριστημένος.