-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
variant 4 motion!!!
δεν εχω (ακομα ) εμπιστοσυνη στους tsiΑκομα δεν εχεις εμπιστοσυνη??Με περισσοτερους απο ενα εκατομμυριο tsi στους δρομους??
Υπόψιν οτι ο 1.8 ειναι μονο τουρμπο...> και η τετρακινηση βοηθα στους αθλιους ελληνικους δρομους!! με την αθλια προσφυση!Εδω συμφωνουμε απολυτα...
-
δεν ξερω ακουω πολλα και εχω μαθει με ατμοσφαιρα!!! το οτι δεν θελει πολυ πιεση κοντα στον κοφτη και οτι θελει να κρυωσει η τουρμπινα πριν κανεις οτιδηποτε με ξυνιζει λιγο ....αλλα για τον χαρακτηρα του passat μια χαρα ειναι ...δεν ξερω !!
-
παρε το 4κίνητο. Στον κινητήρα κάνεις και καμια βελτίωση για να παρει 10-15 άλογακια,
ενω το προσθιοκίνητο δεν μπορείς να το κάνεις 4κίνητο! -
Απο τα δυο 4motion.
Αν πάρεις το προσθιοκίνητο θα δεις ότι θα έχεις γκάζι αλλά στα πολλά θα σε ενοχλει που θα φεύγει η μούρη.
Με το τετρακίνητο θα έχεις πιο γλυκό πάτημα στο δρόμο στα πλάισια του Haldex βεβαίως γιατί το Passat δεν έχει τρία διαφορικά νομίζω.
Η προσωπική μου γνώμη πηγάζει από την εμπειρεία μου απο Β6 Α4 1.8Τ vs Β7 A4 Avant 2.0TQ. Δεν μπορείς να διανοηθείς πόσο διαφέρουν στο δρόμο.
Επίσης αν είσαι χιονοδρόμος με το τετρακίνητο θα κινείσαι ευκολότεραΑν αντέχεις οικονομικά Β8 Α4 Avant 2.0TQ ΙΜΟ
-
Μοιάζει off-topic αλλά θα τολμίσω να σου πω να δεις και το Octavia 5 Compi Scout 2.0 FSI 4X4. Έρχεται αυτή την εποχή (έκπτωση τέλους & έκπτωση Scoda) γύρω στα 21.500. Για κοιταξέ το.
-
Εγώ θα έλεγα καλύτερα το υπερτροφοδοτούμενο.... Εκτός του ότι θα δίνει την αίσθηση ότι έχει 50% παραπάνω ιπποδύναμη, πιστεύω πως όπου μπορούμε να κάνουμε οικονομία και να γλυτώσουμε τα πολλά κυβικά (έστω και τα 2000) είναι καλύτερα. Αν επαληθευτεί η φήμη που λέει πως θα παραμείνει το μειωμένο τέλος ταξινόμησης, τότε θα πρέπει να τα πάρουν από κάπου αλλού. Σε αυτήν την περίπτωση ακόμα και με άλλο ένα 20% πάνω στα τέλη κυκλοφορίας, για τα 2λιτρα είναι δύσκολα τα πράγματα...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Εγώ θα έλεγα καλύτερα το υπερτροφοδοτούμενο.... Εκτός του ότι θα δίνει την αίσθηση ότι έχει 50% παραπάνω ιπποδύναμη, πιστεύω πως όπου μπορούμε να κάνουμε οικονομία και να γλυτώσουμε τα πολλά κυβικά (έστω και τα 2000) είναι καλύτερα. Αν επαληθευτεί η φήμη που λέει πως θα παραμείνει το μειωμένο τέλος ταξινόμησης, τότε θα πρέπει να τα πάρουν από κάπου αλλού. Σε αυτήν την περίπτωση ακόμα και με άλλο ένα 20% πάνω στα τέλη κυκλοφορίας, για τα 2λιτρα είναι δύσκολα τα πράγματα...σωστος σε αυτην την σκεψη αλλα για την αισθηση που λες οτι τα turbo εχουν αισθηση 50% πιο πανω ....πια η διαφορα τους σε επιδοσεις μεταξυ του 2,0 fsi και του 1,8 tsi ??? και καμια σχεση η τετρακινηση στο βρεγμενο!!! αν υπαρχουν τεραστιες διαφορες στις ρεπριζ ποιες ειναι αυτες????
αν εχει καποιος καποιο link με τις ρεπριζ παρακαλω!!!
γιατι αλλιως απο σταση στην ελληνικη πραγματικοτητα οταν θα παλευει για ΠΡΟΣΦΥΣΗ το 1,8 tsi το 4 κινητο ανετα θα εκτοξευεται....
αν και φυσικα δεν αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο για αυτον τον λογο! -
Είναι θέμα ροπής... Πέρα από μέγιστη ιπποδύναμη και σε ποιες στροφές αποδίδεται. Αν εξετάζαμε π.χ. πόσα άλογα έχει ο κάθε κινητήρας από τις 2,5 έως τις 4,5 χιλιάδες σαλ(που εκεί θα το δουλεύει συνήθως ένας νορμάλ άνθρωπος στην καθημερινή μετακίνηση), θα βλέπαμε αρκετά μεγάλη διαφορά υπέρ του τούρμπο... Το έχω δει και στην πράξη αυτό. Συγκρίναμε με 2 γνωστούς μου ένα ατμοσφαιρικό 160 ίππων με ένα υπερτροφοδοτούμενο 140 ίππων. Αν και από στάση το ατμοσφαιρικό που ήταν και λίγο πιο ελαφρύ κιόλας σε κάθε αλλαγή έβγαινε μπροστά μισό αμάξι, όταν πήγαιναν και τα 2 μαζί με 3η και 80χλμ και πατάγανε το τούρμπο εξαφανιζόταν. Δε διαφωνώ ότι η τετρακίνηση είναι χρήσιμη, αλλά στο συγκεκριμένο δίλημμα, δηλαδή 1.8Τ με ηλεκτρονικά vs 2.0FSI 4χ4, εγώ θα πόνταρα στο τούρμπο ακόμα και για το βρεγμένο.
-
Καλησπέρα.
Σας ευχαριστώ καταρχήν όλους για τα πολύ εύστοχα και τεκμηριωμένα σχόλιά σας!
Η άποψη του φίλου που αναφέρθηκε στο Insignia 4x4 με βρίσκει όχι απλώς σύμφωνο, αλλά και κάτι παραπάνω. Υπάρχει όμως ένα 'αλλά'!! Όπως πάντα σχεδόν! Το 'αλλά', έχει να κάνει με τα προβλήματα που ταλανίζουν την GM στην παρούσα φάση. Θα βγει το Insignia σωστά στην παραγωγή ή τα οικονομικά προβλήματα θα επηρεάσουν την παραγωγή? Θα βρεθεί λύση στο πρόβλημα της GM ή θα έχει την κατάληξη της Rover η οποία μέσα από συνεχείς εξαγορές τείνει να -αν δεν έχει ήδη εντελώς- απαξιωθεί, στα χέρια κάποιου Ινδού, Κορεάτη, Γερμανού, κ.λ.π., κ.λ.π.?
Από την άλλη πλευρά, ο παραπάνω προβληματισμός, συν το γεγονός ότι η ίδια η VW αποσύρει τους FSI ενώ δεν συνδυάζει τετρακίνηση και TSI ή TFSI, με έχουν βάλει σε σκέψεις μη αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου αλλά αναβάθμισης του ήδη υπάρχοντος! Με άλλα λόγια, αν θέλω €900-€1.300 για τετραπίστονες, €700 για ελατήρια/αμορτισέρ και άλλα €800 για κονσέρβα πρόγραμμα (+30 ίππους), μήπως με περίπου €2.500 κάνω μια καλή και αξιόπιστη αναβάθμιση για να με βγάλει άλλα 3-4 χρόνια και βλέπουμε?
Αυτές είναι οι σκέψεις που κάνω!
Φιλικά,
Βασίλης -
Ο χρήστης treasure έγραψε:
Καλησπέρα.Σας ευχαριστώ καταρχήν όλους για τα πολύ εύστοχα και τεκμηριωμένα σχόλιά σας!
Η άποψη του φίλου που αναφέρθηκε στο Insignia 4x4 με βρίσκει όχι απλώς σύμφωνο, αλλά και κάτι παραπάνω. Υπάρχει όμως ένα 'αλλά'!! Όπως πάντα σχεδόν! Το 'αλλά', έχει να κάνει με τα προβλήματα που ταλανίζουν την GM στην παρούσα φάση. Θα βγει το Insignia σωστά στην παραγωγή ή τα οικονομικά προβλήματα θα επηρεάσουν την παραγωγή? Θα βρεθεί λύση στο πρόβλημα της GM ή θα έχει την κατάληξη της Rover η οποία μέσα από συνεχείς εξαγορές τείνει να -αν δεν έχει ήδη εντελώς- απαξιωθεί, στα χέρια κάποιου Ινδού, Κορεάτη, Γερμανού, κ.λ.π., κ.λ.π.?
Από την άλλη πλευρά, ο παραπάνω προβληματισμός, συν το γεγονός ότι η ίδια η VW αποσύρει τους FSI ενώ δεν συνδυάζει τετρακίνηση και TSI ή TFSI, με έχουν βάλει σε σκέψεις μη αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου αλλά αναβάθμισης του ήδη υπάρχοντος! Με άλλα λόγια, αν θέλω €900-€1.300 για τετραπίστονες, €700 για ελατήρια/αμορτισέρ και άλλα €800 για κονσέρβα πρόγραμμα (+30 ίππους), μήπως με περίπου €2.500 κάνω μια καλή και αξιόπιστη αναβάθμιση για να με βγάλει άλλα 3-4 χρόνια και βλέπουμε?
Αυτές είναι οι σκέψεις που κάνω!
Φιλικά,
ΒασίληςΦίλε καλησπέρα και σε εσένα...
Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι τους φόβους σου σχετικά με το μέλλον της GM, αλλά αν θες την προσωπική μου άποψη, η Opel δεν είναι Rover, και όπως έχει πει και η Μέρκελ έχει την συμπαράσταση της Γερμανικής κυβέρνησης... Από την άλλη, η GM πάει απ'ότι φαίνεται σε μία 'πολιτική' χρεοκοπίας με την υπάρχουσα σύνθεση και ονομασία, και επανασύστασή της κρατώντας μόνο τα υγιή περιουσιακά της στοιχεία (Αυτό αναφέρθηκε και από τον Ομπάμα)και πουλώντας τις μή υγιείς επιχειρήσεις της. Η Opel είναι μία από τις υγιείς επιχειρήσεις της, αλλά και πάλι απ'ότι λέγεται, οι υπεύθυνοί της θα προτιμούσαν να αποσπαστούν από την GM. Ήδη γίνονται διάφορες σκέψεις...Το κερασάκι στην τούρτα είναι πως για να ευδοκιμήσει η Opel εκτός GM θα πρέπει να βρει και νέο αρχηγό που σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό τύπο είναι πολύ πιθανόν να είναι ο Bernd Pischetsrieder της VW!Οπότε...δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρός λόγος ανησυχίας για το αν θα κλείσει η εταιρεία ή όχι...
(πάντος μην νομίζεις...και εγώ σε...αναμένα κάρβουνα κάθομαι και κάθε μέρα κοιτάω τί συμβαίνει... ακόμα δεν έχω παραλάβει το αυτοκίνητο και...καταλαβαίνεις!! ) -
Εμένα το μόνο που με ανησυχεί στο Opel είναι το χαμηλό κατώφλι στην πίσω πόρτα και ο χώρος για το κεφάλι για τους πίσω επιβάτες
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
δεν ξερω ακουω πολλα και εχω μαθει με ατμοσφαιρα!!! το οτι δεν θελει πολυ πιεση κοντα στον κοφτη και οτι θελει να κρυωσει η τουρμπινα πριν κανεις οτιδηποτε με ξυνιζει λιγο ....αλλα για τον χαρακτηρα του passat μια χαρα ειναι ...δεν ξερω !!γιατι δε θελει πιεση στον κοφτη?
-
εχω ακουσει πολλα για κιντηρες turbo που στον κοφτη εχουν πολυ μεγαλη καταπονηση σε σχεση με εναν ατμοσφαιρικο ,ασε που δεν χρειαζεται μιας και τα αλογα τα βγαζουν χαμηλα!
-
οχι ολοι..
ο 1.4 ΤB πχ ψοφαει ψηλα, ο 2λιτρος tfsi θελει τις 7αρες του..
δεν ειναι κανονας αυτοεπισης μην ξεχναμε τα evo-ειδη τα οποια εχουν ψηλα τον κοφτη τους
(και στις χαμηλες στροφες ειναι νεκρα)ΥΓ στον κοφτη ολα εχουν μεγαλη καταπονηση, ισα ισα που αν εχει ψοφησει το μοτερ μπορει να χουν μικροτερη καταπονηση απο οτι 1500 στροφες πριν
-
το οριο ζωης ενος κινητηρα turbo που λειτουργει ψηλα ποσο ειναι .π.χ στα evo ......
οταν εβγαλε η renault τον tce (δεν θυμαμαι ακριβως το ονομα του) η ιδια η εταιρια ειπε πως ειναι μια νεα περιοδος και εποχη για αυτον τον κινητηρα και μπλα μπλα μπλα και εκλεισε την παρουσιαση στο οτι εχει προτογνωρη αντοχη δηλ 250,000 χλμ!!! Αρα υπαρχει θεματακι με την αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου! -
κοιτα και γω καμια φορα ανησυχω, για αυτο προσπαθω να ειμαι προσεκτικος (αλλαζοντας λαδια συχνα κρυωνοντας ζεσταινοντας)..
ομως 250.000 χλμ ειναι μια χαρα
δηλαδη ποσο πρεπει να κρατησουμε τα αυτοκινητα μας πλεον? -
ε ενταξει εσυ μπορει να μην κανεις ουτε 100,000 και να το δωσεις αλλα υπαρχουν πολλοι που τα ξεσκιζουν!! για αυτο οταν βλεπω ταξιδιαρικο αυτοκινητο που κανει πολλα χιλιομετρα καπως μου καθεται το turbo αν και ειναι απαραιτητο με το σημερινο βαρος των αυτοκινητων!!!
εχουμε στην οικογενεια c1 3 και κατι χρονων με 120,000 χλμ!!! ασε -
120.000 χλμ σε ταξιδι δε συγκρινονται με ιδια χλμ μεσα σε πολη.το αυτοκινητο στο ταξιδι καταπονειται πολυ λιγοτερο.
250.000 χλμ για εναν μεσο ανθρωπο σημαινουν ανετα 10+ χρονια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
120.000 χλμ σε ταξιδι δε συγκρινονται με ιδια χλμ μεσα σε πολη.τ**ο αυτοκινητο στο ταξιδι καταπονειται πολυ λιγοτερο.
**
250.000 χλμ για εναν μεσο ανθρωπο σημαινουν ανετα 10+ χρονιαΕξαρτάται από τον κανίβαλο,και από το αυτοκίνητο.
Το Y που είχα το έστιβα στην εθνική για να τσουλήσει. Ένα τουρμπάκι που είχα πάρει μετά πήγαινε ξεξούραστο, εκτός λίγων διαλειμάτων -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Κοίτα...στα χαρτιά όπως τα βλέπω οι διαφορές δεν είναι μεγάλες... μόνο που το TSI έχει 5 κιλά ροπής παραπάνω από το FSI και σε πολύ πιο χαμηλές στροφές... άρα είναι και πιο 'σπιρτόζικο'... από εκεί και πέρα έχουμε:1.8 TSI
Κυβισμός (κ.εκ) 1798
Κύλινδροι / Διάταξη 4 / Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 160/5000
Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 25.5/1500
Κιβώτιο Ταχυτήτων / Σχέσεις ΗΑ / 6
Θέση Κινητήρα / Κίνηση E / E
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 199
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 212
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ./ώρα) 9.0
Κατανάλωση κατα ECE
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 11.4
Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 6.5
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.42.0 FSI (4MOTION)
Κυβισμός (κ.εκ) 1984
Κύλινδροι / Διάταξη 4 / Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 150/6000
Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 20.4/3500
Κιβώτιο Ταχυτήτων / Σχέσεις Χ / 6
Θέση Κινητήρα / Κίνηση Ε / 4Χ4
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 214
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 206
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ./ώρα) 10.2
Κατανάλωση κατα ECE
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 12.2
Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 7.0
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 8.9Καλησπέρα stanfromgreece!
Μήπως τυχαίνει να έχεις χρόνους ρεπρίζ εν κινήσει (in-gears acceleration) για τα δυο μοντέλα, δηλ. VW Passat 2.0FSI 4Motion και VW Passat 1.8ΤSI?
Σ'ευχαριστώ.
Βασίλης
VW Passat Variant 1.8TSI ή VW Passat Variant 2.0FSI 4Motion?