-
εδω λέει θα κάνει τεκμήριο τις κάρτες...
Εγω αγοράζω εισητήρια που μου τα πληρώνει η κοινότητα εκ των υστέρων? Θα βρεθώ με εισόδημα +8000 ευρώ και ότι είμαι και μπον βιβερ ...... μένω σε καλά ξενοδοχεία
Ασε τα εισητήρια που πληρώνω για τους άπορους μέχρι να έρθουν τα λεφτά!!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι θα περάσει έτσι εύκολα όμως. Πρώτα θα γίνει ρεζίλι η χώρα, θα μεταβιβαστούν ένα σωρό αμάξια σπουδαστών [και όχι μόνο] σε γονείς, παπούδες, κλπ, θα πάει κόσμος στο δικαστήριο επειδή δε θα δέχεται να πληρώσει κερατιάτικα για χρήματα που πραγματικά δε βγάζει, θα πέσουν οι πωλήσεις μεγάλων αυτ/των και μαζί τα έσοδα του κράτους από τα τέλη ταξινόμησης και τα (παράλογα υψηλά από 2000cc και πάνω) τέλη κυκλοφορίας, θα κλείσουν αντιπροσωπείες, θα πέσουν γκαζάκια στο Υπουργείο, τα πσοστά της ΝΔ θα κατρακυλίσουν στο βούρκο, και μετά θα έρθει η 'καταξίωση'. Έχουμε δρόμο μπροστά μας....Θα περάσει πανεύκολα, όπως τόσα και τόσα άλλα. Ο λαός μας το σηκώνει το πήδημα. Όχι απλώς το σηκώνει, αλλά του αρέσει κιόλας. Και όπως δείχνει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, ζητάει κι άλλο. Και δεν πρόκειται μόνο για αρρωστημένες κομματικές παρωπίδες, αλλά και για εμμονές σε πρόσωπα. Αμφιβάλλει κανείς ότι ο Αλογοσκούφης θα ξαναβγεί άνετα;
-
Γνωστοί μου πρώην φανατικοί νεοδημοκράτες που έπαιζαν σφαλιάρες με τον ψηλό και τη Μαρίκα, τώρα τους παίρνουν τηλέφωνο και τους βρίζουν για τα κατορθώματα της κυβέρνησης που με το ένα και με το άλλο δεν πρόκειται να τους μείνουν τα φράγκα ούτε τον παλιό τους υπολογιστή επταετίας ν' αναβαθμίσουν αν δεν πουλήσουν είτε το σπίτι τους είτε το γιατρείο που συντηρούν μέχρι να τελειώσει ο γιός τους τις σπουδές του. Αμέ, θα τους ξαναψηφίσουν....
Το πρόβλημα δεν είναι ότι μας πηδάνε και μας αρέσει, το πρόβλημα είναι ότι δε βλέπουμε να υπάρχουν επιλογές, οπότε τελικά πάμε μια ζωή από τη σκύλα στη χάρυβδη.
-
Δεν ιδρύουμε λέω εγώ το Αυτοκινητιστικό Κόμμα Ελλάδος?
-
Tι τεκμηρια και βλακειες ...
Δεν φορολογειται η χρηση ετσι κ αλλιως ??
Δεν πληρωνουμε φπα για ολα (αγορα Ι.Χ ,ανταλλακτικα,ασφαλειες κ.λ.ο) + υπερβολικα υψηλους φορους για τα καυσιμα ,διοδια ,τελη κυκλοφοριας ..Γιατι δηλαδη θα πρεπει να με φορολογησουν ΚΙ ΑΛΛΟ ????
Αυτοι ομως λειτουργουν σαν τις αραχνες ,πρωτα σου ριχνουν το δολωμα (καταργηση τεκμηριων) και μετα σου ρουφαν το αιμα ..
Αυτο εμενα μου κανει για ληστεια και αν ειχαμε δικαιοσυνη , ο εισαγγελεας θα επρεπε να κινηθεια αυταπαγγελτα εναντιον του Αλογομουρη κ της κυβερνησεως , γιατι αλα ειχαν δηλωσει και αλλα κανουν ..
Η υφαρπαγη της ψηφου με αυτον τον τροπο λεγεται ΑΠΑΤΗ .Οι κυριοι ειναι κοινοι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ κ εμεις πρεπει να αντιδρασουμε .
Ηδη προαναγγειλαν και αλλη αυξηση στα τελη κυκλοφοριας για το 2009 !!!
-
Ρε γμτ, δε γίνεται, μήπως ετοιμάζεται τίποτα προς όφελος του πολίτη και αυτοί κοιτάνε να μην βρεθούν χωρίς είσπραξη έστω και για λίγο;
Μήπως ετοιμάζεται τίποτα άλλο και θέλουν να μαζέψουν από τώρα χρήμα;
(τι στο διάολο θεωρίες συνομωσίας μου έρχονται βραδιάτικα)...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ρε γμτ, δε γίνεται, μήπως ετοιμάζεται τίποτα προς όφελος του πολίτη και αυτοί κοιτάνε να μην βρεθούν χωρίς είσπραξη έστω και για λίγο;Μήπως ετοιμάζεται τίποτα άλλο και θέλουν να μαζέψουν από τώρα χρήμα;
(τι στο διάολο θεωρίες συνομωσίας μου έρχονται βραδιάτικα)...
_
Μηπως εβλεπες Λιακοπουλο και προφητειες του Κοσμα του Αιτωλου συμφωνα με τις οποιες ο Αλογοσκουφης δε θα προλαβει να εισπραξει τους δυσβασταχτους φορους που σχεδιαζει,αρα δεν υπαρχει και λογος να ανησυχουμε
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Eκείνο που με ανησυχεί εμένα ΔΕΝ είναι ότι θα επανέλθουν τα τεκμήρια.
**Μακάρι τα όρια που θα εφαρμοστούν να είναι όπως και την εποχή πρό της κατάργησης.**Ούτως ή άλλως τα μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι από 1400 μέχρι 1600 κυβικά εκατοστά.
Εκείνο που με απασχολέί είναι ότι τώρα θα βρούν ευκαιρία να τα αναπροσαρμόσουν ΟΠΩΣ ακριβώς τους βολεύει οπότε πολύ φοβάμαι ότι η μπάλα θα πάρει ακόμα και όσους έχουν 1600άρια...
Εκτός κι αν το βλέπεις υπό αυστηρά προσωπική σκοπιά το όλο θέμα, θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν το πιστεύεις το παραπάνω [με bold].
Η λογική ενός τέτοιου συστήματος, που συνδέει το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και όχι τη ΧΡΗΣΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ με το βιοτικό επιπεδο του ιδιοκτήτη του που το αγόρασε και το δικαιολόγησε χωρίς πρόβλημα (μέσω πόθεν έσχες), είναι 100% ΛΑΘΟΣ.-
Από εκεί και πέρα το θεωρώ απολύτως φυσικό να την πληρώνουν και άτομα που δε φταίνε σε τίποτα. Δυστυχώς, εφόσον υποστηρίζουν τέτοιου είδους συστήματα, είναι άξιοι της μοίρας τους.Η λογική μου είναι «το μη χείρον βέλτιστον»...
ΔΕΝ συνφωνώ γενικότερα με το όλο θέμα, απλά θέλω να πιστέυω ότι αυτό που ΘΑ ισχύσει (γιατί θα γίνει κάποια στιγμή) ΔΕΝ θα είναι χειρότερο από αυτό που ίσχυε μέχρι και πριν από λίγα χρόνια... -
Αλλάξτε και τον τίτλο του topic σε 'ΑΜΕΣΗ επαναφορά των τεκμηρίων'
-
Αντε μπλε ληστες βγαλτε τους πινακες μην το καθυστερητε. Εχετε καργα λαμβανειν απο τις μεταβιβασεις. Στους γιατρους να τα φατε ομως...
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Αλλάξτε και τον τίτλο του topic σε 'ΑΜΕΣΗ επαναφορά των τεκμηρίων'Αλλάξτε ΑΜΕΣΑ το topic σε ΑΜΕΣΗ - ΚΑΙ ΟΛΙΚΗ- ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ (των τεκμηρίων)
-
Και για νάμαστε σοβαροί, άπαξ και το αγοράσεις το ρημάδι, τι διαφορά κόστους συντήρησης (τέλη, ασφάλειες, βενζίνες, συνεργεία) έχεις ανάμεσα σε Toyota Yaris 1300 και Avensis 1800;
Σας απαντώ υπεύθυνα το πολύ 30%. Όμως το τεκμήριο του 1800 θάναι 100% επάνω για να μάθει ο πολυτελώς διαβιών με το Avensis 10ετίας. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Που σε σπρώχνει ο κακούργος ο Αλογοσκούφης, στοματικό για €25.
Τι να γίνει ρε Χρήστο, θα τα καταπιείς κι αυτά.Pun intended?
-
Το νου σου μη σε πετύχω σε κανένα Καϊμάκ, γιατί θα καταλήξεις στα Σκόπια, σιχαμερέ σανιδά.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το νου σου μη σε πετύχω σε κανένα Καϊμάκ, γιατί θα καταλήξεις στα Σκόπια, σιχαμερέ σανιδά.σορρυ αλλα δεν ειχαμε εντοπισει νωριτερα αυτη τη δολοφονικη ατακα του λεωνιδα...
-
Το έγραψα και σε άλλο θέμα, είναι ανευθυνότητα, αλητεία. Αυτά τα πράγματα δεν αλλάζουν ξαφνικά και με αναδρομική ισχύ.
1400 κ.ε. βενζίνη θα πάρω, ούτε πετρέλαιο ούτε πολλά κυβικά. Ποιος ξέρει τι θα σκεφτούνε αύριο για να μας φάνε λεφτά.
Δεν τους ενδιαφέρουν οι φοροφυγάδες, δεν έχουν κοινωνική ευαισθησία, δεν έχουν καν ικανότητες. Το μόνο που θέλουν είναι να γεμίσουν τα ταμεία και κοιτάνε ποιους θα ληστέψουν. Βρήκανε αυτούς που έκαναν το λάθος και πήρανε αμάξι με πολλά κυβικά και τους Ε.Ε.. Αυτοί θα τη φάνε τώρα, την επόμενη φορά (πιστεύω) θα τη φάνε τα ακίνητα. Μετά βλέπουμε.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Eκείνο που με ανησυχεί εμένα ΔΕΝ είναι ότι θα επανέλθουν τα τεκμήρια.
**Μακάρι τα όρια που θα εφαρμοστούν να είναι όπως και την εποχή πρό της κατάργησης.**Ούτως ή άλλως τα μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι από 1400 μέχρι 1600 κυβικά εκατοστά.
Εκείνο που με απασχολέί είναι ότι τώρα θα βρούν ευκαιρία να τα αναπροσαρμόσουν ΟΠΩΣ ακριβώς τους βολεύει οπότε πολύ φοβάμαι ότι η μπάλα θα πάρει ακόμα και όσους έχουν 1600άρια...
Εκτός κι αν το βλέπεις υπό αυστηρά προσωπική σκοπιά το όλο θέμα, θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν το πιστεύεις το παραπάνω [με bold].
Η λογική ενός τέτοιου συστήματος, που συνδέει το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και όχι τη ΧΡΗΣΗ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ με το βιοτικό επιπεδο του ιδιοκτήτη του που το αγόρασε και το δικαιολόγησε χωρίς πρόβλημα (μέσω πόθεν έσχες), είναι 100% ΛΑΘΟΣ.-
Από εκεί και πέρα το θεωρώ απολύτως φυσικό να την πληρώνουν και άτομα που δε φταίνε σε τίποτα. Δυστυχώς, εφόσον υποστηρίζουν τέτοιου είδους συστήματα, είναι άξιοι της μοίρας τους.Η λογική μου είναι «το μη χείρον βέλτιστον»...
ΔΕΝ συνφωνώ γενικότερα με το όλο θέμα, απλά θέλω να πιστέυω ότι αυτό που ΘΑ ισχύσει (γιατί θα γίνει κάποια στιγμή) ΔΕΝ θα είναι χειρότερο από αυτό που ίσχυε μέχρι και πριν από λίγα χρόνια...Καταλαβαίνω τι λες αλλά προσωπικά δε μπορώ να δεχτώ έτσι απλά ότι από τη μία συζητάμε για 'πράσινα τέλη' κι από την άλλη πρόκειται να γυρίσουμε πίσω σε ένα σύστημα που είναι ηλίου φαεινότερο πως είναι 100% ΛΑΘΟΣ. Και το ίδιο με άλλοτε να ισχύσει (αναδρομικά???!!!!!) τώρα θα είναι χειρότερα τα πράγματα. Γιατί τώρα, ένα σωρό κόσμος πήρε το αμάξι που πραγματικά ήθελε, χωρίς την ηλίθια λογική που καθιστά τα 'κυβικά' ως 'τεκμήριο διαβίωσης', και θα βρεθεί εκεί που έβγαζε 15-20-25 χιλιάδες, τα δήλωνε όλα και δεν είχε κανένα πρόβλημα, να πρέπει να δηλώνει 80 και 100.000 το χρόνο. Οπότε? Η το σκοτώνει και χάνει χρήματα ή το μεταβιβάζει [αν μπορεί] σε άλλο μέλος της οικογενείας, ή πληρώνει ένα κάρο κερατιάτικα [αν το αντέχει η τσέπη του], ή τους λέει 'άντε και γαμ... που το μέγεθος του κινητήρα του αυτ/του μου σημαίνει ότι βγάζω τόσα!', και το πολεμάει. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για πολύ χαμένο χρήμα, χρόνο, ψυχική ηρεμία και εμπιστοσύνη προς τους νομοθέτες/κυβερνώντες αυτής της ταλαίπωρης χώρας.
Τι κι αν μας λένε μετά ότι 'ο πληθωρισμός έπεσε στο 3%'...
-
Το χειρότερο αποτέλεσμα όλων των μέτρων της κυβέρνησης είναι πως και να τα πάρει ξαφνικά όλα αύριο πίσω η όποια εμπιστοσύνη υπήρχε μεταξύ κράτους - φορολογούμενου έχει πλέον διαραγεί ανεπανόρθωτα.
Κι έρχομαι στο θέμα που μας απασχολεί τα τεκμήρια.
Το τεκμήριο των 50000€ που υπήρχε σήμερα δεν απέδιδε τίποτα γιατί αυτοί που είχαν αυτά τα πολύ ακριβά αυτοκίνητα είχαν έναν φοροτέχνη απο δίπλα που τους έβρισκε τον τρόπο να ξεφύγουν. Παρεπιπτόντως αυτή η κατηγορία είναι η πιό ωφελημένη γιατί δεν την αγγίζουν καθόλου τα μέτρα.
Αν κάνουμε και μια σύντομη ιστορική αναδρομή θα δούμε πως οι 'επιτήδιοι' πριν την κατάργησή τους είχαν βρεί τρόπους αποφυγής των τεκμηρίων εταιρείες, leasing, offshore κλπ. Αυτοί που μονίμως σκόνταφταν επάνω στα τεκμήρια ήταν αυτοί που είχαν πραγματικά χαμηλά εισοδήματα δεν είχαν φοροτεχνικούς απο πίσω τους και προσπαθούσαν με καμμιά δωρεά απο συγγενικό πρόσωπο να περάσουν τον σκόπελο.
Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι με τα πραγματικά χαμηλά εισοδήματα, που είναι και οι περισσότερο νόμιμοι καθώς πολύ λίγα ως ελάχιστα μπορούν να αποκρύψουν απο την εφορία, βρίσκονται ξανά στο στόχαστρο του ανίκανου να συλλάβει την πραγματική φοροδιαφυγή κράτους. -
Ο χρήστης amoust έγραψε:
Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι με τα πραγματικά χαμηλά εισοδήματα, που είναι και οι περισσότερο νόμιμοι καθώς πολύ λίγα ως ελάχιστα μπορούν να αποκρύψουν απο την εφορία, βρίσκονται ξανά στο στόχαστρο του ανίκανου να συλλάβει την πραγματική φοροδιαφυγή κράτους.+1
Όλα αυτά τα μέτρα που ανακοινώνει η κυβέρνηση (και καλά θα πατάξει την φοροδιαφυγή), αυτό προδίδουν.
Αφού δεν μπορούμε να πιάσουμε τους πραγματικούς φοροφυγάδες, θα 'λιώσουμε' τους νομοταγείς που ούτως ή άλλως δεν μπορούν να δηλώσουν και λιγότερα (μισθωτοί) και ούτως ή άλλως φορολογούνταν κανονικά. -
Μία και μιλάμε περί τεκμηρίων.
Περιπτώσεις όπου πραγματικά οι φωστήρες του Υπουργείου είναι για κλωτσιές.
Α. Πλαστικό Χρήμα
Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να πληρώσω με πιστωτική κάρτα και να μην μου δώσουν απόδειξη. Κοινώς το πλαστικό χρήμα είναι μέτρο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. Εεε λοιπόν οι φωστήρες το θεωρούν τεκμήριο διαβίωσης. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για την πληρωμή σε μετρητά (και αόρατα) ενισχύοντας πρακτικά την μη έκδοση απόδειξης.
Β. Αυτοκίνητα
Το ΙΧ είναι ένα καταναλωτικό αγαθό με μέση διάρκεια ζωής από 7~10 έτη. Το πραγματικό κόστος κτήσης σε κάθε ιδιοκτήτη είναι περί το 10%~15% της αξίας του. Ένα μέσο 1,4 turbo (10 ίπποι αυτοί της φορολογίας) εθεωρήτο τεκμήριο ύψος όσο το έκαστοτε αφορολόγητο. Στην πραγματικότητα όμως με υπάρχουν 1.4 με 12k και 1.4 με 30k. Αντίστοιχα υπάρχουν οχήματα των 2500 κυβικών στα 30k και οχήματα στα 2000 κυβικά στα 50Κ. Κατά τους φωστήρες του ΥΠΟΙΚ, στην πρώτη περίπτωση και οι δύο θεωρείται ότι θα έχουν το ίδιο όριο ενώ στη 2η για το φθηνό όχημα ο κάτοχος του θα θεωρείται εκ των προτέρων περισσότερο κάτοχος χρήματος από τον 2ο.
Γ. Τεκμήρια στην κατοικία, μετοχές και σε συνδυασμό με κατοχή οχημάτων
Έχουμε κάποιος που κληρονόμησε από τη Θειά του μετοχές της Εθνικής (περί τα 20,000 κομμάτια) και ένα σπίτι 200 τετραγωνικών στην Κηφισιά. Ο συγκεκριμένος είναι και Ε.Ε. με εισοόδηματα περί τα 10~15 χιλιάρικα καθώς απλά βαριέται να δουλέψει (γιατί άλλωστε). Έστω ότι δεν φοροδιαφεύγει και με το κομπόδεμα της Θείας έχει και μία ωραία ανοιχτή SLK με την οποία κινείται.... (από σουβλατζίδικο σε σουβλατζίδικο).
Αν ισχύσουν τα τεκμήρια όπως παλαιά ο συγκεκριμένος θα θεωρείται ότι έχει εισόδημα από 2.5 φορές ως 5 φορές αυτό που έχει. Αν δε προστεθούν και τα έσοδα από μερίσματα τότε πρακτικά θα βρεθεί να υποχρεώνεται να πληρώνει φόρους για 100,000 ευρώ ήτοι περί τα 32k. Αν λάβουμε υπόψη και την προπληρωμή το 1ο έτος θα υποχρεωθεί να καταβάλει 52k.
Είναι λοιπόν δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να καταβάλει κάθε χρόνο 32k για την κατοχή αντικειμένων που πλήρωσε και 25% φόρο κληρονομιάς κάποτε???
Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!