Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Seat Ibiza Cupra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Seat Ibiza Cupra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 3 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    270
    622
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Δηλαδή πιεσμένος εννοούσες 'απολίτιστος' ? 😛

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        @ Σπυρος

        αρα ερχεσαι στα λογια μου,ενας κινητηρας που δουλευει πιο ηπια θα εχει πιο χαλαρη μεταχειρηση,μεγαλυτερη μακροζωια,λιγοτερες πιθανοτητες για ζημιες και μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης για τους πειραγμενους..Αλλα και πιο ομαλη λειτουργια για καθημερινη χρηση..

        Αν θες να μου πεις οτι θα εχει μικροτερα κοστη στα σηματα , ασφαλειες καθως και για τιμη αποκτησης θα συμφωνησω(αν και τη τιμη πολλες φορες τη βαρανε οσο θελουν),αλλα θα διαφωνησω οτι ειναι πολυ πιο οικονομικο στη βενζινη...Ειδικα απο τη στιγμη που πρεπει να ανεβαζεις περισσοτερες στροφες για να πιασεις την ιδια ιπποδυναμη.Το GT μπορει να καψει πολλα και παροτι εχει τη δυνατοτητα να επιτυχει χαμηλοτερη καταναλωση απο εναν 1800αρη,πρεπει να επιδειξεις μεγαλη αυτοσυγκρατηση για να καταφερεις κατι τετοιο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Δηλαδή πιεσμένος εννοούσες 'απολίτιστος' ? 😛

          βασικα αυτο ηθελα να θιξω,δε με αποσχολει η αξιοπιστια(παροτι εχω ακουσει και για αυτη)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            @ Σπυρος

            αρα ερχεσαι στα λογια μου,ενας κινητηρας που δουλευει πιο ηπια θα εχει πιο χαλαρη μεταχειρηση,μεγαλυτερη μακροζωια,λιγοτερες πιθανοτητες για ζημιες και μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης για τους πειραγμενους..

            Αν θες να μου πεις οτι θα εχει μικροτερα κοστη στα σηματα , ασφαλειες καθως και για τιμη αποκτησης θα συμφωνησω(αν και τη τιμη πολλες φορες τη βαρανε οσο θελουν),αλλα θα διαφωνησω οτι ειναι πολυ πιο οικονομικο στη βενζινη...Ειδικα απο τη στιγμη που πρεπει να ανεβαζεις περισσοτερες στροφες για να πιασεις την ιδια ιπποδυναμη.Το GT μπορει να καψει πολλα και παροτι εχει τη δυνατοτητα να επιτυχει χαμηλοτερη καταναλωση απο εναν 1800αρη,πρεπει να επιδειξεις μεγαλη αυτοσυγκρατηση για να καταφερεις κατι τετοιο...

            οχι δεν ερχομαι στα λογια σου
            πιο ηπιο ειναι σχετικο. Αν εχει σχεδιαστει σωστα, δεν εχει προβλημα.

            επισης ειναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πιο οικονομικος απο τον 1,8. Με μια μικρη επιφυλαξη για οταν 'σκιζεται'. Σαν μεση χρηση ομως ειναι οπως τα λεω. Ψαξτο λιγο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              για ποσα λιτρα διαφορα μιλαμε???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                1-2 σε μικτες συνθηκες.

                δες και σε αλλα φορουμ, ο 1,8 για παραδειγμα πολυ δυσκολα πεφτει κατω απο τα 10-11 στη πολη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  ναι ο 1.8 καπου εκει παιζει,αλλα δε θυμαμαι τωρα ποσο καιει το GT,παντως και αυτο ανεβαινει πολυ ευκολα πανω απο 10,βεβαια εξαρταται απο τον οδηγο,αλλα και το αυτοκινητο...
                  Οταν οδηγουσα το C2 εγραφα 11,5 και τωρα με υπερδιπλασια αλογα και 400 κιλα βαρυτερο αυτοκινητο(και απο 1,6 lt στα 2.0lt) καιω 13,6 μεση...

                  Εχω πετυχει παντως και ατομο που μου ελεγε πως με τον 1.8 σε leon δεν ξεπερναει το 9αρι..
                  ειναι αναλογα το πως οδηγεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    paulgiot last edited by

                    το 'πιεσμενο' κρινεται εκ του αποτελεσματος και μεχρι τωρα η αξιπιστια του εν λογω μοτερ ειναι υψηλη.Δεν ξερω τωρα που θα μπει σε μοντελο seat αν θ'αρχισουν τα παρατραγουδα

                    επισης συμφωνω επι της αρχης με τον qsisvts ,οτι δλδ θα πρεπε να επιλεγει ο 1.8tsi(οπως τον λεει η seat) ακολουθοντας τη φιλοσοφια του προηγουμενου ibiza,και πιο πρακτικα αποφεροντας κερδη στη seat μεσα απο τα προγραμματα αναβαθμισης.Το προηγουμενο ξεπερνουσε ανετα τα 220PS,αυτο μεχρι που να παει?

                    Φυσικα επισημα χειλη ειπαν πως ειναι καλυτερη επιλογη,(λογω χαμηλου βαρους) και πως θα μπορει να φτασει τουλαχιστον μεχρι τα 200(!) αλογα...Θα δουμε,ή μαλλον θα μυρισουμε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lapin last edited by

                      Για τιμές πόσο το υπολογίζετε;

                      Δεδομένου ότι θα έχει στάνταρ το dsg, αν πράγματι διαθέτει τον 1.4TSI και όχι τον 1.8, προσωπικά το βλέπω γύρω στα 21-22.000 ευρώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kovathe last edited by

                        Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                        θα έχει στάνταρ το dsg,

                        ??
                        Δηλαδή δεν θα υπάρχει manual έκδοση?!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lapin last edited by

                          Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα θα έχει στάνταρ DSG και θα βασίζεται στον 1.4TSI. Φυσικά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις και για τα δυο. Αν δε δω το δελτίο τύπου της SEAT δεν πείθομαι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gigi last edited by

                            Nα προσθεσουμε οτι το 7-ταχυτο DSG εχει πολυ μικροτερες ανοχες(περιπου 28 κιλα ροπη),
                            οποτε οι οποιες βλεψεις για εκτεταμενη βελτιωση(οπως στο 1.8Τ) κρινονται δυσοιωνες.
                            Κατι ξερανε στο Scirocco που δινουν επιλογη αναμεσα σε 6-ταχυτο και 7-ταχυτο DSG.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              το 7αρι θα ειναι βελτιωμενο πιθανοτατα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Ο χρήστης Gigi έγραψε:
                                Nα προσθεσουμε οτι το 7-ταχυτο DSG εχει πολυ μικροτερες ανοχες(περιπου 28 κιλα ροπη),
                                οποτε οι οποιες βλεψεις για εκτεταμενη βελτιωση(οπως στο 1.8Τ) κρινονται δυσοιωνες.
                                Κατι ξερανε στο Scirocco που δινουν επιλογη αναμεσα σε 6-ταχυτο και 7-ταχυτο DSG.

                                Ούτως ή άλλως κάπου εκεί είναι και το όριο της ροπής που μπορεί να βγει από 1400άρι κινητήρα με νορμάλ βενζίνες. Αν δημιουργεί περιοριορισμό, θα είναι πολύ μικρός και αντίστοιχος του GTI DSG που έχει ελαφρώς κουτσουρεμένη ροπή (αλλά ίδια άλογα) στις βελτιωμένες εκδόσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                                  Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα θα έχει στάνταρ DSG και θα βασίζεται στον 1.4TSI. Φυσικά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις και για τα δυο. Αν δε δω το δελτίο τύπου της SEAT δεν πείθομαι.

                                  7άρι DSG & 1.4 Twincharged είπε η SEAT όταν έστειλε τις πρώτες φωτογραφίες του Cupra την προηγούμενη βδομάδα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paulgiot last edited by

                                    Ο χρήστης Lapin έγραψε:
                                    Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα θα έχει στάνταρ DSG και θα βασίζεται στον 1.4TSI. Φυσικά διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις και για τα δυο. Αν δε δω το δελτίο τύπου της SEAT δεν πείθομαι.

                                    γιατι?

                                    ουτως η αλλως αυτα τα 2 εχει να επιδειξει στην κατηγορια η seat και vag γενικοτερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lapin last edited by

                                      Μακάρι να είναι έτσι, αλλά γιατί ο 1.4TSI να μικραίνει στα VW (160 από 170) και να μεγαλώνει μόνο στο Ibiza; Δε βγάζει νόημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        paulgiot last edited by

                                        θα αρχισει να βγαζει νοημα οταν τοποθετηθει στο polo gti και στο audi S1(αν υπαρξει κατι τετοιο),συντομα

                                        το Cupra ειναι ναυαρχιδα της κατηγοριας για τη seat,οχι ενα Ibiza tsi

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          εξάλλου η σέατ είναι η ζμπορ μάρκα του ομίλου. όπότε δεν το βλέπω και τόσο περίεργο αυτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            paulgiot last edited by

                                            εδω βγαλαν τον 1.8TFSI απο τη γκαμα του Α5-τρεχαγυρευε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 3 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr