-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Clio. Ας το οδηγήσει αμέσως μετά το Twingo και θα αλλάξει γνώμη.Συγκαταλέγεται στα 'μεγάλα', ευχαριστώ πάντως για τη πρόταση
-
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
Clio. Ας το οδηγήσει αμέσως μετά το Twingo και θα αλλάξει γνώμη.
Συγκαταλέγεται στα 'μεγάλα', ευχαριστώ πάντως για τη πρόταση
Αν δεν έχει θέμα με το γκαράζ και τύχει να οδηγήσει το Clio αφού έχει πάρει το Twingo, θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Τεράστιες διαφορές και πολύ πιο 'αυτοκίνητο' το Clio.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Clio. Ας το οδηγήσει αμέσως μετά το Twingo και θα αλλάξει γνώμη.
Συγκαταλέγεται στα 'μεγάλα', ευχαριστώ πάντως για τη πρόταση
Αν δεν έχει θέμα με το γκαράζ και τύχει να οδηγήσει το Clio αφού έχει πάρει το Twingo, θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Τεράστιες διαφορές και πολύ πιο 'αυτοκίνητο' το Clio.
Το clio το έχει οδηγήσει και μάλιστα σε διάφορες εκδόσεις, το θέμα είναι οτι ξεπερνά το όριο του όσο αναφορά το μέγεθος, για το παραπάνω λόγο πιστεύω πως το 500 δίνει μια στιβαρότερη αίσθηση με τον ίδιο όγκο. Ξέχασα να αναφέρω πως πάρκινγκ έχει μόνο στη Γλυφάδα, και πως επίσης αρκετα συχνά θα ψάχνει και για πάρκινγκ στο Πειραιά-Πασαλιμάνι , άρα τα cm παίζουν το ρόλο τους.
-
Μεταξύ των επιλογών Twingo GT. Και αφού μπορεί να διαθέσει και μέχρι 16000 μπορεί να βάλει και πανοραμική ηλιοροφή και συνδέσεις Ipod/mp3 κλπ και πάλι βγαίνει κάτω από τα 15000 και είναι super.
Ο 1.2 Τ είναι οικονομικότατος από προσωπική εμπειρία. Κατέγραψα πόλη 6,7 με οικονομική οδήγηση σε Clio. Και επιπλέον μην το ξεχνάμε σε σχέση με τα 1.4 μικρότερο κόστος για σηματάκι: 93 αντί για 168 και από το 2009 111 αντί για 202 και μικρότερα ασφάλιστρα. Με λίγα λόγια πολύ οικονομία στη μελλοντική χρήση.
Οσο για την αντιπροσώπευση στη Renault μου φαίνεται ότι πλέον το νερό μπήκε στο αυλάκι...και σιγά σιγά όλα παίρνουν το ρυθμό τους.
Πάντως το RS θα είναι οριακά εντός Budget αφού η τιμή του θα είναι στα +/- 1500 euro.To Citroen C2 οδευει προς αλλαγή το μοντέλο οπότε το βρίσκω πεπαλαιωμένο. Και σε ποιότητα κατασκευής αρκετά χαμηλά και χωρίς επιδόσεις.
Το Fiat 500 υπολείπεται πολύ σε χώρους και η αναμονή είναι μεγάλη. Το twingaki είναι επίσης μουράτο και είναι και value for money.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Μεταξύ των επιλογών Twingo GT. Και αφού μπορεί να διαθέσει και μέχρι 16000 μπορεί να βάλει και πανοραμική ηλιοροφή και συνδέσεις Ipod/mp3 κλπ και πάλι βγαίνει κάτω από τα 15000 και είναι super.
Ο 1.2 Τ είναι οικονομικότατος από προσωπική εμπειρία. Κατέγραψα πόλη 6,7 με οικονομική οδήγηση σε Clio. Και επιπλέον μην το ξεχνάμε σε σχέση με τα 1.4 μικρότερο κόστος για σηματάκι: 93 αντί για 168 και από το 2009 111 αντί για 202 και μικρότερα ασφάλιστρα. Με λίγα λόγια πολύ οικονομία στη μελλοντική χρήση.
Οσο για την αντιπροσώπευση στη Renault μου φαίνεται ότι πλέον το νερό μπήκε στο αυλάκι...και σιγά σιγά όλα παίρνουν το ρυθμό τους.
Πάντως το RS θα είναι οριακά εντός Budget αφού η τιμή του θα είναι στα +/- 1500 euro.To Citroen C2 οδευει προς αλλαγή το μοντέλο οπότε το βρίσκω πεπαλαιωμένο. Και σε ποιότητα κατασκευής αρκετά χαμηλά και χωρίς επιδόσεις.
Το Fiat 500 υπολείπεται πολύ σε χώρους και η αναμονή είναι μεγάλη. Το twingaki είναι επίσης μουράτο και είναι και value for money.
Πρόβλημα με την αναμονή δεν υπάρχει, συμφωνώ πως το RS και εκτός προϋπολογισμού θα είναι αλλά και εκτός κλίματος. Κάτι άλλο που θυμήθηκα σχετικά με 500 twingo είναι πως το ένα είναι 5στερο και το άλλο 4στερο (δεν ξέρω πόσο σημαντικό κριτήριο είναι για το φίλο μου αλλά νομίζω ότι δεν περνάει απαρατήρητο). Το twingo έχει και standart το clima από όσο ξέρω, πράγμα ιδιαίτερα καλό. Έχει κανείς οδηγήσει και τα δύο για να μας διαφωτίσει; (Σε ένα συγκριτικό που είχα διαβάσει θυμάμαι πως το twingo είχε καλύτερο handling αλλά είχε και σημαντικά σκληρότερη ανάρτηση αν θυμάμαι καλά, πράγμα που στη καθημερινότητα ίσως να προβλημάτιζε). Σε ευχαριστώ πάντως για την απάντησή σου.
-
youtube > Fifth Gear- Renault Twingo GT Vs. Fiat Panda 100HP
Όχι ότι λέει τίποτα αλλά why not see it;_
-
C2 1.6VTS ??? Nταξ το ταμπλο ειναι λιγο χαλια αλλα τα αλλα θα το βλεπουν με τα κυαλια
Εγω προσωπικα με 16000 ευρω θα επαιρνα:1.C2 Vts
2.500 1.4 100
3.Panda 100
4.Twingo GT(δεν μου αρεσει το εσωτερικο καθολου , αλλα εχει καλο κινητηρα σε σχεση με τα Fiat) -
Ο χρήστης ANDREAS_ έγραψε:
Έρχεται και το Fiesta επίσης.
Ποιος το γαμεί δαύτο.
Fiat panda 100 από μένα. Σπεσιαλιτέ.
Το πρότεινα αλλά δεν του αρέσει.... επιπλέον από όσο θυμάμαι το panda οδεύει προς τη δύση της καριέρας του...
Δεκτό, αλλά και το fiesta σκουριάζει και τρίζει.
Άσε που τα βράδυα θα γαβγίζει και δεν θα τον αφήνει να κοιμηθεί.
Aπορώ πώς ο φίλος cosneo τόλμησε να το προτείνει.Αν δεν του αρέσει το panda 100, τότε 500αρακι κι από μένα. Άλλο φρούτο.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
youtube > Fifth Gear- Renault Twingo GT Vs. Fiat Panda 100HP
Όχι ότι λέει τίποτα αλλά why not see it;_
Ενδιαφέρον... το Panda είναι 0.5 sec πιο γρήγορο σε πίστα απο το Twingo GT παρόλο που δεν έχει τον υπερσυμπιεστή με τις ροπές του κτλ...
-
κανε ο,τι θες αλλα μην παρεις τον 1.4 του c2!!!!ειναι χαλι μαυρος ο κινητηρας
-
αν θελει fun to drive σε αυτο το μεγεθος,τοτε panda
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Οι διαφορές 100 ατμοσφαιρικών ίππων και 100 τουρμπίσιων ίππων στο δρόμο είναι μεγάλες.Για εξηγησε μας ποσο μεγαλες ειναι.
Ετσι το εχω απορια να μαθω. Πολυ περιοδικο διαβαζεις....
Παρε το Twingo με του 100 ιππους και το Panda 100 κανε ενα 60-160χλμ/ωρα ή ενα 0-160 και ελα μετα να μου πεις.... Η μηπως περιμενεις εγω να κατσω να ασχοληθω με μετρησεις του τυπου σε ρεπριζ οπως 80-120 με 4η ???
Και σου λεει οτι το ατμοσφαιρικο δεν παει μετα -
το twingo ειναι κακο τουρμπατο...και 120 κιλα βαρυτερο απο το panda αρα δεν εχει ελπιδες...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οι διαφορές 100 ατμοσφαιρικών ίππων και 100 τουρμπίσιων ίππων στο δρόμο είναι μεγάλες.
Για εξηγησε μας ποσο μεγαλες ειναι.
Ετσι το εχω απορια να μαθω. Πολυ περιοδικο διαβαζεις....
Παρε το Twingo με του 100 ιππους και το Panda 100 κανε ενα 60-160χλμ/ωρα ή ενα 0-160 και ελα μετα να μου πεις.... Η μηπως περιμενεις εγω να κατσω να ασχοληθω με μετρησεις του τυπου σε ρεπριζ οπως 80-120 με 4η ???
Και σου λεει οτι το ατμοσφαιρικο δεν παει μεταΡε συ τι 60-160 μου λες;
Μια συνηθισμένη προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο εσύ πιστεύεις την κάνει πιο γρήγορα το Panda ή το τουρμπισμένο Twingo; -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οι διαφορές 100 ατμοσφαιρικών ίππων και 100 τουρμπίσιων ίππων στο δρόμο είναι μεγάλες.
Για εξηγησε μας ποσο μεγαλες ειναι.
Ετσι το εχω απορια να μαθω. Πολυ περιοδικο διαβαζεις....
Παρε το Twingo με του 100 ιππους και το Panda 100 κανε ενα 60-160χλμ/ωρα ή ενα 0-160 και ελα μετα να μου πεις.... Η μηπως περιμενεις εγω να κατσω να ασχοληθω με μετρησεις του τυπου σε ρεπριζ οπως 80-120 με 4η ???
Και σου λεει οτι το ατμοσφαιρικο δεν παει μεταΣτην συγκεκριμένη διαδρομή φαίνεται οτι είτε το Panda είναι καλύτερα στημένο από το Twingo... είτε ο ατμοσφαίρικός κινητήρας είναι καλύτερος... και να πώ την αλήθεια εγω εξεπλάγειν.
-
πόσο πάει το swift sport ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πόσο πάει το swift sport ?17 κατι δεν αξιζει...
-
Μην παραξενεύεστε παιδιά καθόλου. Το panda στην κλίμακα 80 - 160 και ειδικά αν είναι επαρχιακός δρομος με στροφές...απλά δεν πιάνεται... έχω δωσει τσαι σε πολλά γρηγορα και μεγάλα...
Κάποιος φίλος έβαλε τα τέλη κυκλοφορίας σαν πλεονέκτημα του twingo... το σέρβις και τις επισκευές της τουρμπίνας όμως? ή το να το περιμένεις μετά από κάποια γρήγορη διαδρομή κάνα τρίλεπτο για να το σβήσεις?
Το panda έχει δύο μειονεκτήματα .Το ένα είναι ότι σε 1,5 - 2 χρόνια θα αλλάξει μοντέλο.
Το άλλο που το έχει και το twingo είναι η ανάρτηση (κούτσουρο).
Γιαυτό παραπάνω ψήφισα 500. μπορεί να έχει 1' 0-100 παραπάνω ,αλλά είναι και πιό πολιτισμένο στην ανάρτηση και πιο ασφαλές (5*) έναντι του twingo (4*).
Μπορεί να μην λένε και πολλά τα αστέρια, αλλά όταν ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο σήμερα δεν μπορεί να πάρει τα 5 ενώ ένα άλλο τα έχει πάρει, σημαίνει ότι κάποιο λάθος έχει γίνει στην σχεδίαση...δεδομένου ότι πρόκειται για εταιρία που τα αστέρια τα χρησιμοποιεί στο μάρκετινγκ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πόσο πάει το swift sport ?Μπείτε σε ένα swift μια μέρα και κλείστε τις πόρτες του ...θα ακούσετε μιά τενεκεδίλα...αλλά μην πιέσετε την ταπετσαρία της πόρτας μπορεί να βουλιάξει...
-
Οταν πας με το ποδι στο πατωμα(δηλαδη σε πιστα η σε ευθεια και οχι σε δημοσιο δρομο οπου δεν μπορεις να φτασεις τα ορια του αυτοκινητου) ελαχιστο ρολο παιζει αν το ενα ειναι ατμοσφαρικο η τουρμπο.Το θεμα ειναι πως θα εκμεταλευτεις αυτη την ισχυη που σου δινει ο κινητηρας και εκει καθοριστικο ρολο παιζει το κιβωτιο.Π.χ. type r vs Golf GTi.Το πρωτο ειναι καλυτερο ακομα και στην ευθεια γιατι εχει πολυ καλο κιβωτιο.Σε καθημερινες ματακινησεις ομως το τουρμπο υπερτερει αρκετα απο το ατμοσφαιρικο.... και αυτο ειναι το ζητουμενο σε αυτη την περιπτωση...
Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€