-
Δείτε το και σε δράση σε αυτή την κορυφαία διαφήμιση:
(είχε προβληθεί και στην Ελλάδα αλλά ελάχιστες φορές)
-
εμενα παντως μια χαρα με βοηθησε ο αεροσακος οταν επρεπε..Μη λεμε βλακειες τα καινουρια αυτοκινητα ειναι πολυ ασφαλη,αλλα υπαρχουν και ορια...
αλλο οι μετωπικες,αλλο οι κολωνες και αλλο να χτυπας καποιον απο το πλαι..σιγουρα υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης και οχι μονο στο τομεα της παθητικης,αλλα και της ενεργητικης ασφαλειας...οταν τρακαρα με clio II,η μουρη παραμοργωθηκε πληρως,η καμπινα εμεινε αθικτη και γω ουσιαστικα δεν επαθα τιποτα..αν ομως το αυτοκινητο ειχε καλυτερα φρενα,η συγκρουση μου θα ηταν λιγοτερο δραματικη..(να αποφυγω τον ηλιθιο δυστυχως δε γινοταν )
γενικα δε μπορω να καταλαβω αυτο το παιχνιδι φθηνιας.. στα παπαρια μου να εχω mp3,χειριστηρια στο τιμονι και parking radar...αυτο που με απασχολει ειναι να εχω καλα φρενα και ενα abs που να δουλευει σωστα!!! το clio πx μπορει να ειχε καλη παθητικη ασφαλεια αλλα απο φρενα ηταν για το διαολο και γενικα τα renault κατα την αποψη μου εχουν θεμα με το φρεναρισμα τους και τη λειτουργια του abs...
επισης θεωρω απαραδεκτο ενα αυτοκινητο που κουτσα στραβα πιανει τα 180 και μπορει ανετα να πιασει το 120+ σε καθημερινη βαση να εχει πισω ταμπουρα!!!Γενικα πολλοι εινα απαραδεκτοι στο θεμα της ενεργητικης ασφαλειας και το να κρυβουν τις ατελειες στο ζυγισμα ενος αυτοκινητου με το 'ευνουχιστικο' μη απεργοποιουμενο esp που ειναι και η τελευταια ταση, ειναι πραγματικα αισχρο....
Το ζητημα για μενα δεν ειναι τι θα γινει αφου τρακαρεις,αλλα τι μπορει να γινει για να μη τρακαρεις και δεν ειναι λυση να παρουμε ολοι αυτοκινητα 200 αλογων για να εχουμε τα καταλληλα φρενα,ζυγισμα και αναρτησεις...
-
Προσωπικά θεωρώ εξοργιστικό το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι εταιρίες αυτοκινήτων μας 'ταΐζουν' τα αστέρια τους ως στάθμη της τεχνολογίας, ενώ ΔΕΝ είναι έτσι!
Τρανή απόδειξη γι' αυτό είναι ότι ο ADAC ζήτησε πλέον τα crashtest να εκτελούνται σε υψηλότερες ταχύτητες και από τους κατασκευαστές ζήτησε να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός τέτοιου crashtest.Άρα απλά ΒΟΛΕΥΕ τους κατασκευαστές έως τώρα το όριο των 64 χλμ. μιάς και δεν υπήρχε λόγος να επενδύσουν αυτό το 'κατιτίς' παραπάνω από τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ κέρδη τους στην εξέλιξη των σασί τους.
Δεν υπάρχει λόγος να το γυρνάμε σε Γαλλογερμανική διένεξη, μιας και το θέμα αυτό αφορά ΟΛΟΥΣ τους κατασκευαστές.
Στο κάτω κάτω ο ADAC μαζί με τον TÜV και την Stiftung Warentest είναι αδιαμφισβήτητα οι πιο αξιόπιστοι οργανισμοί ελέγχου στην Ευρωπαϊκή ήπειρο.Πάντως δεν μπορεί βρε παιδιά να 'ξεσκίζουμε' τους Κινέζους επειδή τα αμαξώματά τους καταρρέουν στα 64 χλμ. και να θεωρούμε φυσιολογικό την κατάρρευση των 'σύγχρονων' Ευρωπαϊκών Γιώτα Χί σε ταχύτητες μόλις 16 χλμ. παραπάνω!!!
Φυσικά και θα αναγκαστούν τώρα σιγά σιγά οι κατασκευαστές να καλύψουν τις μεγαλύτερες απαιτήσεις, το θέμα είναι: με ποιό κόστος (και δεν εννοώ το οικονομικό)...
Όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε σε προηγούμενα πόστ, τίθεται πλέον το θέμα της σκληρότητας (ή μαλακότητας αν προτιμάτε) ενός αμαξώματος:
σήμερα μπορεί να συγκρουστεί μία S-Class με ένα Smart μετωπικά με 50 χλμ. και οι επιβάτες του Smart να την γλυτώσουν χωρίς πολλά πολλά, εξαιτίας της (ηθελημένα) μαλακής κατασκευής της S-Class.Για να ανταποκριθούν όμως στις μελλοντικές αυξημένες ταχύτητες των crashtest, τα αμαξώματα λογικά θα πρέπει να 'σκληρύνουν' οπότε βλέπω να πηγαίνει περίπατο η 'αλληλεγγύη' που έδειχναν έως τώρα τα μεγάλα αμάξια προς τα μικρά.
Αυτό όμως είναι πρόβλημα των κατασκευαστών στο πως θα το λύσουν αποτελεσματικά και όχι δικό μας.
Δόξα τον θεό ΑΡΚΕΤΑ χρήματα μας χρεώνουν για τα προϊόιντα τους, οπότε σίγουρα δεν θα αργήσει κάποια λύση και σ' αυτό.Σημασία πάντως έχει ότι ο ADAC για άλλη μια φορά ταρακούνησε τα 'ήρεμα' νερά των κατασκευαστών, για το δικό μας όφελος και των παιδιών μας!
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ εξοργιστικό το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι εταιρίες αυτοκινήτων μας 'ταΐζουν' τα αστέρια τους ως στάθμη της τεχνολογίας, ενώ ΔΕΝ είναι έτσι!
Τρανή απόδειξη γι' αυτό είναι ότι ο ADAC ζήτησε πλέον τα crashtest να εκτελούνται σε υψηλότερες ταχύτητες και από τους κατασκευαστές ζήτησε να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός τέτοιου crashtest.Άρα απλά ΒΟΛΕΥΕ τους κατασκευαστές έως τώρα το όριο των 64 χλμ. μιάς και δεν υπήρχε λόγος να επενδύσουν αυτό το 'κατιτίς' παραπάνω από τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ κέρδη τους στην εξέλιξη των σασί τους.
Τι λες χριστιανε μου?
Νταξ... αρχισαμε τα conspiracy theories. Παω να φερω τα pop corn...
-
και γω θέλω να δω τι κανει το laguna και το passat σε συγκρουση με 200χλμ και μετα να κράξω το passat γιατί οι επιβάτες του laguna εχουν ενα κόκκαλο λιγότερο απασμένο από ότι οι επιβάτες του passat παρόλο που και στα δύο αυτοκίνητα θα ήταν όλοι νεκροί
ότι να'ναι
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τι λες χριστιανε μου?Νταξ... αρχισαμε τα conspiracy theories. Παω να φερω τα pop corn...
Καλά...ως εγγονός της Agatha Christie και βαφτιστήρι του Jules Verne ας μου επιτραπεί λίγω η φαντασίωση...
Μα καλέ μου Corsair δεν χρειάζεται να έχει κανείς τις ιδιότητες ενός μέντιουμ για να προβλέψει τι θα γίνει όταν σε λίγο καιρό τα αυτοκίνητα θα κρασάρονται με μεγαλύτερες ταχύτητες:
Απλά θα περνάνε τα τεστ μια χαρά, όπως κάνουν και τώρα με τα 64 χλμ. ...
(όπως και παλιότερα περνούσαν μόνο το παλιό όριο των 50 χλμ. αλλά μετά αναγκάστηκαν οι εταιρίες να αναπροσαρμόσουν τα αμάξια τους στο νέο όριο)Γιατί δεν τα περνάνε και τώρα;
Μα αφού ο πήχης είναι διεθνώς τα 64 χλμ., για ποιό λόγο να επενδύσουν ΟΙΚΙΟΘΕΛΩΣ ένα σκασμό χρήματα για να περάσουν και με παραπάνω χλμ. (μειώνοντας τελικά τα κέρδη και δυσαρεστώντας έτσι τους μετόχους τους);
Όταν η 'πίεση' όμως από τα περιοδικά και τον κόσμο αυξηθεί, θα δεις τι ωραία που μπορούνε να αντέχουν και τα 90 χλμ.Η ιστορία των αυτοκινητοβιομηχανιών τις τελευταίες δεκαετίες μας έχουν κάνει να είμαστε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καχύποπτοι για τις καλές προθέσεις τους...
Η μήπως πιστεύει κανείς πραγματικά ότι αμα δεν είχε γίνει το ρεζιλίκι με την A-Class στην Σουηδία πριν μερικά χρόνια τα ΣουζουκοΧονταΝταϊχάτσουΟπελ μας σήμερα θα είχαν ESP;;;
Δεν νομίζω...και γω θέλω να δω τι κανει το laguna και το passat σε συγκρουση με 200χλμ και μετα να κράξω το passat γιατί οι επιβάτες του laguna εχουν ενα κόκκαλο λιγότερο απασμένο από ότι οι επιβάτες του passat παρόλο που και στα δύο αυτοκίνητα θα ήταν όλοι νεκροί
....εμ...φίλε rafi, κάπου σ' έχασα στην πορεία...μπορείς σε παρακαλώ να μας εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς;
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Όταν η 'πίεση' όμως από τα περιοδικά και τον κόσμο αυξηθεί, θα δεις τι ωραία που μπορούνε να αντέχουν και τα 90 χλμ.
Και τότε θα ζήσουμε το φαινόμενο 'B-segment με βάρος σημερινής E-Class'
-
webfox σε σύγκρουση με πόσα χαω θες να είσαι ασφαλής? Με 230χαω πχ?
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Πάντως δεν μπορεί βρε παιδιά να 'ξεσκίζουμε' τους Κινέζους επειδή τα αμαξώματά τους καταρρέουν στα 64 χλμ. και να θεωρούμε φυσιολογικό την κατάρρευση των 'σύγχρονων' Ευρωπαϊκών Γιώτα Χί σε ταχύτητες μόλις 16 χλμ. παραπάνω!!!
Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι αυτά τα 'μόλις 16 χλμ. παραπάνω' αντιπροσωπεύουν μια κάθε άλλο παρά αμελητέα αύξηση στη κινητική ενέργεια.
Επίσης, το πρόβλημα με τα κινέζικα είναι ότι δεν 'παραβιάζεται' εν μέρει ο κλωβός της καμπίνας (όπως πχ στο πρωτότυπο Isuzu Rodeo) αλλά ότι σχεδόν εξαϋλώνεται όπως στις παλιές, καλές εποχές...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
webfox σε σύγκρουση με πόσα χαω θες να είσαι ασφαλής? Με 230χαω πχ?Εγώ θα ήθελα να τα δοκιμάζουν με 90-100 χαω. Δεν με ενδιαφέρει τι θα πάθαιναν οι επιβάτες φτάνει μόνο να μη κατέρρεε η καμπίνα. Με τα τωρινά τεστ, η μεγάλη και ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ζώνη παραμόρφωσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ναι μεν προστατεύει πλήρως τους επιβάτες μέχρι τα 60-70 χαω αλλά επίσης δεν ζορίζει τη καμπίνα. Με περισσότερα από αυτά τα χιλιόμετρα (ή περίεργες γωνίες πρόσκρουσης), η καμπίνα γίνεται κομμάτια.
-
Βασικά η παθητική ασφάλεια είναι μία σύμβαση. Άνετα οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να φτιάξουν οχήματα τα οποία θα τράκαραν με 200 σε τοίχο και ο επιβάτης θα έβγαινε με μόλωπες. Αυτό πολύ απλά συμβαίνει στην φόρμουλα ένα. Επειδή όμως αυτό κοστίζει και ο επιβάτης θα ήταν φασκιωμένος σαν νεογέννητο δεν κανείς ή πολύ λίγοι είναι διατεθειμένοι να το κάνουν κανείς κατασκευαστής δεν φτιάχνει τόσο ασφαλές αμάξι παραγωγής...
Το 64άρι στα κρας τέστ δεν είναι ένα νούμερο που τους ήρθε ουρανοκατέβατα ενώ παίζανε ΠΡΟ στο πλέιστέισιον μιας και προέρχεται από στατιστικές αναλύσεις ατυχημάτων . Το λέει και το σάιτ τους στα φακ τους...
Should this not be higher given driving speed limits are higher?
Accident research shows that carrying out frontal impacts at 64km/h speed covers a large proportion of the serious and fatal accidents which occur. Even if the maximum speed limit is 120 km/h, few accidents occur at such speeds and where they do, it is beyond current capabilities to provide protection for the car's occupants.Με λίγα λόγια, ναι ποτέ δεν θα είμαστε 100% ασφαλείς σε σύγκρουση και πάντα δεν θα μπορούμε να είμαστε 100% βέβαιοι ότι δεν θα τρακάρουμε. Μπορούμε όμως να έχουμε σημαντικά μειωμένες πιθανότητες να τρακάρουμε έαν βάλουμε ένα ΕΣΠ ή ΑΒΣ και να μειωμένες πιθανότητες να τραυματιστούμε με ένα λογικό συμβιβασμό κόστους και βάρους. Τώρα αν οι γερμανοί θαβουν τη λαγκούνα ...κακό του κεφαλιού τους! Ας πάρουν πρωτα 5 αστέρια οι μαουνο5άρες και τα γομαροκιου7 και μετά ας μιλήσουν για τους άλλους...
Υ.Γ. Ενδιαφέρον το πρόκον-τεν μιας και δεν το ήξερα, αλλά μου φαίνεται ότι θα προκαλούσε αρκετούς τραυματισμούς στον αυχένα...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
webfox σε σύγκρουση με πόσα χαω θες να είσαι ασφαλής? Με 230χαω πχ?
Εγώ θα ήθελα να τα δοκιμάζουν με 90-100 χαω. Δεν με ενδιαφέρει τι θα πάθαιναν οι επιβάτες φτάνει μόνο να μη κατέρρεε η καμπίνα. Με τα τωρινά τεστ, η μεγάλη και ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ζώνη παραμόρφωσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ναι μεν προστατεύει πλήρως τους επιβάτες μέχρι τα 60-70 χαω αλλά επίσης δεν ζορίζει τη καμπίνα. Με περισσότερα από αυτά τα χιλιόμετρα (ή περίεργες γωνίες πρόσκρουσης), η καμπίνα γίνεται κομμάτια.
leonp με κάλυψες αρκετά...θενκ γιου.
Μα παιδιά...ποιός μίλησε ποτέ για ασφάλεια στα 230;;;
Αλλά δεν μπορεί το θέμα του συγκεκριμένου crashtest να μπήκε στα ξένα δελτία ειδήσεων και εκπομπές αυτοκινήτων όπου σχολιάστηκε ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ το γελοίο πλέον όριο των 64 χλμ. και μεις εδώ να λέμε: '...όλα καλά...ξέρουν αυτοί τι κάνουν...κλπ.'!Την δεκαετία του '80 είχαμε ως όριο τα 50 χλμ., την δεκαετία του '90 καθορίστηκε το όριο των 64 χλμ., έ είναι δυνατόν τα αμάξια μας σήμερα ακόμα να φτιάχνονται με γνώμονα τα στάνταρ αυτά;
Τόσο παράλογο είναι δηλ. να έχουμε την ασφάλεια που ΜΠΟΡΟΥΝ να μας προσφέρουν και όχι αυτή που απλά τους συμφέρει;Προσωπικά δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να σας εκθέσω ένα γεγονός που συζητήθηκε έντονα στα ξένα ΜΜΕ και μας αφορά ΟΛΟΥΣ, μιας και οι ειδικοί κατέληξαν στο ότι ο τρόπος απονομής των 5 αστεριών είναι αστείος εν έτη 2008 και ότι το όριο των 64 χλμ. ΠΡΕΠΕΙ να αυξηθεί...
Προς τι λοιπόν η αντίρρηση μερικών σ' αυτό;
Τόσο θα σας χαλάσει δηλ. το γεγονός ότι έτσι θα μεταφέρετε τη οικογένειά σας στο μέλλον με ΑΚΟΜΑ ασφαλέστερα αυτοκίνητα;;;
(...τελικά την νοοτροπία του Έλληνα μάλλον ακόμα δεν την κατέχω αρκετά...) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
webfox σε σύγκρουση με πόσα χαω θες να είσαι ασφαλής? Με 230χαω πχ?
Εγώ θα ήθελα να τα δοκιμάζουν με 90-100 χαω. Δεν με ενδιαφέρει τι θα πάθαιναν οι επιβάτες φτάνει μόνο να μη κατέρρεε η καμπίνα. Με τα τωρινά τεστ, η μεγάλη και ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ζώνη παραμόρφωσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ναι μεν προστατεύει πλήρως τους επιβάτες μέχρι τα 60-70 χαω αλλά επίσης δεν ζορίζει τη καμπίνα. Με περισσότερα από αυτά τα χιλιόμετρα (ή περίεργες γωνίες πρόσκρουσης), η καμπίνα γίνεται κομμάτια.
Εγω θα ηθελα να γινεται δοκιμη σε ολα τα αυτοκινητα στα 64 χλμ, αλλα να τα τεσταρουν και στα 100 και 120 χλμ. Τα βιντεο να βγαινουν στο site τους αλλα και στις διαφημισεις των μοντελων να δειχνουν πως εγινε το αμαξι και με τις τρεις ταχυτητες. Αυτο μπορει να μην εσωζε τους επιβατες σε τρακαρισμα με 120, αλλα η εικονα ενος αμαξιου μετα απο τρακαρισμα με 120 ίσως να εκανε αρκετους να σηκωσουν λιγο το ποδι απο το γκαζι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα αμάξια μπορεί να κατασκευάζονται πλέον ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ αλλά τα παλαιότερα ήταν ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ. Αν δείτε πχ μία δοκιμή που είχε κάνει το Fifth Gear με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο 5 αστέρων και ένα προ euroNCAP εποχής, το παλιό είχε γίνει κυριολεκτικά σμπαράλια.Έτσι είναι.
Πρέπει να δείτε αυτο:
http://uk.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
Crash test μεταξύ του 'γερού' (με την γνώση του καφενείου) Volvo 940 και του 'κουβά' (σύμφωνα πάλι με το καφενείο) Renault Modus
Τα αποτέλεσμα είναι χαρακτηριστικό για το καινούργια-παλιά argument
-
http://www.youtube.com/watch?v=3l4YBf2tjag&NR=1' target='_blank' target='_blank
Μεταξύ Renault με διαφορά 10 ετών.....
Ο ειδικός αναφέρει ότι το νέο όχημα είναι πολύ πιο stiff (σκληρό) από ότι το παλαιό.
-
http://www.youtube.com/watch?v=nu8XwWFT ... re=related
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εγω θα ηθελα να γινεται δοκιμη σε ολα τα αυτοκινητα στα 64 χλμ, αλλα να τα τεσταρουν και στα 100 και 120 χλμ. Τα βιντεο να βγαινουν στο site τους αλλα και στις διαφημισεις των μοντελων να δειχνουν πως εγινε το αμαξι και με τις τρεις ταχυτητες. Αυτο μπορει να μην εσωζε τους επιβατες σε τρακαρισμα με 120, αλλα η εικονα ενος αμαξιου μετα απο τρακαρισμα με 120 ίσως να εκανε αρκετους να σηκωσουν λιγο το ποδι απο το γκαζι.
Εγώ θα ήθελα να δώσουν λεφτά για να μειωθεί το βάρος κατά 10% με 15%, για καλύτερα φρένα (που θα μειώσουν την ταχύτητα πρόσκρουσης κατά 5% στην πλειοψηφία των περιπτώσεων) καθώς και για αναρτήσεις ώστε να μειωθούν κατά 5% οι έξοδοι στις στροφές.
Επίσης θα ήθελα λίγο περισσότερη εκπαίδευση των οδηγών για να πάψουμε να θρηνούμε νεκρούς λόγω αλκοόλ.
-
Aν μειωσουν το βαρος, θα βαλουν μικροτερα φρενα για μειωση κοστους. Οι αναρτησεις δεν εινα ιαπλα 4 αμορτισερ και ελατηρια αλλα η ολη γεωμετρια της αναρτησης....τελος παντων και να το πετυχουν αυτο, τα καμαρια μας παλι θα βγαινουν εκτος στροφης....δνε ειναι οτι τα αμαξια δεν κρατανε...αλλα οτι οι οδηγοι τους ειναι ζωα και πηγαινουν με πιο πολλα απο οτι θα επρεπε.
Δεν διαφωνω με το σκεπτικο σου φυσικα, απλα δεν ξερω αν θα ειχαν καλητερο αποτελεσμα....σε σχεση με μια εικονα του αυτοκινητου του καθε οδηγου μετα απο τρακαρισμα με 100 χλμ/ω....
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Aν μειωσουν το βαρος, θα βαλουν μικροτερα φρενα για μειωση κοστους. Οι αναρτησεις δεν εινα ιαπλα 4 αμορτισερ και ελατηρια αλλα η ολη γεωμετρια της αναρτησης....τελος παντων και να το πετυχουν αυτο, τα καμαρια μας παλι θα βγαινουν εκτος στροφης....δνε ειναι οτι τα αμαξια δεν κρατανε...αλλα οτι οι οδηγοι τους ειναι ζωα και πηγαινουν με πιο πολλα απο οτι θα επρεπε.Δεν διαφωνω με το σκεπτικο σου φυσικα, απλα δεν ξερω αν θα ειχαν καλητερο αποτελεσμα....σε σχεση με μια εικονα του αυτοκινητου του καθε οδηγου μετα απο τρακαρισμα με 100 χλμ/ω....
τους ηλίθιους* και στην κοιλιά της μάνας τους να τους ξαναβάλεις θα βρουν τρόπο να βλάψουν τον ευατό τους....
- συμπεριλαμβάνω και εμένα που η θεία πρόνοια με είχε γλυτώσει όταν έπρεπε
Το τρακάρισμα με 100 χιλιόμετρα την ώρα δεν λέει τίποτα. Ίσως δε, να λειτουργήσει και αρνητικά στη λογική 'με 100 σκοτώνεσαι έτσι και αλλιώς τι να τι φορέσω τη ζώνη....' (ΙΜΗΟ....)
-
Tι λετε ρε παιδια ποια μαλακα αυτοκινητα?Τα καινουργια αυτοκινητα ειναι μακραν πιο ανθεκτικα και ενισχυμενα απο οτι τα παλαιοτερα.Απλως εχουν μια καθορισμενη ζωνη παραμορφωσης και σας φαινεται λες και ειναι απο χαρτονι.Κατα τη γνωμη μου δεν ειναι κακο να αυξησουν την ταχυτητα συγκρουσης στα 80 πχ χιλιομετρα(πραγμα αρκετα πιο δυσκολο απο οτι τωρα μιας και θα πρεπει να απορροφησουν 54% περισσοτερη ενεργεια οπως ειπε και ο Christos) αλλα ισως να ηταν καλυτερα να χαλασουν τα λεφτα τους σε συστηματα ενεργητικης ασφαλειας παρα παθητικης(εκτος εαν κανουν και τα δυο , πραγμα δυσκολο).Αλλωστε αμα ειναι μαλακας ο αλλος και τανκς να εχεις δεν θα σωθεις.Παντως το οριο των 64 χιλιομετρων δεν ειναι τυχαιο οπως ειπαν και οι παραπανω.Προσομοιωνει μετωπικη συγκρουση μεταξυ δυο ιδιων αυτοκινητων με 64+64 χιλιομετρα.Επισης ο αεροσακος ειναι θανατηφορος αν ο επιβατης δεν φοραει ζωνη αλλα σωτηριος αν φοραει.Το μεγαλυτερο παντως προβλημα σε τετοιες συγκρουσεις ειναι τα g που δεχεται ο ανθρωπος και σε αυτο παιζει πολυ μεγαλο ρολο η θεση οδηγησης και η θεση του προσκεφαλου(πραγμα που αγνοουν οι περισσοτεροι).
Μούφα τελικά η ασφάλεια των Airbags...!!!