-
CITROEN GRAND C4 PICASSO LIMITED 2.0i! Μεγαλο, ανετο και σιγουρο! Φωτεινο εσωτερικο,τεραστιοι χωροι και οδικη συμπεριφορα Citroen! Σκεψου το!
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Λάρισα μένω, αλλά κατεβαίνω τακτικά και Αθήνα και Θεσ/νίκη. Αλήθεια τι ποινές έχει αν με πιάσουν στην Αθήνα ή στην Θεσ/νίκη με diesel;
50-70 ευρω, αλλά εδώ δεν σε γράφουν αν είσαι με πινακίδες Αθήνας, πόσο μάλλον με τις πινακίδες Λαρίσης
Νομιζω 150 Ε.
Και το Citroen ειναι καλη περιπτωση. Εχει σιγουρα το ωραιοτερο εσωτερικο.
-
150€ είναι.
Αν δεν σου χρειάζονται οι δυο επιπλέον θέσεις, γνωμη μου είναι το Freetrack.
Το θεμα είναι και τι οροφη εχεις βαλει στα χρηματα.
Το S-max ειναι πραγματικά πολυ καλο, αλλα και πολυ μεγάλο
Το Σεατ το δοκίμασα για πολλά χιλιόμετρα, και δεν μπορω να πω οτι κανει φασαρία.
Η 4κίνηση και κυρίως τα +4 εκ υψους θα σου φανουν πολυ χρήσιμα, τα λαστιχα του οντως δεν κανουν για πολυ χιονι, αλλα στο μαλακο παει καλα και επιπλεον μπορεις να εχεις και κουβερτες -
Ο χρήστης yarisdriver έγραψε:
Το Touran έχει 7 μήνες παράδοση. Τα βοηθητικά συστήματα ABS, ESR κλπ, μπορεί να σε βοηθήσουν να μην βάλεις αλυσίδες και να ανεβοκατεβαίνεις π.χ Σέλι με ασφάλεια; ή να πάω σε 4χ4; Σε χώμα δεν πρόκειται να πάω, πάντα σε ασφαλτο.εμένα μου αρέσει που οι... vagοφιλοι κοροϊδεύατε κάποτε τους σιβικάδες που περιμέναμε τόσους μήνες...τώρα βέβαια που tiguan-touran-passat-golf φτάνουν συχνά σε αντίστοιχη αν όχι χειρότερη αναμονή...μούγκα.
Παρόλα αυτά μεταξύ των τριών διαλέγω τουραν. (αν το βγάλουν και με τον 1.8 τσι θα το θεωρώ άριστη επιλογή για την κατηγορία) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το Touran έχει 7 μήνες παράδοση. Τα βοηθητικά συστήματα ABS, ESR κλπ, μπορεί να σε βοηθήσουν να μην βάλεις αλυσίδες και να ανεβοκατεβαίνεις π.χ Σέλι με ασφάλεια; ή να πάω σε 4χ4; Σε χώμα δεν πρόκειται να πάω, πάντα σε ασφαλτο.
εμένα μου αρέσει που οι... vagοφιλοι κοροϊδεύατε κάποτε τους σιβικάδες που περιμέναμε τόσους μήνες...τώρα βέβαια που tiguan-touran-passat-golf φτάνουν συχνά σε αντίστοιχη αν όχι χειρότερη αναμονή...μούγκα.
Παρόλα αυτά μεταξύ των τριών διαλέγω τουραν. (αν το βγάλουν και με τον 1.8 τσι θα το θεωρώ άριστη επιλογή για την κατηγορία)Το Tiguan έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που κάνει το Civic του...πέρυσι, να μοιάζει...ετοιμοπαράδοτο!
Και βέβαια είναι για κοροϊδία το πράγμα! Με ένα πρόβλημα όμως: δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ άλλη πρόταση με τα πλεονεκτήματα του Tiguan, γιατί δυστυχώς...είμαστε στην Ελλάδα, όπου τα κυβικά είναι...το 8ο μεγάλο αμάρτημα!Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, θα μπορούσες να βρεις κάμποσα άλλα... Στην Ελλάδα, SUVλάκι με χαμηλά τέλη-ασφάλεια, συμπαθητική τετρακίνηση (ο Haldex δουλεύει καλύτερα από παρόμοια συστήματα των ιαπώνων - κορεατών...), ποιότητα και εξοπλισμό, δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο αυτή τη στιγμή!
Οπότε, ΗΔΗ, το Tiguan έχει φτάσει 1 χρόνο αναμονή , στην πρώτη του χρονιά στην αγορά! Οπως πάει, κάποιοι όντως θα παραλάβουν όταν θα έχει βγει το facelift!
Αυτός ο TSI , άτιμο πράγμα! Έκανε ακόμη και το Passat , best seller!
Βέβαια και το Civic, έχει μοναδική εμφάνιση, αλλά δεν έχει όλα τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του Tiguan... Φαντάζεστε τι θα γίνει αν το βγάλουν κάποια στιγμή και με DSG; Εδώ το Golf που αλλάζει οσονούπω, αν το παραγγείλεις μ'αυτό πηγαίνεις για παράδοση άνω των 4μηνών! Θα έχει κυκλοφορήσει το καινούριο δηλαδή!
Τρελό! -
η αναμονη στο tiguan ειναι μεγαλη οντως.
το μονο 'ελαφρυντικο' ειναι οτι υπαρχει τρελη ζητηση σε ολη την Ευρωπη, με λιγα λογια ειναι 1ο σε πωλησεις στη κατηγορια του, εκτοπιζοντας το rav4 μετα απο απειρα χρονια.
-
πάντως όποτε αλλάξω αυτοκίνητο δεν θα δεχτώ να περιμένω πάλι τόσο...όσο καλό και αν είναι αυτό...
Το τιγκουαν πάντως μου άρεσε όταν το είδα από κοντά. Με τα 1.4 tsi έχω τις επιφυλάξεις μου. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
πάντως όποτε αλλάξω αυτοκίνητο δεν θα δεχτώ να περιμένω πάλι τόσο...όσο καλό και αν είναι αυτό...
Το τιγκουαν πάντως μου άρεσε όταν το είδα από κοντά. Με τα 1.4 tsi έχω τις επιφυλάξεις μου.αυτο ειναι το λιγοτερο, μπροστα στο οτι εισαι βαζελος
1 χρονος αναμονης ειναι τραγικος για οποιοδηποτε μοντελο, αν εισαι τυχερος παντως παιζει να βρεις απο ακυρωση.
και με τη ζητηση που εχει το tiguan δε νομιζω οτι θα στρωσει η κατασταση συντομα -
Πηγα προσφατα σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν για 11 μηνες παραδοση το 1.4 . Οι υπολοιποι κινητηρες εχουν λογικη παραδοση . Μου αφησαν ενα ενδεχομενο να λιγοστεψει ο χρονος παραδοσης επειδη θα προοωθησουν στην παραγωγη το συγκεκριμενο μοντελο εις βαρος καποιων αλλων του ομιλου... Παντως ο χωρος αποσκευων για 4μελη οικογενεια ειναι ανεπαρκης ....
Οσο για το βαρος του freetrack που αναφερθηκε νομιζω ότι δεν εχει μεγαλη διαφορα από τα υπολοιπα που αναφερθηκαν και τα φρενα εχουν αποσπασει θετικοτατες κριτικες από περιοδικα του χωρου.... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αυτο ειναι το λιγοτερο, μπροστα στο οτι εισαι βαζελος
είμαι σίγουρος ότι ακόμα χωνεύεις τις σεφταλιές εσύ
-
Ο χρήστης parara έγραψε:
Πηγα προσφατα σε αντιπροσωπεια και μου ειπαν για 11 μηνες παραδοση το 1.4 . Οι υπολοιποι κινητηρες εχουν λογικη παραδοση . Μου αφησαν ενα ενδεχομενο να λιγοστεψει ο χρονος παραδοσης επειδη θα προοωθησουν στην παραγωγη το συγκεκριμενο μοντελο εις βαρος καποιων αλλων του ομιλου... Παντως ο χωρος αποσκευων για 4μελη οικογενεια ειναι ανεπαρκης ....Για το Tiguan μιλαμε ή για το Touran;
Υποθετω για το Τιγκουαν, του οποιου οι χωροι πραγματι δεν αρκουν για καποιον με 2-3 παιδια. Η συγκριση αλλωστε με το Τουραν ή το S-Max ειναι συντριπτικη εις βαρος του Τιγκουαν (και των περισσοτερων SUV) απο πρακτικοτητα/χωρους. -
Για Tiguan μιλούσα , για Touran δεν νομιζω (και δεν ρωτησα γιατι δεν μου αρεσει καθολου εξωτερικα ) . Το Tiguan υστερει στο πορτ παγκαζ , εσωτερικα ειναι πολύ ανετο . Παντως εχει από τα μικροτερα πορτ παγκαζ (αν οχι το μικροτερο ) αναμεσα στα SUV . Αλλιως θα ταν το τελειο αυτοκινητο . Στην αντιπροσωπεια μου προτειναν σαν λυση (κατι που εχει αναφερθει κ εδώ νομιζω) την αφαιρεση της ρεζερβας και αγορα κιτ επισκευης ελαστικού ώστε να κερδιθεί αρκετός ωφελιμος χώρος ... Και δεν εδιναν κανενα δωρο ή εκπτωση ( τωρα που πουλάει σιγα μην ...) ενώ οι υπολοιποι όλο και δίνουν ή κατεβάζουν
Πέρνα από ΣΕΑΤ να ρίξεις μια ματιά στα Αλτεα , στο VAG group ανήκει άλλωστε .
ααα ... κι αλλο ένα (αλλά δεν προωθείται καθόλου σπό την αντιπροσωπεια ) πολυμορφικό (που για μενα θα ταν η 2η λύση ΑΝ υπηρχε σε αντιπροσωπεια να το δω από κοντα κι όχι μονο από προσπεκτους) είναι το Mazda 5 . Αρκετα θετικά σημεια και .... ιαπωνικό -
Το Freetrack που ειχα την ευκαιρια να βγαλω συμπερασματα απο πρωτο χερι ειναι σαν συνολο ειναι καλο και προσεγμενο αλλα μονο για συγκεκριμενη κατηγορια αγοραστων.Κι απο τη στιγμη που ο φιλος μας θελει ησυχια και ανετο ταξιδι μαλλον δεν ανηκει σ'αυτην
Σε off road παιζει να το καλυτερο απο τα υπολοιπα σε πιο extreme συνθηκες,αλλα και τα υπολοιπα θα καλυψουν τα σεναρια που περιγραφει ο yarisdriver.
Σε ταξιδι εμφανιζει αυξημενους αεροδυναμικους απο τα 120km/h και πανω,ενω και ο ηχος του κινητηρα δε φιλτραρεται ικανοποιητικα.
Γιατί στην κατηφόρα, μόνον αν έχεις κοντά κάτι γίνεται, ενώ και στην ανηφόρα, αν χρειαστεί να σταματήσεις για κάποιο λόγο τα 1500+ κιλά ενός Freetrack, θα δεις πως η ...βαρύτητα έχει τον πρώτο λόγο! Όταν θ'αρχίσει να γλιστράει προς τα πίσω, μπορείς ν'αρχίσεις να πανικοβάλλεσαι
λιγο τραβηγμενο τοπαραδειγμα σου,εννοω πως θα πρεπει να ναι γυαλι-παγος ο δρομος,και παλι ομως βαζεις μπρος και το συμμαζευεις καπως(?)
-
Ο χρήστης kostas Mantzavinos έγραψε:
CITROEN GRAND C4 PICASSO LIMITED 2.0i! Μεγαλο, ανετο και σιγουρο! Φωτεινο εσωτερικο,τεραστιοι χωροι και οδικη συμπεριφορα Citroen! Σκεψου το!Τέτοιο έχει φίλος με 3 παιδάκια και ναι έχει χώρους, φωτεινότητα, και κόλπα αλλά η οδική συμπεριφορά του είναι μάλλον μίγμα υποστροφικής βάρκας και οικιακής συσκευής.... πρόκειται καθαρά για συσκευή μεταφοράς οικογένειας και παρελκομένων.
Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για το αρχικό δίλημμα λόγω έλλειψης σχετικής εμπειρίας στα πολυμορφικά (εμπερία που ελπίζω ποτέ να μην αποκτήσω).... Γενικά νομίζω ότι οι ανάγκες (για μέχρι 2 παιδιά) καλύπτονται ωραιότατα με ένα SW ενώ αν ήθελα κάτι ψηλότερο θα έπαιρνα SUV για να πηγαίνω και λίγο πιο πέρα...
-
Μια μικρή συμβολή και από μένα..
Οδήγησα το cross touran σε εθνική, επαρχιακό και πόλη για μια μερα, 200 χιλιόμετρα, με το εκπληκτικά γρήγορο αυτόματο κιβώτιο, και μπορώ να σας πώ οτι αν το θέλετε ΚΑΙ για καθημερινή μετακίνηση μέσα σε πόλη με μποτιλιάρισμα, θα στεναχωρηθείτε πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ....Επειδή δεν έχω το ψυχολογικό πρόβλημα ότι εσκασα την 25.000ρούμπα και πρέπει να υπερασπιστώ την επιλογή μου, λέω ότι:
Ναι γρήγορο στην εθνική, καμία σχέση με 1400 κυβικά...
Ναι καλό στις στροφές στους επαρχιακούς, πολύ καλό στησιμο, ασφαλέστατο,
αλλα ο συνδιασμός ηλεκτρόγκαζου, τουρμπο (εχει και κομπρέσορα αυτή η μαλ...κια που υποτίθεται οτι εξαλείφει το turbo lag? σιγά τα ωα!) και του αυτόματου κιβωτίου το κάνουν πιο αργό στην απόκριση στην καθημερινή κίνηση απο οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό με συρματόσχοινο στο γκάζι και 20σαετίας...
Καποια στιγμή αρχίζεις να οδηγάς με κλωτσιές στο γκάζι, και να βρίζεις 'αντε ρε γαιδούρι, ξεκίνα επιτέλους, ξέμπλεξέ τα, κατέβασε απο 6 και 40 χιλ/ωρα και βάλε 2η, τελείωνε με το turbo lag και την επεξεργασία του εγκεφάλου οτι τώρα πάτησα το γκάζι, και φτάσε το μπροστινό αμάξι του 1980 που έφυγε 20 μετρα μπροστα στην κίνηση και ετοιμάζονται ήδη να μου κάνουν σφήνα από την διπλανή λωρίδα και να μου χωθούν...'..
α, και κάτι 7/8/9λίτρα/100 που λένε, στην πόλη είναι 12-14, ανάλογα με το πόσο υπομονετικός είσαι... Εγω το απόγευμα της ίδιας μέρας, έχασα την υπομονή μου.
Πριν το αγοράσετε, οδηγήστε το, και οχι μονο με τερμα γκαζια, εκει παει μια χαρά.Οδηγήστε το με κανονική κινηση και ηρεμο γκάζι, γιατί έτσι θα ζείτε μαζί του. Και θα ζείτε μαζί του και με βάρη οικογενειακα που θα κάνουν το φαινόμενο πιο έντονο...
Α, επίσης, θα στεναχωρήσετε και τους επιβάτες σας, που θα νομίζουν οτι φταίτε εσείς γιατι το κεφάλι τους κανει τραμπάλα μπρος-πίσω στις επιταχύνσεις...Με λίγα λόγια, καλά τα turbo σε λίγα κυβικά, αλλά για αμάξι που το παίρνει ο πιτσιρικάς να του αλλάξει τον αδόξαστο και που οδηγάει στην τσίτα συνέχεια. Αλλά για ενα αμαξι τέτοιου βάρους, πιθανότητας φορτώματος και ήρεμης οικογενειακής χρήσης, θέλετε πολλά κυβικά (και turbo, καλοδεχούμενο!) για να εχετε άμεση απόκριση στο γκάζι και ομαλή οδήγηση με δύναμη χωρίς ξεσπάσματα και κενά απόκρισης.
Είναι πραγματικά κρίμα το πόσο με απογοήτευε το αμάξι, ειδικά για τόσα λεφτά και ειδικά για τόση διαφήμηση του 1400σαρη turbo. Ισως γιατί το κυρίως μου αμάξι είναι ενα golf mk2 1800 25 χρονών. Που πατάς το γκάζι με 900 στροφές και πετάγεται εμπρός σαν κατσίκι. Είναι ασχημο να βλέπεις οτι σε 25 χρόνια μέσα με τόση τεχνολογία καταφεραν να χάσουν την απόκριση που έχει ένα παλιο καρμπυλατερ στην καθημερινή μετακίνηση.
Τελικά, πανακεια δεν υπάρχει. καπου κερδίσεις καπου χάνεις με μεσοβέζικες λύσεις. Γιατί οταν υπάρχει ο diesel που είναι η κατεξοχήν σωστή επιλογή για επιδόσεις και οικονομία για τον φορτωμένο οικογενειάρχη, ο 1400 είναι η μεσοβέζικη λύση για τον ελληνα με το περίεργο κράτος του. -
Με 1800 κυβικά στα κιλά του παλιού Golf και άσχετα από ντίζες και καρμπυρατέρ (αν και αυτό δεν ισχύει σε άλλα μοντέλα ή μάρκες) είναι αναμενόμενο να αρπάζει καλύτερα από το Τouran... όχι όμως ότι έχεις άδικο στο θέμα τόσο του αρπάγματος όσο και του κιβωτίου.
Για το άρπαγμα ίσως να μπορεί να βοηθήσει το σχετικό παπαράκι που βάζουν στο γκάζι.
Για το κιβώτιο ίσως να θέλει κάποια περίοδο εκμάθησης. Ίσως να πρέπει να πατάς πιο απότομα το γκάζι ή κάτι τέτοιο.... στην ανάγκη βάλε το σπορ.
Τελικά έχει σημασία να δοκιμάσεις καλά σε πολλές συνθήκες ένα αυτοκίνητο και μάλιστα στη μορφή που θα το πάρεις.... -
Τελικα έκει κατέληξα και εγώ, όταν είδα και τον ιδιοκτήτη του πως το οδηγούσε ... με μικρες απότομες γκαζιές, το οποίο καθε άλλο ταιριάζει στην ηπία οδήγηση που επιλέγει καποιος οικογενειάρχης με τα παιδιά του. Και φυσικά το τραμπάλα κεφάλι μπρος πίσω είναι αρκετά εκνευριστικό. Δεν ξερω, θέλεις κάτι πιο 'αρχοντικό' από αυτό για αυτό το αμαξι.
Νόμιζα οτι το 1800σαρι πικασο που εχουμε στην οικογένεια είναι αργό στο ηλεκτρόγκαζο, αλλά τελικά παρότι την λιγοτερη ροπή, οδηγείται αρκετά πιο ευχαριστα.
Το 'κακό' με το dsg είναι οτι εχει πολλές ταχύτητες και πυκνές, οπότε μέσα στο μποτιλιάρισμα βαριέσαι κυριολεκτικά να ασχολείσαι μαζί του. Ειναι τόσο καλή η ηχομόνωση που η μόνη ενδειξη οτι η μηχανή δουλεύει είναι το στροφόμετρο. Μετά το αφήνεις στην αυτόματη (στην s θέση είναι πιο άμεσος ο κινητήρας γιατί κρατάει ψηλά τις στροφές, αλλά καιει και περισσότερη βενζίνη) και απλά πατάς το γκάζι νωρίτερα και 'βαρύτερα' από ότι ένα άλλο αμάξι. Ειναι χαρακτηριστικό οτι το γκολφ με τον 1.6 fsi (φίλης, το οδηγώ αρκετα) εχει σχεδόν άμεση αποκριση στο γκάζι, και παρολο το χειροκίνητο και την έλλειψη της ροπής του turbo, μου αρεσει και με ευχαριστεί στην καθημερινή οδήγηση. Ισως και τα κιλα που είναι λιγότερα..
Τον άλλο μήνα θα παραλαβει φίλος το 3008 με τον 150άρη 1600 turbo στα 25.000 ευρώ (με grip control και τα m+s). Είμαι πολυ περίεργος να το δώ σε σύγκριση με το touran.. -
φιλε μου καλημέρα.
έχεις κοιτάξει καθθόλου το νέο scenic?
απίστευτο αυτοκίνητο και για μένα που το έχω δοκιμάσει το καλύτερο μακράν στην κατηγορία του. -
και εγώ με τη σειρά μου ώς κάτοχος grand scenic, μπορώ να πω ότι η απόκρισή του είναι εκπληκτική σε συνδυασμό με το 6άρι.
Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το touran, γιατί το απέριψα επειδή το grand scenic ήταν λίγο φτηνότερο και με καλύτερους χώρους (και 3η σειρά καθισμάτων )
Η απόκριση του κινητήρα είναι πάρα πολύ καλή, άμεσος και με επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και ρεπριζ.
Η κατανάλωσή του όμως δεν είναι κατανάλωση κινητήρα 1,4 λίτρων. Ίσως ανοίξει μετά τα 5000χλμ και αυτό έχει θετική επίπτωση στην κατανάλωση, αλλά τα 10,5 λίτρα μέσα στην πόλη μου φαίνονται πάρα πολλά σε σχέση με τα 7,8 λίτρα του xsara 1,6Πάντως αν μπορουσα να επιλέξω από όλες τις εκδόσεις που κυκλοφορούν στην Ευρώπη (αφήνοντας εκτός τα diesel), θα διάλεγα το grand c4 picasso με τον 1,6 turbo και το σειριακό κιβώτιο, έκδοση που λόγω βλακείας της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν εισάγεται ούτε μπορεί κανείς να την παραγγείλει, και μετά το grand scenic, 1,4 tce.
Αν βάλουμε μέσα και τα diesel, τοτε πάλι θα έβλεπα grand scenic 1,9dci (130 ίππους) και ίσως το s-max diesel, αν και λόγω των διαστάσεων πλέον γίνεται δύσχρηστο
Βέβαια όποιος θέλει να πάρει πολυμορφικό, ας δει τι γίνεται με το peugeot 5008 που αναμένεται. Μάλλον η έλευσή του θα αλλάξει πολλά πράγματα.
Για τα ετοιμοπαράδοτα, πήγαινε να δεις το grand scenic. Η έκδοση priviledge έχει απλά τα πάντα
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Πάντως αν μπορουσα να επιλέξω από όλες τις εκδόσεις που κυκλοφορούν στην Ευρώπη (αφήνοντας εκτός τα diesel), θα διάλεγα το grand c4 picasso με τον 1,6 turbo και το σειριακό κιβώτιο, έκδοση που λόγω βλακείας της ελληνικής αντιπροσωπείας δεν εισάγεται ούτε μπορεί κανείς να την παραγγείλει, και μετά το grand scenic, 1,4 tce.
Αν βάλουμε μέσα και τα diesel, τοτε πάλι θα έβλεπα grand scenic 1,9dci (130 ίππους) και ίσως το s-max diesel, αν και λόγω των διαστάσεων πλέον γίνεται δύσχρηστο
Οχι πια επιτελους ξεστοκαρανε!!!!
http://www.citroen.gr/editions.aspx?mid=7 -
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Οχι πια επιτελους ξεστοκαρανε!!!!
http://www.citroen.gr/editions.aspx?mid=7[/quote]Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί άσχετα από το stock (καλά κρατάς stock σε τέτοια αυτοκίνητα; ) δεν επέτρεπαν καν να παραγγείλεις
χε χε...είναι αυτό που λές είναι το απλό c4 picasso. Το grand c4 picasso απλά ακόμη έχει stock με τα 120 άλογα, και δεν εισάγουν τίποτε άλλο!
Ποιό απο όλα;