-
Και όμως αγαπητοί....
Όταν βρέθηκα μέσα στο Plus κατάλαβα την αξία του. Για οικογενειάρχη με 2 μεγάλα παιδιά που θέλει VW είναι ό,τι καλύτερο. Δεν είναι λεωφορείο όπως το Touran. Δεν ζητά τα μαλλιά της κεφαλής του όπως το Passat (σε κόστος συνεργείου) και η πρακτικότητα του είναι για νόμπελ. Έχει τους ίδιους πρακτικά χώρους με το Passat (υστερεί ελαφρά στο χώρο αποσκευών αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα) καταλαμβάνοντας πολύ λιγότερο χώρο. Ναι ξενίζει λίγο αλλά ΙΜΗΟ αυτό θα έπρεπε να ήταν το GOLF V. Στα 140 άλογα δε, ούτε σε επιδόσεις εν κινήσει υστερεί (σε τελική ταχύτητα ναι υστερεί αλλά ποιός οικογενειάρχης πάει με 200 και παίρνει το GOLF??) και η κατανάλωση του είναι στους διάφορους κύκλους ελαφρά μεγαλύτερη του απλού.
Τώρα για το GOLF VI. Αν το όχημα έχει την τιμολογιακή πολιτική που αναμένεται θα κάνει θραύση καθώς με τα ίδια λεφτά θα παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.
-
Τιμολογιακά στα ίδια ή λίγο παραπάνω δεν θα είναι;
-
Παντως στη VW θα κοστιζει λιγοτερο η παραγωγη του απο το προηγουμενο
-
Είναι υπερβολικά αδιάφορο σχεδιαστικά όμως. Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι πήραν το σχέδιο του V και όπου είχε καμπύλη την τετραγώνισαν. Βελτίωσαν και λίγο το εσωτερικό και αναδιαμορφώνουν την γραμμή παραγωγής ώστε να τους πέφτει πιο φτηνό. Τίποτα καινούριο στην πραγματικότητα. Μακάρι βασικά να είχαν βάλει αυτό το εσωτερικό στο Scirocco κι ας άφηναν το εσωτερικό εκείνου στο Golf VI. Αφού ούτως ή άλλως το Scirocco θα ξεσκιστεί να πουλάει τώρα σε σχέση με το VI (σιγά μην πάρεις 3πορτο Golf όταν υπάρχει το Scirocco), ας το έβγαζαν με το 'καλό' εσωτερικό.
-
εμένα τα πίσω σώματα φωτισμού μου θυμίζουν phaethon.
νομίζω θα είναι φθηνότερο από το τωρινό.
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Παντως στη VW θα κοστιζει λιγοτερο η παραγωγη του απο το προηγουμενοE ναι, το είπαμε, είναι ο λόγος που παρουσιάστηκε και τόσο γρήγορα. Από κει και πέρα, αμφιβάλλω αν θα μετακυλιστεί η μείωση αυτή στον αγοραστή.
-
οποτε υπολογιζε καποια ανεκτη & δικαιολογησιμη διαφορα τιμης,ειδικα για τον ηδη κατοχο Golf,που θα σπαει το κεφαλι του να βρει τι διαφορες εχει το καινουργιο απο το δικο του
-
Εμενα παντως μου αρεσει πιο πολυ το VI απο το V Εχει πιο δυναμικες γραμμες και αυτο μου αρεσει ενω και το εσωτερικο μου αρεσει πιο πολυ απο το V.Παντως απο εμφανιση ειναι κλασσικο Golf ουτε ομορφο ουτε ασχημο καπου στη μεση...
-
Δεν πρόκειται να είναι φθηνότερο από το V, αυτό είναι βέβαιο. Στη Γερμανία η τιμή της βασικής έκδοσης (η μόνη που ανακοινώθηκε) είναι 200 ευρώ παραπάνω από το σημερινό.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Δεν πρόκειται να είναι φθηνότερο από το V, αυτό είναι βέβαιο. Στη Γερμανία η τιμή της βασικής έκδοσης (η μόνη που ανακοινώθηκε) είναι 200 ευρώ παραπάνω από το σημερινό.Αν αφαιρέσεις τις αυξήσεις που οφείλονται σε θέματα αύξησης κόστους πρώτων υλών καθώς και τον πρόσθετο εξοπλισμό φθηνότερο είναι.
Τώρα 200 ευρώ στα 16000 ευρώ είναι 1.25% αύξηση. Σε σχέση δηλαδή με την αρχή του έτους βόλευε να μην πάρεις το V και να περιμένεις το VI και τελικά οι τόκοι στο κεφάλαιο υπερκαλύπτουν την αύξηση.
-
Φθηνότερο δε θα είναι, απλά θα κοστίζει λιγότερα στη VW να το συναρμολογήσει επειδή προφανώς θα κατασκευάζεται σε λιγότερες ώρες από το V (κάπου είχα διαβάσει κατά 8-9 ώρες λιγότερο), άρα το κέρδος θα είναι υψηλότερο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φθηνότερο δε θα είναι, απλά θα κοστίζει λιγότερα στη VW να το συναρμολογήσει επειδή προφανώς θα κατασκευάζεται σε λιγότερες ώρες από το V (κάπου είχα διαβάσει κατά 8-9 ώρες λιγότερο), άρα το κέρδος θα είναι υψηλότερο.Έτσι ακριβώς είναι. Η VW έχει το θράσος να λέει δημόσια ότι το νέο της καμάρι θα της κοστίζει αρκετά λιγότερα (-1100 ευρώ κατά μέσο όρο) μετά να μας το πουλάει κατά κάτι ακριβότερα και κάποιοι να πανηγυρίζουν γιατί είναι λέει 'φθηνότερο' (sic)....
Έλεος! Ας μην έλεγαν τουλάχιστον δημόσια για το μειωμένο κόστος παραγωγής του VI και κανένας δε θα μπορούσε να πει τίποτα. Αντιθέτως θα τους λέγαμε και μπράβο που η αύξηση είναι αμελητέα. Τώρα όλοι ξέρουμε ότι η VW κερδοσκοπεί εις βάρος μας.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Φθηνότερο δε θα είναι, απλά θα κοστίζει λιγότερα στη VW να το συναρμολογήσει επειδή προφανώς θα κατασκευάζεται σε λιγότερες ώρες από το V (κάπου είχα διαβάσει κατά 8-9 ώρες λιγότερο), άρα το κέρδος θα είναι υψηλότερο.
Έτσι ακριβώς είναι. Η VW έχει το θράσος να λέει δημόσια ότι το νέο της καμάρι θα της κοστίζει αρκετά λιγότερα (-1100 ευρώ κατά μέσο όρο) μετά να μας το πουλάει κατά κάτι ακριβότερα και κάποιοι να πανηγυρίζουν γιατί είναι λέει 'φθηνότερο' (sic)....
Έλεος! Ας μην έλεγαν τουλάχιστον δημόσια για το μειωμένο κόστος παραγωγής του VI και κανένας δε θα μπορούσε να πει τίποτα. Αντιθέτως θα τους λέγαμε και μπράβο που η αύξηση είναι αμελητέα. Τώρα όλοι ξέρουμε ότι η VW κερδοσκοπεί εις βάρος μας.
Ενω ολοι οι αλλοι ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα που η μονη τους σκεψη ειναι πως θα αγορασεις εσυ κι εγω φτηνοτερο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Έτσι ακριβώς είναι. Η VW έχει το θράσος να λέει δημόσια ότι το νέο της καμάρι θα της κοστίζει αρκετά λιγότερα (-1100 ευρώ κατά μέσο όρο) μετά να μας το πουλάει κατά κάτι ακριβότερα και κάποιοι να πανηγυρίζουν γιατί είναι λέει 'φθηνότερο' (sic)....Έλεος! Ας μην έλεγαν τουλάχιστον δημόσια για το μειωμένο κόστος παραγωγής του VI και κανένας δε θα μπορούσε να πει τίποτα. Αντιθέτως θα τους λέγαμε και μπράβο που η αύξηση είναι αμελητέα. Τώρα όλοι ξέρουμε ότι η VW κερδοσκοπεί εις βάρος μας.
Μα η αμελητέα αύξηση συνοδεύεται από εξτρα εξοπλισμό. Έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω γιατί είναι θράσος που παραδέχονται ότι δεν έβγαζαν κέρδος από το υπάρχον και θέλουν αυτό να αλλάξει. Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα ξέρεις...
@νδρέας
-
Πιστεύω πως πρέπει να δούμε από που προκύπτει αυτή η μείωση του κόστους στην παραγωγή του νέου γκολφ
Αν είναι αποτέλεσμα πιο οργανωμένης γραμμής παραγωγής ,τότε μαγκιά τους και εννοείται πως οι εταιρείες έχουν σκοπό το κέρδος και καλά κάνουν
Αν όμως η μείωση στο κόστος παραγωγής προκύπτει από 'εκπτώσεις σε κάποιους τομείς ' (που μπορεί να φανούν η όχι στον καταναλωτή ) τότε ναι είναι θράσος να θες να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο ποιοτικά χειρότερο από τον προκάτοχο του στην ίδια η σε ελαφρά ακριβότερη τιμή.
Γνωρίζει κανείς να ενημερώσει τι ΑΚΡΙΒΩΣ εφάρμοσαν οι Γερμανοί για να πετύχουν αυτή την μείωση?
Νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Πιστεύω πως πρέπει να δούμε από που προκύπτει αυτή η μείωση του κόστους στην παραγωγή του νέου γκολφ
Αν είναι αποτέλεσμα πιο οργανωμένης γραμμής παραγωγής ,τότε μαγκιά τους και εννοείται πως οι εταιρείες έχουν σκοπό το κέρδος και καλά κάνουν
Αν όμως η μείωση στο κόστος παραγωγής προκύπτει από 'εκπτώσεις σε κάποιους τομείς ' (που μπορεί να φανούν η όχι στον καταναλωτή ) τότε ναι είναι θράσος να θες να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο ποιοτικά χειρότερο από τον προκάτοχο του στην ίδια η σε ελαφρά ακριβότερη τιμή.
Γνωρίζει κανείς να ενημερώσει τι ΑΚΡΙΒΩΣ εφάρμοσαν οι Γερμανοί για να πετύχουν αυτή την μείωση?
Νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενοΑπλά χρειάζεται λιγότερες ώρες συναρμολόγησης. That's it. Αυτό μπορεί να σημαίνει λιγότερα 'συναρμολογούμενα' κομμάτια, μπορεί να σημαίνει απλούστερες τεχνικές συναρμολόγησης, ταχύτερη πορεία των αυτοκινήτων από τη γραμμή παραγωγής κ.α.
-
Τρείς είναι οι πιο βασικές αλλαγές για να κρατήσουν χαμηλά το κόστος.
- Το MkVI χρησιμοποιεί το ίδιο 'πάτωμα' με το MkV,
- Καλύτερη και πιο προσεκτική επιλογή πρώτων υλών,
- Πιο γρήγορη κατασκευή.
Οπότε και καλύτερη ποιότητα και ίδιες τιμές. Εξάλλου όπως δήλωσε και ο επικεφαλής ομίλου της VW -Μάρτιν Βίντερκορν- 'Τα αυτοκίνητα της VW πρέπει να έχουν μεγαλύτερη αξία απο αυτά του ανταγωνισμού, αλλά παρόλ' αυτά να παραμένουν προσιτά για τον αγοραστή'...
Απο οτι έχω διαβάσει το MkV μόλις τον τελευταίο χρόνο είναι κερδοφόρο για την VW.
Η VW ποτέ δεν δήλωσε επίσημα οτι το κόστος μειώθηκε κατα 1100€... διέρρευσε.Δεν υπήρχε περίπτωση να είναι πιο φθηνό. Θα είναι σίγουρα πιο ποιοτικό και με πιο πλούσιο εξοπλισμό. Πολλά εξαρτήματα και διακόπτες είναι ίδια με του Passat CC!
Και κάτι τελευταίο... εσωτερικά το αυτοκίνητο έχει τρομερές διαφορές. Μόνο το ταμπλό του συνοδηγού είναι το ίδιο . Ο πίνακας οργάνων, το τιμόνι, η πόρτα και όλο το κεντρικό 'ταμπλό' είναι εντελώς καινούργια. Ένα παράδειγμα είναι η πόρτα... αλλάξαν την θέση απο τους διακόπτες για τα παράθυρα και όλο το σχέδιο. Για να θεωρηθεί ανανεωμένο τι έπρεπε να κάνουν; Να βάλουν τους διακόπτες στον... 'ουρανό';
Και ο πίνακας οργάνων καμία σχέση... http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=1467Εξωτερικά πάντως το βασικό 'καλούπι' είναι το ίδιο και χαίρομαι για αυτό. Μου αρέσει υπερβολικά! Εγω το μόνο που έχω να πώ είναι να σκεφτείτε το απλό Golf MkV και θα δείτε πόσο καλύτερο είναι το MkVI. Και τα πίσω φώτα στην αρχή όταν τα είδα τρόμαξα, όμως τώρα μου φαίνονται καλύτερα... http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=1479
-
Το παραπάνω post ήταν μια ευγενική χορηγία της Volkswagen AG.
-
το τωρινο μ' αρεσει (υπο προυποθεσεις βεβαια), αυτο με την καμια, ειδικα πισω ειναι χαλι μαυρο
-
Εγώ πάλι λέω Scirocco και ξερό ψωμί. Βασικά πιστεύω ότι το νέο Golf έπρεπε να είναι το Scirocco με το εσωτερικό του Golf VΙ
5πορτο βέβαια δεν ξέρω αν γίνεται να βγει σε τέτοια βάση... αλλά ποιος νοιάστηκε για 2 παλιοπόρτες
VW Golf VΙ