-
Ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει το εμπορικό λανσάρισμα του VI?
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει το εμπορικό λανσάρισμα του VI?Μάλλον σε κανένα δίμηνο (αφού πρωτοπαρουσιαστεί στο Παρίσι) ...
-
http://www.auto-internet.gr/news.php
Μα καλά, ακόμα κυκλοφορεί ο 1.6 με τα 102 άλογα???
-
Επιτελους το νεο Golf, μια ξεχωριστη παρουσια στα μικρομεσαια, και μια ουσιαστικη αναβαθμιση απο το Golf5.
Αυτη η ριζικη ανανεωση και στροφη της VW μακρια απο τα τετριμμενα και τα Photocopies προβλεπω πως θα σπασει ταμεια.
Ευγε VW!
-
Επανέρχομαι στο GTI:
Φαίνεται πως τελικά η φήμη περί τοποθέτησης του νέου 2.0 TFSI της Audi στο νέο GTI δεν είναι απλώς φήμη. (http://www.automobilwoche.de/apps/pbcs. ... 83354/1057), (http://www.motorauthority.com/news/hatc ... otor-show/)
Η ιπποδύναμη θα είναι είτε 211 είτε 214 άλογα, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, κάτι που ανατρέπει τις θερμόαιμες και παλαιότερες απόψεις για τοποθέτηση 230-240-250 ίππων λόγω του ισχυρότερου σήμερα ανταγωνισμού.
Φυσικά στο δυναμόμετρο δεν αναμένω κάτι λιγότερο από 220-230 άλογα οπότε ο ανταγωνισμός θα τα βρει σκούρα ακόμα κι εκεί που δεν το περιμένει (επιδόσεις κτλ). Πληροφοριακά αναφέρω ότι το κατά πολύ βαρύτερο νέο Α4 2.0 TFSI στην προσθιοκίνητη έκδοση δηλώνει 0-100 σε 6.9 sec! Το golf πόσο;
Τον Οκτώβριο στο Παρίσι θα παρουσιαστεί είτε ως concept είτε σε τελική μορφή.
Ερώτημα:
Μεταξύ Scirocco 2.0TSI και νέο Golf GTI με τον νέο κινητήρα ποιο προτιμάτε; -
Προσωπικά το σιροκο .Με την τιμή τους να είναι παρόμοια ,με τη δυναμική συμπεριφορά του σιρόκο να είναι ελαφρώς καλύτερη και την σίγουρα ομορφότερή του σχεδίαση τότε χαλάλι τα δέκα άλογα (φαίνεται βεβαια το γκολφ να είναι ρυθμισμένο και για καλύτερη κατανάλωση αλλά χλωμό το βλέπω να υπάρξουν ορατές διαφορές σε αυτόν τον τομέα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Επιτελους το νεο Golf, μια ξεχωριστη παρουσια στα μικρομεσαια, και μια ουσιαστικη αναβαθμιση απο το Golf5.Αυτη η ριζικη ανανεωση και στροφη της VW μακρια απο τα τετριμμενα και τα Photocopies προβλεπω πως θα σπασει ταμεια.
Ευγε VW!
Εσυ καλα τα λες, αλλα το Golf με τα συγκεκριμενα 'κουσουρια' πουλαει καλα ή μαλλον τρελά.
Οποτε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις κλπ τετοια τετριμμενα. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Επιτελους το νεο Golf, μια ξεχωριστη παρουσια στα μικρομεσαια, και μια ουσιαστικη αναβαθμιση απο το Golf5.
Αυτη η ριζικη ανανεωση και στροφη της VW μακρια απο τα τετριμμενα και τα Photocopies προβλεπω πως θα σπασει ταμεια.
Ευγε VW!
Εσυ καλα τα λες, αλλα το Golf με τα συγκεκριμενα 'κουσουρια' πουλαει καλα ή μαλλον τρελά.
Οποτε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις κλπ τετοια τετριμμενα.Οι κάτοχοι του VI, θα είναι αυτοι με το αμάξι που θα αλλάξει ποιο γρήγορα μοντελο ever αν θες την προσωπικη μου γνώμη! Του δίνω MAX 3-4 χρόνια ζωής προτου η VAG προχωρήσει σε ουσιαστικές αλλαγες. Μερικά πράγματα απλά κουράζουν όσο καλά και να ναι...
Μπορει και να διαψευστω... time will tell...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Επιτελους το νεο Golf, μια ξεχωριστη παρουσια στα μικρομεσαια, και μια ουσιαστικη αναβαθμιση απο το Golf5.
Αυτη η ριζικη ανανεωση και στροφη της VW μακρια απο τα τετριμμενα και τα Photocopies προβλεπω πως θα σπασει ταμεια.
Ευγε VW!
Εσυ καλα τα λες, αλλα το Golf με τα συγκεκριμενα 'κουσουρια' πουλαει καλα ή μαλλον τρελά.
Οποτε ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις κλπ τετοια τετριμμενα.Οι κάτοχοι του VI, θα είναι αυτοι με το αμάξι που θα αλλάξει ποιο γρήγορα μοντελο ever αν θες την προσωπικη μου γνώμη! Του δίνω MAX 3-4 χρόνια ζωής προτου η VAG προχωρήσει σε ουσιαστικές αλλαγες. Μερικά πράγματα απλά κουράζουν όσο καλά και να ναι...
Μπορει και να διαψευστω... time will tell...
Μπααα τα ίδια ακούω για κάθε γενιά του Golf!
Ρε συ, πρέπει να μπεις στην λογική τους: ΔΕΝ το θέλουν διαφορετικό, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ GOLF! -
Προσεξε ρε HF.... IV με V ειχαν διαφορα ουσιαστικη... και το ενα σχεδιο ηταν εξελιξη του αλλου. Απο V σε IV μιλάμε για σχεδον το ιδιο αμαξι οπτικα και για βελτιωσεις σε επιμερους σημεια... καλλιστα θα μπορουσε να ειναι το facelift και οχι VI.
-
ελπιζω να ειναι πολυ καλο για να ριξουν τις τιμες τους οι υπολοιποι...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
-
Κι εγω απ την πλευρα του HF τα βλεπω.
Μολις πρωτοβγηκε η τρεχουσα γενια καποιοι εσπευσαν να προδικασουν την αποτυχια του αποδιδοντας την στην εμφανιση και τo ατολμο εσωτερικο του.Ολοι ξερουμε τι εγινε
Κανα χρονο πριν την εμφανιση της επομενης γενιας καποιοι εσπευσαν να μιλησουν για δραματικες αλλαγες στην εξωτ. & εσωτ. εμφανιση.Ολοι ξερουμε τι εγινε
Μεχρι τελος του ετους η VW θα χει καμμια 15ρια μοντελα στη γκαμα της.Πολλα απο τα οποια πατουν στην πλατφορμα του Golf αλλα απευθυνονται σε εντελως διαφορετικα κοινα:Scirocco,Jetta,Tiguan,Eos και φυσικα Golf.Με τη λογικη λοιπον οτι οι αγορα θα (υπερ)καλυφθει σε ολο το μηκος και πλατος της,το Golf καθαυτο δε θα χει να κανει παρα με τους παραδοσιακους αγοραστες τους.Αυτους που το θελουν οπως ειναι δλδ.
-
Καλά μου παιδιά, να θυμίσω πως το προηγούμενο Golf κυκλοφορούσε σε 2 διαφορετικές εκδόσεις; Την κλασσική , αλλά και την Plus. Είδαμε όλοι πόσο πούλησε το δεύτερο, μόνον εταιρείες το πήραν. Ποιο ήταν το κουσούρι του; Δεν ήταν πιοι μοντέρνο; Δεν είχε μεγαλύτερους χώρους κατά πολύ; ΟΛΟΙ όμως θέλανε το κλασσικό Golf!
Noμίζετε πως είναι λακαμάδες στην VW; Αφού ξέρουν πως η μεγάλη πλειοψηφία των αγοραστών του Golf, είναι τέτοιοι!
Και όπως ειπώθηκε, αν δεν γουστάρουν το κλασσικό, ας πάρουν ένα Scirocco, ή κάτι άλλο! Εναλλακτικές θα έχουν!
Συμφωνώ πως είναι ό,τι πιο ήπιο μάλλον που έχει βγει, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι το V ήταν ήδη πολύ επιτυχημένο, γι'αυτό και δεν είχαν λόγο να το αλλάξουν αυτή τη φορά (καμιά σχέση νομίζω οι πωλήσεις του V με του IV). -
H Ταπεινή μου άποψη είναι ότι η VW χαντάκωσε το plus. (τουλάχιστον στην Ελλάδα).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
H Ταπεινή μου άποψη είναι ότι η VW χαντάκωσε το plus. (τουλάχιστον στην Ελλάδα).Εγώ δεν μιλώ για εμπορικές πολιτικές, προώθηση κλπ κλπ. Το βλέπω σαν καταναλωτής: τόσο εγώ, όσο και πολλοί γνωστοί μου, ούτε που θα το σκεφτόμασταν να πάρουμε το Plus. Το σχήμα του Golf, παρόλο το συντηρητισμό του, είναι απολύτως θελκτικό: με το Plus δείχνεις σαν υποψήφιος μπαμπάς, με το...κανονικό, απλά καμία σχέση.
Είναι απίστευτη και ίσως παράλογη αυτή η επιτυχία της εικόνας του Golf, αλλά δεν μπορούμε να την αρνηθούμε: πόσο τυχαίο είναι πως ειδικά το GTi παρκάρει σε γκαράζ ανθρώπων που ας το πούμε κομψά, δεν έχουν και άμεσο οικονομικό πρόβλημα;
Εχει δημιουργήσει μια πετυχημένη εικόνα, let the good time roll στο περίπου, κι ο κόσμος, αγοράζει ΚΑΙ γι'αυτό. Γιατί τελικά, σε πολύ κόσμο παίζει ρόλο η εντύπωση που θα σχηματίσει κάποιος όταν σε δει στο αυτοκίνητό σου:
-αν δεις το εφοπλιστή σε Mercedes S-class, θα πεις τον 'γερο λακαμά, τι να την κάνει την Merc;'
-αν τον δεις σε SUV, 'τον ασυνείδητο, ξιπασμένο, θέλει να μας βλέπει αφ'υψηλού με το κ λοσουβλάκι του!'
-αν τον δεις σε Seat Cupra, 'Βρε τον μπαγάσα, πήρε το Cuprίδι να χτυπήσει γκομενάκια φίνα στο Μπουρνάζι;'
-αν τον δεις σε Golf GTI, θα ,* 'Βρε, το παίζει τζόβενο, τελικά οι άντρες θέλουν πάντα τα παιχνίδια τους'.*Το Golf δεν γεννάει σαν εικόνα αρνητικά κατάλοιπα, όπως κάποια άλλα. Μπορείς να το πεις μέχρι βαρετό. Από κει και μετά, εξαντλούνται οι...κατηγορίες!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
H Ταπεινή μου άποψη είναι ότι η VW χαντάκωσε το plus. (τουλάχιστον στην Ελλάδα).Το plus το χαντάκωσε το ότι ήταν μια βλακεία και μισή.
Ένα μικρομεσαίο που μεγάλωσε σε ύψος, του πρόσθεσαν μερικά ντουλαπάκια παραπάνω και κάποιες ενέσεις 'πολυμορφικότητας', χωρίς όμως να αποκτήσει τα καλά ενός πολυμορφικού, χάνοντας δε πολλά από τα καλά του κλασικού Golf (οδική συμπεριφορά, εμφάνιση -για όσους τους αρέσει-, ιπποδύναμη -λόγω αύξησης βάρους-). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-αν τον δεις σε Seat Cupra, 'Βρε τον μπαγάσα, πήρε το Cuprίδι να χτυπήσει γκομενάκια φίνα στο Μπουρνάζι;'
+1
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
H Ταπεινή μου άποψη είναι ότι η VW χαντάκωσε το plus. (τουλάχιστον στην Ελλάδα).Επισης μιλαμε για μια περιοδο οπου γενικοτερα τα πολυμορφικα εμφανιζουν μια υφεση,αν δεν κανω λαθος
εξαλλου πολυμορφικο σε πατωμα αυτοκινητου που χει συνδεθει με τον ορο GTI,ε ειναι σαν να βαζεις κετσαπ στην αστακομακαροναδα
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
H Ταπεινή μου άποψη είναι ότι η VW χαντάκωσε το plus. (τουλάχιστον στην Ελλάδα).
Επισης μιλαμε για μια περιοδο οπου γενικοτερα τα πολυμορφικα εμφανιζουν μια υφεση,αν δεν κανω λαθος
εξαλλου πολυμορφικο σε πατωμα αυτοκινητου που χει συνδεθει με τον ορο GTI,ε ειναι σαν να βαζεις κετσαπ στην αστακομακαροναδα
Φαντάσου δηλαδή τι ισχύει για την Delta
VW Golf VΙ