-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η HONDA έφερε 20 Accord που μάλλον θα είναι το 1/3 των πωλήσεων με τα μυαλά που έχει (πρέπει να είσαι πολύ πυροβολημένος με τη μάρκα για να πάρεις 156 ατμοσφαιρικά άλογα με 30k όταν μπορείς να πάρεις 160 τουρμπάτα άλογα me 28k σε ένα όχημα όπως το CC Passat).εγω πάλι γιατί πιστεύω ότι αυτά είναι τα τεστ drive των dealers?
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Η Ρενώ βγάζει 110 άλογα για τον 1.6 στο μεγκάν. Η Όπελ βγάζει 115/1.6 για το άστρα. Η Μάζντα 105/1.6 για το 3άρι. Η Πεζώ, πόσα; Προφανώς όλοι αυτοί δεν κάνουν δουλειάΜε την έλευση των τούρμπο μάλλοον έχουμε χάσει το μέτρημα και το μέτρο.
Πρώτη φορά ακούω 100ρα για Ti-vct που δεν έχει και την τρελή σχέση συμπίεσης. Ούτε στην ανιτπροσωπεία, ούτε στο φορντ κλαμπ.Προσφανώ από το 2006 μέχρι φέτος ο κινητήρας προσαρμόστηκε στην απλή 95άρα. Την γλώσσα της πεθεράς μάλλον θα πρέπει να την κόψουμε, κ. Δήμου.Όχι την πεθερούλα... Αν θέλεις για τη γυναίκα ευχαρίστως ..... (προσφέρω και αλυσοπρίονο με κινητήρα FORD και κατοστάρα Power-Racing)
Στο σοβαρό τώρα. Η Πεζώ είναι στα 120 άλογα στον ατμοσφαιρικό της και πουλά (ή θέλει να πουλά) το mark ΒΜW αλλά πάει κατά διαόλου. Η Ρενώ δεν πουλά λόγω άλλων θεμάτων. Η Opel δεν ξέρω γιατί πουλά ίσως το αμάξι να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία του Έλληνα.
Το μέτρημα δεν το έχουμε χάσει. Το μέτρο σίγουρα. Δεν γνωρίζω κατά πόσον οι τούρμπο είναι η λύση στο πρόβλημα των ρύπων και στο τελευταίο τεύχος των 4Τ η απόδοση του CLIO 1.2 TCE με άφησε απογοητευμένο.
Πάντως μάλλον η Φορντ πρέπει να αναζητήσει γρήγορα λύση για το FOCUS.
Υ.Σ. Ακούγεται turbo 1.4 με 140 άλογα ...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Η HONDA έφερε 20 Accord που μάλλον θα είναι το 1/3 των πωλήσεων με τα μυαλά που έχει (πρέπει να είσαι πολύ πυροβολημένος με τη μάρκα για να πάρεις 156 ατμοσφαιρικά άλογα με 30k όταν μπορείς να πάρεις 160 τουρμπάτα άλογα me 28k σε ένα όχημα όπως το CC Passat).
εγω πάλι γιατί πιστεύω ότι αυτά είναι τα τεστ drive των dealers?
Αυτά είναι μάλλον....
-
Ti παιζει με τη προσφορα που διαφημιζει η AUDI για προσφορες εως 6900Ε σε ετοιμοπαραδοτα αυτοκινητα?
Να αφορα Α3 εν αναμονη του facelift? -
Ανακοινώθηκαν οι ταξινομήσεις για το μήνα Ιούλιο στο seaa.gr.
Η Renault μετά από καιρό εμφανίζει ταξινομήσεις, κυρίως σε Twingo και Clio οπως ήταν και αναμενόμενο! -
-
Eίδατε κάτι διαφημίσεις για δωρεάν σερβις ΚΑΙ δωρεάν ανταλλακτικά??
Νομίζω της JEEP και κάποιας άλλης που δε θυμάμαι..
Τι να παίζει με αυτό, το πας για σέρβις και δεν πληρώνεις τίποτα?? -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Eίδατε κάτι διαφημίσεις για δωρεάν σερβις ΚΑΙ δωρεάν ανταλλακτικά??
Νομίζω της JEEP και κάποιας άλλης που δε θυμάμαι..
Τι να παίζει με αυτό, το πας για σέρβις και δεν πληρώνεις τίποτα??Έτσι το έλεγε και η Χιουνταϊ. Αγοράζεις το αμάξι και μαθαινεις ότι δεν συμπεριλαμβανονται τακάκια, δισκόφρενα γενικά όλα τα αναλωσιμα, άσε που για να υσχιει για πάντα το δωρεαν σερβις έπρεπε να μην πάει το αμαξι σε άλλο συνεργειο, με λίγα λόγια σε έδενε. Ακόμα και αυτα τα αναλώσιμα που δεν συμπεριλαμβάνονται αν τα βάλεις αλλού μπορει να σου πουνε ότι χαλαει η συμφωνια!!!
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Πάντως κοντά 200 άλογα με πίσω κίνηση και μπλοκέ και τέτοιο στήσιμο και τέτοια φρένα με 22.000 ευρώ δεν έχει ξαναυπάρξει...
(τι πίνει όμως το μαμημένο)τι διαφορες εχει το ρενεσις απο το challenge?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πάντως κοντά 200 άλογα με πίσω κίνηση και μπλοκέ και τέτοιο στήσιμο και τέτοια φρένα με 22.000 ευρώ δεν έχει ξαναυπάρξει...
(τι πίνει όμως το μαμημένο)τι διαφορες εχει το ρενεσις απο το challenge?
16' ζάντες αντί για 18άρες και δεν έχει προβολείς ομίχλης, cruise control, απλό A/C έναντι αυτόματου κλιματισμού. Αυτά νομίζω, δλδ μπιχλιμπίδια μπροστά στην ουσία του αυτοκινήτου
-
Η κακιά πεθερά και πάλι βγάζει το μυστρί της.....
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα 3 μεγάλα κόμματα (Toyota, Opel & VW) παρουσιάζουν απώλειες για το μήνα Ιούλιο σε σχέση με πέρυσι με την Toyota όμως (και αυτό αποτελεί έκπληξη) να αυξάνει το μερίδιο της για τον 7ο μήνα του 2008 σε σχέση με αυτόν το 2007. Στις συνολικές ταξινομήσεις όμως και οι 3 θα μπορούσαν να πάνε καλύτερα αλλά οι απώλειες παρόλο που είναι μονοψήφιες είναι σημαντικές.
Η 4η Hyundai για το μήνα Ιούλιο έδειξε το πρώτο σημείο κάμψης (τέρμα τα νοικιάρικα ότι πήρανε στα νησιά το πήρανε) αλλά για το έτος έχει εξασφαλίσει σχεδόν 1800 αυτοκίνητα παραπάνω.
Η Ford συνεχίζει την κάτω βόλτα και είναι θέμα χρόνου πότε θα απειληθεί όχι τόσο από την Suzuki αλλά από τη FIAT. Βέβαια από το Νοέμβριο θα έχουμε τόσο το Ka όσο και το Fiesta οπότε για το 2009 θα είναι καλύτερα τα πράγματα.
Το μεγάλο μπαμ το έκανε η NISSAN που ανέβηκε για το μήνα Ιούλιο 5 θέσεις. Πιο πίσω το group PSA που παρουσιάζει απώλειες.
Σοκ για την VAG οι απώλειες σε σχέση με πέρυσι των 3 άλλων Καπαδοκών του γκρουπ (SEAT, SKODA, AUDI) για το μήνα Ιούλιο.
KIA & MAZDA (και ειδικά η 2η) συνεχίζουν την καλή τους πορεία. Τελικά το ΖΟΟΜ ΖΟΟΜ πιάνει στον Έλληνα και αν αναλογιστούμε την επιτυχία του 2 (που πρακτικά είναι το λιτό FIESTA). Η πεθερά θεωρεί μεγάλο ατού των Αμερικάνων το νέο FIESTA (ένα πιο πλούσιο και πιο άνετο 2) που ίσως στην Ευρώπη τους δώσει το φιλί της ζωής που περιμένουν και θα μπορούσε να μπει μέσα για ένα ταξίδι χωρίς μετά να θέλει 1 μήνα στην Αιδηψό για Ιαματικά... (πολύ σκληρή η ανάρτηση του 2 ειδικά στο 3θυρο, ανταγωνίζεται σχεδόν αυτή του Colt....). Υστερούν σε κινητήρες (diesel και gas) και η υστέρηση στο diesel μπορεί να μην ενδιαφέρει την Ελλάδα αλλά την Ευρώπη την καίει.
Κατηγορίες...
4X4 - ATV
Το TERIOS παρουσιάζει κάμψη όπως και η κατηγορία που για τον μήνα Ιούλιο έχασε 1.3% της πίτας (που είναι μεγάλο νούμερο αν από το 6.5% πέσεις στο 5.2%). Χαρούμενη πρέπει να είναι με τα δεδομένα αυτά η Suzuki που είδε τα GV & Jimny να διατηρούν στα ίδια επίπεδα τις πωλήσεις. Πιο πίσω στα πολυτελή εντύπωση κάνει η απόδοση του RX400h που είναι και στο τέλος της ζωής του.
4X4 - SUV
Και στην κατηγορία που η πεθερά περίμενε το Tiguan να τα σαρώσει τελικά για τον Ιούλιο μόλις 179 κομμάτια παραδώθηκαν στους τυχερούς που έχουν VW. Κάτω από το πλαφόν των 300 κομματιών? Σε αυτό το όχημα σημασία βέβαια έχει όχι τα πόσα πινακιδώματα αλλά πόσες είναι οι παραγγελίες αλλά κάτι μου λέει ότι ο Έλληνας που έχει παντρέψει κόρη και έχει κτίσει σπίτι δεν σκοπεύει να βαυκαλίζεται με μήνες αναμονή για ένα SUV όσο καλό και να είναι....
Χαρά το RAV4 που βλέπει να ανακάμπτει ποσιστιαία στο segment αλλά να πινακιδώνει μόλις τα μισά κομμάτια σε σχέση με πέρυσι. Ρίξτε κανένα χιλιάρικο ακόμα τη τιμή ή βάλτε τίποτα παραπάνω (αυτό το έρμο το VSC πόσο δύσκολο είναι να το τοποθετήσετε στον βασικό εξοπλισμό. Σε όλη την Ευρώπη RAV4 χωρίς VSC δεν παίζει).
Το καπέλλο βγάζει η πεθερά στο SX4 & Outlander με το τελευταίο να παλουκώνεται στην 4η θέση την οποία και μάλλον καπαρώνει για φέτος καθώς οι άμεσοι ανταγωνιστές εκ Κορέας είναι και γέροι και οι εταιρείες με λάθος κινήσεις (τιμές στον ουρανό και απίστευτες εκπτώσεις χωρίς στους πρώτους πελάτες που πλήρωσαν τα μαλλιά της κεφαλής των να προσφέρεται κάποιο δώρο) έχουν απαξιώσει τα παλαιότερα μοντέλα.
Για τα sedici, c-crosser, 4007 τα είχε πει και τον προηγούμενο μήνα η πεθερά τα λέει και σήμερα. Που πάτε ρε Καραμήτροι. Η FIAT πουλά 7 φορές λιγότερα από το SX4 αλλά πουλά τουλάχιστον 250 οχήματα το μήνα. Οι άλλοι δύο συνολικά 15 οχήματα δηλαδή μόλις το 1/10 του Outlander. Δεν έχω δει πιο ηλίθια πολιτική. Η Mitsu έχει το όνομα στο θεσμό οι άλλοι δύο το παίζουν premium. Σιγά μην μασήσει ο Έλληνας τα λιμά της συνεργασίας... Αποχή και άγιος ο Άγιος Χριστόφορος μεγάλη η χάρη του....
A
Πήρε και πάλι κεφάλι το Panda με το i10 να κράτα το 15% και τρίτο το Matiz που φαίνεται να μπορεί να απειλήσει τον premium Smart. Καλή η πορεία του 500 που αποκτά μεγαλύτερο μερίδιο μήνα με το μήνα αν και εκεί σημασία λόγω καθυστέρησης παραδόσεων δεν παίζουν τα πινακιδώματα αλλά οι παραγγελίες.
Η κατηγορία έχει πιένες και παρουσιάζει ενδιαφέρον το γεγονός ότι το Aygo πέρασε φέτος το 107.
To splash παρόλες τις εκτιμήσεις του ειδικού τύπου ότι θα πατώσει σε σχέση με το Agila δείχνει να αντιστέκεται. Αυτό τελικά το σηματάκι του Superman φαίνεται εδώ να υπερισχύει του κεραυνού αλλά...
B
...ελάχιστα αυτο ενδιαφέρει την OPEL που βλέπει το Corsa να χάνει μερίδιο και το Fiesta να είναι έτοιμο να του καταφάει τις σάρκες σε μία κατηγορία που προσφέρει πρακτικά το 1 στα 3 οχήματα.
Εδώ φέτος για το μήνα την έκπληξη έκανε η Toyota που πούλησε ακόμα μία χιλιάδα yaris. To Swift χάνει έδαφος. Το GETZ αντιστέκεται και με το i20 στη γωνία βλέπω την Hyundai να κάνει πάρτυ στα Α+B του χρόνου.
Ευχάριστη έκπληξη το GP που επιτέλους με τα T-Jet μπήκε στην 10άδα και μπορεί να κοιτά χωρίς ιδιαίτερη ζήλεια το CORSA αν και οι άνθρωποι της FIAT θα πρέπει να προβληματιστούν για το τι μέλλει γενέσθαι με μία εταιρεία όπως την ΦΙΑΤ που δίνει στο diesel μεγάλη σημασία και πως χάθηκε η μεγάλη ευκαιρία με το λανσάρισμα των ψόφιων κινητήρων στην άρχη.
7 ΜiTo 7 ΜiTo manolito... σαν τους σαμουράι στη γνωστή ταινία... Άντε και να τα χιλιάσετε για φέτος... (η πεθερούλα θα σας αγόραζε ευχαρίστως αν και το D στο DNA μάλλον θα τις έφερνε λουμπάγκο....)
C
Το Astra παραμένει το best-seller της Ελλάδας και για το μήνα Ιούλιο.
Στη 2η θέση το Auris που ανακάμπτει και μάζι με τη Corolla κρατούν την άτυπη πρωτιά σε σχέση με το συνδυασμό Golf-Jetta.
3η και καταϊδρωμένη για την ώρα η VW με το Golf. Φοβίζει το turbo ή απλά όλοι πια περιμένουν το νέο Golf που θα είναι και φθηνότερο. Τώρα αν θα είναι και ποιοτικά καλύτερο άλλο πράγμα γιατί με την VW ακόμα δεν μπορείς να ξέρεις καθώς η πεθερά έχει ακόμα την πικρή λεμονάτη γεύση του IV.
4ο το Focus, 5η η Octavia και 6o προς ευχάριστη έκπληξη το Ceed. To 7o civic παρόλο που το υβριδικό πουλά (ίσως να δούμε 700 κομμάτια φέτος) έχει κουραστεί και είναι η ώρα για εκπτώσεις κύριοι της Honda αλλιώς πέρα από τον μισητό εχθρό (LEON) προβλέπεται να σας προσπεράσει και ένα βανάκι (της NISSAN παρακαλώ...).
Για το 308 δεν θα πει τίποτα η πεθερούλα. Μιλά το 1.8% της πίτας στο κέηκ της κατηγορίας. Κοινώς είστε για ένα ευχέλαιο....????
Πιο πίσω η πεθερά έπαθε ένα μικροεγκεφαλικό όταν είδε τον Κουασιμόδο των οχημάτων Tiida να πουλά πιο πολύ από το bravo. Πριν η πάρεση γίνει από προσωρινή μόνιμη ευελπιστεί ότι οι άνθρωποι της FIAT θα ρίξουν τις τιμές στο Bravo γιατί αλλιώς θα τους κανιβαλίσουν τα DELTA.
23 Deltes οι πρώτες για το έτος και η πεθερά που ονειρεύεται μεγαλεία τους εύχεται να κλείσει η μάρκα με 2000 κομμάτια φέτος (αν και μάλλον πριν τον Ιανουάριο δεν βλέπω προκοπή).
Από εδώ και πέρα αρχίζει να μυρίζει ξυνολάχανο και λουκάνικα η αγορά και η πεθερά ως αντιστασιακή δεν θα ασχοληθεί ιδιαιτέρως με τους Φρίτσιδες...
D
Εδώ το Μόναχο κρατά στο σύνολο κεφάλι από την Στουτγκάρδη αλλά ως πότε?
Έκπληξη αποτελεί η μείωση των πωλήσεων του Prius σε ποσοστό. Μάλλον η μαμά Toyota έχει προβλήματα παραγωγής για το άμαξι σύμβολο της...
Το Mondeo προσπέρασε το Passat που όμως δεν έχει το CC το οποίο κατά ΣΕΑΑ αναγνωρίζεται ακόμα ως Sp Cabrio. Μάλλον τρελός παπάς τους έχει βαφτίσει εκεί φωνάζει και σταυροκοπιέται η πεθερά...
Ααα σπουδαία νέα. Ti?? Το Accord!! Τιιιι????? Πούλησε 16 κομμάτια! Πάμε παρακάτω....
Ε
Εδώ η Στουτγκάρδη πέρνει το αίμα της πίσω από το Μόναχο. Πιο πίσω η Auto Union. Πάντως δύσκολοι οι καιροί για το Βασιλικό αίμα..... ειδικά σε ένα segment που χάνει ποσοστό.
MPV
Η Α καλά κρατεί τα ηνία της ομάδας με το Note & Matrix πίσω του. Τώρα κατά τα αλλά η πεθερά, μου λέει ότι υπάρχει κρίση μόνον στον μυαλό μου. Δεν μπορεί τόσοι Έλληνες να πεινάνε αλλά από την άλλη να δίνουν 30k για ένα σκατό λίγο κάτω από τα 4 μέτρα....
-
Ωραία ανάλυση δόκτωρα!
Κι εμένα μου έκανε εντύπωση το ότι το Bravo είναι κάτω από το Tiida. Βέβαια, για να αποδώκουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, όλοι αυτοί οι πελάτες της Nissan που αγόραζαν φανατικά Sunny και Almera, κάτι θα πρέπει ν'αγοράσουν, κι αυτό δεν θα ήταν ποτέ Micra, Note, Quasqai (πως διάβολο γράφεται ), ενώ το Tiida, είναι αυτό που έψαχναν, παρά την ασχήμια του (από μια ηλικία και μετά, λίγο ο καταράκτης, λίγο η αδιαφορία, δεν μετράει και τόσο! )
To έρμο το Bravo, ξεκινάει με κακό lead in, αφού η Fiat πριν είχε ισχνή παρουσία στην κατηγορία και είναι νέα ποσότητα. Βάλε και το Autotriti, που μια ζημιά την έκανε, βάλε και την φήμη που συνοδεύει τα Fiat (χαλάνε, σπάνε, μαμάνε, ασταναπάνε ), ε δεν θέλει και πολύ!
Μια εκπτωση θα γίνει, αλλά λογικά περιμένουν να δουν τις τιμές για το νέο Golf, για να ξέρουν και την...κεραμίδα που θα τους έρθει, αν θα πονέσει ή όχι!
Το Punto με την έκπτωση κάτι έκανε, αν θέλαν να πουλάνε χωρίς εκπτώσεις, ας έβαζαν ένα εσωτερικό αντίστοιχο ή καλύτερο του Corsa!A, κι όσο για το Tiguan, ναι, ακόμη και ο ένας χρόνος αναμονή, δεν πτοεί τον Έλληνα. Ο 'πεθερός' μου, παρήγγειλε ένα (λευκό, έκδοση Sport, 30K νομίζω ). Είμαι σίγουρος πως αν είχε αυτοκίνητα η VW, θα πάθαινε ένα σοκ η Toyota, αλλά δυστυχώς, βλέπω να χρειάζεται κάνας χρόνος και βάλε για να ομαλοποιηθεί η ζήτηση στο Tiguan, και μέχρι τότε το Rav θα συνεχίσει να πουλάει σε premium (μη χ3σω... ) τιμές !
Καλά , μπροστά στους Γάλλους βέβαια, με τα ηλιθιωδώς τιμολογημένα SUVλάκια τους, η Toyota είναι και...φτηνή! -
πρωτον καλη η υπογεια ατακα για τη μιτο..
δευτερον το τιιντα δε καταλαβαινει τπτ.... -
2 Σημειώσεις για το Gruppo.
+45% η FIAT σε σχέση με πέρυσι που η σωστές επιλογές και η σαφή βελτιωση σε όλους τους τομείς πια έχει αρχίσει και φαίνεται και στα νούμερα.
Το Sedici θα πουλάει λιγότερα από το SX4 γιατί υπάρχει περιορισμένο market quota.
Γι' αυτό και δεν το προωθεί η FIAT και ούτε προκειται να δώσει περισσότερη έμφαση.A)Panda και 5οο έχουν το 23% της αγοράς καθιστόντας την FIAT την κύρια επιλογή στο Segment A.
B) Στην FIAT πρέπει να προβληματιστούν πώς πουλάει το Corsa με τα 60HP ενώ το GPunto με 95 είναι 'αδύναμο'.... και από πλευράς πωλήσεων είναι στην μετριότητα. Πρέπει να δώσουν έμφαση στην βελτιωμένη ποιότητα των MY08 που έρχονται από τον Αυγουστο/Σεπτέμβριο.
C) O Συνδιασμός FIAT και turbo φαίνεται να φοβίζει το αγοραστικό κοινό με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Bravo να είναι κάτω του μετρίου. Κρίμα γιατι είναι ωραίο αυτοκίνητο και από τα πρώτα δείγματα οι κινητήρες φαίνονται να είναι αξιόπιστοι χωρίς πρόβληματα.
Το Linea θα πάει ακλαφτο . Αλλοστε τα μικρά sedan δεν ταιριάζουν στην Ελληνική αγορά έτσι κι αλλιωςΔ) Aυξηση των πωλήσεων της 159, μαλλον συγκυριακή. Πρέπει να έρθουν άμεσα οι νέοι 1.8TB-200 γιατι με τα σύνολακια της GM...
E-F) Απίαστο όνειρο για τους Ιταλούς που έχουν πρακτικά αποσυρθεί από την αγορά χωρίς αντικαταστάτες για τα 166/Thesis
Ακόμα:
Τα Mito και Delta που φάνηκαν είναι μονο τα εκθεσιακά test drive. Καθώς τα αυτοκίνητα είναι πολυ customisable τα περισσότερα γίνονται παραγγελίες με 2-3 μήνες ύστεριση και αφού κανείς δεν αγοράζει Αυγουστο απο την παραλία, οι πωλησεις θα αρχίσουν να φάινονται από Νοέμβριο/Δεκέμβριο. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
C) O Συνδιασμός FIAT και turbo φαίνεται να φοβίζει το αγοραστικό κοινό με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Bravo να είναι κάτω του μετρίου. Κρίμα γιατι είναι ωραίο αυτοκίνητο και από τα πρώτα δείγματα οι κινητήρες φαίνονται να είναι αξιόπιστοι χωρίς πρόβληματα.
Κριμα γιατι το bravaki ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και μου αρεσει τρελα!
Δ) Aυξηση των πωλήσεων της 159, μαλλον συγκυριακή. Πρέπει να έρθουν άμεσα οι νέοι 1.8TB-200 γιατι με τα σύνολακια της GM...
Ειναι επειγον! Απορω γιατι το καθυστερουν τοσο πολυ Ολο το γκρουπ βασικα πρεπει να βελτιωσει τους χρονους εξελιξης των κινητηρων του.Iσως βεβαια να εχουν επικεντρωθει στους diesel.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ειναι επειγον! Απορω γιατι το καθυστερουν τοσο πολυ Ολο το γκρουπ βασικα πρεπει να βελτιωσει τους χρονους εξελιξης των κινητηρων του.Iσως βεβαια να εχουν επικεντρωθει στους diesel.
Eίναι ένας βασικός λόγος.Πάνω από το 80% των κατηγοριών Β,C,D,E στην δυτικοευρωπαϊκή αγορά είναι πετρελαιοκίνητα.Αυτή τη στιγμή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στην δυτικοευρωπαϊκή αγορά πωλούν μόνο οι luxury κατασκευαστές,ενώ ενδέχεται να συναντήσεις βενζίνη και σε κάποιες entry level εκδόσεις της κατηγορίας A και Β.Δεν θα δεις με τίποτα όμως βενζινοκίνητα C & D.Να μην μιλήσω βέβαια για τις εκδόσεις SW που έχουν νικήσει κατά κράτος τις αδελφές τους μπερλίνες στην κατηγορία D.
Τους ιταλούς από πλευράς βενζινοκινητήρων απασχολεί ο νέος δικύλινδρος 0,9 λίτρων (ήδη οι ατμοσφαιρικοί 1,2 και 1,4 FIRE μετρούν ανάποδα τις μέρες),και δευτερευόντως ο 1,8 ΤJet και η νέα γενιά V6.Kαι φυσικά η επίσπευση του παντρέματος των βενζινοκινητήρων με την τεχνολογία multiair.
-
Πρακτικά το gruppo δεν ενδιαφέροταν για κινητήρες βενζίνης. Τελευταία βέβαια έχει αρχίσει και πάλι τη σχεδίαση τέτοιων κινητήρων καθώς τα τουρμπάτα σύνολα έχουν και πολύ υψηλό λόγο ίππων προς βάρος.
-
Έτσι από περιέργεια το i30 τους τελεαυταίους 2 μήνες έχει πουλήσει 0 αυτοκίνητα; Δεν εμφανίζεται στην λίστα.
Φιλικά,
Σπύρος
-
τον Ιούνιο βλέπω ότι πούλησε 333 αυτοκίνητα. Τον Ιούλιο δεν ξέρω.
-
Κανονικά το εμφανίζει:
http://www.seaa.gr/data/segments/2008-7-seg.pdfΤο i30 τον Ιούλιο είχε 304 ταξινομήσεις
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)