-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
συνέχισε να πιπιλας την καραμελίτσα σου γιατί εγώ Φερράρι δεν είμαι.
Καραμελίτσα πιπιλάς εσύ και άλλοι πολλοί σε αυτό το φόρουμ που έχετε βαλθεί να βγάλετε το Χάμιλτον άσχετο και κωλόφαρδο. Αλλά έτσι είναι, το δέντρο που καρποφορεί πετροβολούν όλοι.
άσχετος όχι....κωλόφαρδος ΝΑΙ
2 κλαταρίσματα του θυμάμαι αλλά δεν τον θυμάμαι να σβουρίζει πουθενά..
Γιατί απαραίτητο είναι;
όχι αν είσαι κωλόφαρδος....το ένα κλατάρισμα μάλιστα πέρσι έγινε λίγο πριν τα πιτ.
πρς θεού όμως μόνο ο Αλόνσο είναι...δεν σε είδα εκεί να αντιδράς; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εντελώς άκυρος ο αγώνας... Μόνο ο Glock από τους πρωτοπόρους είχε εμφάνιση άψογη καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα.
δηλ ο Μασσα δεν είχε; ή εννοείς από τους τερματίζοντες 3 πρώτους;
Ναι, από αυτούς που καμαρώνανε στο βάθρο λέω
-
Είναι νόμος από παλιά πως στην Φ1 δεν κερδίζει πάντα ο ταχύτερος αλλά κερδίζει συχνά ο πιο αξιόπιστος από τους ταχύτερους...
Άτυχος - τυχερός λοιπόν ο Χάμιλτον. Αλλά τυχερός και ο Κίμι που γίνεται πάλι φαβορί για το πρωτάθλημα (τουλάχιστον σε σχέση με τον Μάσσα).
Η Φερράρι έτρεξε να προλάβει με διάφορες μεθόδους (πίσω αεροφράκτες και άλλα) την Μακ Λάρεν αλλά ίσως το πλήρωσε σε αξιοπιστία. Βεβαίως ο Κίμι ήταν γρήγορος σήμερα χωρίς περαιτέρω απώλειες.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Alh8eia h aksiopistia ths super ferrari poy phge?
Μας ματιασαν οι τσιτερς και την χασαμε προσωρινα
Οκ για σημερα, αλλα στον επομενο δεν την γλυτωνετε
Aνεκδιηγητο το γεγονος σημερα στο οτι κανεις απο την Σκουντερια δεν φανηκε να ειπε στον Φελιπε να κοψει ρυθμο, εκτος δλδ αν ο κινητηρας ηταν σε τετοιο χαλι που δεν σωνωταν με τπτ
-
δεν είπε κανείς στο μασσα να κόψει;
δεν είχε κόψει;
νομίζω ότι είχε κόψει για αυτό και μείωνε το χρόνο ο ΗΚ...απλά δεν άντεξε ο κινητήρας..
ατυχία για το παιδί της ζούγκλας..*** άσχετο αλλά αυτοί οι τύποι / οδηγοί που έχουν στα πιτ πίσω από τις κάμερες σαν γύφτικα σκεποάρνια μπαμπάδες μαμάδες κλπ κλπ μου τη σπάνε.. Λ.Χ και Φ.Μάσσα 2 από αυτούς.
***Επίσης αυτός ο μονδέλος ο Ρόσμπεργκ και η ομάδα του χάλια πάνε ή είναι ιδέα μου?/ -
τελικα κανουν πολυ ζημια οι δημοσιογραφοι...
anyway , αυτο που συμβαινει ειναι οτι φερραρι και μακλαρεν ειναι πανω κατω ισαξιες. ομως οποιος βρεθει σε καλη μερα ξεσκιζει τον αλλο. οι διαφορες ειναι πολυ μικρες και απο αγωνα σε αγωνα αλλος εχει το πανω χερι. ομως χαρη στη φυση και τον ανταγωνισμο της F1 αυτες οι διαφορες περνουν μεγαλες διαστασεις.
thats all
-
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
***Επίσης αυτός ο μονδέλος ο Ρόσμπεργκ και η ομάδα του χάλια πάνε ή είναι ιδέα μου?/
ο πιο ξεφτυλισμενος αγωνας που θυμαμαι , πραγματικα ξεφτυλιστηκαν. μαλλον εχουν επικεντρωθει στο νεο μονοθεσιο , οι τελευταιες αεροδυναμικες αλλαγες εγιναν στο μονακο. αυτες οι αλλαγες τους εχουν γονατισει , το μονο που μπορει να τους φερει παλι μπροστα ειναι το budjet cap.
-
ας πώ κι εγώ λίγα λόγια για το σημερινό αγώνα.
- σεμινάριο η εκκίνηση του Μάσσα! θα διδάσκεται στις πανεπιστημιακές αίθουσες απο τώρα και στο εξής.
(υ.γ. τί έκανε το άτομο!!! )
2)είχα αρχίσει ν΄ανησυχώ για το race pace μας αλλά μετά το σημερινό ( σχεδόν 5 sec διαφορά στη μέση του αγώνα) νομίζω οι διαφορές έρχονται στα κανονικά επίπεδα.
-
Πιστεύω οτι η ομάδα πρέπει να στηρίξει τον Μάσσα για το πρωτάθλημα. Δείχνει να το θέλει πάρα πολύ!
-
Συγχαρητήρια στον Γκλόκ. Η Toyota πρέπει ν΄αρχίσει ν΄ανεβαίνει γιατί έχει δώσει του κόσμου τα λεφτά!
-
Αντε κάντε κάτι εκεί στη Honda! Ενας τέτοιος κατασκευαστής πρέπει να βρίσκεται στα πρέποντα επίπεδα!
6)Μπράβο στον κοβαλάινεν για την υπομονή του.
Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε απο τον αγώνα είναι οτι το αυτοκίνητό μας έχει δυνατότητες για πρωτάθλημα. Νόμιζα πως η μακλάρεν είχε ξεφύγει αρκετά αλλά μάλλον κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
-
Συγχαρητήρια στον Γκλόκ. Η Toyota πρέπει ν΄αρχίσει ν΄ανεβαίνει γιατί έχει δώσει του κόσμου τα λεφτά!
-
Αντε κάντε κάτι εκεί στη Honda! Ενας τέτοιος κατασκευαστής πρέπει να βρίσκεται στα πρέποντα επίπεδα!
Αν οι κανονισμοί για το KERS ήταν πιο ελεύθεροι θα σου έλεγα ότι για το 2009 και 2010 οι Ιάπωνες θα ήταν το φαβορί. Για τη HONDA η εγγύηση ακούει στο όνομα Ross.
-
-
Τον αγώνα τον είδα από Χαλκιδική εν μέσω μπάνιου κλπ και να πω ότι ήταν μια...ψυχρολουσία!
Νομίζω το χρώσταγε η McLaren στη Ferrari από το Ισπανικό GP του 2001 (ή 2000, δε θυμάμαι καλά) όταν έσπασε το μοτέρ του Hakkinen στον τελευταίο γύρο. Κρίμα στον Μάσσα ο οποίος θα είχε βάλει ρώτα για πρωτάθλημα.
Το θετικό είναι ότι η Ferrari είχε pace, καλύτερο από το Hockenheim.
Πάμε για διακοπές τώρα και ας δούμε τι θα γίνει...προβλέπεται ΤΡΕΛΟ πρωτάθλημα!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νομίζω το χρώσταγε η McLaren στη Ferrari από το Ισπανικό GP του 2001 (ή 2000, δε θυμάμαι καλά) όταν έσπασε το μοτέρ του Hakkinen στον τελευταίο γύρο. Κρίμα στον Μάσσα ο οποίος θα είχε βάλει ρώτα για πρωτάθλημα.
Nikos, αυτο ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα μολις σταματησε ο Μασσα
Ξενερα επικων διαστασεων, παρομοια με τον σπασμενο κινητηρα του Σουμι στην Σουζουκα -
Η εκκινηση του Μασσα ηταν καταπληκτικη αλλά ο Χαμιλτον φαινεται καθαρα οτι δεν του αντισταθηκε πολύ...
προσπαθησε να βγει χωρις καμιά σπασμενη πτερυγα από τη μαχη, πατησε δεξια αρκετα πάνω στο κερμπ και δεν ειχε αρκετη προσφυση για να φυγει στην εξοδο της στροφης
Επρεπε να κατσει στην αγωνιστικη γραμμη και να χρησιμοποιήσει τη μεθοδο Μασσα στο περσινο ισπανικο gp
αλλά τοτε θα ετρωγε σιγουρα ποινη γιατι στην Ουγγαρια οι κριτες ειναι πολυ αυστηροί
πολύ απλά δεν ηθελε να ρισκάρει, ηταν πρωτος στην βαθμολογια και δεν χρειαζοταν -
Ο Μάσα έδειξε ότι κάτω από πίεση μπορεί να ανταπεξέλθει. Σίγουρα καμία σχέση με το νεαρούδι που έσπαγε τα μοτέρια στη σάουμπερ ή έστελνε το μονοθέσιο στους τοίχους. ίσως και να του πάει η πίστα ίσως να του πάνε και οι ρυθμίσεις (και στο Μονακό έκανε καλό αγώνα μόνο που το δικό του το λάθος το πλήρωσε ενός ο Λούις σε χειρότερο λάθος τελικά βγήκει και κερδισμένος) για πολύ φτερό.
Το πρόβλημα της Φερράρι λοιπόν δεν είναι το pace αλλά μία γενική χαλαρότητα του Ιουλίου που στοίχησε στη Scuderia.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο Μάσα έδειξε ότι κάτω από πίεση μπορεί να ανταπεξέλθει. Σίγουρα καμία σχέση με το νεαρούδι που έσπαγε τα μοτέρια στη σάουμπερ ή έστελνε το μονοθέσιο στους τοίχους. ίσως και να του πάει η πίστα ίσως να του πάνε και οι ρυθμίσεις (και στο Μονακό έκανε καλό αγώνα μόνο που το δικό του το λάθος το πλήρωσε ενός ο Λούις σε χειρότερο λάθος τελικά βγήκει και κερδισμένος) για πολύ φτερό.Το πρόβλημα της Φερράρι λοιπόν δεν είναι το pace αλλά μία γενική χαλαρότητα του Ιουλίου που στοίχησε στη Scuderia.
Οταν στριβει 1ος κουμανταρει μια χαρα τον αγωνα!!!Βεβαια δεν τον εχουμε δει να τον πιεζει καποιος (δεν θυμαμαι τουλαχιστον καποια τετοια φαση)κολλημενος στην πισω αεροτομη του!!!Εκει φοβαμαι οτι ισως καπου δεν θα μπορουσε να αντεξει την πιεση!!!
Ο Μασας τα θαλασωνει οταν ειναι πισω και πρεπει να ανεβει..
Τωρα οσο αφορα την χαλαροτητα δυσκολευομαι να το πιστεψω για μια ομαδα σαν την Φερραρι!!
Απλα ισως καποιοι μπορει απλα να μην το χουν για τις θεσεις και τις καρεκλες που εχουν!!Αλλα γνωμη μου ειναι πως ο Σουμι-Μπρον-Τοντ-Μπιρν ανεβασαν τον πηχη σε δυσθεωρητα υψη...
-
Δελεαστική προσφορά
Τώρα όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian η Honda φέρεται να έχει βελτιώσει την πρότασή της στον Alonso και πέρα από τα 15 εκατομμύρια δολάρια που προσφέρει, δίνει τη δυνατότητα στον Ισπανό για συμβόλαιο ενός χρόνου, κάτι που φυσικά είναι πολύ δελεαστικό. Ο Alonso θα αντικαταστήσει τον Rubens Barrichello στην ομάδα της Honda και θα έχει teammate τον Jenson Button. Ο Ross Brawn, αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, δεν έχει κρύψει ότι το μεγάλο του όνειρο είναι να φέρει τον Alonso στη Honda όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν. «Είναι ο μοναδικός πιλότος που είναι τόσο ολοκληρωμένος όσο ο Michael (Schumacher)».
MSFREE
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Ο Μασας τα θαλασωνει οταν ειναι πισω και πρεπει να ανεβει..
Δεν έχει την ακρίβεια του MS ή και του FA. Έχει πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του και δεν γνωρίζει στο βάθος αυτών των δύο τα όρια του μονοθεσίου. Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....
το χω ξαναπει καπου..εμενα μου θυμιζει πολυ Damon...
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....
το χω ξαναπει καπου..εμενα μου θυμιζει πολυ Damon...
έ όχι και DAMON....
-
Ζακ; (εντάξει, δεν είναι ιδιαίτερα ψωνισμένος )
-
μπαι δε γουει:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1412.shtml
Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2008