Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    26
    100
    294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης fn1m έγραψε:

      συνέχισε να πιπιλας την καραμελίτσα σου γιατί εγώ Φερράρι δεν είμαι.

      Καραμελίτσα πιπιλάς εσύ και άλλοι πολλοί σε αυτό το φόρουμ που έχετε βαλθεί να βγάλετε το Χάμιλτον άσχετο και κωλόφαρδο. Αλλά έτσι είναι, το δέντρο που καρποφορεί πετροβολούν όλοι.

      άσχετος όχι....κωλόφαρδος ΝΑΙ

      2 κλαταρίσματα του θυμάμαι αλλά δεν τον θυμάμαι να σβουρίζει πουθενά..

      Γιατί απαραίτητο είναι;

      όχι αν είσαι κωλόφαρδος....το ένα κλατάρισμα μάλιστα πέρσι έγινε λίγο πριν τα πιτ.
      πρς θεού όμως μόνο ο Αλόνσο είναι...δεν σε είδα εκεί να αντιδράς;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:

        Εντελώς άκυρος ο αγώνας... Μόνο ο Glock από τους πρωτοπόρους είχε εμφάνιση άψογη καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα.

        δηλ ο Μασσα δεν είχε; ή εννοείς από τους τερματίζοντες 3 πρώτους;

        Ναι, από αυτούς που καμαρώνανε στο βάθρο λέω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red-spirit last edited by

          Είναι νόμος από παλιά πως στην Φ1 δεν κερδίζει πάντα ο ταχύτερος αλλά κερδίζει συχνά ο πιο αξιόπιστος από τους ταχύτερους...

          Άτυχος - τυχερός λοιπόν ο Χάμιλτον. Αλλά τυχερός και ο Κίμι που γίνεται πάλι φαβορί για το πρωτάθλημα (τουλάχιστον σε σχέση με τον Μάσσα).

          Η Φερράρι έτρεξε να προλάβει με διάφορες μεθόδους (πίσω αεροφράκτες και άλλα) την Μακ Λάρεν αλλά ίσως το πλήρωσε σε αξιοπιστία. Βεβαίως ο Κίμι ήταν γρήγορος σήμερα χωρίς περαιτέρω απώλειες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karagounis last edited by

            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

            Alh8eia h aksiopistia ths super ferrari poy phge?

            Μας ματιασαν οι τσιτερς και την χασαμε προσωρινα

            Οκ για σημερα, αλλα στον επομενο δεν την γλυτωνετε

            Aνεκδιηγητο το γεγονος σημερα στο οτι κανεις απο την Σκουντερια δεν φανηκε να ειπε στον Φελιπε να κοψει ρυθμο, εκτος δλδ αν ο κινητηρας ηταν σε τετοιο χαλι που δεν σωνωταν με τπτ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pptsmps last edited by

              δεν είπε κανείς στο μασσα να κόψει;
              δεν είχε κόψει;
              νομίζω ότι είχε κόψει για αυτό και μείωνε το χρόνο ο ΗΚ...

              απλά δεν άντεξε ο κινητήρας..
              ατυχία για το παιδί της ζούγκλας..

              *** άσχετο αλλά αυτοί οι τύποι / οδηγοί που έχουν στα πιτ πίσω από τις κάμερες σαν γύφτικα σκεποάρνια μπαμπάδες μαμάδες κλπ κλπ μου τη σπάνε.. Λ.Χ και Φ.Μάσσα 2 από αυτούς.
              ***Επίσης αυτός ο μονδέλος ο Ρόσμπεργκ και η ομάδα του χάλια πάνε ή είναι ιδέα μου?/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                τελικα κανουν πολυ ζημια οι δημοσιογραφοι...

                anyway , αυτο που συμβαινει ειναι οτι φερραρι και μακλαρεν ειναι πανω κατω ισαξιες. ομως οποιος βρεθει σε καλη μερα ξεσκιζει τον αλλο. οι διαφορες ειναι πολυ μικρες και απο αγωνα σε αγωνα αλλος εχει το πανω χερι. ομως χαρη στη φυση και τον ανταγωνισμο της F1 αυτες οι διαφορες περνουν μεγαλες διαστασεις.

                thats all

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  patro last edited by

                  Ο χρήστης pptsmps έγραψε:

                  ***Επίσης αυτός ο μονδέλος ο Ρόσμπεργκ και η ομάδα του χάλια πάνε ή είναι ιδέα μου?/

                  ο πιο ξεφτυλισμενος αγωνας που θυμαμαι , πραγματικα ξεφτυλιστηκαν. μαλλον εχουν επικεντρωθει στο νεο μονοθεσιο , οι τελευταιες αεροδυναμικες αλλαγες εγιναν στο μονακο. αυτες οι αλλαγες τους εχουν γονατισει , το μονο που μπορει να τους φερει παλι μπροστα ειναι το budjet cap.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    scotsezos last edited by

                    ας πώ κι εγώ λίγα λόγια για το σημερινό αγώνα.

                    1. σεμινάριο η εκκίνηση του Μάσσα! θα διδάσκεται στις πανεπιστημιακές αίθουσες απο τώρα και στο εξής.

                    (υ.γ. τί έκανε το άτομο!!! )

                    2)είχα αρχίσει ν΄ανησυχώ για το race pace μας αλλά μετά το σημερινό ( σχεδόν 5 sec διαφορά στη μέση του αγώνα) νομίζω οι διαφορές έρχονται στα κανονικά επίπεδα.

                    1. Πιστεύω οτι η ομάδα πρέπει να στηρίξει τον Μάσσα για το πρωτάθλημα. Δείχνει να το θέλει πάρα πολύ!

                    2. Συγχαρητήρια στον Γκλόκ. Η Toyota πρέπει ν΄αρχίσει ν΄ανεβαίνει γιατί έχει δώσει του κόσμου τα λεφτά!

                    3. Αντε κάντε κάτι εκεί στη Honda! Ενας τέτοιος κατασκευαστής πρέπει να βρίσκεται στα πρέποντα επίπεδα!

                    6)Μπράβο στον κοβαλάινεν για την υπομονή του.

                    Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε απο τον αγώνα είναι οτι το αυτοκίνητό μας έχει δυνατότητες για πρωτάθλημα. Νόμιζα πως η μακλάρεν είχε ξεφύγει αρκετά αλλά μάλλον κάτι τέτοιο δεν υφίσταται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης scotsezos έγραψε:

                      1. Συγχαρητήρια στον Γκλόκ. Η Toyota πρέπει ν΄αρχίσει ν΄ανεβαίνει γιατί έχει δώσει του κόσμου τα λεφτά!

                      2. Αντε κάντε κάτι εκεί στη Honda! Ενας τέτοιος κατασκευαστής πρέπει να βρίσκεται στα πρέποντα επίπεδα!

                      Αν οι κανονισμοί για το KERS ήταν πιο ελεύθεροι θα σου έλεγα ότι για το 2009 και 2010 οι Ιάπωνες θα ήταν το φαβορί. Για τη HONDA η εγγύηση ακούει στο όνομα Ross.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Τον αγώνα τον είδα από Χαλκιδική εν μέσω μπάνιου κλπ και να πω ότι ήταν μια...ψυχρολουσία!

                        Νομίζω το χρώσταγε η McLaren στη Ferrari από το Ισπανικό GP του 2001 (ή 2000, δε θυμάμαι καλά) όταν έσπασε το μοτέρ του Hakkinen στον τελευταίο γύρο. Κρίμα στον Μάσσα ο οποίος θα είχε βάλει ρώτα για πρωτάθλημα.

                        Το θετικό είναι ότι η Ferrari είχε pace, καλύτερο από το Hockenheim.

                        Πάμε για διακοπές τώρα και ας δούμε τι θα γίνει...προβλέπεται ΤΡΕΛΟ πρωτάθλημα!

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karagounis last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                          Νομίζω το χρώσταγε η McLaren στη Ferrari από το Ισπανικό GP του 2001 (ή 2000, δε θυμάμαι καλά) όταν έσπασε το μοτέρ του Hakkinen στον τελευταίο γύρο. Κρίμα στον Μάσσα ο οποίος θα είχε βάλει ρώτα για πρωτάθλημα.

                          Nikos, αυτο ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα μολις σταματησε ο Μασσα
                          Ξενερα επικων διαστασεων, παρομοια με τον σπασμενο κινητηρα του Σουμι στην Σουζουκα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vengas last edited by

                            Η εκκινηση του Μασσα ηταν καταπληκτικη αλλά ο Χαμιλτον φαινεται καθαρα οτι δεν του αντισταθηκε πολύ...
                            προσπαθησε να βγει χωρις καμιά σπασμενη πτερυγα από τη μαχη, πατησε δεξια αρκετα πάνω στο κερμπ και δεν ειχε αρκετη προσφυση για να φυγει στην εξοδο της στροφης
                            Επρεπε να κατσει στην αγωνιστικη γραμμη και να χρησιμοποιήσει τη μεθοδο Μασσα στο περσινο ισπανικο gp
                            αλλά τοτε θα ετρωγε σιγουρα ποινη γιατι στην Ουγγαρια οι κριτες ειναι πολυ αυστηροί
                            πολύ απλά δεν ηθελε να ρισκάρει, ηταν πρωτος στην βαθμολογια και δεν χρειαζοταν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο Μάσα έδειξε ότι κάτω από πίεση μπορεί να ανταπεξέλθει. Σίγουρα καμία σχέση με το νεαρούδι που έσπαγε τα μοτέρια στη σάουμπερ ή έστελνε το μονοθέσιο στους τοίχους. ίσως και να του πάει η πίστα ίσως να του πάνε και οι ρυθμίσεις (και στο Μονακό έκανε καλό αγώνα μόνο που το δικό του το λάθος το πλήρωσε ενός ο Λούις σε χειρότερο λάθος τελικά βγήκει και κερδισμένος) για πολύ φτερό.

                              Το πρόβλημα της Φερράρι λοιπόν δεν είναι το pace αλλά μία γενική χαλαρότητα του Ιουλίου που στοίχησε στη Scuderia.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Ο Μάσα έδειξε ότι κάτω από πίεση μπορεί να ανταπεξέλθει. Σίγουρα καμία σχέση με το νεαρούδι που έσπαγε τα μοτέρια στη σάουμπερ ή έστελνε το μονοθέσιο στους τοίχους. ίσως και να του πάει η πίστα ίσως να του πάνε και οι ρυθμίσεις (και στο Μονακό έκανε καλό αγώνα μόνο που το δικό του το λάθος το πλήρωσε ενός ο Λούις σε χειρότερο λάθος τελικά βγήκει και κερδισμένος) για πολύ φτερό.

                                Το πρόβλημα της Φερράρι λοιπόν δεν είναι το pace αλλά μία γενική χαλαρότητα του Ιουλίου που στοίχησε στη Scuderia.

                                Οταν στριβει 1ος κουμανταρει μια χαρα τον αγωνα!!!Βεβαια δεν τον εχουμε δει να τον πιεζει καποιος (δεν θυμαμαι τουλαχιστον καποια τετοια φαση)κολλημενος στην πισω αεροτομη του!!!Εκει φοβαμαι οτι ισως καπου δεν θα μπορουσε να αντεξει την πιεση!!!

                                Ο Μασας τα θαλασωνει οταν ειναι πισω και πρεπει να ανεβει..

                                Τωρα οσο αφορα την χαλαροτητα δυσκολευομαι να το πιστεψω για μια ομαδα σαν την Φερραρι!!
                                Απλα ισως καποιοι μπορει απλα να μην το χουν για τις θεσεις και τις καρεκλες που εχουν!!

                                Αλλα γνωμη μου ειναι πως ο Σουμι-Μπρον-Τοντ-Μπιρν ανεβασαν τον πηχη σε δυσθεωρητα υψη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Δελεαστική προσφορά

                                  Τώρα όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian η Honda φέρεται να έχει βελτιώσει την πρότασή της στον Alonso και πέρα από τα 15 εκατομμύρια δολάρια που προσφέρει, δίνει τη δυνατότητα στον Ισπανό για συμβόλαιο ενός χρόνου, κάτι που φυσικά είναι πολύ δελεαστικό. Ο Alonso θα αντικαταστήσει τον Rubens Barrichello στην ομάδα της Honda και θα έχει teammate τον Jenson Button. Ο Ross Brawn, αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, δεν έχει κρύψει ότι το μεγάλο του όνειρο είναι να φέρει τον Alonso στη Honda όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν. «Είναι ο μοναδικός πιλότος που είναι τόσο ολοκληρωμένος όσο ο Michael (Schumacher)».

                                  MSFREE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                                    Ο Μασας τα θαλασωνει οταν ειναι πισω και πρεπει να ανεβει..

                                    Δεν έχει την ακρίβεια του MS ή και του FA. Έχει πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του και δεν γνωρίζει στο βάθος αυτών των δύο τα όρια του μονοθεσίου. Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geo-f1 last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....

                                      το χω ξαναπει καπου..εμενα μου θυμιζει πολυ Damon...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                                        Φυσικά σε σχέση με κάτι άλλους παγκόσμιους που έχουμε δει είναι πολύ καλύτερος.....

                                        το χω ξαναπει καπου..εμενα μου θυμιζει πολυ Damon...

                                        έ όχι και DAMON....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavrosg last edited by

                                          Ζακ; (εντάξει, δεν είναι ιδιαίτερα ψωνισμένος )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dr-evil last edited by

                                            μπαι δε γουει:
                                            http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1412.shtml

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr