-
Κατά 90% πρόκειται για ράδιο-αρβύλα αλλά εδώ:
http://www.motorauthority.com/news/conv ... roduction/
γίνεται πάλι λόγος για νέο 1.6 tsi 200ps. Έχει ακόυσει κανείς κάτι γι αυτό;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Κατά 90% πρόκειται για ράδιο-αρβύλα αλλά εδώ:http://www.motorauthority.com/news/conv ... roduction/' target='_blank' target='_blank
γίνεται πάλι λόγος για νέο 1.6 tsi 200ps. Έχει ακόυσει κανείς κάτι γι αυτό;
Ο 1.4 TSi σήμερα βγάζει επίσημα και μέγιστα 121 ίππους στο λίτρο (στον υπολογισμό μέτρησα 1.400 κυβικά)
Συνεπώς ένας 1.6 TSi θα μπορούσε θεωρητικά να βγάλει 194 ίππους με την ίδια ειδική απόδοση.
Το αν θα βγει βέβαια είναι ένα θέμα...Μόλις βγει, θα λέει να χτυπήσεις κανα GTi το προηγούμενο 3-4 χιλιάρικα κάτω...
Αν το νέο είναι φτηνότερο του παλιού (έχοντας παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά π.χ. την πίσω ανάρτηση ίδια), τότε το παλιό θα απαξιωθεί πολύ περισσότερο από 3-4 χιλιάρικα... (και θα είναι κρίμα για τους ιδιοκτήτες)...
_
-
Μηπως ξερει κανεις τι μοτερ θα φοραει αυτο το γκολφ???
-
Σύμφωνα με το Autobild τα μοτέρ θα ξεκινούν από 1.2 κυβικά. Πάντως θα έχει στιβαρότερες χειρολαβές
-
-
1.2 tsi με 80 και 105 ps ο οποίος θα αντικαταστήσει τον 1.4 80 ps και τον 1.6 mpi 102 ps από το 2009 και όχι εξαρχής.
-
1.4 tsi (μόνο τούρμπο) 122 ps.
-
1.4 tsi (τούρμπο + κομπρέσορ) 160 ps.
-
Παλαιότερα δημοσιεύθηκε η πρόθεση να τοποθετηθεί στο Golf ο 1.8 tsi με περισσότερη ισχύ από τα γνωστά 160 ps αλλά τώρα τελευταία δεν έχει ξανααναφερθεί κάτι.
-
Αίνιγμα παραμένει και ο κινητήρας του νέου GTI (στα μέσα του 2009). Το Autobild κάνει αναφορές για 230, 240 ενίοτε και 250 ps ενώ το τελευταίο Autozeitung αναφέρει 210 ps. Αίνιγμα επίσης παραμένει εάν και πότε θα τοποθετηθεί ο νέος 2.0 TFSI της AUDI (211ps valvelift) στο Golf.
Πάντως ειδικά για το GTI είναι ενδιαφέρον το τι θα γίνει με τον κινητήρα γιατί στο Scirocco έχει ήδη τοποθετηθεί ο κλασικός δίλιτρος του GTI με τα 'μόλις' 200ps. Οι αναφορές ότι ο κινητήρας του Scirocco είναι διαφορετικός από του GTI είναι μάλλον παραπλανητικές διότι ναι μεν ο κινητήρας άλλαξε κωδικό και (υποτίθεται) ότι αποδίδει τη μέγιστη ισχύ 100rpm χαμηλότερα ωστόσο άνθρωποι της VW ανέφεραν σε συνέντευξη ότι οι διαφορές εντοπίζονται σε ορισμένα ελάσσονα περιφερειακά μέρη τα οποία επιτρέπουν την τοποθέτηση του κινητήρα κατά διαφορετικό τρόπο και όχι στον κινητήρα τον ίδιο. Πολύ πιθανό πάντως είναι ο κινητήρας του Scirocco να αποδίδει στις δυναμομετρήσεις καμιά 10αριά άλογα παραπάνω από του GTI λόγω (άτυπα) αυξημένης υπερπλήρωσης του τούρμπο κατά κάτι ψιλά.
-
-
Α! και κάι που πρέπει να σχολιάσουμε είναι ότι το νέο Golf το οποίο εξωτερικά θα μοιάζει αρκετά στο Scirocco, εσωτερικά ως 'νέο' Golf θα πρέπει να έχει νέο εσωτερικό σχεδιασμό ενώ το Scirocco θα συνεχίσει με το εσωτερικό του παλιού Golf !!!!
Αυτό δεν έχει σχολιστεί -προβλεφθεί- από κανένα και θα εντείνει τα αρνητικά σχόλια για το εσωτερρικό του Scirocco όταν θα έρθει το νέο Golf. Θα το απαξιώσει κατά κάποιο τρόπο, τουλάχιστον όσον αφορά τον εσωτερικό διάκοσμο.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
-
1.2 tsi με 80 και 105 ps ο οποίος θα αντικαταστήσει τον 1.4 80 ps και τον 1.6 mpi 102 ps από το 2009 και όχι εξαρχής.
-
1.4 tsi (μόνο τούρμπο) 122 ps.
-
1.4 tsi (τούρμπο + κομπρέσορ) 160 ps.
-
Παλαιότερα δημοσιεύθηκε η πρόθεση να τοποθετηθεί στο Golf ο 1.8 tsi με περισσότερη ισχύ από τα γνωστά 160 ps αλλά τώρα τελευταία δεν έχει ξανααναφερθεί κάτι.
-
Αίνιγμα παραμένει και ο κινητήρας του νέου GTI (στα μέσα του 2009). Το Autobild κάνει αναφορές για 230, 240 ενίοτε και 250 ps ενώ το τελευταίο Autozeitung αναφέρει 210 ps. Αίνιγμα επίσης παραμένει εάν και πότε θα τοποθετηθεί ο νέος 2.0 TFSI της AUDI (211ps valvelift) στο Golf.
Πάντως ειδικά για το GTI είναι ενδιαφέρον το τι θα γίνει με τον κινητήρα γιατί στο Scirocco έχει ήδη τοποθετηθεί ο κλασικός δίλιτρος του GTI με τα 'μόλις' 200ps. Οι αναφορές ότι ο κινητήρας του Scirocco είναι διαφορετικός από του GTI είναι μάλλον παραπλανητικές διότι ναι μεν ο κινητήρας άλλαξε κωδικό και (υποτίθεται) ότι αποδίδει τη μέγιστη ισχύ 100rpm χαμηλότερα ωστόσο άνθρωποι της VW ανέφεραν σε συνέντευξη ότι οι διαφορές εντοπίζονται σε ορισμένα ελάσσονα περιφερειακά μέρη τα οποία επιτρέπουν την τοποθέτηση του κινητήρα κατά διαφορετικό τρόπο και όχι στον κινητήρα τον ίδιο. Πολύ πιθανό πάντως είναι ο κινητήρας του Scirocco να αποδίδει στις δυναμομετρήσεις καμιά 10αριά άλογα παραπάνω από του GTI λόγω (άτυπα) αυξημένης υπερπλήρωσης του τούρμπο κατά κάτι ψιλά.
-
Ίσως να δούμε και έκδοση με ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.
-
Θεωρώ ότι ο 122άρης δεν θα έχει λόγο ύπαρξης σε αγορές άλλες πέραν της Γερμανίας.
-
Νομίζω ότι αυτή θα είναι η επιλογή που θα κάνει θραύση στην Ελλάδα.
-
Ο 1.8 μάλλον θα προορίζεται για τους Scoda & Seat.
-
Εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα. Ίσως να έχουμε μία έκδοση στα 200 άλογα αλλά ΙΜΗΟ το GTi θα έχει τουλάχιστον 240.
-
-
Αφήστε τα μοτέρ κατα μέρος...Το αμάξι θα έχει στιβαρότερες εξωτερικές χειρολαβές στις πόρτες.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αφήστε τα μοτέρ κατα μέρος...Το αμάξι θα έχει στιβαρότερες εξωτερικές χειρολαβές στις πόρτες.Το θέμα με τις χειρολαβές μάλλον σχετίζεται με τις απαιτήσεις των μέσων διάσωσης. Κανονικά πρέπει μετά από μία σφοδρή πρόσκρουση όπου λόγω των συνθηκών η πόρτα έχει μπλοκάρει να υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί η χειρολαβή ως σημείο εφαρμογής της αρπάγης.
Πάντως το γεγονός ότι στη Γερμανία αυτό σημειώνεται μάλλον κάτι θα λέει για το GOLF V.
Σε κάθε περίπτωση μιλάμε πάντως για μία σημαντική βελτίωση του εν λόγω οχήματος. Προσωπικά για μία ακόμα φορά με απογοήτευσε η VW αλλά αν ήθελα VW τώρα έχω και την επιλογή του Scirocco τουλάχιστον εξωτερικά.
-
Κοντός ψαλμός αλληλούια...
Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο στο Παρίσι που σημαίνει ότι το Σεπτέμβριο θα έχουν κυκλοφορήσει οι τελικές φωτογραφίες του και τα χαρακτηριστικά του.
Έως τότε όμως θα έχω δυο απορίες:
-
Ποιος βενζινοκινητήρας θα καλύψει το κενό μεταξύ του 1.4 TSI 160ps και του κινητήρα του επόμενου GTI; Θα είναι άραγε ο 2.0 TFSI με τα 200ps του σημερινού GTI ο οποίος θα εξοπλίσει την έκδοση '2.0 TSI' όπως ακριβώς και στο Scirocco; Αυτό προϋποθέτει βεβαίως ότι το επόμενο GTI θα έχει τουλάχιστον 230 άλογα -πράγμα λογικό. Μήπως άραγε θα κυκλοφορήσει ένας 1.8 T(F)SI με 180ps, πράμα εξίσου λογικό εάν σκεφτεί κανείς ότι ο 1.8 TFSI με τα 170ps του A5 καταργήθηκε οπότε δε θα υπάρχει πλέον θέμα 'Golf με τον κινητήρα ενός σπορτίφ Audi αλλά με περισσότερα άλογα' που όλοι καταλαβαίνουμε ότι στη VAG θα ήθελαν (βλακωδώς) να αποφύγουν; Αυτό το σενάριο κολλάει και με το άλλο (πάλι δικό μου) σενάριο ότι το επερχόμενο ibiza Cupra είναι αδύνατον να φοράει τον 1.4TSI (όπως το FR) δεδομένου ότι το προηγούμενο Cupra είχε 180ps και η VW μάλλον αποκλείεται να ξεχειλώσει τον 1.4tsi με περισσότερα από 180 άλογα (εδώ καταργεί οριστικά την έκδοση με τα 170 του Golf GT)....
-
Τι θα γίνει με το εσωτερικό του Golf VI; Θα έχουμε νέο εσωτερικό στο Golf και παλιό στο Scirocco (μάλλον ναι) ή θα έχουμε νέο Golf με εσωτερικό από Eos-Scirocco;
-
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
- Τι θα γίνει με το εσωτερικό του Golf VI; Θα έχουμε νέο εσωτερικό στο Golf και παλιό στο Scirocco (μάλλον ναι) ή θα έχουμε νέο Golf με εσωτερικό από Eos-Scirocco;
http://www.autoblog.com/photos/volkswag ... 7453/full/
Μάλλον το εσωτερικό του Golf είναι κάτι σαν το σχήμα της 911. Δεν αλλάζει ποτέ....
-
Άσχημο και βαρετό, το V μου φαίνεται πολύ καλύτερο.
-
και μέσα
-
ούτε φ/λ δεν μπορείς να το πεις καλά καλά
-
Για την αγορά της Βραζιλίας είναι αυτό η το Ευρωπαϊκό ;
-
Το VI είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στα μηχανικά μέρη του V, όχι πως αυτό είναι κακό βέβαια. Η βασική διαφορά είναι ο χρόνος παραγωγής (και το ανάλογο κόστος) που στο V είναι τεράστιος, κατα πολύ μεγαλύτερος των ανταγωνιστών του.
Κρίμα πάντως για την εμφάνιση γιατί λογικά θα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, το V είναι από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο της κατηγορίας του.
-
Official photo είναι αυτές ή κανένα Photoshop?
Πότε βγαίνει στην αγορά? Με τι μοτέρ?
-
-
Καμια εμπνευση. Πισω λες και πηραν αυτουσια τα φωτα του Tuareg και τα κολησαν στο golf. Μονο 'εντυπωσιακες' ζαντες βλεπω.
-
Εμένα μ'αρέσει! Αν δεν σου αρέσει η εμφάνιση 'Golf' , παίρνεις ένα από τα υπόλοιπα. Το Golf πουλάει πρώτα και κύρια γιατί μοιάζει με...τον εαυτό του!
Αν όντως έρθει και λίγο φθηνότερο από το υπάρχον όπως άκουσα να λέγεται, λογικά θα σπάσει ταμεία στην Ελλάδα...
VW Golf VΙ