Aug 3, 2008, 10:35 AM

Για να επανέρθουμε στο θέμα που είναι η MiTo και όχι η ψυχοσύνθεση του αγοραστικού κοινού και ειδικά των ταλαίπωρων alfisti που είναι 'εξ'απ'ανέκαθεν' κόκκινο πανί και υποτιμητικός όρος σε αυτό το φόρουμ.

Δεν θα σχολιάσω προς το παρόν αν η επιλογή της Alfa Romeo να βγάλει ένα Seg B μοντέλο είναι σωστή ή όχι. Τα 20+ χιλιάρικα όμως που κοστίζει η 155HP έχουν 'κατανεμηθεί' στο χαμηλό βάρος, τις τετραπίστονες φρενάρες (δεν το ανέφερε κανείς), την εξαιρετική ανάρτηση και το DNA, το οποίο καταφέρνει να μεταμορφώνει το τιμόνι από Fiat Punto σε 147 όπως μου αναφέρει επιφανής κάτοχος τελευταίας που οδήγησε την MiTo. Μέχρι και το tramlining της 147 κατάφεραν να αναπαράγουν στο D mode οι κερατάδες, που δεν υπάρχει στα N και A modes.

Μου κάνει αίσθηση που άνθρωποι που δηλώνουν 'car enthusiasts' βρίσκουν επουσιώδη τα παραπάνω προσπερνώντας τα επιδεικτικά και εστιάζονται στην ποιότητα των επενδύσεων των θυρών, των χειριστήριων του κλιματισμού και στο ψηλό κατώφλι του πορτ-μπαγκαζ.

Δείτε το αλλιώς: Πόσα χρήματα θα ξοδεύατε σε aftermarket ανάρτηση και φρένα για να πετύχετε το τελικό αποτέλεσμα που προσφέρει η MiTo; Για αφαιρέστε τα από την τιμή της και πείτε μου μετά αν είναι ακριβή.

Όσο για τους 'alfisti' μπείτε στο ομώνυμο φόρουμ να διαβάσετε τα σχόλιά τους για την MiTo και ίσως εκπλαγείτε για το πόσο πιο αυστηρά και απαιτητικά είναι από τα αντίστοιχα σε αυτό το φόρουμ. Ίσως τότε καταλάβετε ότι δεν είναι τα άβουλα πλάσματα -κάτι σαν ταλιμπάν της αυτοκίνησης- που τους παρουσιάζετε μερικοί συστηματικά.