-
Ευχαριστω.Νομιζω και δεν πρεπει να κανω λαθος οτι εχει το ιδιο κιβωτιο με το Yaris τουλαχιστον.
-
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία της Toyota,καθώς το κλειδάκι που έχω για κλείδωμα-ξεκλείδωμα με τηλεχειρισμό,'έχασε' το ένα του κουμπάκι( το λαστιχάκι του στην ουσία).
Το πρόβλημα είναι οτι μου είπαν για 180 ευρώ για αντικατάσταση.
Γνωρίζει κανείς κάποιον πιο φθηνό τρόπο για να λυθεί το θέμα?? Καμιά πατέντα μυρίζομαιThanks!
-
180?? Πως βαράν έτσι τις τιμές....
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία της Toyota,καθώς το κλειδάκι που έχω για κλείδωμα-ξεκλείδωμα με τηλεχειρισμό,'έχασε' το ένα του κουμπάκι( το λαστιχάκι του στην ουσία).Το πρόβλημα είναι οτι μου είπαν για 180 ευρώ για αντικατάσταση.
Γνωρίζει κανείς κάποιον πιο φθηνό τρόπο για να λυθεί το θέμα?? Καμιά πατέντα μυρίζομαιThanks!
Α έχουν πολύ θράσος..Δεν φτάνει που δίνουν κλειδιά του 1821 θέλουν κ 180 ευρω γ το λαστιχάκι... Να πως έβγαλε λεφτα η τουότα !!!!
Δεν συμφέρει.Βγάλε καινούργιο κλειδί.... -
Καλά δεν έχεις άλλο κλειδί ? Εγώ θα το άφηνα έτσι και θα χρησιμοποιούσα το δεύτερο..
-
Να συμπληρώσω :
Το λαστιχάκι ναι μεν έφυγε αλλά η Toyota μιλά για αντικατάσταση όλου του κλειδιού με τηλεχειρισμό,κάτι που πιθανόν σημαίνει και διαφορετικό pairing μεταξύ συναγερμού-κλειδώματος-κλειδιού,εξ ου και τα 180. Εννοείται πως και πάλι,είναι εξωφρενικό...
@Everville,το κλειδάκι χρησιμοποιείται κανονικά για κλείδωμα ξεκλείδωμα αλλά απλά ως φυσικό κλειδί πλέον και όχι με τη remote λειτουργία του.Το 2ο επίσης το έχω αλλά είναι πραγματικά μεγάλη ευκολία το εξ αποστάσεως κλείδωμα-ξεκλείδωμα.
-
Στο yaris μας ενω ο δεικτης βενζινης δειχνει 2 κουτακια, το trip δειχνει υπολοιπο 10 χλμ. (και πεφτει). Ποιο να εμπιστευτω? Με μηδενισμο το τριπ δειχνει παλι το ιδιο.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Στο yaris μας ενω ο δεικτης βενζινης δειχνει 2 κουτακια, το trip δειχνει υπολοιπο 10 χλμ. (και πεφτει). Ποιο να εμπιστευτω? Με μηδενισμο το τριπ δειχνει παλι το ιδιο.δοκίμασε να δεις πότε θα μείνεις για να ξέρεις την άλλη φορά
-
Ειλικρινά,όταν μου τυχαίνει,συνήθως εμπιστεύομαι τα 'κουτάκια' αλλά και πάλι,δεν είναι πανάκεια καθώς αν το έχεις αφήσει σε ανηφόρα ή κάτι ανάλογο, η μέτρηση επηρεάζεται.
Τις προάλλες,έβαλα 10 ευρώ βενζίνη ενώ είχα σχεδόν στεγνώσει τη ρεζέρβα. Το trip έδειχνε οτι έχω κανα 20km ακόμα αλλά στο καντράν είχα μόλις ένα κουτάκι κι αυτό να αναβοσβήνει! Το κορυφαίο είναι οτι κάθε φορά που βάζω βενζίνη έχω τουλάχιστον 3 κουτάκια και 100++ km στο trip...
Τελικά,αποδείχθηκε οτι ήθελε να λειτουργήσει για τουλάχιστον κανα 30λεπτο το αμάξι για να επαναυπολογίσει την νέα ποσότητα.Δεν μου συμβαίνει συχνά!
-
Toyota Corolla sedan 1,3l του 1989 χωρίς καταλύτη (παίρνει απλή βενζινούλα) και με σχεδόν 78000 χλμ είναι στην κατοχή της οικογένειας. Επειδή η αξία του αυτή τη στιγμή αλλά και πριν 5-10 χρόνια δεν θα ήταν πάνω από 2 χιλιάρικα, κρατήθηκε σαν δεύτερο και ίσως για μια πιο βαριά χρήση..
Το αυτοκίνητο σίγουρα έχει δεχθεί διάφορες αλλαγές και 'πειράγματα' προκειμένου να περνά επιτυχώς ελέγχους καυσαερίων και ΚΤΕΟ. Τα σέρβις του γίνονται κανονικά και τα 78000 χλμ έχουν γίνει σε επαρχιά κι όχι σε γκάζι-φρένο στην Αθήνα.
Πρόσφατα, το αμάξι άρχισε να παρουσιάζει αδειάσματα δύναμης και σβησίματα κυρίως όταν είναι παγωμένο. Το ρελαντί του είναι γύρω στις 900 στροφές και δεν 'παίζει'.. το αυτοκίνητο όταν ζεσταθεί λειτουργεί σαφώς καλύτερα αλλά και πάλι, με σταθερό το πόδι στο γκάζι μπορεί να αντιδράσει με κλωτσήματα ή με μικρό λόξυγκα ο οποίος ηρεμεί με άφημα ελαφρώς του γκαζιού.. σίγουρα το αμάξι έχει περάσει πολλά σε όλα τα χρόνια του κι έχουν αλλαχθεί μέχρι αμορτισέρ αλλά σαν μηχανή και σαν στήσιμο είναι 'καινούριο' αν μπορεί να λεχθεί κάτι τέτοιο..
Το ερώτημά μου είναι το εξής: Τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει και να δημιουργεί αυτή την κατάσταση? Σίγουρα από τα 75 αλογάκια του κάποια λείπουν.. αλλά φταίει απλά ο καιρός? Τι μπορώ να εξετάσω ή τι μπορεί να το αναγεννήσει έστω λίγο?Υ.Γ.: Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίως με 1η/2α και με πατημένο το γκάζι τέρμα ή απλά και μέχρι τη μέση. Με 3η και πάνω φτάνει άνετα ταχύτητες και πάνω από 100 για την πλάκα του και φαίνεται πως είναι ένα καλοδιατηρημένο αμαξάκι.
Υ.Γ.2: Γενικώς σαν νέος οδηγός έχω παρατηρήσει πως έχει πολύ ευαίσθητο συμπλέκτη και γενικώς όταν το οδηγήσει ένα άτομο που δεν το 'ξέρει' το αυτοκίνητο τον παιδέυει λιγάκι.. Είναι εύκολο στα σβησίματα δηλαδη..
Ευχαριστώ για το χρόνο σας! -
Οδηγώ ΤΟΥΟΤΑ τα τελευταία 16 χρόνια. Εχω ζήσει με Corolla 1300 HB 8βάλβιδο toy 92, Carina II, Starlet πισωκίνητο, Starlet μπροστοκίνητο, Carina E, Corolla LB 1,3 8βαλβιδο, ΜR2, Celica TS, Yaris 1,3, Land Cruiser 110. O μόνος λόγος που θα με κάνει να φύγω απο την ΤΟΥΟΤΑ είναι ο θόρυβος κύλισης και γενικά ο θόρυβος το ταξείδι (εκτός του Land που δεν εχει καθόλου θόρυβο). Το κόλπο το ξέρει, κατά καιρούς οδήγησα το Lexus IS200, αυτό δεν έχει θόρυβο.
-
Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
....78000 χιλιόμετρα σε πρακτικά 19 έτη είναι πολύ μικρή απόσταση.
Κίνηση 1η. Καθαρισμός του φίλτρου βενζίνης καθώς και έλεγχος του ψεκασμού. Πιθανά το πρόβλημα σου βρίσκεται σε κάποιο από τα μπεκ που έχει βουλώσει. Αν δεν έχει ψεκασμό (δύσκολο το βλέπω) τότε άνοιγμα και καθαρισμός του καρμπυρατέρ που πιθανά λόγω της μη συχνής χρήσης θα έχει μαζέψει μέσα λάσπη για να κάνει μπάνιο Ρινόκερος.
Κίνηση 2η. Μέτρηση συμπίεσης με κρύο κινητήρα στους κυλίνδρους αν δεν δουλέψει η 1η κίνηση. Πιθανά κάποιο από τα δακτυλιδια των κυλίνδρων τα έχει φτύσει (υποθέτω ότι λάδια αλλάζεις κάθε 6 μήνες που για το αμάξι δεν πρέπει να είναι πάνω από 2000 χιλιόμετρα οπότε και απώλειες να έχεις δεν το βλέπεις) και με το ζέσταμα (όπου και η διαστολή κλείνει τα κενά) το φαινόμενο μετριάζεται. Αυτή η κίνηση είναι μάλλον επιβεβλημένη δε αν βλέπεις το γνωστό μπλέ καπνό από την εξάτμιση που σημαίνει ότι καίει λάδι.
-
Θα πρότεινα επίσης έλεγχο και καθαρισμό του MAF, αποκλείεται μετά απο 19 χρόνια να μην έχει πιάσει μάκα...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Θα πρότεινα επίσης έλεγχο και καθαρισμό του MAF, αποκλείεται μετά απο 19 χρόνια να μην έχει πιάσει μάκα...Λες να εχει;
Εγω θα προτεινα και αλλαγη μπουζοκαλωδιων εκτος απο το βασικο σερβις (φιλτρα και μπουζι). -
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!
Στο συνεργείο που πήγε το αμάξι αλλάχθηκαν οι τάπες των μπουζί (άκρη του καλωδίου), νομίζω λέγεται distributer αλλά και αλλάχθηκε το φίλτρο βενζίνης! Το αμάξι πήρε αρκετά τα πάνω του και ακούγεται 75-80% όπως παλιά! Επίσης σε δεύτερο στάδιο, αντί να αλλαχθεί όλο το καρμπυρατέρ θα αλλαχθούν κάποια μέρη του (φούσκες αν το λέω σωστά) από άλλο μεταχειρισμένο που είναι σχεδόν καινούριο. Για το MAF ελπίζω να σας έχω νέα σύντομα.. -
Ο χρήστης yarisdriver έγραψε:
Οδηγώ ΤΟΥΟΤΑ τα τελευταία 16 χρόνια. Εχω ζήσει με Corolla 1300 HB 8βάλβιδο toy 92, Carina II, Starlet πισωκίνητο, Starlet μπροστοκίνητο, Carina E, Corolla LB 1,3 8βαλβιδο, ΜR2, Celica TS, Yaris 1,3, Land Cruiser 110. O μόνος λόγος που θα με κάνει να φύγω απο την ΤΟΥΟΤΑ είναι ο θόρυβος κύλισης και γενικά ο θόρυβος το ταξείδι (εκτός του Land που δεν εχει καθόλου θόρυβο). Το κόλπο το ξέρει, κατά καιρούς οδήγησα το Lexus IS200, αυτό δεν έχει θόρυβο.Αχ αυτός ο θόρυβος ... Και να σκεφτείς ότι σε όλα τα άλλα τα τουοτα είναι τέλεια ....
-
Χμμ λογικά η προηγούμενη corolla, το καινούριο Auris και η καινούρια corolla πρέπει να έχουν καλή ηχομόνωση.
Στη λίστα που παραθέτεις πάντως θα προσθέσω και το RAV4MK2 που οδηγώ εγώ. Πολύ απλά θα πω ότι υστερεί... Να ναι καλά η dynamat όμως και η κατάσταση έχει βελτιωθεί. Τουλάχιστον στο θόρυβο κύλισης, γιατί στο θόρυβο από τον κινητήρα πρέπει να ξηλωθεί ταμπλό για να βάλουμε ηχομονωτικό υλικό το οποίο και δεν πρόκειται να γίνει. -
Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!
Στο συνεργείο που πήγε το αμάξι αλλάχθηκαν οι τάπες των μπουζί (άκρη του καλωδίου), νομίζω λέγεται distributer αλλά και αλλάχθηκε το φίλτρο βενζίνης! Το αμάξι πήρε αρκετά τα πάνω του και ακούγεται 75-80% όπως παλιά! Επίσης σε δεύτερο στάδιο, αντί να αλλαχθεί όλο το καρμπυρατέρ θα αλλαχθούν κάποια μέρη του (φούσκες αν το λέω σωστά) από άλλο μεταχειρισμένο που είναι σχεδόν καινούριο. Για το MAF ελπίζω να σας έχω νέα σύντομα..Πιπες λεγονται (με την καλη εννοια )οι ακρες των μπουζοκαλωδιων,και ντιστριμπιτερ μαλλον εννοεις το καπακι ή το ραουλο που ειναι μεσα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Χμμ λογικά η προηγούμενη corolla, το καινούριο Auris και η καινούρια corolla πρέπει να έχουν καλή ηχομόνωση.
Στη λίστα που παραθέτεις πάντως θα προσθέσω και το RAV4MK2 που οδηγώ εγώ. Πολύ απλά θα πω ότι υστερεί... Να ναι καλά η dynamat όμως και η κατάσταση έχει βελτιωθεί. Τουλάχιστον στο θόρυβο κύλισης, γιατί στο θόρυβο από τον κινητήρα πρέπει να ξηλωθεί ταμπλό για να βάλουμε ηχομονωτικό υλικό το οποίο και δεν πρόκειται να γίνει.Εγκυκλοπαιδικά, σε ποια μέρη του αυτοκινήτου έβαλες Dynamat και πόσο σου στοίχισε;
-
Στο yaris μας ενω ο δεικτης βενζινης δειχνει 2 κουτακια, το trip δειχνει υπολοιπο 10 χλμ. (και πεφτει). Ποιο να εμπιστευτω? Με μηδενισμο το τριπ δειχνει παλι το ιδιο.
Προτείνω όταν σβήσει και το 2ο κουτάκι να τρέξεις στο βενζινάδικο. Η Σύζυγός μου έχει 'μείνει' 2 φορές στη μέση του δρόμου από βενζίνη με αυτό το ΗΛΙΘΙΟ τρόπο μέτρησης της βενζίνης. Θεωρώ ανεπίτρεπτο να μην υπάρχει προειδοποιητικό λαμπάκι και μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο που είναι απ τα ακριβότερα της κατηγορίας του.
TOYOTA FORUM