Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 47
    • Best 0
    • Groups 0

    stevelo

    @stevelo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    47
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.epil.gr

    stevelo Unfollow Follow

    Latest posts made by stevelo

    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

      Πιο 1,3 είναι καλύτερο σε επιδόσεις από το yaris (ειδικά το 100άρι);

      Clio 1.2 TCE;
      Polo 1.2 TSi;
      RX8;;;

      Το yaris είναι ατμοσφαιρικό όπως πολύ καλά γνωρίζουμε. Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
      Τα Clio 1.2 TCE, Polo 1.2 TSi έχουν 100 και 105 Hp αντίστοιχα με turbo και ό,τι συνεπάγεται αυτό.
      Η toyota επιμένει και εξελίσει τους ατμοσφαιρικούς της κινητήρες και ήδη ο 1.33 αποδίδει 101 και ο 1.6 132Hp!!!!.
      Tο group VW ξεκίνησe την ιστορία με το turbo (TSi) και αναγκάστηκαν και οι άλλοι να ακολουθήσουν. Μέχρι και η renault που κατά τη γνώμη μου έχει από τους καλύτερους κινητήρες στα μοντέλα της ακολούθησε. Η ιστορία θα δείξει ποια είναι η καλύτερη επιλογή μεταξύ turbo-ατμόσφαιρας.
      Ωστόσο, πράγματι τα Clio 1.2 TCE, Polo 1.2 TSi, έχουν καλύτερες επιδόσεις από το yaris.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      zeppelin δώσε μας στοιχεία για το αυτ/το που οδηγείς. μοντέλο, κυβικά, km, κατάσταση κλπ. Όλα αυτά που λες είναι παράλογα για εμάς που έχουμε yaris. Μονο το δικό σου τα κάνει όλα αυτά. Άρα έχει πρόβλημα. 'πεσμένος' κινητήρας; Δεν ξέρω. Ψάξου και μην κρίνεις το αυτοκίνητο με βάση το δικό σου γιατί χιλιάδες άλλα πάνε πολύ σβέλτα σε όλες τις συνθήκες.
      Και τώρα που το θυμήθηκα, οι 4τροχοί έχουν κάνει συγκριτικό το yaris 1.3 (87Hp) με το Mazda 2 (1.3). Για ρίξε μια ματιά να δεις τι λένε και οι ειδικοί και άσε κατά μέρος τους χαρακτηρισμούς σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
      Καλα, επειδη ειναι πρωτο σε πωλησεις σημαινει οτι ειναι 'το' αυτοκινητο. Η αλφα ρομεο που κατατασσεται στις πωλησεις να ξερω να αξιολογησω αναλογως?

      Και ναι εκφραζομαι απαξιωτικα για ενα σαραβαλο των 13000 ευρω που δεν μπορει να ανεβει την ανηφορα (οτι μαρκα κι αν ειναι). Το συγκεκριμενο ειναι σαραβαλο (μπορει να εχει προβλημα), εσεις γιατι ενοχλειστε?

      Όταν πουλάει ένα προϊόν και μάλιστα όντας ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, εμένα κάτι μου λέει. Σε εσένα μπορεί να μη λέει τίποτα. Δικό σου θέμα.
      Όσο για το σαράβαλο σου μπορεί και να είναι έτσι. Το δικό σου όμως, γιατί το δικό μου πάει σφαίρα (για την κλάση του), ανεβαίνει και σε λόφους και σε πεζοδρόμια και σε λίγο θα μου ψήνει και καφέ, με λιγότερη μάλιστα βενζίνη από κάποια άλλα και χωρίς να με αφήνει στο δρόμο.
      Αλήθεια δώσε μερικά στοιχεία για το αμάξι που οδηγείς και πως το οδηγείς.
      Και να πω πως προσωπικά δεν ενοχλούμαι καθόλου για αυτά που λες. Σέβομαι την άποψη σου στα πλαίσια του διαλόγου αυτού του forum και με σκοπό να βοηθηθείς να δεις τι γίνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      Φίλε zeppelin τέρμα η πλάκα από εμένα.
      Άκουσε με προσεκτικά.
      Αυτά που λες και κυρίως τα κριτήρια με τα οποία αξιολογείς το yarris δεν πείθουν κανέναν. Και το κυριότερο εκφράζεσαι τελείως απαξιωτικά (του στυλ γτπ, σαράβαλο κλπ) για ένα μοντέλο που σε όλες του τις εκδόσεις πουλάει τρελλά. Και δεν είναι μλκ αυτοί που τα αγοράζουν και μάλιστα πανάκριβα.
      Προσωπικά, ήμουν αντιγιαπωνέζος στα οχήματα. Αγόραζα Fiat, Renault κλπ. Για τους λόγους που δεν είναι της παρούσης να εξηγήσω, έγινα κάτοχος ενος yarris 1.3 terra του '07 και μιας corolla 1.6 του '03.
      Και τα δυο δεν έχουν το 'πατημα' στο δρόμο των Γαλλικών, αλλά μέχρι εκεί. Είναι σε άλλη κλάση ποιοτικά, σε αξιοπιστία, αλλά και σε επιδόσεις. Πιο 1,3 είναι καλύτερο σε επιδόσεις από το yarris (ειδικά το 100άρι); Και όπως σωστά λες, με οικονομία και αξιοπιστία που μόνο η Toyota προσφέρει.
      Τώρα όσο για το δικό σου, τι να πω. Συμφωνώ με αυτά που λένε πιο πάνω τα υπόλοιπα παιδιά. Η ψάξε το αμάξι, ή ψάξου εσύ.
      Αυτά και ας μην είσαι τόσο υπερβολικός στις κρίσεις σου γιατί όπως βλέπεις όλοι οι υπόλοιποι λέμε τα ακριβώς αντίσθετα από εσένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

      Απο εκκινηση σε λοφους, εκκινηση πανω σε εμποδια (πχ να το βγαλεις πανω σε σχετικα ψηλο πεζοδρομιο) ειναι επιοικως γτπ

      Χθές το έβαλα να καβαλήσει ένα πεζοδρόμιο και μου έσβησε 38 φορές. Δίπλα μου ένα mazda 2 το ανέβηκε στο ρελαντί και με τη μία. Σήμερα αφού το πέταξα στο λιμάνι, παράγγειλα ένα ολοκαίνουριο mazda 2.
      Και ησύχασα από το σαράβαλο!!!!!!

      το έβαψες μπλέ πρώτα?

      Καλό!!!
      Το ρημάδι να μη μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα! Αφου όταν σταμάταγα σε ανηφόρα, γύριζα πίσω με την όπισθεν, γιατί δεν είχε τη δύναμη να ξεκινήσει. Για τόσο μούφα μιλάμε. Άσε που δεν έκανε και σούζες! Τι να το κάνεις τέτοιο 'αυτ/το'. γτπ είναι και μην πω τίποτα χειρότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
      Απο εκκινηση σε λοφους, εκκινηση πανω σε εμποδια (πχ να το βγαλεις πανω σε σχετικα ψηλο πεζοδρομιο) ειναι επιοικως γτπ

      Χθές το έβαλα να καβαλήσει ένα πεζοδρόμιο και μου έσβησε 38 φορές. Δίπλα μου ένα mazda 2 το ανέβηκε στο ρελαντί και με τη μία. Σήμερα αφού το πέταξα στο λιμάνι, παράγγειλα ένα ολοκαίνουριο mazda 2.
      Και ησύχασα από το σαράβαλο!!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: TOYOTA FORUM

      Το yaraki απλώς είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Το έχω από τον 10/07 με 32.000 Km και απλά είναι τέλοιο. Κάνει όλα όσα υπόσχεται, και δεν πάει ποτέ στο μάστορα. Όσο για το ξεκίνημα, τι να πω!! Το δικό μου ξεκινάει κανονικά και παντού. Λέτε να φταίω εγώ; Μα τι λέτε βρε παιδιά. Τρελλαθήκαμε τελείως; Βγάλατε άχρηστο το yaris!!!!!! Κι όλοι αυτοί που το αγοράζουν (1ο σε πωλήσεις στη χώρα μας) είναι μάλλον ηλίθιοι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Ας σοβαρευτούμε. Και σημειωτέον πως το καινούριο έχει και 101 αλογάκια (87 το παλιο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stevelo
    • RE: Ταφ ανακατασκευη

      Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
      Κοιταξε αμα θελεις χωνεσε σε αυτη τη διαδικασια.Εγω θα σου ελεγα παρα να φτιαξεις το μαμισιο το μοτερ να το αναβαθμισεις σε 52 χιλιοστα για να πηγαινει και καλα και να αλλαξεις καρμπυρατερ με κανα 21 να εχεις και λιγο γκαζι.Το μαμισιο το χρωμα που το βρηκες??Εγω ψαχνω να βρω ακριβως το ιδιο ειναι σαν περλα και ειναι πολυ γαματο και τζιφος. Επισης το δικο μου μετα απο καιρο βαρεσε μπιελα και τωρα δε μπορω να το κουνησω. Βεβαια τωρα δεν ψηνομαι για να το φτιαξω αλλα αργοτερα μπορει να το πιασω να το φτιαξω.

      Υ.Γ.Εχω εγω μαμα καρμπυρατερ αν και ηταν αυτο που φορουσε και εβαλα μεγαλυτερο.Θα θελει ανοιγμα και βενζινωμα.Αμα το θες στειλε πμ!

      ΑΑΑΑ και να πω και το αλλο το καλυτερο η εξατμιση δεν ειναι motorsport αλλα motosport που απο οτι εχω μαθειτα ειχαν αγωνιστικα.

      Σου έχω στείλει p.m. Ελπίζω να το πάρεις γιατί το σύστημα 'κολάει'

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      stevelo
    • RE: HONDA CBF 600 (2008)

      Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
      η συγκεκριμενη μηχανη ειναι το καλυτερο entry level για εναν αρχαριο.με 77,5 αλογα που κουβαλαει ειναι μια χαρα.ευχαριστη στην οδηγηση και με ηρεμη δυναμη.και πανω απόλα ειναι honda,δεν σπαει,δεν χαλαει!!!

      Έχω το CBF 600 Si ABS από τον περασμένο Σεπτέμβρη και της έχω κάνει μέχρι τώρα 3400 Km. Είναι φανταστική μηχανή και όπως την περιγράφεις. Δεν το μετάνοιωσα σε καμμία περίπτωση που έσκασα 7500 euro για την απόκτηση της. Ταξιδεύει θαυμάσια και έχει τη δύναμη να κάνεις ό,τι θέλεις. Και βέβαια είναι Honda.

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      stevelo
    • RE: Ταφ ανακατασκευη

      Η ανακατασκευή παλιών μοντέλων είναι ιδιαίτερα δαπανηρή. Εγώ έκανα στο Τ80 του 1987 και αισίως έχω πληρώσει 500!!! euro. Αναλυτικά:
      Μετατροπή από 6V σε 12V (μπομπίνα, ανορθωτής, κόρνα, μπαταρία, λάμπες) ---> 75
      Αλλαγή βαλβίδας (original) ---> 50
      Ανακατασκευή (βάψιμο-φρεσκάρισμα κλπ) ---> 170
      Λάστιχα ---> 60
      Εξάτμιση (ιμιτασιον)---> 40
      Σέλα (original)---> 60
      Μπροστινό Φτερό (original) ---> 45
      Το μηχανάκι ήρθε σε κατάσταση κούτας εμφανισιακά. Ωστόσο θέλει ακόμη ψάξιμο.
      Όταν το 'ανοίγω' φτάνει στα 70 km/h και μετά δεν ανεβάζει. Στα καλά του πήγαινε 90+. Πιθανόν να μη λειτουργεί σωστά το μαμίσιο καρμπυρατέρ ή να χρειάζεται ένα σετ ελατήρια πιστονιού. Είμαι στο ψάξιμο ακόμα και πολύ φοβάμαι πως θα ανοίξω κινητήρα για τα περαιτέρω.
      Με λίγα λόγια ασύμφορη διαδικασία. Με τα λεφτά που θα μου κοστίσει θα μπορούσα να πάρω ένα πολύ καλό μεταχειρισμένο σύγχρονο παπί. Αλλά είπαμε. Ας όψονται οι αναμνήσεις και το συναίσθημα.
      Και ευκαιρίας δοθείσης, αν κάποιος φίλος έχει καρμπυρατέρ miκuni 16αρι (μαμίσιο) σε καλή κατάσταση και το πουλάει ας επικοινωνήσει μαζί μου.

      posted in Μοτοσικλέτα
      S
      stevelo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr