-
τίποτα παραπάνω απ αυτό που λες ντιριντίνε, αλλά προφανώς ο φίλος ζέπελιν πρέπει να ψαχτεί γιατί αυτό που λέει δεν έχει βάση
ο κινητήρας του είναι διαμαντάκι, ο προηγούμενος τουλάχιστον που ξέρω, και κινεί το αμάξι πολύ σβέλτα.
σίγουρα υπάρχει κάποια δυσλειτουργία
-
Το χιουμοριστικό ύφος χρησιμοποιείται ξεκάθαρα γιατί είναι αδύνατον
να γίνει σοβαρή κουβέντα με χαρακτηρισμούς 'γτπ', 'σαράβαλο' και άλλα γλαφυρά.
Το να θεωρείς πάντως πρόβλημα το να υπερπηδά πεζοδρόμια με περισσή άνεση...Τα είπε και ο BEAMS πιο πάνω και πίστευα οτι το κατάλαβες.
Όπως και να χει, το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα σε εκκινήσεις και ακόμα και
πρωτάρηδες μαθητές σε σχολές οδηγών δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα , εξόν
της συνήθειας του συμπλέκτη (αποσυμπλέκει 'ψηλά' ).Οπότε το πιθανότερο είναι είτε να μη το έχεις μάθει σωστά ή να υπάρχει κάποιο πρόβλημα
με το αυτοκίνητο.
Πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο και πες το πρόβλημα σου.ΥΓ Ολλανδέ, if only το βάρος να είχε κρατηθεί στα επίπεδα του mk1
-
Οντως ο συμπλεκτης συνηθιζεται (αλλα δεν αλλαζει το γεγονος οτι ειναι γτπ συμπλεκτης). Σε επιπεδους δρομους και πολυ λιγο ανηφορικους αντε να πεις οτι το συνηθιζεις (στην εκκινηση γιατι σε υψηλες ταχυτητες ειναι ενταξει). Σε ανηφορικους δρομους και σε πεζοδρομια παραμενει γτπ, ανυπαρκτη ροπη σε χαμηλες στροφες. Τωρα αν θεωρειτε οτι επειδη ειναι αυτοκινητο για τη (επιπεδη) πολη τοτε ειναι καταπληκτικο και δικαιολογημενα κανει τοσες πωλησεις
-
γτπκ
-
Γιατι να ανεβαινει το αμαξι το πεζοδρομιο?? Το πεζοδρομιο ειναι για τους πεζους και οχι για το καθε car-o (γενικα το γραφω )
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Γιατι να ανεβαινει το αμαξι το πεζοδρομιο?? Το πεζοδρομιο ειναι για τους πεζους και οχι για το καθε car-o (γενικα το γραφω )Σωστα, αλλα οταν πηγαινεις να μαζεψεις τις πατατες απο το περιβολι σου και ο χωματοδρομος ειναι λιγο (εως πολυ) ανωμαλος σε καποια σημεια, να κατεβαινεις να το σπρωχνεις?
-
zeppelin δώσε μας στοιχεία για το αυτ/το που οδηγείς. μοντέλο, κυβικά, km, κατάσταση κλπ. Όλα αυτά που λες είναι παράλογα για εμάς που έχουμε yaris. Μονο το δικό σου τα κάνει όλα αυτά. Άρα έχει πρόβλημα. 'πεσμένος' κινητήρας; Δεν ξέρω. Ψάξου και μην κρίνεις το αυτοκίνητο με βάση το δικό σου γιατί χιλιάδες άλλα πάνε πολύ σβέλτα σε όλες τις συνθήκες.
Και τώρα που το θυμήθηκα, οι 4τροχοί έχουν κάνει συγκριτικό το yaris 1.3 (87Hp) με το Mazda 2 (1.3). Για ρίξε μια ματιά να δεις τι λένε και οι ειδικοί και άσε κατά μέρος τους χαρακτηρισμούς σου. -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Γιατι να ανεβαινει το αμαξι το πεζοδρομιο?? Το πεζοδρομιο ειναι για τους πεζους και οχι για το καθε car-o (γενικα το γραφω )
Σωστα, αλλα οταν πηγαινεις να μαζεψεις τις πατατες απο το περιβολι σου και ο χωματοδρομος ειναι λιγο (εως πολυ) ανωμαλος σε καποια σημεια, να κατεβαινεις να το σπρωχνεις?
εγώ πάντως προβλήματα αντιμετωπίζω μόνο όταν πηγαίνω όρτσα με πάνω από 7 μποφόρ, αν και πάλι, άμα λασκάρω λίγο τον παπαφίγκο πλανάρει ωραία.
ο χωματόδρομος θέλει 2α και μαλακωσά -
Το δικο μου ηρθε χωρις παπαφιγκο
-
Τι ειναι ο παπαφιγκος?
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τι ειναι ο παπαφιγκος?Οπως ανοιγεις το καπο εκει στα δεξια τι βλεπεις;
-
Δοχειο νερου υαλοκαραριστηρων,ESP,δοχειο υγρου φρενων τι αλλο.
-
Ελληναρίστικη ορολογία.
-
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δοχειο νερου υαλοκαραριστηρων,ESP,δοχειο υγρου φρενων τι αλλο. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι ειναι ο παπαφιγκος?
Οπως ανοιγεις το καπο εκει στα δεξια τι βλεπεις;
βύρα τη μάϊνα καπετάνιε
-
βυρα Η μαινα ,αποφασισε.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Γιατι να ανεβαινει το αμαξι το πεζοδρομιο?? Το πεζοδρομιο ειναι για τους πεζους και οχι για το καθε car-o (γενικα το γραφω )
Σωστα, αλλα οταν πηγαινεις να μαζεψεις τις πατατες απο το περιβολι σου και ο χωματοδρομος ειναι λιγο (εως πολυ) ανωμαλος σε καποια σημεια, να κατεβαινεις να το σπρωχνεις?
εγώ πάντως προβλήματα αντιμετωπίζω μόνο όταν πηγαίνω όρτσα με πάνω από 7 μποφόρ, αν και πάλι, άμα λασκάρω λίγο τον παπαφίγκο πλανάρει ωραία.
ο χωματόδρομος θέλει 2α και μαλακωσά -
Ο χρήστης stevelo έγραψε:
Πιο 1,3 είναι καλύτερο σε επιδόσεις από το yarris (ειδικά το 100άρι);Clio 1.2 TCE;
Polo 1.2 TSi;
RX8;;; -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Πιο 1,3 είναι καλύτερο σε επιδόσεις από το yaris (ειδικά το 100άρι);
Clio 1.2 TCE;
Polo 1.2 TSi;
RX8;;;Το yaris είναι ατμοσφαιρικό όπως πολύ καλά γνωρίζουμε. Μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Τα Clio 1.2 TCE, Polo 1.2 TSi έχουν 100 και 105 Hp αντίστοιχα με turbo και ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Η toyota επιμένει και εξελίσει τους ατμοσφαιρικούς της κινητήρες και ήδη ο 1.33 αποδίδει 101 και ο 1.6 132Hp!!!!.
Tο group VW ξεκίνησe την ιστορία με το turbo (TSi) και αναγκάστηκαν και οι άλλοι να ακολουθήσουν. Μέχρι και η renault που κατά τη γνώμη μου έχει από τους καλύτερους κινητήρες στα μοντέλα της ακολούθησε. Η ιστορία θα δείξει ποια είναι η καλύτερη επιλογή μεταξύ turbo-ατμόσφαιρας.
Ωστόσο, πράγματι τα Clio 1.2 TCE, Polo 1.2 TSi, έχουν καλύτερες επιδόσεις από το yaris.
TOYOTA FORUM