-
Ο χρήστης geko έγραψε:
το SH CEO το είδα χθές με πινακίδες ΔΟΚ στο Πολύγυρο Χαλκιδικής αλλά δεν πρόλαβα να διαβάσω τα αυτοκόλλητα στις πόρτες, είναι αναμεσά μας...Ένα σκούρο (αν θυμάμαι καλά) με αυτοκόλλητα ήταν εξω απο αντιπροσωπία γαλλικών αυτοκινήτων στην Παπαναστασίου με Κλεάνθους .... πριν απο τις γιορτές ...
-
Είδατε πώς τσάκισαν το μαρσπιέ και το επάνω κάσωμα της πόρτας του οδηγού στο QQ;
Για την αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού σχεδιάστηκε αυτό τ'αμάξι...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το παρακάτω εννοείτε ότι το είπε ο Giorgetto Giugiaro ...
*'It took Japan 40 years to become a great automotive nation. It took South Korea 20 years. I think it will take China as little as 10 to 15 years.'
Giorgetto Giugiaro *μεγάλη & σοφή κουβέντα είπε ο Τζουτζάρος...
σε μια 10ετία μαξ...θα έχουμε πληθώρα αξιοπρεπών μοντέλων...
τώρα και να μου τα χάριζαν δεν τα παιρνα...όχι να δώσω και από πάνω 23 ολόκληρα χιλιάρικα για wannabe X5... -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
αυτά σε πείραξαν...;
στην πολιτισμένη ευρώπη η πώληση των Dacia Logan, Lada και λοιπών χάρων δεν σε πειράζει;
αλήθεια πως τα πουλάνε ακόμη τα Λάντα στην Ευρώπη; Ουτε ABS διαθετουν ουτε αερόσακους.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
αυτά σε πείραξαν...;στην πολιτισμένη ευρώπη η πώληση των Dacia Logan, Lada και λοιπών χάρων δεν σε πειράζει;
Κάπου διάβασα (δεν θυμάμαι που) ότι το Logan πουλάει τρελά και μάλιστα σαν παγκόσμιο αυτοκίνητο κυκλοφορεί και με τα σήματα της Renault αλλά και της Nissan!!!
-
Καθώς τέλιωνα τα ψώνια μου χτες στα Carrefour Μακεδονίας, στην έξοδο είδα το Sceo να εκτίθεται με όλες τις πόρτες του ανοιχτές. Πήγα και 'γω κοντά να ρίξω μια ματιά.
Δεν ξέρω πως τα πάει στα μηχανικά/επιδόσεις/κρατήματα/ασφάλεια αλλά θα πω αυτό που είδα για την ποιότητα υλικών και εσωτερικού.
ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ...Απόρησα που οι ιθύνοντες τόλμησαν να έχουν τις πόρτες ξεκλείδωτες. Δεν ντράπηκαν;
Τα πλαστικά του ήταν σαν από φτηνό κινέζικο παιχνίδι. Το χερούλι της πόρτας από μέσα ήταν 2 γραμμάρια κούφιου πλαστικού που έπαιζε 1 εκατοστό πάνω κάτω. Το τζαμάκι του καντράν ήταν ένα ψεύτικο πλαστικό, θολό και με τις άκρες τους ούτε καν λειασμένες, σαν να βγήκε μόλις από το καλούπι του σαν τζάμι από παιχνίδια που τα παιδάκια μπαίνουν μέσα, ρίχνουν πενηντάρικο και αυτά παίζουν πάνω-κάτω. Τα δε κουμπιά του στερεοφωνικού τα οποία είναι κάκιστη αντιγραφή VW Group, φοβόσουν να τα πατήσεις. Τα πλαστικά ήταν σαν να είχαν 'καεί' 2 χρόνια στον ήλιο. Το κάτι-σαν-δερμα στις θέσεις και στις επενδύσεις στις πόρτες πρέπει να ήταν από γριά-αγελάδα που ίσως απλά να βρήκαν να σαπίζει στην άκρη του δρόμου. Χαλαρά και ζαρωμένα. Όχι άσχημα αλλά ΑΠΑΙΣΙΑ στην αίσθησή τους. Αυτό ήταν κακή αντιγραφή αμαξιού όχι κανονικό αυτοκίνητο. Σχεδόν νόμιζα ότι μου κάνουν φάρσα. Έμοιαζε σαν τηλεκατευθυνόμενο σε κλίμακα 1:1.Όχι 23, όχι 16, ούτε 5.000
-
Το κόλπο αυτό λέγεται απτή ποιότητα....
-
Σίγουρα το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι το απαύγασμα της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας, αισθητικής κτλπ.
Ωστόσο, ούτε τα Hyundai πριν 15-20 χρόνια όταν πρωτοβγήκαν ήταν. Τώρα όμως, πόσοι τα αγοράζουν και μένουν ευχαριστημένοι? Πως είναι πρώτοι σε πωλήσεις οι Κορεάτες σε συγκεκριμένες κατηγορίες στη χώρα μας?
Εκνευρίζομαι αφάνταστα από τα απαξιωτικά σχόλια των απανταχού Ελληναράδων λες και γεννηθήκαν σε πύργους με νταντάδες και πήγαιναν σχολείο με Bentleys ώστε να έχουν μια τόσο μεγάλη δόση αποστροφής για το φτηνό αυτοκίνητο (όποιο και αν είναι αυτό).
Ξεχνάνε τα κάρα που οδηγούσαν. Βλεπετε, τώρα έδωσαν 1000000 άτοκες δόσεις. Αγόρασαν Γερμανικό καλό αυτοκίνητο VW, Opel… άλλοι αγόρασαν ΒΜW και Αudi…τους κάναν δώρο και παρκο –μπιπ μπιπ και λοιπές αηδίες. Τurbo κιόλας ε…. 160 άλογα.. ποιος τον πιάνει τώρα τον ατίθασο καβαλάρη?! Θα στρέψει το βλέμμα του ένας τέτοιος ένδοξος απόγονος του Ελληνικού πολιτισμού σε αυτοκίνητα των «σχιστομάτιδων» (όπως θα τους χαρακτήριζε διαβάζοντας AutoSuperDuperWeek, ρουφώντας φραπε και βλέποντας τηλεόραση καφρίλικη ποδοσφαιρική εκπομπή).Συγνώμη αλλά e, basta!
-
alejandro
δεν παίρνω το μέρος κάποιου αλλά όταν δίνεις 23.000 ευρώ επειδή ακριβώς είσαι έλληνας και δεν σου περισσεύουν κοιτάς τα ΠΑΝΤΑ. Λογικότατο!
αν εσένα σου αρέσει αγοράσε το. Αλλά beta tester δεν γίνομαι σε αυτά.
Α και επειδή όλοι αναφέρουν τους κορεάτες....οι κορεάτες αγαπητέ δεν μπήκαν στην αγορά με τέτοια κάρα και σε τέτοια επίπεδα τιμών.
Επίσης ο ελληναράς που λές με τόσο αποστροφή αγοράζει τα Χιουντάι. Απλά δες πωλήσεις από το 2000 και μετά στο Αυτοτρίτη που έχει αρχείο κ θα καταλάβεις. Είναι πάντα μέσα στην 3αδα 4αδα των πωλήσεων.
-
Είσαι λίγο άδικος ...
Σχετικά με την Hyundai, όταν ήρθε στο 'Ελλαδιστάν' 15 χρόνια πριν ήταν ήδη μια εταιρία εδραιωμένη στις ΗΠΑ, ήρθε με χαμηλότατες τιμές, το Excell στα 1500 κυβικά κόστιζε όσο τα ευρωπαικά χιλιάρια, είχε το ιαπωνικό background και υποστήριξη, ήταν αυτή που είχε στάνταρ στον εξοπλισμό του A/C, παρείχε μικρά και μικρομεσαία λαικά μοντέλα και όχι 'ανταγωνιστές' τoυ 'Touareg' και τέλος δημιούργησε ένα πανελλαδικό δίκτυο με εγγυήσεις κλπ.
Εδώ μιλάμε για ΜΙΑ εταιρία που θα φέρνει, εισαγάγει διάφορα μοντέλα μεμονομένα απο διάφορες κινέζικες εταιρίες μη παρέχοντας τις εγγυήσεις για το μετά, μιλάμε για μια μη δοκιμασμένη συνταγή πουθενα στον κόσμο εκτός της Κίνας και παρέχοντας μοντέλα διάφορα και ασύνδετα μεταξύ τους ... σε απλώς χαμηλότερες τιμές που στο κάτω κάτω δεν λέγονται και ευκειρίες ...
Στο κάτω κάτω 10.000.000 Ελληνες δεν κατέβηκαν απο τον Όλυμπο και όλοι προσπαθούν να παρέχουν στον εαυτό τους τουλάχιστον κάτι καλό και αξιοπρεπές σύμφωνα με τις ανάγκες τους... Αλίμονο!!!Και στην τελική ούτε στην Hyundai 15 χρόνια πριν ουτε και τώρα αυτό το αυτοκίνητο δεν θα σχηματίσει ουρές στις αντιπροσωπίες ... ο καθένας μπορεί να επιλέγει.
-
Η γραφικότατη αναπαράσταση που έδωσες μπορεί να δείχνει άνθρωπο έξυπνο αλλά ο κυνισμός είναι ένα εύκολο παιχνίδι που και εγώ το παίζω, πίστεψέ με, συχνά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όποιος μιλάει με όμορφα πλασμένο χλευασμό πάει να πει ότι έχει και δίκιο.
Η εμπειρία μου από αμάξια είναι ελάχιστη.
Σε προκαλώ όμως να πας να βρεις ένα Sceo και να μπεις μέσα και να μου αντιπαραβάλεις τις δικές σου απόψεις σε μία προς μία τις δικές μου παρατηρήσεις για το αυτοκίνητο.Περισσότερη ποιότητα κατασκευής έχει το Fiat 900 του 78' που έχω και σκουριάζει παρά αυτό το υπερμεγέθες παιχνίδι με την ξεθωριασμένη CE έγκριση που θυμίζει σαν να πουλήθηκε από κινέζο που κυκλοφορεί στην ομόνοια με ταψί κρεμασμένο στον λαιμό του, διαφημίζοντας την πραμάτεια του που αποτελείται από φακούς, κυάλια, μπρελόκ και πλαστικούς παπαγάλους που επαναλαμβάνουν ότι λες.
-
Ολα αυτα γιατι δεν σου αρεσαν οι λεβιέδες και το δέρμα στα καθισματα;
Μηπως εχουμε ξεχασει τι σημαινει αυτοκινητο; -
Ο χρήστης ferox έγραψε:
Το SUV της SH Auto είναι αποτέλεσμα μιας έρευνας και εξέλιξης 3 ετών και πολλών εκατομμυρίων Euro.
ενα εκατομμύριο θα κόστισε η έρευνα με το photoshop και κανά κατομμύριο οι κατάσκοποι στις άλλες μάρκες....
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ολα αυτα γιατι δεν σου αρεσαν οι λεβιέδες και το δέρμα στα καθισματα; Μηπως εχουμε ξεχασει τι σημαινει αυτοκινητο;Αν εσύ έχεις ονοματίσει το αυτοκίνητό σου 'General Lee' και μπαινοβγαίνεις πηδώντας από τα παράθυρα και έτσι δεν σε νοιάζει για τους λεβιέδες αλλά μόνο αν μπορείς να πηδάς πάνω από χαντάκια φωνάζοντας 'Yeeeeehhaaaaaaaaa', τότε έχεις απόλυτο δίκιο.
Δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω σε αυτό το θέμα γιατί κάποιοι απλά κάνουν αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση.
Αν κάποιος διάβαζε αυτά που έγραψα αρχικώς θα διάβαζε:
Δεν ξέρω πως τα πάει στα μηχανικά/επιδόσεις/κρατήματα/ασφάλεια αλλά θα πω αυτό που είδα για την ποιότητα υλικών και εσωτερικού.
Η άποψή μου είναι άποψη ενός.
Περιμένω να ακούσω και την άποψη κάποιου άλλου που θα δει το αυτοκίνητο από κοντά. Εγώ απλά μίλησα όπως μίλησα επειδή έπαθα σοκ με αυτά που είδα. That's me.... -
[quote='aXer']Καθώς τέλιωνα τα ψώνια μου χτες στα Carrefour Μακεδονίας, στην έξοδο είδα το Sceo να εκτίθεται με όλες τις πόρτες του ανοιχτές. Πήγα και 'γω κοντά να ρίξω μια ματιά.
Δεν ξέρω πως τα πάει στα μηχανικά/επιδόσεις/κρατήματα/ασφάλεια αλλά θα πω αυτό που είδα για την ποιότητα υλικών και εσωτερικού.
ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ...Απόρησα που οι ιθύνοντες τόλμησαν να έχουν τις πόρτες ξεκλείδωτες. Δεν ντράπηκαν;
Τα πλαστικά του ήταν σαν από φτηνό κινέζικο παιχνίδι. Το χερούλι της πόρτας από μέσα ήταν 2 γραμμάρια κούφιου πλαστικού που έπαιζε 1 εκατοστό πάνω κάτω. Το τζαμάκι του καντράν ήταν ένα ψεύτικο πλαστικό, θολό και με τις άκρες τους ούτε καν λειασμένες, σαν να βγήκε μόλις από το καλούπι του σαν τζάμι από παιχνίδια που τα παιδάκια μπαίνουν μέσα, ρίχνουν πενηντάρικο και αυτά παίζουν πάνω-κάτω. Τα δε κουμπιά του στερεοφωνικού τα οποία είναι κάκιστη αντιγραφή VW Group, φοβόσουν να τα πατήσεις. Τα πλαστικά ήταν σαν να είχαν 'καεί' 2 χρόνια στον ήλιο. Το κάτι-σαν-δερμα στις θέσεις και στις επενδύσεις στις πόρτες πρέπει να ήταν από γριά-αγελάδα που ίσως απλά να βρήκαν να σαπίζει στην άκρη του δρόμου. Χαλαρά και ζαρωμένα. Όχι άσχημα αλλά ΑΠΑΙΣΙΑ στην αίσθησή τους. Αυτό ήταν κακή αντιγραφή αμαξιού όχι κανονικό αυτοκίνητο. Σχεδόν νόμιζα ότι μου κάνουν φάρσα. Έμοιαζε σαν τηλεκατευθυνόμενο σε κλίμακα 1:1.Όχι 23, όχι 16, ούτε 5.000
-
Παντως έχει και τα καλά του
Αν πάς μπουζούκια του λές να το παρκάρει με τον Κόλο....
Αν πας χιονοδρομικό το βάζεις να φαίνεται η μουρη....Στην Εθνική έχει λίγο πρόβλημα καθώς πιο θα κάνει στην άκρη να τον περάσει ένα land cruiser....
μόλις τον περάσει (ref1).... λέει ουπσ... μία μπέμπα!!!
ref1: τελείως υποθετικό.... καθότι αποκλείεται να επιταχύνει
-
Ένα νέο, κινέζικο SUV ετοιμάζεται να λανσάρει στη Γερμανική αγορά η China Automobile Deutschland, έπειτα από δικαστική απόφαση που της απαγόρευσε να πουλήσει στη χώρα, το Shuanghuan CEO.
Η εταιρία εισαγωγής του αυτοκινήτου στη Γερμανία, China Automobile Deutschland βρέθηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο στις δικαστικές αίθουσες, έπειτα από καταγγελία της BMW ότι το CEO αποτελούσε στην ουσία απομίμηση της πρώτης γενιάς του πολυτελούς X5. Το γερμανικό δικαστήριο δικαίωσε τη BMW αποφασίζοντας ότι ο σχεδιασμός του CEO αποτελεί παράβαση των δικαιωμάτων της βαυαρικής εταιρίας.
Η απόφαση του δικαστηρίου έχει βέβαια εξοργίζει την εισαγωγική εταιρία, η οποία κάνει λόγο για μεροληπτική απόφαση και άδικη, σε βαθμό που οι δικαστές δεν μπήκαν καν στον κόπο να συγκρίνουν φωτογραφικό υλικό των δυο μοντέλων, αφού αρκέστηκαν σε ορισμένες παλαιότερες φωτογραφίες του CEO.
Το εν λόγω αυτοκίνητο ξεκίνησε να διατίθεται μόλις φέτος στη Γερμανία, με το κόστος του να ανέρχεται στις 26.000 ευρώ. Παράλληλα το CEO έχει κυκλοφορήσει και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ιταλία και η Γαλλία, στις οποίες όμως οι εισαγωγείς κέρδισαν τελικά τη δικαστική μάχη ενάντια στη BMW.
Η China Automobile Deutschland πάντως, σκοπεύει να λανσάρει σύντομα ένα νέο SUV, το οποίο θα αποκαλείται Jonway UFO. Παράλληλα, οι διαδικασίες πιστοποίησης που αφορούν ένα άλλο SUV, το επταθέσιο GX6, αναμένεται να ολοκληρωθούν σύντομα.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=6551
... να σημειωθεί ότι το επόμενο SUV που θα πάει στην Γερμανία, το Jonway UFO είναι η προηγούμενη έκδοση του Toyota Rav4 3door και 5door.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=6551
... να σημειωθεί ότι το επόμενο SUV που θα πάει στην Γερμανία, το Jonway UFO είναι η προηγούμενη έκδοση του Toyota Rav4 3door και 5door.
Είδα δύο στο Μιλάνο! Το πρώτο όταν πέρασε από μπροστά μου σκέφτηκα: «Τι χαζό body kit που έχει περάσει στο ΡΑΒ ο μλκς...», το δεύτερο το είδα παρκαρισμένο και σκέφτηκα «μα τι διάολο, το ίδιο body kit έβαλε κι αυτός;...». Μετά πήγα κοντά και διαπίστωσα ότι έχει διαφορετικά σήματα εμπρός-πίσω αλλά και στο τιμόνι και κατάλαβα ότι επρόκειτο για κάποια κινέζικη απομίμηση του ΡΑΒ.
-
Γεια σας και από εμένα. Αν και νέο μέλος θα ήθελα να σχολιάσω λίγο και εγώ το SCEO αφού το έχω ψάξει αρκετά καθώς δεν σας κρίβω ότι με ενδιαφέρει σοβαρά η αγορά του από το νέο έτος. Θα συμφωνήσω ότι η ποιότητα κατασκευής δεν είναι η σούπερ ντούπερ που μπορεί κάποιοι από εμάς να έχουμε στα αυτοκίνητα μας αλλά δεν είναι και για τα μπάζα όπως μερικοί άφησαν να εννοηθεί. Άλλωστε μην ξεχνάτε και την τελική τιμή αγοράς 24.900 για το sceo 10 που για ένα τέτοιου τύπου αμάξωμα με κινητήρα 2.4 (mitsubishi) και τον εξoπλισμό του είναι θα έλεγα ένα αρκετά καλό πακέτο. Φυσικά και έχει λοίπουν κάποια πράγματα από τον εξοπλισμό που για κάποιους μπορεί να θεωρηθεί αδιανόητο στην εποχή μας ένα αυτοκίνητο σε τέτοια τιμή να μην έχει ένα trip computer βρε αδερφέ ή ένα cruise control. Όμως για αυτούς που τους ενδιαφέρουν οι χώροι και ρίχνουν και λίγο νερό στο κρασί τους δεν θα έλεγα ότι το βλέπουν τόσο αρνητικά.
Αν το ψάξετε λίγο παραπάνω θα δείτε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει κάνει πάρα πολύ καλές πωλήσεις στην Ιταλία, Ρωσία και άλλες χώρες.
Όσο για αυτά που είπε ό 'Giorgetto Giugiaro' θα συμφωνήσω απόλυτα αλλά να είστε σίγουροι ότι οι Κινέζοι έχουν βασιστεί σε ένα από τα πιο αρχαία και σοφά γνωμικά.....
'DON'T RE-EVENT THE WHEEL' -
Me 25Κ€ που στοιχίζει βάζεις κάτι παραπάνω και αγοράζεις tiguan. Δηλαδή εντάξει τι να πούμε περισσότερο. Το αυτοκίνητο το είδα από κοντά και το βρήκα το λιγότερο τραγικό.
Tucson και Sportage είναι χαλάρα, χαλάρα 20 (αν το ψάξεις μπορεί να αποδειχθούν και 100) φορές καλύτερα αυτοκίνητα και γλυτώνεις και 2-3 χιλιάρικα.
ΝΕΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ SUV ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ SH CEO