-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
τις κρατάω ως τις 3000rpm.3)αν ακόμα και με πιθανότητα λιγότερη από 1%, άρχιζε να τσιμπάει λαδάκι αργότερα?Τι θα πω στον εαυτό μου μετά?
Πιο πιθανό είναι να κάψει λαδακι μετά έτσι που το στρώνεις.
Μην το βασανίζεις το καημένο. Ανοιξε το πιο πολυ, αλλά χαλαρα, όχι σκισιμο.
Βεβαια αυτό εχει ροπες και χαμηλα, αλλα ξερω γω, μου φαίνεται πολύ βασανιστήριο αυτό το είδος στρωσίματος.Τώρα, στην περίπτωση τέτοιων κάγκουρων, απλά μην ασχολείσαι...
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
τις κρατάω ως τις 3000rpm.
3)αν ακόμα και με πιθανότητα λιγότερη από 1%, άρχιζε να τσιμπάει λαδάκι αργότερα?Τι θα πω στον εαυτό μου μετά?
Πιο πιθανό είναι να κάψει λαδακι μετά έτσι που το στρώνεις.
Μην το βασανίζεις το καημένο. Ανοιξε το πιο πολυ, αλλά χαλαρα, όχι σκισιμο.
Βεβαια αυτό εχει ροπες και χαμηλα, αλλα ξερω γω, μου φαίνεται πολύ βασανιστήριο αυτό το είδος στρωσίματος.Τώρα, στην περίπτωση τέτοιων κάγκουρων, απλά μην ασχολείσαι...
Οχι , γι'αυτό το μοτέρ δεν είναι βασανιστήριο, αφού η μέγιστη ροπή έρχεται από τις 2000 στροφές ή και πιο πριν. Μια χαρά στρώσιμο γίνεται.
-
Τα περι στρωσίματος μοτέρ, ειναι ΟΛΑ μούφες. Το στρώσιμο αφορά τα άλλα κινούμενα μέρη (διαφορικό, σαζμάν, ανάρτηση κτλ) και χρειάζεται το πολύ 100 ηρεμα χιλιόμετρα, και αυτά για να βεβαιωθείς οτι κάτι δεν πάει στραβά στην εργοστασιακή συναρμογή. Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
Έλεος πια με τα στρωσίματα... Τα πα και ξαλάφρωσα
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Τα περι στρωσίματος μοτέρ, ειναι ΟΛΑ μούφες. Το στρώσιμο αφορά τα άλλα κινούμενα μέρη (διαφορικό, σαζμάν, ανάρτηση κτλ) και χρειάζεται το πολύ 100 ηρεμα χιλιόμετρα, και αυτά για να βεβαιωθείς οτι κάτι δεν πάει στραβά στην εργοστασιακή συναρμογή. Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.Έλεος πια με τα στρωσίματα... Τα πα και ξαλάφρωσα
Kαπως ετσι πιστευω κα γω πως ειναι τα πραγματα..
Απλα δε θελει κανιβαλισμους απο την αρχη.
Εχω ακουσει για κατι τρελα στρωσιματα για 4-5Κ και βαλε χλμ, με στροφες μεχρι 3000 περιπου... και με πιανει απελπισια. Τι μπουκωμα και τι βασανιστήριο θα ήταν αυτό για ενα αμαξι. Ασε που έτσι είναι πιο πιθανό να παθει κάτι παρά να το σκιζεις απο την αρχή. -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Tα στρωνουν αυτοι που τα ξεφορτωνουν απο το καραβι
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Tα στρωνουν αυτοι που τα ξεφορτωνουν απο το καραβι
Italian Tuning ενα πράμα ετσι?!
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!
ακρως ατυχες παραδειγμα...
η Φερραρι το κανει για 2 λογους:- δεν τιθεται θεμα εξοδων
- η παραγωγη της ειναι πολυ μικρη και εχει την ανεση να το κανει
κατα τα αλλα, βρες εναν λογιστη ή μηχανικο, γιατι εγω ντεν ξερει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!
ακρως ατυχες παραδειγμα...
Είπα και Ford αλλα το προσπέρασες, και στάθηκες στη Φεράρι. Anyway δεν είναι και τεραστιας σημασίας θέμα.
Και για να επανέλθω στο τοπικ μιας και το ξεσκίσαμε,
Ζώα οι Φερραριστες που οδηγουν τα αυτοκίνητα του κοσμάκη χωρις την άδειά του -
Δε ξερω τι αληθεια συμβαινει,ΑΛΛΑ μπορω να το μαθω σιγουρα ,ειδικα για τη FORD.Θα ρωτησω και θα ενημερωσω.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Kαπως ετσι πιστευω κα γω πως ειναι τα πραγματα..
Απλα δε θελει κανιβαλισμους απο την αρχη.
Εχω ακουσει για κατι τρελα στρωσιματα για 4-5Κ και βαλε χλμ, με στροφες μεχρι 3000 περιπου... και με πιανει απελπισια. Τι μπουκωμα και τι βασανιστήριο θα ήταν αυτό για ενα αμαξι. Ασε που έτσι είναι πιο πιθανό να παθει κάτι παρά να το σκιζεις απο την αρχή.Αυτό με το στρώσιμο μακράς διαρκείας δε γινόταν παλιά; Με θυμάμαι μικρό στα αυτοκίνητα του πατέρα μου που πηγαίναμε ταξιδάκι μέχρι Οινόφυτα και πάλι πίσω Μαρούσι σιγά σιγά για να στρώνει το αυτοκίνητο. Κάθε φορά και με λίγο περισσότερες στροφές στον κινητήρα.
Άσχετο, θυμήθηκα τότε που έγινε ρεκτιφιέ στο Duna και το πήραμε δυο φορές Κοζάνη για στρώσιμο και πάλι πίσω (μάνι μάνι 2000 χλμ). Πω ρε να μην μπορείς να περάσεις μία νταλίκα στο Σαραντάπορο!
-
Ωραίος ο πατέρας
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.
ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!
Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι
o Clarkson το ειχε σχολιασει αυτο λιγο πιο παλια, και ειπε οτι με βαση τον αριθμο μοτερ που υποτιθεται οτι συναρμολογουνται καθε χρονο με το χερι, θα επρεπε να εχει ολοκληρη στρατια** απο μηχανικους η AMG.
** δε θυμαμαι την ακριβη εκφραση.
edit
το βρηκα
http://www.youtube.com/watch?v=0uTle_W4ZMk&feature=related
στο 6:04 -
Στο power παντως που γραφανε κατι αρθρα για το στρωσιμο λεγανε πως ηταν σημαντικο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι
o Clarkson το ειχε σχολιασει αυτο λιγο πιο παλια, και ειπε οτι με βαση τον αριθμο μοτερ που υποτιθεται οτι συναρμολογουνται καθε χρονο με το χερι, θα επρεπε να εχει ολοκληρη στρατια** απο μηχανικους η AMG.
** δε θυμαμαι την ακριβη εκφραση.
edit
το βρηκα
http://www.youtube.com/watch?v=0uTle_W4ZMk&feature=related
στο 6:04Αυτο ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα το προηγουμενο...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
τις κρατάω ως τις 3000rpm.
3)αν ακόμα και με πιθανότητα λιγότερη από 1%, άρχιζε να τσιμπάει λαδάκι αργότερα?Τι θα πω στον εαυτό μου μετά?
Πιο πιθανό είναι να κάψει λαδακι μετά έτσι που το στρώνεις.
Μην το βασανίζεις το καημένο. Ανοιξε το πιο πολυ, αλλά χαλαρα, όχι σκισιμο.
Βεβαια αυτό εχει ροπες και χαμηλα, αλλα ξερω γω, μου φαίνεται πολύ βασανιστήριο αυτό το είδος στρωσίματος.Τώρα, στην περίπτωση τέτοιων κάγκουρων, απλά μην ασχολείσαι...
Οχι , γι'αυτό το μοτέρ δεν είναι βασανιστήριο, αφού η μέγιστη ροπή έρχεται από τις 2000 στροφές ή και πιο πριν. Μια χαρά στρώσιμο γίνεται.
Συγκεκριμένα μέγιστη ροπη (25kg) στις 1.500rpm ως τις 4.000rpm
Απλά μάλλον δεν προσέξατε ότι είπα το πατάω τόσο το γκάζι που στο 'D', το stronic αλλάζει μόνο ταχύτητα (προς τα πάνω) στις 2200rpm.Εγώ στο manual, κρατώντας το ίδιο το γκάζι κάποιες φορές την κρατάω ως τις 3.000rpm.ΥΓ:Σήμερα με σβηστή μηχανή, πάτησα τέρμα το γκάζι για να δω τι διαδρομή έχει.Στο 1/5 είπα ότι το πατάω?Κάντο 1/8
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Συγκεκριμένα μέγιστη ροπη (25kg) στις 1.500rpm ως τις 4.000rpm
Απλά μάλλον δεν προσέξατε ότι είπα το πατάω τόσο το γκάζι που στο 'D', το stronic αλλάζει μόνο ταχύτητα (προς τα πάνω) στις 2200rpm.Εγώ στο manual, κρατώντας το ίδιο το γκάζι κάποιες φορές την κρατάω ως τις 3.000rpm.ΥΓ:Σήμερα με σβηστή μηχανή, πάτησα τέρμα το γκάζι για να δω τι διαδρομή έχει.Στο 1/5 είπα ότι το πατάω?Κάντο 1/8
Δεν κατάλαβα τελικά σου είπαν από την αντιπροσωπεία να οδηγείς έτσι ή το γράφει στο manual του αυτοκινήτου ;;;
-
Εγώ το κάνω αυτό...εγώ πατάω λίγο (απαλά-απαλά) το γκάζι για να μην το ζορίζω τα πρώτα 1.000-1.500km.
Άποψη είναι.Δεν μου το επέβαλε κανείς.Και 1.0lt Atos/i1 να ήταν έτσι θα το οδηγούσα.
Δεν έχει σχέση δηλαδή με το που βγάζει τη ροπή, πόσο μεγάλη μηχανή οδηγώ κτλ.
Απλά αν οδηγούσα εγώ χειροκίνητα θα ανέβαζα σιγά-σιγά ως τις 3.000rpm περίπου και όχι ως τις 2.200-2500rpm όπως κάνει το Stronic, αλλά για να τις αλλάζει τόοοσο χαμηλά και πατώντας λίγο το γκάζι, σημαίνει ότι η μηχανή δεν ζορίζεται καθόλου.Το manual λέει 'οδηγείτε συντηρητικά τα πρώτα 500km για να στρωθούν τα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου' (αναφερόμενο ΚΑΙ στη μηχανή μάλλον αλλά και στα τακάκια-δισκόπλακες, λάστιχα κτλ-κτλ.).
Δε νομίζω ότι προκαλώ κανένα πρόβλημα με το να πηγαίνω σαν την κλόσα και να πατάω το γκάζι πολύ λίγο (τουλάχιστον στα πρώτα 1000km).
(εκτός του ότι μπορεί εμένα να με κουράσει )
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............