Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα.............
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα.............
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 191
    • 192
    • 16 / 192
    Περί αυτοκίνησης
    248
    3832
    19437
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kovathe last edited by

      Ο χρήστης odyssey έγραψε:
      Τα περι στρωσίματος μοτέρ, ειναι ΟΛΑ μούφες. Το στρώσιμο αφορά τα άλλα κινούμενα μέρη (διαφορικό, σαζμάν, ανάρτηση κτλ) και χρειάζεται το πολύ 100 ηρεμα χιλιόμετρα, και αυτά για να βεβαιωθείς οτι κάτι δεν πάει στραβά στην εργοστασιακή συναρμογή. Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

      Έλεος πια με τα στρωσίματα... Τα πα και ξαλάφρωσα

      Kαπως ετσι πιστευω κα γω πως ειναι τα πραγματα..
      Απλα δε θελει κανιβαλισμους απο την αρχη.
      Εχω ακουσει για κατι τρελα στρωσιματα για 4-5Κ και βαλε χλμ, με στροφες μεχρι 3000 περιπου... και με πιανει απελπισια. Τι μπουκωμα και τι βασανιστήριο θα ήταν αυτό για ενα αμαξι. Ασε που έτσι είναι πιο πιθανό να παθει κάτι παρά να το σκιζεις απο την αρχή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης odyssey έγραψε:
        Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

        ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:

          Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

          ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

          Tα στρωνουν αυτοι που τα ξεφορτωνουν απο το καραβι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            odyssey last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:

            Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

            ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

            Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
            edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.

            Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kovathe last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

              ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

              Tα στρωνουν αυτοι που τα ξεφορτωνουν απο το καραβι

              Italian Tuning ενα πράμα ετσι?!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης odyssey έγραψε:

                Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

                ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

                Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
                edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.

                Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!

                ακρως ατυχες παραδειγμα...
                η Φερραρι το κανει για 2 λογους:

                • δεν τιθεται θεμα εξοδων
                • η παραγωγη της ειναι πολυ μικρη και εχει την ανεση να το κανει

                κατα τα αλλα, βρες εναν λογιστη ή μηχανικο, γιατι εγω ντεν ξερει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  odyssey last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

                  ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

                  Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
                  edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.

                  Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!

                  ακρως ατυχες παραδειγμα...

                  Είπα και Ford αλλα το προσπέρασες, και στάθηκες στη Φεράρι. Anyway δεν είναι και τεραστιας σημασίας θέμα.
                  Και για να επανέλθω στο τοπικ μιας και το ξεσκίσαμε,
                  Ζώα οι Φερραριστες που οδηγουν τα αυτοκίνητα του κοσμάκη χωρις την άδειά του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Δε ξερω τι αληθεια συμβαινει,ΑΛΛΑ μπορω να το μαθω σιγουρα ,ειδικα για τη FORD.Θα ρωτησω και θα ενημερωσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Ο χρήστης kovathe έγραψε:

                      Kαπως ετσι πιστευω κα γω πως ειναι τα πραγματα..
                      Απλα δε θελει κανιβαλισμους απο την αρχη.
                      Εχω ακουσει για κατι τρελα στρωσιματα για 4-5Κ και βαλε χλμ, με στροφες μεχρι 3000 περιπου... και με πιανει απελπισια. Τι μπουκωμα και τι βασανιστήριο θα ήταν αυτό για ενα αμαξι. Ασε που έτσι είναι πιο πιθανό να παθει κάτι παρά να το σκιζεις απο την αρχή.

                      Αυτό με το στρώσιμο μακράς διαρκείας δε γινόταν παλιά; Με θυμάμαι μικρό στα αυτοκίνητα του πατέρα μου που πηγαίναμε ταξιδάκι μέχρι Οινόφυτα και πάλι πίσω Μαρούσι σιγά σιγά για να στρώνει το αυτοκίνητο. Κάθε φορά και με λίγο περισσότερες στροφές στον κινητήρα.

                      Άσχετο, θυμήθηκα τότε που έγινε ρεκτιφιέ στο Duna και το πήραμε δυο φορές Κοζάνη για στρώσιμο και πάλι πίσω (μάνι μάνι 2000 χλμ). Πω ρε να μην μπορείς να περάσεις μία νταλίκα στο Σαραντάπορο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Ωραίος ο πατέρας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wagner669 last edited by

                          Ο χρήστης odyssey έγραψε:

                          Τα μοτέρ όλα εχουν λειτουργήσει σε πάγκο πρώτα για αρκετές ώρες.

                          ΔΕΝ γινεται αυτο, γιατι πολυ απλα το κοστος για να περασουν ΟΛΑ τα μοτερ σε παγκο για πολλες ωρες, θα **ηταν **ΤΕΡΑΣΤΙΟ.

                          Για να το λές μάλλον θα είσαι λογιστής η μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανία.
                          edit: Κρίνοντας απο τον αόριστο που χρησιμοποιείς επίσης, δεν νομίζω οτι είσαι και τόσο σίγουρος.

                          Και για να ξεκαθαρίσω και εγω οτι δεν εχω εσωτερικές πληροφορίες, το έχω δεί σε 2 ντοκυμανταίρ για 2 διαφορετικές βιομηχανίες, Ford και Ferrari οτι αυτό που λέω το κάνουν. Επίσης στην περίπτωση της Φεράρι, καθε αυτοκίνητο οδηγείται απο δοκιμαστές σε πίστα/δρομο πριν την παράδοση. ΚΑΘΕ αυτοκίνητο!

                          Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                            Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι

                            o Clarkson το ειχε σχολιασει αυτο λιγο πιο παλια, και ειπε οτι με βαση τον αριθμο μοτερ που υποτιθεται οτι συναρμολογουνται καθε χρονο με το χερι, θα επρεπε να εχει ολοκληρη στρατια** απο μηχανικους η AMG.

                            ** δε θυμαμαι την ακριβη εκφραση.

                            edit

                            το βρηκα
                            http://www.youtube.com/watch?v=0uTle_W4ZMk&feature=related
                            στο 6:04

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Στο power παντως που γραφανε κατι αρθρα για το στρωσιμο λεγανε πως ηταν σημαντικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wagner669 last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                Και η AMG συναρμολογει ολα τα μοτερ της στο χερι

                                o Clarkson το ειχε σχολιασει αυτο λιγο πιο παλια, και ειπε οτι με βαση τον αριθμο μοτερ που υποτιθεται οτι συναρμολογουνται καθε χρονο με το χερι, θα επρεπε να εχει ολοκληρη στρατια** απο μηχανικους η AMG.

                                ** δε θυμαμαι την ακριβη εκφραση.

                                edit

                                το βρηκα
                                http://www.youtube.com/watch?v=0uTle_W4ZMk&feature=related
                                στο 6:04

                                Αυτο ειχα στο μυαλο μου οταν εγραφα το προηγουμενο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  τις κρατάω ως τις 3000rpm.

                                  3)αν ακόμα και με πιθανότητα λιγότερη από 1%, άρχιζε να τσιμπάει λαδάκι αργότερα?Τι θα πω στον εαυτό μου μετά?

                                  Πιο πιθανό είναι να κάψει λαδακι μετά έτσι που το στρώνεις.
                                  Μην το βασανίζεις το καημένο. Ανοιξε το πιο πολυ, αλλά χαλαρα, όχι σκισιμο.
                                  Βεβαια αυτό εχει ροπες και χαμηλα, αλλα ξερω γω, μου φαίνεται πολύ βασανιστήριο αυτό το είδος στρωσίματος.

                                  Τώρα, στην περίπτωση τέτοιων κάγκουρων, απλά μην ασχολείσαι...

                                  Οχι , γι'αυτό το μοτέρ δεν είναι βασανιστήριο, αφού η μέγιστη ροπή έρχεται από τις 2000 στροφές ή και πιο πριν. Μια χαρά στρώσιμο γίνεται.

                                  Συγκεκριμένα μέγιστη ροπη (25kg) στις 1.500rpm ως τις 4.000rpm
                                  Απλά μάλλον δεν προσέξατε ότι είπα το πατάω τόσο το γκάζι που στο 'D', το stronic αλλάζει μόνο ταχύτητα (προς τα πάνω) στις 2200rpm.Εγώ στο manual, κρατώντας το ίδιο το γκάζι κάποιες φορές την κρατάω ως τις 3.000rpm.

                                  ΥΓ:Σήμερα με σβηστή μηχανή, πάτησα τέρμα το γκάζι για να δω τι διαδρομή έχει.Στο 1/5 είπα ότι το πατάω?Κάντο 1/8

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                    Συγκεκριμένα μέγιστη ροπη (25kg) στις 1.500rpm ως τις 4.000rpm
                                    Απλά μάλλον δεν προσέξατε ότι είπα το πατάω τόσο το γκάζι που στο 'D', το stronic αλλάζει μόνο ταχύτητα (προς τα πάνω) στις 2200rpm.Εγώ στο manual, κρατώντας το ίδιο το γκάζι κάποιες φορές την κρατάω ως τις 3.000rpm.

                                    ΥΓ:Σήμερα με σβηστή μηχανή, πάτησα τέρμα το γκάζι για να δω τι διαδρομή έχει.Στο 1/5 είπα ότι το πατάω?Κάντο 1/8

                                    Δεν κατάλαβα τελικά σου είπαν από την αντιπροσωπεία να οδηγείς έτσι ή το γράφει στο manual του αυτοκινήτου ;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Εγώ το κάνω αυτό...εγώ πατάω λίγο (απαλά-απαλά) το γκάζι για να μην το ζορίζω τα πρώτα 1.000-1.500km.
                                      Άποψη είναι.Δεν μου το επέβαλε κανείς.Και 1.0lt Atos/i1 να ήταν έτσι θα το οδηγούσα.
                                      Δεν έχει σχέση δηλαδή με το που βγάζει τη ροπή, πόσο μεγάλη μηχανή οδηγώ κτλ.
                                      Απλά αν οδηγούσα εγώ χειροκίνητα θα ανέβαζα σιγά-σιγά ως τις 3.000rpm περίπου και όχι ως τις 2.200-2500rpm όπως κάνει το Stronic, αλλά για να τις αλλάζει τόοοσο χαμηλά και πατώντας λίγο το γκάζι, σημαίνει ότι η μηχανή δεν ζορίζεται καθόλου.

                                      Το manual λέει 'οδηγείτε συντηρητικά τα πρώτα 500km για να στρωθούν τα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου' (αναφερόμενο ΚΑΙ στη μηχανή μάλλον αλλά και στα τακάκια-δισκόπλακες, λάστιχα κτλ-κτλ.).

                                      Δε νομίζω ότι προκαλώ κανένα πρόβλημα με το να πηγαίνω σαν την κλόσα και να πατάω το γκάζι πολύ λίγο (τουλάχιστον στα πρώτα 1000km).
                                      (εκτός του ότι μπορεί εμένα να με κουράσει )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dpolal last edited by

                                        Νομίζω ότι ταλαιπωρείς το αμάξι άδικα αναγκάζοντας τον κινητήρα να το κινεί λειτουργώντας συνέχεια σε πολύ χαμηλές στροφές.

                                        Εμένα μου είχαν πεί να μην αλλάζω πάνω από τις 4000 στροφές για τα πρώτα 1500-2000 χιλιόμετρα και μετά να το ανοίγω σιγά σιγά.
                                        Παρόλα αυτά το Manual του οχήματος δεν ανέφερε τίποτα τέτοιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          saxon_747 last edited by

                                          Νομιζω πως η συσταση 'οδηγείτε συντηρητικά τα πρώτα 500km για να στρωθούν τα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου', δεν εχει να κανει με τις μεγιστες στροφες του κινητηρα.
                                          Αλλιως θα εγραφε 'για τα πρωτα 500χλμ μην υπερβαινετε τις 3500σαλ'.

                                          Συντηρητικα, εννοει οχι αποτομες επιταχυνσεις - επιβραδυνσεις, οχι αποτομες αλλαγες πορειας, οχι αποτομα κατεβασματα ταχυτητας, γενικοτερα οχι κανιβαλισμους κτλ.

                                          Τουλαχιστον ετσι το αντιλαμβανομαι εγω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ginogsm last edited by

                                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                            οσοι κινούνται στις ΛΕΑ να βγαλουν καρκίνο στα @@ και να πιάσουν τη μάνα τους με τον αδερφό τους ή με 10 σομαλούς

                                            +1 OPC , GTI , MPS

                                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                            οσοι κινούνται στις ΛΕΑ να βγαλουν καρκίνο στα @@ και να πιάσουν τη μάνα τους με τον αδερφό τους ή με 10 σομαλούς

                                            Όλα αυτά για όσους κινούνται στη Λ.Ε.Α.; Δηλαδή όσοι παραβιάζουν τα στοπ και τους σηματοδότες σαν να μην υπάρχουν τι πρέπει να πάθουν;

                                            (Δεν υποστηρίζω καμία τέτοιου είδους παράβαση, αλλά μην φτάνουμε στα άκρα με χαρακτηρισμούς. Εκτός αν τους τα λέμε και κατάμουτρα όταν τους βλέπουμε να κάνουν τις π@π@ριές τους)

                                            Τα ίδια και σε αυτούς....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 16 / 192
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr