Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 1328
    • 1329
    • 205 / 1329
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    26575
    163364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosco last edited by

      Πάντως παιδια εδώ, Κύπρο, τα 320 είναι γύρο στις 20000e
      http://www.icars.com.cy/bmw_320_320d_m- ... 3--car3495' target='_blank
      http://www.icars.com.cy/bmw_320_2003--car2960' target='_blank

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        X5 μονο 3.0d. Ενα αλλο θεμα με την μεγαλη καταναλωση ειναι η αυτονομια. Δεν ειναι το ιδιο να σταματας καθε 400 χμ να γεμισεις σε σχεση με καθε 800χμ για το diesel (αν υποθεσουμε οτι εχει την διπλη αυτονομια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          +1
          Τέτοια φορτηγά (ή και μεγαλύτερα) θέλουν πετρελαιοκινητήρες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης cosco έγραψε:
            Πάντως παιδια εδώ, Κύπρο, τα 320 είναι γύρο στις 20000e
            http://www.icars.com.cy/bmw_320_320d_m- ... 3--car3495' target='_blank' target='_blank
            http://www.icars.com.cy/bmw_320_2003--car2960' target='_blank' target='_blank

            Αλλο Κύπρος άλλο Ελλάδα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              peterpan last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              ας κανουμε και ενα γκαλοπ...ποσα θα δινατε για ενα 320 σενταν του 04 φουλ (φουλ του φουλ) ξτρα με καμια 50 χιλιαδες χλμ... οσοι ησασταν σερρες τελευταια φορα ισως και να το ειδατε...

              με τρωει η περιεργεια να δω τι διαστροφη υπαρχει...

              τα έξτρα δε μετρούν. μετρούν μόνο οι ζάντες και τα δερμάτινα καθίσματα. και αυτά όχι για το κόστος, αλλά για την επιλογή.

              του 2004 αξίζει το πολύ 23.000. Άντε 24.000 αν έχει δερμάτινα μπεζ καθίσματα και είναι καλά περιποιημένο. Σκέψου ότι είναι σεντάν και η τιμή τους πέφτει γρήγορα.

              πατέρας φίλου έχει την 316 ci (κουπέ) του 2003 άσπρη με φουλ έξτρα με 18' ζάντες (δερμάτινα καθίσματα, ξένον κτλ) και μόλις 40.000 χλμ και την πήγε πέρυσι σε μαντρά και του είπε 19.000 ευρώ και 'σου κάνω χάρη επειδή είναι άσπρη'. φυσικά βλακείες έλεγε ο μαντράς, όμως τα σεντάν δεν κοστίζουν πάνω από τα κουπέ. είναι πολύ φθηνότερα. οπότε εγώ λέω 22.000 και είναι πολλά πάλι για 4ετίας αμάξι σεντάν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                για Χ5 μτχ πόσο θα λέγατε.

                @leonp, έχεις επιχειρηματολογήσει πλειστάκις οικονομοτεχνξκά για βενζινοκίνητο αντί diesel. Δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα, και με βάση όσα είπα στον οικονομικό πάντα τομέα, λες για diesel. εκτός και αν είναι γενική προτροπή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                  για Χ5 μτχ πόσο θα λέγατε.

                  @leonp, έχεις επιχειρηματολογήσει πλειστάκις οικονομοτεχνξκά για βενζινοκίνητο αντί diesel. Δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα, και με βάση όσα είπα στον οικονομικό πάντα τομέα, λες για diesel. εκτός και αν είναι γενική προτροπή.

                  Στα τεράστια αυτοκίνητα η διαφορά στη κατανάλωση είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ο πετρελαιοκινητήρας κάνει απόσβεση γρήγορα.

                  Σε μικρά αμάξια η διαφορά στη κατανάλωση είναι μικρή, τέτοια αμάξια (μικρά) κάνουν λίγα χιλιόμετρα και δεν κάνεις απόσβεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                    ας κανουμε και ενα γκαλοπ...ποσα θα δινατε για ενα 320 σενταν του 04 φουλ (φουλ του φουλ) ξτρα με καμια 50 χιλιαδες χλμ... οσοι ησασταν σερρες τελευταια φορα ισως και να το ειδατε...

                    με τρωει η περιεργεια να δω τι διαστροφη υπαρχει...

                    τα έξτρα δε μετρούν. μετρούν μόνο οι ζάντες και τα δερμάτινα καθίσματα. και αυτά όχι για το κόστος, αλλά για την επιλογή.

                    του 2004 αξίζει το πολύ 23.000. Άντε 24.000 αν έχει δερμάτινα μπεζ καθίσματα και είναι καλά περιποιημένο. Σκέψου ότι είναι σεντάν και η τιμή τους πέφτει γρήγορα.

                    πατέρας φίλου έχει την 316 ci (κουπέ) του 2003 άσπρη με φουλ έξτρα με 18' ζάντες (δερμάτινα καθίσματα, ξένον κτλ) και μόλις 40.000 χλμ και την πήγε πέρυσι σε μαντρά και του είπε 19.000 ευρώ και 'σου κάνω χάρη επειδή είναι άσπρη'. φυσικά βλακείες έλεγε ο μαντράς, όμως τα σεντάν δεν κοστίζουν πάνω από τα κουπέ. είναι πολύ φθηνότερα. οπότε εγώ λέω 22.000 και είναι πολλά πάλι για 4ετίας αμάξι σεντάν.

                    Μόλις μου το έστειλε φίλος, κλάψτε με τις αμερικάνικες τιμές
                    *Anyway, I bought a Z4 the other day. Used, but in perfect shape. Not as
                    much as a scratch on the car. , 2005, 2.5 liter, 5spd, soft top, 33K miles,
                    gray silver. It is a blast to drive. $23K. This would be a good car for
                    you, except that you can not go skiing with it. *

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wannabe last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                      για Χ5 μτχ πόσο θα λέγατε.

                      @leonp, έχεις επιχειρηματολογήσει πλειστάκις οικονομοτεχνξκά για βενζινοκίνητο αντί diesel. Δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα, και με βάση όσα είπα στον οικονομικό πάντα τομέα, λες για diesel. εκτός και αν είναι γενική προτροπή.

                      Στα τεράστια αυτοκίνητα η διαφορά στη κατανάλωση είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ο πετρελαιοκινητήρας κάνει απόσβεση γρήγορα.

                      Σε μικρά αμάξια η διαφορά στη κατανάλωση είναι μικρή, τέτοια αμάξια (μικρά) κάνουν λίγα χιλιόμετρα και δεν κάνεις απόσβεση.

                      διαφωνώ. αν θεωρήσουμε οτι η διαφορά κατανάλωσης που δίνει το εργοστάσιο(κάτι λιγότερο απο 4λτ/100χλμ αλλά θεωρώ 4λτ/100χλμ για ευκολία) είναι ίδια με της πραγματικότητας τότε.
                      5000 ευρώ διαφορά τιμής/1,3 ευρώ/λτ = 3846 λίτρα /4λτ/100κμ=96150 χλμ
                      και δεν λαμβάνω υπόψιν τη διαφορά τιμής βενζινης-πετρελαίου που είναι υπέρ του βενζινοκίνητου.

                      ο μόνος λόγος να μην ισχύει ο παραπάνω συλλογισμος νομιζω οτι είναι η διαφορά κατανάλωσης να είναι πολύ μεγαλύτερη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Βασικά το diesel έχει τεράστιες ροπές άρα 'κινεί' το αυτοκίνητο πιο άνετα με χαμηλές στροφές (άρα καίει λίγο) χωρίς να πιέζεται.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                          ας κανουμε και ενα γκαλοπ...ποσα θα δινατε για ενα 320 σενταν του 04 φουλ (φουλ του φουλ) ξτρα με καμια 50 χιλιαδες χλμ... οσοι ησασταν σερρες τελευταια φορα ισως και να το ειδατε...

                          με τρωει η περιεργεια να δω τι διαστροφη υπαρχει...

                          τα έξτρα δε μετρούν. μετρούν μόνο οι ζάντες και τα δερμάτινα καθίσματα. και αυτά όχι για το κόστος, αλλά για την επιλογή.

                          του 2004 αξίζει το πολύ 23.000. Άντε 24.000 αν έχει δερμάτινα μπεζ καθίσματα και είναι καλά περιποιημένο. Σκέψου ότι είναι σεντάν και η τιμή τους πέφτει γρήγορα.

                          πατέρας φίλου έχει την 316 ci (κουπέ) του 2003 άσπρη με φουλ έξτρα με 18' ζάντες (δερμάτινα καθίσματα, ξένον κτλ) και μόλις 40.000 χλμ και την πήγε πέρυσι σε μαντρά και του είπε 19.000 ευρώ και 'σου κάνω χάρη επειδή είναι άσπρη'. φυσικά βλακείες έλεγε ο μαντράς, όμως τα σεντάν δεν κοστίζουν πάνω από τα κουπέ. είναι πολύ φθηνότερα. οπότε εγώ λέω 22.000 και είναι πολλά πάλι για 4ετίας αμάξι σεντάν.

                          Συγκρίνεις 316 με 320 αυτόματη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pad last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:

                            ας κανουμε και ενα γκαλοπ...ποσα θα δινατε για ενα 320 σενταν του 04 φουλ (φουλ του φουλ) ξτρα με καμια 50 χιλιαδες χλμ... οσοι ησασταν σερρες τελευταια φορα ισως και να το ειδατε...

                            με τρωει η περιεργεια να δω τι διαστροφη υπαρχει...

                            τα έξτρα δε μετρούν. μετρούν μόνο οι ζάντες και τα δερμάτινα καθίσματα. και αυτά όχι για το κόστος, αλλά για την επιλογή.

                            του 2004 αξίζει το πολύ 23.000. Άντε 24.000 αν έχει δερμάτινα μπεζ καθίσματα και είναι καλά περιποιημένο. Σκέψου ότι είναι σεντάν και η τιμή τους πέφτει γρήγορα.

                            πατέρας φίλου έχει την 316 ci (κουπέ) του 2003 άσπρη με φουλ έξτρα με 18' ζάντες (δερμάτινα καθίσματα, ξένον κτλ) και μόλις 40.000 χλμ και την πήγε πέρυσι σε μαντρά και του είπε 19.000 ευρώ και 'σου κάνω χάρη επειδή είναι άσπρη'. φυσικά βλακείες έλεγε ο μαντράς, όμως τα σεντάν δεν κοστίζουν πάνω από τα κουπέ. είναι πολύ φθηνότερα. οπότε εγώ λέω 22.000 και είναι πολλά πάλι για 4ετίας αμάξι σεντάν.

                            Συγκρίνεις 316 με 320 αυτόματη

                            Δυστηχώς η μεταπώληση των τετράθυρων Ε46 είναι πολύ δύσκολη υπόθεση...
                            Προσωπικά για sedan E46 (μοντέλο 2004) δεν θα έδινα πάνω από 20.000..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              baz last edited by

                              Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                              για Χ5 μτχ πόσο θα λέγατε.

                              @leonp, έχεις επιχειρηματολογήσει πλειστάκις οικονομοτεχνξκά για βενζινοκίνητο αντί diesel. Δεν καταλαβαίνω γιατί τώρα, και με βάση όσα είπα στον οικονομικό πάντα τομέα, λες για diesel. εκτός και αν είναι γενική προτροπή.

                              Στα τεράστια αυτοκίνητα η διαφορά στη κατανάλωση είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ο πετρελαιοκινητήρας κάνει απόσβεση γρήγορα.

                              Σε μικρά αμάξια η διαφορά στη κατανάλωση είναι μικρή, τέτοια αμάξια (μικρά) κάνουν λίγα χιλιόμετρα και δεν κάνεις απόσβεση.

                              διαφωνώ. αν θεωρήσουμε οτι η διαφορά κατανάλωσης που δίνει το εργοστάσιο(κάτι λιγότερο απο 4λτ/100χλμ αλλά θεωρώ 4λτ/100χλμ για ευκολία) είναι ίδια με της πραγματικότητας τότε.
                              5000 ευρώ διαφορά τιμής/1,3 ευρώ/λτ = 3846 λίτρα /4λτ/100κμ=96150 χλμ
                              και δεν λαμβάνω υπόψιν τη διαφορά τιμής βενζινης-πετρελαίου που είναι υπέρ του βενζινοκίνητου.

                              μου φαίνεται σε σχετίκα πρόσφατο τεστ των 4Τ΄είχε Χ5 diesel VS X5 3lt VS lexus rx400h και το 3λίτρο diesel ήταν το πιο οικονομικό από όλα με διαφορά.(Δέν είμαι σίγουρος αλλά η διαφορά X5 diesel, βενζίνης ήταν κόντα στα 10λίτρα)

                              ο μόνος λόγος να μην ισχύει ο παραπάνω συλλογισμος νομιζω οτι είναι η διαφορά κατανάλωσης να είναι πολύ μεγαλύτερη

                              μου φαίνεται σε σχετίκα πρόσφατο τεστ των 4Τ΄είχε Χ5 diesel VS X5 3lt VS lexus rx400h και το 3λίτρο diesel ήταν το πιο οικονομικό από όλα με διαφορά.(Δέν είμαι σίγουρος αλλά η διαφορά X5 diesel, βενζίνης ήταν κόντα στα 10λίτρα)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                ....... Αν αυτός ο puntolord δεν σταματήσει να μας κοκορεύεται για την κατανάλωσή του δεν ξέρω κι εγώ τι θα γίνει.... Λες και την πέτυχε αυτός καταβάλλοντας κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια!!

                                Aπίστευτο αλλά έχεις ακριβώς τη διπλάσια κατανάλωση από το δικό μου, σύμφωνα με την υπογραφή σου....

                                Για δες σύμπτωση
                                Το καημένο.... πεινασμένο τό'χεις.... είσαι φαίνεται της θεωρίας όπως το μάθεις το υποζύγιο!!
                                Εγώ δεν σε φτάνω αλλά εσύ, φτάσε με... αν μπορείς!!! (κατά τον τίτλο της ταινίας: catch me if you can!)

                                Πέρα από την πλάκα χαίρομαι για τη χαρά σου και καλά κάνεις και την διατυμπανίζεις.... για να καταλαβαίνουν μερικοί τι εστί σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας. Μπας και τους δούμε και στην Ελλάδα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  Ο χρήστης baz έγραψε:

                                  μου φαίνεται σε σχετίκα πρόσφατο τεστ των 4Τ΄είχε Χ5 diesel VS X5 3lt VS lexus rx400h και το 3λίτρο diesel ήταν το πιο οικονομικό από όλα με διαφορά.(Δέν είμαι σίγουρος αλλά η διαφορά X5 diesel, βενζίνης ήταν κόντα στα 10λίτρα)

                                  συγχωρήστε με για τη μεγάλη φωτό, είναι για να μπορεί να διαβαστεί εύκολα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ειχα ανεβασει τους πινακες με τις διαφορες στην καταναλωση ,απο εκεινο το τεστ των 4Τ.Υπαρχει σε προηγουμενες σελιδες.
                                    Η διαφορα ηταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Το βενζινοκινητο Χ5 εκαιγε παρα πολυ(θυμαμαι να εχει μεση δοκιμης 22 lt περιπου) και ηταν και 1' αργοτερο απο το 3.0 d ακομα και στο 0-100.
                                    Τα εργοστασιακα νουμερα για την 3.0 i δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      viewtopic.php?f=15&t=29613&start=75' target='_blank
                                      Το βρηκα!!
                                      Τραγικη διαφορα...
                                      Οπως εγραψα και τοτε η 3,0 d καιει λιγοτερο απο το υβριδικο lexus...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wannabe last edited by

                                        απίστευτο πραγματικά.
                                        μα τι κάνουν και βγάζουν τέτοια διαφορά στα εργοστασιακά νούμερα κατανάλωσης?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vadergr last edited by

                                          Αληθευει οτι η BMW ετοιμαζει 'βαρβατο' κινητηρα στα 1600cc ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                            απίστευτο πραγματικά.
                                            μα τι κάνουν και βγάζουν τέτοια διαφορά στα εργοστασιακά νούμερα κατανάλωσης?

                                            Η BMW τελευταια δε μας τα λεει καλα.Ειδικα στην Χ5,τοσο στην 3.0 i & 4,8i οι εργοστασιακες τιμες επιδοσεων αλλα και καταναλωσης απεχουν πολυ απο τη πραγματικοτητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 1328
                                            • 1329
                                            • 205 / 1329
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr