Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 406
    • 407
    • 19 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lapin last edited by

      Σήμερα δημοσιεύθηκε το εξής εκπληκτικό άρθρο από το worldcarfans:

      http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth'

      Διαβάζοντας το λύνονται πολλές απορίες για το αυτοκίνητο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι τελικά έξτρα όπως και ο ηλεκτρονικός κλιματισμός. Η στάνταρ ζάντες είναι 17' (225/45 στα 160 και 200 ps και 205/50 στο 122ps).

      Η μεγάλη απογοήτευση του 160ps είναι τα φρένα του τα οποία δεν είναι ίδια με αυτά των Golf GT και GTI (312mm /286mm) αλλά όμοια με εκείνα των ταπεινότερων κινητήρων των 140ps και 122ps (288mm/255mm). Αυτό και μόνο είναι ικανό να με αποτρέψει από την έκδοση των 160 ίππων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Ο χρήστης Lapin έγραψε:
        Σήμερα δημοσιεύθηκε το εξής εκπληκτικό άρθρο από το worldcarfans:

        http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth' target='_blank'

        Διαβάζοντας το λύνονται πολλές απορίες για το αυτοκίνητο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι τελικά έξτρα όπως και ο ηλεκτρονικός κλιματισμός. Η στάνταρ ζάντες είναι 17' (225/45 στα 160 και 200 ps και 205/50 στο 122ps).

        Η μεγάλη απογοήτευση του 160ps είναι τα φρένα του τα οποία δεν είναι ίδια με αυτά των Golf GT και GTI (312mm /286mm) αλλά όμοια με εκείνα των ταπεινότερων κινητήρων των 140ps και 122ps (288mm/255mm). Αυτό και μόνο είναι ικανό να με αποτρέψει από την έκδοση των 160 ίππων.

        Πίστεψέ με μια χαρά πιάνουν και τα 288mm/255mm Δεν το θεωρώ λόγο να σε αποτρέψει από την συγκεκριμένη έκδοση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          inimic last edited by

          Μερικές ακόμα φωτογραφίες.

          http://www.autoblog.com/photos/2009-vol ... irocco-uk/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            κλιμα ξτρα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              για Ελλαδα δε νομιζω, εκτος ισως απο τη βασικη εκδοση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                κλιμα ξτρα?

                Αν δε σ' αρέσει, πάρε μπλάνκο και γράψε προσεκτικά νούμερα (20, 22, 24 ... 30) στο χειριστήριο της θερμοκρασίας.

                Ποιος θα το καταλάβει;

                ΥΓ Μη ξεχάσεις να γράψεις AUTO στο κουμπάκι που γράφει A/C.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:

                  κλιμα ξτρα?

                  Αν δε σ' αρέσει, πάρε μπλάνκο και γράψε προσεκτικά νούμερα (20, 22, 24 ... 30) στο χειριστήριο της θερμοκρασίας.

                  Ποιος θα το καταλάβει;

                  ΥΓ Μη ξεχάσεις να γράψεις AUTO στο κουμπάκι που γράφει A/C.

                  Nα χρησιμοποιήσεις στένσιλ αμα δεν κάνεις καλά γράμματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasgti last edited by

                    Ο χρήστης galimanis έγραψε:
                    Καλησπέρα πότε θα αρχίσει να κυκλοφορεί το sirocco στην Ελλάδα?

                    Άκουσα από Σεπτέμβρη...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      inimic last edited by

                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                      Καλησπέρα πότε θα αρχίσει να κυκλοφορεί το sirocco στην Ελλάδα?

                      Άκουσα από Σεπτέμβρη...

                      Σεπτέμβρη σε Γερμανία Αγγλία.

                      Από Νοέμβρη στην υπόλοιπη Ευρώπη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        σε σχεση με το γκολφ σιγουρα θα προτιμουσα αυτο...

                        με στανταρ 17αρες πιστευω θα φαινεται ωραιο και η πατημενη μουρη συνηθιζεται...

                        ενστασεις..1) απο τη φωτο που βλεπω μαλλον δεν εχει ιδιαιτερους χωρους πισω
                        2)η εσωτερικη χειρολαβη της πορτας ειναι δημιουργημα ανθρωπου?
                        3) λειπει η μιση κεντρικη κολονα της κονσολας...αλα ιμπιζα...
                        4) πολυ ναφθαλινη μεσα παλι..τα ιδια και τα ιδια...

                        θα τα παει καλα και μαλλον δικαια σε σχεση με το γκολφ...

                        υγ. leonp μπορουμε να παρουμε και εναν χαβαλετζη να φτιαχνει το 'κλιμα' αμα ειναι..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          To αγαπημένο σημείο είναι τα πίσω καθίσματα! Πολύ μ' αρέσει η αυστηρά τετραθέσια διάταξη.

                          Κατά τ' άλλα περιμένω να το δω ζωντανό (ειδικά δίπλα σε γκολφ) για να καταλάβω τι παίζει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lapin last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:

                            Σήμερα δημοσιεύθηκε το εξής εκπληκτικό άρθρο από το worldcarfans:

                            http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth' target='_blank' target='_blank' target='_blank'

                            Διαβάζοντας το λύνονται πολλές απορίες για το αυτοκίνητο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι τελικά έξτρα όπως και ο ηλεκτρονικός κλιματισμός. Η στάνταρ ζάντες είναι 17' (225/45 στα 160 και 200 ps και 205/50 στο 122ps).

                            Η μεγάλη απογοήτευση του 160ps είναι τα φρένα του τα οποία δεν είναι ίδια με αυτά των Golf GT και GTI (312mm /286mm) αλλά όμοια με εκείνα των ταπεινότερων κινητήρων των 140ps και 122ps (288mm/255mm). Αυτό και μόνο είναι ικανό να με αποτρέψει από την έκδοση των 160 ίππων.

                            Πίστεψέ με μια χαρά πιάνουν και τα 288mm/255mm Δεν το θεωρώ λόγο να σε αποτρέψει από την συγκεκριμένη έκδοση.

                            Δε συμφωνώ. Έχοντας οδηγήσει το Leon 1.8TSI 160ps με τα ίδια ακριβώς δισκόφρενα, αυτό που μου έχει μείνει στη μνήμη από αυτή την ιστορία είναι η ανεπάρκεια των φρένων. Δεν κάνω πλάκα, το φοβήθηκα στα φρεναρίσματα με πολλά χιλιόμετρα. Άλλωστε έχει επισημανθεί και από άλλους πολλούς.

                            Δες το και διαφορετικά:
                            Η VW πουλάει από το 2006 ένα Golf (GT) το οποίο κάνει το 0-100 σε 7.9 δευτ και έχει τελική τα 220. Για ένα hatchback (ουτε καν hot-hatch) με αυτές τις επιδόσεις λοιπόν θεωρεί ότι πρέπει να το εφοδιάσει με τα φρένα του GTI.
                            Η ίδια εταιρεία θα πουλάει από το 2009 ένα σπορ κουπέ (με ολίγη πρακτικότητα -το scirocco) το οποίο κάνει το 0-100 σε 8.0 δευτ. και έχει τελική τα 217χλμ και το εφοδιάζει με τα φρένα των απλών εκδόσεων του Golf.
                            Πιστεύεις ότι η διαφορά στις επιδόσεις της τάξεως του 0.1 sec και 3 km/h αρκούν για να αλλαχθούν τα φρένα τη στιγμή μάλιστα που στη δεύτερη περίπτωση έχουμε μια σαφώς περισσότερο σπορ κατασκευή;

                            Να στο πω και αλλιώς. Το δικό μου Leon των μόλις 102 ίππων έχει σχεδόν τα ίδια δισκόφρενα (280-255 αντί για 288-255) για 0-100 σε 11.7 και τελική 184!

                            Με άλλα λόγια θεωρώ ότι το Scirocco των 160 ίππων φοράει δισκόφρενα κατώτερα των περιστάσεων. Βέβαια δεν παριστάνω των ξερόλα με ενδιαφέρει η αντίθετη άποψη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Κι εμένα με ξένισε στην αρχή το φρένο του Golf αλλά τελικά είναι θέμα αίσθησης καθώς θέλει γενναίο πάτημα για να φρενάρει σωστά, έχει στην αρχή μια νεκρή διαδρομή, μετά μια πολύ μέτριου δαγκώματος περιοχή και τελικά όλη τη δύναμη του φρεναρίσματος τη βγάζει κοντά στο τέλος της διαδρομής κι έτσι δίνει μια αίσθηση ότι δεν θα φρενάρει ενώ στην πραγματικότητα δεν χρησιμοποιείς καθόλου από τη δύναμή του.
                              Υπ'όψην ότι με ~200 ευρώ βάζεις τις μπροστά δισκόπλακες του GTI

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Από ότι έχω διαβάσει και στο GT υπάρχει η ίδια αίσθηση.
                                Ο λόγος είναι ότι μπορεί να έχει τους δίσκους του GTi αλλά ο μηχανισμός του σέρβο παραμένει ο ίδιος, δηλαδή ΔΕΝ είναι τα ίδια φρένα με του GTi.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Kαι εγώ αυτό πιστεύω για το Gt. Τα φρένα του μου φάνηκαν λίγα σε σχέση με τις ταχύτητες που μαζεύει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsardas last edited by

                                    Οπως τα λετε μενει να δουμε αν προκυψει 'σκανδαλο' φρενωναπο το autoτεταρτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lapin last edited by

                                      Volkswagen Scirocco driven on the road:

                                      http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/233477/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        inimic last edited by

                                        Ο χρήστης Lapin έγραψε:

                                        Σήμερα δημοσιεύθηκε το εξής εκπληκτικό άρθρο από το worldcarfans:

                                        http://www.worldcarfans.com/9080616.013 ... o-in-depth' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank'

                                        Διαβάζοντας το λύνονται πολλές απορίες για το αυτοκίνητο. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι τελικά έξτρα όπως και ο ηλεκτρονικός κλιματισμός. Η στάνταρ ζάντες είναι 17' (225/45 στα 160 και 200 ps και 205/50 στο 122ps).

                                        Η μεγάλη απογοήτευση του 160ps είναι τα φρένα του τα οποία δεν είναι ίδια με αυτά των Golf GT και GTI (312mm /286mm) αλλά όμοια με εκείνα των ταπεινότερων κινητήρων των 140ps και 122ps (288mm/255mm). Αυτό και μόνο είναι ικανό να με αποτρέψει από την έκδοση των 160 ίππων.

                                        Πίστεψέ με μια χαρά πιάνουν και τα 288mm/255mm Δεν το θεωρώ λόγο να σε αποτρέψει από την συγκεκριμένη έκδοση.

                                        Δε συμφωνώ. Έχοντας οδηγήσει το Leon 1.8TSI 160ps με τα ίδια ακριβώς δισκόφρενα, αυτό που μου έχει μείνει στη μνήμη από αυτή την ιστορία είναι η ανεπάρκεια των φρένων. Δεν κάνω πλάκα, το φοβήθηκα στα φρεναρίσματα με πολλά χιλιόμετρα. Άλλωστε έχει επισημανθεί και από άλλους πολλούς.

                                        Δες το και διαφορετικά:
                                        Η VW πουλάει από το 2006 ένα Golf (GT) το οποίο κάνει το 0-100 σε 7.9 δευτ και έχει τελική τα 220. Για ένα hatchback (ουτε καν hot-hatch) με αυτές τις επιδόσεις λοιπόν θεωρεί ότι πρέπει να το εφοδιάσει με τα φρένα του GTI.
                                        Η ίδια εταιρεία θα πουλάει από το 2009 ένα σπορ κουπέ (με ολίγη πρακτικότητα -το scirocco) το οποίο κάνει το 0-100 σε 8.0 δευτ. και έχει τελική τα 217χλμ και το εφοδιάζει με τα φρένα των απλών εκδόσεων του Golf.
                                        Πιστεύεις ότι η διαφορά στις επιδόσεις της τάξεως του 0.1 sec και 3 km/h αρκούν για να αλλαχθούν τα φρένα τη στιγμή μάλιστα που στη δεύτερη περίπτωση έχουμε μια σαφώς περισσότερο σπορ κατασκευή;

                                        Να στο πω και αλλιώς. Το δικό μου Leon των μόλις 102 ίππων έχει σχεδόν τα ίδια δισκόφρενα (280-255 αντί για 288-255) για 0-100 σε 11.7 και τελική 184!

                                        Με άλλα λόγια θεωρώ ότι το Scirocco των 160 ίππων φοράει δισκόφρενα κατώτερα των περιστάσεων. Βέβαια δεν παριστάνω των ξερόλα με ενδιαφέρει η αντίθετη άποψη.

                                        Το Scirocco είναι όμως εαλφρύτερο και με χαμηλότερο κέντρο βάρους οπότε εν μέρει αντισταθμίζει τους μικρότερους δίσκους... ίσως και πάλι όχι.

                                        Είδωμεν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Kαλύτερο κι από GTI?

                                          http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... rocco.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            Και στο Autocar αυτό γράφουν:

                                            'But on the regular settings, which we usually find preferable to adaptive ones anyway, the Scirocco has a nice enough blend of sport and comfort. It’s respectably agile, grips well and is adjustable to a point on the throttle. It’s more fun than a Golf GTI.'

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 19 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr