-
Εγω ειμαι υπερ των 4 σημειων.Σε κραταν πολυ καλυτερα.
-
το ραδιοcd πώς το πειράζεις;
Θεωρώ πως η 4σημείων είναι υπερβολή. Είναι και μπελάς το βάλε-βγάλε, που μπορεί γι αυτό τον λόγο να βαριέσαι να την βάλεις, ειδικά για κοντινές αποστάσεις. Μέσα στον καύσωνα μεσα 4 σημείων; Επίσης φαντάζομαι πως τσαλακώνει παραπάνω τα ρούχα.4 σημείων θα έβαζα μόνο σε αυτοκίνητο εξειδικευμένης χρήσης
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Στην 4 τα πλεονεκτηματα ειναι γνωστα,ΑΛΛΑ δεν εχει εκεινο το συστημα(πως λεγετε?)που εχουν αυτες των 3 σημειων που σε περιπτωση δραματικης επιβραδυνσης χαλαρωνει λιγο σταδιακα για να αντεξουν τα εσωτερικα οργανα,δηλαδη μπορει να βγεις αθικτος αλλα να πεθανεις λογο αποτομης επιβραδυνσης οπως ο συνοδηγος(πως τον λεγαν) περισυ-προπερσυ στο wrcΣτους πρεντατήρες αναφέρεσαι;
Αν ναι τότε αυτοί κάνουν την ακριβώς αντίθετη δουλειά. Σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης δηλαδή τεντώνουν τη ζώνη σε 10-15 χιλιοστά του δευτερολέπτου, περιορίζοντας με αυτό τον τρόπο την προς τα εμπρός κίνηση των επιβατών.
-
Εκτός από τους προεντατήρες υπάρχουν και οι load limiters (δε θυμάμαι τη δόκιμη ελληνική μετάφραση) που σου δίνουν μερικά εκατοστά ακόμα όταν η πίεση ξεπεράσει κάποια αρκετά υψηλή τιμή. Οι ζώνες 4 σημείων έχουν τρία προβλήματα: την απουσία κίνησης προς τα μπροστά που αυξάνει τις πιέσεις, το whiplash του κεφαλιού (απότομη κίνηση προς τα πίσω κατά την επαναφορά) και ότι αν είναι κάποια φτηνή ζώνη, μπορεί να γλιστρήσεις από κάτω. Το τελευταίο συμβαίνει επειδή το σώμα μένει όρθιο και δε διπλώνει στους γοφούς, οπότε το κάτω μέρος (κάτω από τη ζώνη) είναι το μόνο σημείο που μπορείς να ξεφύγεις. Έχω διαβάσει για τις ζώνες κάποιας εταιρίας (δυστυχώς δε θυμάμαι ποιας) που κάνουν τη μία από τις δύο τιράντες πιο ελαστική ώστε να μπορεί να πάρει κάποια μικρή γωνία το σώμα και να μην ξεφεύγει από κάτω.
Η γνώμη μου είναι ότι για ένα σύγχρονο κλειστό (όχι cabrio) αυτοκίνητο με αερόσακους, είναι καλύτερα να έχεις την εργοστασιακή ζώνη με τα συστήματα που ανέπτυξε η εταιρία. Από κει και πέρα πάμε σε ζώνες 5-6 σημείων και HANS! Αν όμως το αυτοκίνητο είναι παλιάς τεχνολογίας, χωρίς αερόσακους, load limiters και κυρίως καλό πλαίσιο, τότε η συγκράτηση που προσφέρει μια ζώνη 4 σημείων προστατεύει από την υποχώρηση του πλαισίου και αντισταθμίζει παραπάνω τον όποιο κίνδυνο από whiplash κτλ.
Τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις, δεν είμαι ειδικός ή αγωνιζόμενος, οπότε μπορεί να κάνω και λάθος...
-
Ωραια απαντηση χαμερ ,αυτο που λεει ο χαμερ ενωουσα ασερφ,σε περιπτωση σφοδρης συγκρουσης σε τραβαει πισω ο προεντατηρας και μετα σε αφηνει λιγο ο load limiter
-
Mε τις διαφημιστικές πινακίδες τι παίζει; Πού μπορούμε να απευθυνθούμε για κάποιες που φύτρωσαν ακριβώς δίπλα σε ΕΟ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε τις διαφημιστικές πινακίδες τι παίζει; Πού μπορούμε να απευθυνθούμε για κάποιες που φύτρωσαν ακριβώς δίπλα σε ΕΟ;Έριξα μια ματιά στον ΚΟΚ και είδα ότι αυτός καθορίζει υπό ποιες συνθήκες μπορούν να τοποθετηθούν διαφημιστικές πινακίδες παραπλεύρως δρόμων/εθνικών οδών/κτλ (άρθρο 11). Υποθέτω λοιπόν ότι είναι αρμοδιότητα της Τροχαίας.
-
Εχω μια απορια: Αν τα φωτακια της πισω πινακιδας ειναι καμμενα (και ως εκ τουτου δεν φωτιζεται η πινακιδα το βραδυ) θεωρειται παραβαση? Υπαρχει προστιμο για αυτο? thanks
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Εχω μια απορια: Αν τα φωτακια της πισω πινακιδας ειναι καμμενα (και ως εκ τουτου δεν φωτιζεται η πινακιδα το βραδυ) θεωρειται παραβαση? Υπαρχει προστιμο για αυτο? thanksΣυμφωνα με τον ΚΟΚ , ανηκει στις πταισματικες παραβάσεις και το προστιμο ειναι 17€.
-
Υπαρχει καποια εταιρια που να νοικιαζει ιστορικα - κλασσικα αυτοκινητα?
-
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε; -
Εννοείς ότι όταν οδηγάς εσύ το αμάξι τραντάζεται στην αλλαγή ενώ όταν οδηγούν άλλοι, η αλλαγή είναι πιο ομαλή;
-
Κοίταξε το χρόνο που κάνουν οι άλλοι να αλλάξουν ταχύτητα, μη περιμένεις πολύ και πέφτουν οι στροφές της μηχανής (ούτε πολύ γρήγορα/αστραπιαία γιατί χαλάει το κιβώτιο).
-
Όταν αφήνεις συμπλέκτη, πατάς ταυτόχρονα το γκάζι - όπως στην εκκίνηση.
Πρέπει να ταιριάξουν αυτά για να κάνεις ομαλές αλλαγές. Με το καιρό μαθαίνεις να τα κάνεις χωρίς να σκέφτεσαι. Αν οδηγάς χρόνια και ακόμα αλλάζεις άθλια ταχύτητες, να κοιτάξεις το επόμενο αμάξι να έχει αυτόματο κιβώτιο.
-
-
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;αφηνεις πολυ απαλα τον συμπλεκτη χωρις γκαζι - αφου το καταφερεις αυτο χωρις τιναγμα αρχιζεις μετα να κανεις το ιδιο με λιγο γκαζι μεχρι να συνηθισεις !
τι αυτοκινητο οδηγας ? προσωπικα εχω προβλημα με τις αλλαγες με τα renault !
-
Παρά τα αρκετά χρόνια που οδηγάω μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά άχρηστος στις αλλάγες ταχυτήτων σε βαθμό που πολλοί απορούν πως πήρα δίπλωμα!
Για τις αλλαγές 1ης-2ας λοιπόν ιδίως σε αμάξια με κακό κιβώτιο έχω βρει μία εξαίρετη λύση ...καταργώντας την 1η!!!! Αν έχει λίγη ροπούλα και κρατάς λίγη φόρα τα περισσότερα αμάξια θα ξεκινήσουν από σχεδόν ακινησία με 2α...
θέλω πάντως να οδηγήσω ένα αμάξι με κιβώτιο τύπου ντι ες τζι (θα βγάλουν και άλλα γκρουπ σύντομα). Εάν είναι τόσο καλό όσο λένε όλοι θα είναι από τα λίγα ακριβά γκάτζετ που θα αξίζει να πληρώσεις. Τα αυτόματα παραείναι ξενερωτικά για τα γούστα μου...
Το χειρότερο σημείο των ρενώ που έχω οδηγήσει είναι το κιβώτιο, δεν μου κάνει εντύπωση που ο φίλος πάνω ζορίζεται...
-
Υπάρχει και η λύση να μην πατάς καθόλου συμπλέκτη
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το χειρότερο σημείο των ρενώ που έχω οδηγήσει είναι το κιβώτιο, δεν μου κάνει εντύπωση που ο φίλος πάνω ζορίζεται...Μπρρρρ, ειχα οδηγησει ενα κλιο προπροηγουμενης γενιας, ο συμπλεκτης ηταν λες και εκανες ασκηση στο γυμναστηριο, η πρωτη του ηταν πιο κοντη και απο ποδηλατου, γενικα εφιαλτης..
Υπάρχει και η λύση να μην πατάς καθόλου συμπλέκτη
Καρφωτη FTW!
Μια απορια που εχω και γω, σχετικη:
Οταν πλησιαζω σε φαναρι και φρεναρω/ρολαρω μεχρι να σταματησω, μπορω να βγαλω τη 3η χωρις να πατησω συμπλεκτη..
Ειμαι σοβαρα γιατρε; -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Υπάρχει και η λύση να μην πατάς καθόλου συμπλέκτη
Καρφωτη FTW!
Μια απορια που εχω και γω, σχετικη:
Οταν πλησιαζω σε φαναρι και φρεναρω/ρολαρω μεχρι να σταματησω, μπορω να βγαλω τη 3η χωρις να πατησω συμπλεκτη..
Ειμαι σοβαρα γιατρε;ΚΑΘΟΛΟΥ καρφωτή παρακαλώ. Όχι μόνο μπορείς να βγάλεις την ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αλλά να βάλεις και ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αρκεί να σηκώσεις (ή να καταβάσεις) τις στροφές του κινητήρα εκεί που πρέπει. Το μόνο ζόρι είναι το ξεκίνημα από φανάρι χωρίς συμπλέκτη, αλλά έχει τον τρόπο του κι αυτό (μίζα )
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΚΑΘΟΛΟΥ καρφωτή παρακαλώ. Όχι μόνο μπορείς να βγάλεις την ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αλλά να βάλεις και ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αρκεί να σηκώσεις (ή να καταβάσεις) τις στροφές του κινητήρα εκεί που πρέπει. Το μόνο ζόρι είναι το ξεκίνημα από φανάρι χωρίς συμπλέκτη, αλλά έχει τον τρόπο του κι αυτό (μίζα )
+1
Μπορεις να το δοκιμασεις ως εξης. Προσπαθησε χωρις πιεση να δεις σε ποιες στροφες ΒΓΑΙΝΕΙ ευκολα καποια ταχυτητα.
Το ξεκινημα παντως με μιζα, φοβαμαι να το κανω ακομα και σαν λυση αναγκης...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Μπορεις να το δοκιμασεις ως εξης. Προσπαθησε χωρις πιεση να δεις σε ποιες στροφες ΒΓΑΙΝΕΙ ευκολα καποια ταχυτητα.Το ξεκινημα παντως με μιζα, φοβαμαι να το κανω ακομα και σαν λυση αναγκης...
Αν έχεις Accent μη φοβάσαι τίποτα!!!Τις παίρνει όλες τις ταχύτητες μία χαρά χωρίς συμπλέκτη αν είσαι από 3.000rpm και κάτω!!
Τσεκαρισμένο πολλές φορές αυτό (στο ίδιο αμάξι ) και με όλες τις ταχύτητες σε κατεβάσματα και ανεβάσματα όσο αναφορά τις διπλανές ταχύτητες (πχ 12, 23 κτλ και όχι 35 ας πούμε)Στο ξεκίνημα με τη μίζα, εγώ λυπάμαι τη μίζα βασικά...Τραβάει τρελό ζόρι εκείνη την ώρα.
Η μηχανή δεν παθαίνει τίποτα, παρότι εσύ νιώθεις αυτή την ωραία αίσθηση του μπρος-πίσω και τη μηχανή να ψυχοραγεί.ΥΓ:Στο δικό μου αμάξι πάντως λυπάμαι τρελά να το κάνω...Δε βρίσκω και πραγματικό λόγο να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς να πατάς συμπλέκτη, εκτός από το ότι έχεις βάλει σκοπό να 'σφάξεις' το κιβώτιο
-
Ο χρήστης elisa έγραψε:
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;Aυτο γινεται σε ενα αμαξι,απο καινουργιο;Ή τον τελευταιο καιρο;Το γραφω μηπως εχεις φαει δισκο και θες αλλαγη.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο