-
Το M-pack σου δίνει επιλογή μεταξύ δυο σχεδίων. Μια 18άρα που είναι μέσα στα 5.000 της τιμής, και μια 19άρα που είναι +1000κάτι €. Πολλά τα λεφτά (Άρη), και επειδή δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι στην χώρα της λακκούβας είναι καλή ιδέα να έχεις προφίλ 30, προτίμησα την μικρότερη.
Γενικά έχω μια προτίμηση στις 18άρες... μην σου πω και στις 17άρες.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
**ασε βρε με τις επιδοσεις δεν βαρεθηκες? **
και εγω στα ιδια θα επαιρνα 325ι αλλα προτιμησα 320 εξκλουσιβ με πανω τα παντα εκτος GPS/Navi.
ξεκολλα με τις επιδοσεις . ...μια χαρα εισαι!!!!!!!!!!μην σου πω και δυο!!!!!!!!!!!
θα εκτιμησεις τις ανεσεις και τα gadget μακροπροθεσμα...παω να δω το ζαντικο σου τωρα....εχω 17αρια εγω και εχω μπανησει κατι 18αρες BBBS/CH σε προσφορα και μου κλεινουν το ματι....
BMW+Apple +Canon μου εχουν πιει το αιμα....
Επιδοσεις σε αυτοκινητα και γυναικες ειναι κατι που δεν το βαριεσαι ποτε....
Το mango ποναει τωρα που εχει γκατζετς αλλα στο δρομο μενει τελευταιος και γιαυτο
θα αλλαχθουν ολα μεχρι το τελος του ετους -
μετά από βόλτα Ε92 325χι, από τις πρώτες με το 2500cc
έχω να πω τα παρακάτω ......αίσθηση στιβαρή
ταχύτητα που καταλαβαίνεις ότι τρέχεις, μόνο από το ταχύμετρο.
κατανάλωση που δεν πέφτει με τίποτα κάτω από 13λτ.
και με τις 18ρες μαζί με τα runflat απαράδεκτη άνεση .....
το λυπόμουν όταν έπεφτε σε λακκούβα, πίστευα ότι θα σπάσει .....πολύ καλό .... αλλά δεν κάνει νομίζω για τους ελληνικούς καρόδρομους ....
-
Τόσο χάλια είναι τα runflat ρε παιδιά; Πάλι καλά που δεν πήγα και σε 19άρα δηλαδή.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Την βασική του M-pack. 225/40/18 μπροστά, 255/35/18 πίσω. Αρκετά εντυπωσιακό σε όψη, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο κλέβει σε επιδόσεις.Δεν κλέβει σε επιδόσεις. Στην τσέπη κλέβει, όταν χρειαστεί να τ' αλλάξεις
Τόσο χάλια είναι τα runflat ρε παιδιά; Πάλι καλά που δεν πήγα και σε 19άρα δηλαδή.
Σε σχέση με κανονικό σπορ ελαστικό, ναι είναι. Και υπάρχει κι άλλο θέμα. ΙΜΗΟ δεν πρέπει να κυκλοφορεί κανείς στο δρόμο χωρίς ρεζέρβα. Μα κανείς. Αν το λαστιχάκι σου πάθει οτιδήποτε άλλο πέρα από απλό κλατάρισμα, περιμένεις την οδική βοήθεια.
- Yeah, very convenient, μαλάκες αμερικάνοι.
Γιατί, απ' αυτούς και τις απαιτήσεις της αγοράς τους ξεκίνησε αυτή η μόδα με τα ρανφλάτ. Σου λέει η αμερικανίδα κυριούλα, να μείνω από λάστιχο και να πρέπει να κατέβω από το αυτοκίνητο μέσα στο... Χάρλεμ ας πούμε; Α πα πα. Μην το γελάσεις. Από την αμερικανική αγορά ξεκίνησε το στόρι, στο λέω.
-
Γνωρίζετε με ποια ελαστικά έρχεται από το εργοστάσιο?
-
Το πράγμα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Σαφέστατα αν για κάποιο λόγο καταστραφεί το ελαστικό, πράγμα που έχω καταφέρει, τότε μένεις εκεί. Και αν πιάνει το κινητό σου, πάλι καλά. Είναι αμφίβολο πάντως το αν θα βρεθεί οδική βοήθεια που θα μπορέσει να σου φέρει ελαστικό μεγέθους 255/40/18 -μάλλον για φόρτωμα και σπίτι το βλέπω, πράγμα που μπορεί πανεύκολα να σου καταστρέψει τις διακοπές.
Απ' την άλλη μεριά, το να βγεις από το αυτοκίνητο νύχτα με βροχή σε σκοτεινό δρόμο με στροφές αναγκασμένος να αλλάζεις λάστιχο από την μεριά του δρόμου δεν είναι ότι καλύτερο. Σαν ιδέα λοιπόν το runflat είναι εξαιρετικό. Πρέπει όμως να υπάρξουν καλύτερες υλοποιήσεις.
-
Θα μπορούσαν να υπάρχουν τα runflat αλλά και μια ρεζέρβα έκτακτης ανάγκης
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τόσο χάλια είναι τα runflat ρε παιδιά; Πάλι καλά που δεν πήγα και σε 19άρα δηλαδή.πάλι καλά !!! .... με 17αρα που είναι καλύτερο για τους ελληνικούς δρόμους ....
χάνει πολύ ρε γαμώτο .... -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Γνωρίζετε με ποια ελαστικά έρχεται από το εργοστάσιο?Αν δεν κάνω λάθος, με Bridgestone Potenza RE050A1* RFT. Έχω δει και BMW με Good Year Eagle NCT5 RFT.
Χρήστο, η οδική απο-και-κλείεται να σου φέρει λάστιχο. Να σε φορτώσει θα έρθει, και αντίο διακοπές, αντίο σκι κλπ κλπ κλπ. Αν θες να είσαι εντελώς καλυμμένος, φόρα τα ρανφλάτ σου και έχε μια ανάγκης + γρύλο + κλειδί (τουλάχιστον. Εγώ θα είχα κανονική ρεζέρβα, κι ας κλέβει χώρο) στο πορτμπαγκάζ.
-
Εγω τα βρισκω πολυ βολικα τα runflat..
Γιατι σε περιπτωση που κλαταει το λαστιχο σε στροφη με ταχυτητα υψηλη υπαρχει περιπτωση αντι για την οδικη να ερθει κανα κορακι και δεν ψηνομαι.....
Επισης δεν ψηνομαι να αλλαξω λαστιχο μονος μου.. ας ερθει η οδικη.. δεν ειναι παντα και οι συνθηκες τετοιες που να το επιτρεπουν(καιρος) -
Στη στροφή δεν ξέρω κατά πόσο θα σε βοηθήσουν, στο ισιάδι και με νορμάλ ταχύτητες τη δουλειά τους θα την κάνουν!
Εγώ αν και ποτέ δεν είχα κανένα παράπονο από τα RFT ελαστικά, το σκέφτομαι να πάω σε συμβατικά λάστιχα και μαζί με το κιτ επισκευής να βάλω και μια ρεζέρβα... -
Ίσως εγώ να μη νιώθω...αλλά τα Potenza RE 050A που έχω είναι πολύ καλά! Εντάξει, το αυτοκίνητο είναι σκληρό και θέλει προσοχή σε λακούβες, απλά τις αποφεύγεις. Ούτως ή άλλως σπορ αυτοκίνητο είναι, με σπορ ανάρτηση και χαμιλοπρόφιλα ελαστικά. Δε μπορείς να περιμένεις κάτι διαφορετικό.
Μια χαρά είναι τα RFT και ούτε παίζει να τα αλλάξω. Μόνο το peace of mind που μου δίνει ότι αν πάθω λάστιχο στα 140+ δε θα σκοτωθώ ή ότι δε θα κάτσω μες τη βροχή ή τη ζέστη να το αλλάζω, φτάνει. Τώρα άλλοι μπορεί να έχουν άλλη άποψη, αλλά εγώ με κουστούμια, πουκάμισα κλπ δε παίζει να αλλάξω λάστιχο. Μια χαρά είναι τα RFT, προσοχή στις λακούβες θέλει να τις αποφεύγεις, κατά τ'άλλα είναι μια χαρά!
Έχω ακούσει πάντως παράπονα από κάποιους που τα έχουν αλλάξει ότι έχουν 'χάσει σε αίσθηση τιμονιού' και είναι λογικό αν το σκεφτείτε επειδή μαλακώνει το προφίλ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχω ακούσει πάντως παράπονα από κάποιους που τα έχουν αλλάξει ότι έχουν 'χάσει σε αίσθηση τιμονιού' και είναι λογικό αν το σκεφτείτε επειδή μαλακώνει το προφίλ.
αυτο ομως ειναι ψευδαισθηση..με τα run flat πας πιο αργα και για αυτο δεν μπηκαν στη νεα Μ3,αν θες επιδοσεις,τοτε βαζεις 'συμβατικα' σπορ ελαστικα,τα run flat ειναι λυση για 'βολεψακιδες' οι οποιοι καλα κανουν βεβαια αν δε θελουν να μπαινουν στη διαδικασια της ρεζερβας..
ενας γνωστος μου με mini s που τα αλλαξε προσφατα(για να βαλει τα ιδια) ειπε πως οταν στεκοταν πανω τους με ολο του το βαρος,αυτα δεν πιεζονταν καθολου...τσιμεντοκατασκευη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενας γνωστος μου με mini s που τα αλλαξε προσφατα(για να βαλει τα ιδια) ειπε πως οταν στεκοταν πανω τους με ολο του το βαρος,αυτα δεν πιεζονταν καθολου...τσιμεντοκατασκευηΕνώ τα άλλα αλλάζουν ας πούμε?
(καλά...αν είναι 130+ kg, πάω πάσο )Πάντως ο καθένας προσπαθεί να αιτιολογήσει τις επιλογές του.Ε...όταν δεν υπάρχουν δικαιολογίες, απλά ευφεύρουμε εμείς μερικές και λύνεται το πρόβλημα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έχω ακούσει πάντως παράπονα από κάποιους που τα έχουν αλλάξει ότι έχουν 'χάσει σε αίσθηση τιμονιού' και είναι λογικό αν το σκεφτείτε επειδή μαλακώνει το προφίλ.
αυτο ομως ειναι ψευδαισθηση..με τα run flat πας πιο αργα και για αυτο δεν μπηκαν στη νεα Μ3,αν θες επιδοσεις,τοτε βαζεις 'συμβατικα' σπορ ελαστικα,τα run flat ειναι λυση για 'βολεψακιδες' οι οποιοι καλα κανουν βεβαια αν δε θελουν να μπαινουν στη διαδικασια της ρεζερβας..
ενας γνωστος μου με mini s που τα αλλαξε προσφατα(για να βαλει τα ιδια) ειπε πως οταν στεκοταν πανω τους με ολο του το βαρος,αυτα δεν πιεζονταν καθολου...τσιμεντοκατασκευη
Nα σημειωθεί ότι τα ρανφλάτ είναι και σημαντικά πιο βαριά από τα συμβατικά.
-
Τα RFT βγήκαν για να την ασφάλεια και για την μείωση βάρους επειδή 'φεύγει' η πίσω ρεζέρβα, έτσι δεν είναι?
Νομίζω πάντως ότι της Μ3 δε βγαίνουν τόσο μεγάλα RFT με τόσο χαμηλό προφίλ.
All in all...στα πλαίσια της ασφάλειας και της άνεσης που παρέχεται είναι καλή επιλογή, απλά είναι σκληρά αλλά όχι εντελώς και παντελώς άβολα. Όταν περνάς πάνω από μια βαθιά λακούβα θα 'πονέσει', αλλά πείτε μου ένα αυτοκίνητο με 17άρες ζάντες και σπορ ανάρτηση που δε θα αντιδράσει το ίδιο.
Έχω σκεφτεί να τα αλλάξω κυρίως για τα σχόλια που ακούω, χωρίς να έχω κανένα προσωπικό παράπονο, αλλά για την ασφάλεια που παρέχουν, προσωπικά δε θα τα αλλάξω.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
αλλά πείτε μου ένα αυτοκίνητο με 17άρες ζάντες και σπορ ανάρτηση που δε θα αντιδράσει το ίδιο.παρα πολλα!
δεν εχεις δε και κανενα χαμηλωμενο gemballa με 20'... -
Πάντως του φίλου η 325 (Ε92) που έχει το M-Pack και 18άρες ζάντες (//Μ) ΔΕΝ έχει Run Flat...για αυτό και του έδωσαν δώρο ένα κίτ επισκευής της Schnitzer. Ααα και έχουν και πολύ ωραίες βαλβίδες αυτές οι ζάντες...δεν εξέχουν από την ζάντα, αλλά είναι ενσωματομένες!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα RFT βγήκαν για να την ασφάλεια και για την μείωση βάρους επειδή 'φεύγει' η πίσω ρεζέρβα, έτσι δεν είναι?Νομίζω πάντως ότι της Μ3 δε βγαίνουν τόσο μεγάλα RFT με τόσο χαμηλό προφίλ.
All in all...στα πλαίσια της ασφάλειας και της άνεσης που παρέχεται είναι καλή επιλογή, απλά είναι σκληρά αλλά όχι εντελώς και παντελώς άβολα. Όταν περνάς πάνω από μια βαθιά λακούβα θα 'πονέσει', αλλά πείτε μου ένα αυτοκίνητο με 17άρες ζάντες και σπορ ανάρτηση που δε θα αντιδράσει το ίδιο.
Έχω σκεφτεί να τα αλλάξω κυρίως για τα σχόλια που ακούω, χωρίς να έχω κανένα προσωπικό παράπονο, αλλά για την ασφάλεια που παρέχουν, προσωπικά δε θα τα αλλάξω.
κοιτα σε 207 gt που εχω μπει(με 17αρες) και σε mini cooper S προηγουμενο υπαρχουν τεραστιες διαφορες στην ανεση,το mini ειναι κατσικι και εμενα προσωπικα με κουρασε(και το ταμπλω ετριζε)...βεβαια ειναι και θεμα αναρτησης,αλλα το 207 εχει ημιακαμπτο,αρα θα πρεπε να χει το μειονεκτημα,πιστευω οτι στο μινι ολη τη δουλεια κανουν τα run flat,αλλωστε και το δικο μου εχει 18αρα ζαντα με 40αρι προφιλ και δε με ενοχλει καθολου στις λακουβες...το mini το καινουριο λεγεται οτι κοπαναει πολυ λιγοτερο(κι ας εχει run flat),αλλα δεν εχει τυχει να μπω μεσα σε κανενα..
BMW FORUM