-
Έτυχε να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο και μου προέκυψε Corsa 1,2 16V Elegance. Να ληφθεί υπόψην σας ότι δεν είμαι εξοικειωμένος με σύγχρονα αυτοκίνητα τέτοιου μεγέθους και τιμής και οι σχετικές εμπειρίες μου είναι ελάχιστες αλλά καλύτερες από ότι με αυτό (οι εμπειρίες μου είναι κυρίως είτε με παλαιότερα καρμπυρατεράτα, συχνότερα χαμηλών αλλά και υψηλών επιδόσεων, είτε με σύγχρονη BMW)
Οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
-αξιοπρεπής ποιότητα υλικών
-καλός εξοπλισμός (κεντρικό κλείδωμα που ή πολύπλοκος είναι ή λίγο χαλασμένος αλλά με τηλεχειρισμό που λειτουργεί, ραδιοCD με χειριστήρια στο τιμόνι και πολλά μεγάφωνα, ηλεκτρικά παράθυρα)
-πολύ ήσυχος κινητήρας στο ρελαντί, δεν ξέρεις αν δουλεύει
-συμπαθή χειριστήρια (κουμπάκια, διακόπτες, λεβιέδες, παχύ τιμόνι)
-αποτελεσματικά φρένα
-μπορεί να πιάσει μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομοΚαι πιάνουμε τα μη κολακευτικά
-τεράστια τυφλή γωνία πίσω κολώνας (και κατηγορούσα το Golf...) που δεν το φαντάζεσαι βλέποντάς το απέξω.
-ήχος αυτοκινήτου: σαν σκούπα βουίζει! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με πόσες στροφές είσαι και αν πατάς αρκετό γκάζι, ευτυχώς έχει στροφόμετρο.
-ουδεμία μα ουδεμία επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο διαμέσου τιμονιού, γκαζιού, φρένων.....
και εξηγώ:
-πατάς γκάζι το οποίο είναι υπερβολικά μαλακό και ...περιμένεις... (μάλλον τώρα καταλαβαίνω σε τι αναφερόντουσαν σε άλλη συζήτηση περί ηλεκτρονικού γκαζιού). Κουβέντα με τον εγκέφαλο και παζάρια για την οικονομία και τις οικολογικές του αναζητήσεις πρέπει να κάνω όταν θέλω να προσπεράσω την νταλίκα? Δηλαδή για ποιον άλλο πιθανό λόγο μπορεί να πατάω το γκάζι? Πατάω γκάζι για να γκαζώσω και 1200 κυβικά είσαι, δεν καίς και πολύ, δώστα μου όλα τώρα μπας και γίνει η προσπέραση! Τύφλα να έχει το turbo lag, το κατηγορούσαμε τόσα χρόνια.... και κάνουμε τα ίδια λάθη με τη θέλησή μας!
-πατάς φρένο και τίποτα, τίποτα, τίποτα, γκάπ, κοκάλωσε, το κεφάλι κοντεύει να βγεί έξω από το παρμπρίζ! Καμία προοδευτικότητα καμία αίσθηση. Κανένα παραπέρα σχόλιο...στις προδιαγραφές φαντάζομαι αναφέρεται ότι το όχημα διαθέτει και φρένα! Το μόνο χειρότερο θα ήταν να μη σε σταματάγανε!
-τιμόνι: καμία επαφή με το δρόμο, υποβοηθούμενο και ελαφρύ συνεχώς, αποκλείεται να καταλάβεις τι κάνει η ρόδα, αν στρίβει, αν σκοπεύει να γλυστρήσει, αν ήδη γλυστράει κλπ
Σύντομα όμως άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως όλα τα παραπάνω είναι συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να καλύψει την.....
-τραγική υποστροφική συμπεριφορά... και είναι και βάρκα (είχα να νιώσω έτσι από βόλτα με 2CV). Με ταχύτητες ελάχιστες γέρνει βουλιάζει στηρίζεται στην εμπρός εξωτερική ρόδα και πάει ίσια!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με περίπου 4.000χλμ. Και δυσκολεύομαι να υποθέσω ότι όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο?
Πριν από χρόνια είχα οδηγήσει πάλι Corsa και πάλι μου είχε φανεί περίεργο και με αποκομένη αίσθηση (αν και εκείνο ήταν με τα 90 άλογα και μάλλον λιγότερο βάρκα) οπότε δεν το θεωρώ τυχαίο άτυχο δείγμα.
Η απορία που μου δημιουργείται είναι: έτσι είναι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας? Ή μήπως μόνο τα Corsa? Γιατί αν είναι έτσι όλα να πάνε να πνιγούνε, χίλιες φορές τα σαράβαλα, τουλάχιστον ξέρεις που πάς! Αν είναι έτσι μόνο τα Corsa ή μόνο τα Opel το ίδιο για αυτά!
[Υπενθύμιση, πρέπει να οδηγήσω το 206 της αδελφής μου να δώ τι κάνει.] -
Έτυχε να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο και μου προέκυψε Corsa 1,2 16V Elegance. Να ληφθεί υπόψην σας ότι δεν είμαι εξοικειωμένος με σύγχρονα αυτοκίνητα τέτοιου μεγέθους και τιμής και οι σχετικές εμπειρίες μου είναι ελάχιστες αλλά καλύτερες από ότι με αυτό (οι εμπειρίες μου είναι κυρίως είτε με παλαιότερα καρμπυρατεράτα, συχνότερα χαμηλών αλλά και υψηλών επιδόσεων, είτε με σύγχρονη BMW)
Οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
-αξιοπρεπής ποιότητα υλικών
-καλός εξοπλισμός (κεντρικό κλείδωμα που ή πολύπλοκος είναι ή λίγο χαλασμένος αλλά με τηλεχειρισμό που λειτουργεί, ραδιοCD με χειριστήρια στο τιμόνι και πολλά μεγάφωνα, ηλεκτρικά παράθυρα)
-πολύ ήσυχος κινητήρας στο ρελαντί, δεν ξέρεις αν δουλεύει
-συμπαθή χειριστήρια (κουμπάκια, διακόπτες, λεβιέδες, παχύ τιμόνι)
-αποτελεσματικά φρένα
-μπορεί να πιάσει μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομοΚαι πιάνουμε τα μη κολακευτικά
-τεράστια τυφλή γωνία πίσω κολώνας (και κατηγορούσα το Golf...) που δεν το φαντάζεσαι βλέποντάς το απέξω.
-ήχος αυτοκινήτου: σαν σκούπα βουίζει! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με πόσες στροφές είσαι και αν πατάς αρκετό γκάζι, ευτυχώς έχει στροφόμετρο.
-ουδεμία μα ουδεμία επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο διαμέσου τιμονιού, γκαζιού, φρένων.....
και εξηγώ:
-πατάς γκάζι το οποίο είναι υπερβολικά μαλακό και ...περιμένεις... (μάλλον τώρα καταλαβαίνω σε τι αναφερόντουσαν σε άλλη συζήτηση περί ηλεκτρονικού γκαζιού). Κουβέντα με τον εγκέφαλο και παζάρια για την οικονομία και τις οικολογικές του αναζητήσεις πρέπει να κάνω όταν θέλω να προσπεράσω την νταλίκα? Δηλαδή για ποιον άλλο πιθανό λόγο μπορεί να πατάω το γκάζι? Πατάω γκάζι για να γκαζώσω και 1200 κυβικά είσαι, δεν καίς και πολύ, δώστα μου όλα τώρα μπας και γίνει η προσπέραση! Τύφλα να έχει το turbo lag, το κατηγορούσαμε τόσα χρόνια.... και κάνουμε τα ίδια λάθη με τη θέλησή μας!
-πατάς φρένο και τίποτα, τίποτα, τίποτα, γκάπ, κοκάλωσε, το κεφάλι κοντεύει να βγεί έξω από το παρμπρίζ! Καμία προοδευτικότητα καμία αίσθηση. Κανένα παραπέρα σχόλιο...στις προδιαγραφές φαντάζομαι αναφέρεται ότι το όχημα διαθέτει και φρένα! Το μόνο χειρότερο θα ήταν να μη σε σταματάγανε!
-τιμόνι: καμία επαφή με το δρόμο, υποβοηθούμενο και ελαφρύ συνεχώς, αποκλείεται να καταλάβεις τι κάνει η ρόδα, αν στρίβει, αν σκοπεύει να γλυστρήσει, αν ήδη γλυστράει κλπ
Σύντομα όμως άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως όλα τα παραπάνω είναι συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να καλύψει την.....
-τραγική υποστροφική συμπεριφορά... και είναι και βάρκα (είχα να νιώσω έτσι από βόλτα με 2CV). Με ταχύτητες ελάχιστες γέρνει βουλιάζει στηρίζεται στην εμπρός εξωτερική ρόδα και πάει ίσια!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με περίπου 4.000χλμ. Και δυσκολεύομαι να υποθέσω ότι όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο?
Πριν από χρόνια είχα οδηγήσει πάλι Corsa και πάλι μου είχε φανεί περίεργο και με αποκομένη αίσθηση (αν και εκείνο ήταν με τα 90 άλογα και μάλλον λιγότερο βάρκα) οπότε δεν το θεωρώ τυχαίο άτυχο δείγμα.
Η απορία που μου δημιουργείται είναι: έτσι είναι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας? Ή μήπως μόνο τα Corsa? Γιατί αν είναι έτσι όλα να πάνε να πνιγούνε, χίλιες φορές τα σαράβαλα, τουλάχιστον ξέρεις που πάς! Αν είναι έτσι μόνο τα Corsa ή μόνο τα Opel το ίδιο για αυτά!
[Υπενθύμιση, πρέπει να οδηγήσω το 206 της αδελφής μου να δώ τι κάνει.] -
Έτυχε να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο και μου προέκυψε Corsa 1,2 16V Elegance. Να ληφθεί υπόψην σας ότι δεν είμαι εξοικειωμένος με σύγχρονα αυτοκίνητα τέτοιου μεγέθους και τιμής και οι σχετικές εμπειρίες μου είναι ελάχιστες αλλά καλύτερες από ότι με αυτό (οι εμπειρίες μου είναι κυρίως είτε με παλαιότερα καρμπυρατεράτα, συχνότερα χαμηλών αλλά και υψηλών επιδόσεων, είτε με σύγχρονη BMW)
Οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
-αξιοπρεπής ποιότητα υλικών
-καλός εξοπλισμός (κεντρικό κλείδωμα που ή πολύπλοκος είναι ή λίγο χαλασμένος αλλά με τηλεχειρισμό που λειτουργεί, ραδιοCD με χειριστήρια στο τιμόνι και πολλά μεγάφωνα, ηλεκτρικά παράθυρα)
-πολύ ήσυχος κινητήρας στο ρελαντί, δεν ξέρεις αν δουλεύει
-συμπαθή χειριστήρια (κουμπάκια, διακόπτες, λεβιέδες, παχύ τιμόνι)
-αποτελεσματικά φρένα
-μπορεί να πιάσει μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομοΚαι πιάνουμε τα μη κολακευτικά
-τεράστια τυφλή γωνία πίσω κολώνας (και κατηγορούσα το Golf...) που δεν το φαντάζεσαι βλέποντάς το απέξω.
-ήχος αυτοκινήτου: σαν σκούπα βουίζει! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις με πόσες στροφές είσαι και αν πατάς αρκετό γκάζι, ευτυχώς έχει στροφόμετρο.
-ουδεμία μα ουδεμία επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο διαμέσου τιμονιού, γκαζιού, φρένων.....
και εξηγώ:
-πατάς γκάζι το οποίο είναι υπερβολικά μαλακό και ...περιμένεις... (μάλλον τώρα καταλαβαίνω σε τι αναφερόντουσαν σε άλλη συζήτηση περί ηλεκτρονικού γκαζιού). Κουβέντα με τον εγκέφαλο και παζάρια για την οικονομία και τις οικολογικές του αναζητήσεις πρέπει να κάνω όταν θέλω να προσπεράσω την νταλίκα? Δηλαδή για ποιον άλλο πιθανό λόγο μπορεί να πατάω το γκάζι? Πατάω γκάζι για να γκαζώσω και 1200 κυβικά είσαι, δεν καίς και πολύ, δώστα μου όλα τώρα μπας και γίνει η προσπέραση! Τύφλα να έχει το turbo lag, το κατηγορούσαμε τόσα χρόνια.... και κάνουμε τα ίδια λάθη με τη θέλησή μας!
-πατάς φρένο και τίποτα, τίποτα, τίποτα, γκάπ, κοκάλωσε, το κεφάλι κοντεύει να βγεί έξω από το παρμπρίζ! Καμία προοδευτικότητα καμία αίσθηση. Κανένα παραπέρα σχόλιο...στις προδιαγραφές φαντάζομαι αναφέρεται ότι το όχημα διαθέτει και φρένα! Το μόνο χειρότερο θα ήταν να μη σε σταματάγανε!
-τιμόνι: καμία επαφή με το δρόμο, υποβοηθούμενο και ελαφρύ συνεχώς, αποκλείεται να καταλάβεις τι κάνει η ρόδα, αν στρίβει, αν σκοπεύει να γλυστρήσει, αν ήδη γλυστράει κλπ
Σύντομα όμως άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως όλα τα παραπάνω είναι συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να καλύψει την.....
-τραγική υποστροφική συμπεριφορά... και είναι και βάρκα (είχα να νιώσω έτσι από βόλτα με 2CV). Με ταχύτητες ελάχιστες γέρνει βουλιάζει στηρίζεται στην εμπρός εξωτερική ρόδα και πάει ίσια!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με περίπου 4.000χλμ. Και δυσκολεύομαι να υποθέσω ότι όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο?
Πριν από χρόνια είχα οδηγήσει πάλι Corsa και πάλι μου είχε φανεί περίεργο και με αποκομένη αίσθηση (αν και εκείνο ήταν με τα 90 άλογα και μάλλον λιγότερο βάρκα) οπότε δεν το θεωρώ τυχαίο άτυχο δείγμα.
Η απορία που μου δημιουργείται είναι: έτσι είναι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας? Ή μήπως μόνο τα Corsa? Γιατί αν είναι έτσι όλα να πάνε να πνιγούνε, χίλιες φορές τα σαράβαλα, τουλάχιστον ξέρεις που πάς! Αν είναι έτσι μόνο τα Corsa ή μόνο τα Opel το ίδιο για αυτά!
[Υπενθύμιση, πρέπει να οδηγήσω το 206 της αδελφής μου να δώ τι κάνει.] -
Ρομαντικός έ;Καλοσώρισες στή....νέα τάξη πραγμάτων onyx!!!
-
Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν με όλα τα σύγχρονα σουπερμίνι, μόνο που κάθε εταιρία ρίχνει αλλού το βάρος, άλλος στην πρακτικότητα, άλλος στην ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, άλλος στην οδική συμπεριφορά (ένας-δύο αυτοί οι τελευταίοι ), κλπ.
Το συμπέρασμα πάντως είναι πως υπάρχει κάτι για τον καθένα και στις Ελληνικές (και ευρωπαϊκές συνθήκες πιστεύω) τα σημερινά σουπερμίνι μπορούν να καλύψουν τεράστιο φάσμα αναγκών και απαιτήσεων.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
--πατάς γκάζι το οποίο είναι υπερβολικά μαλακό και ...περιμένεις... (μάλλον τώρα καταλαβαίνω σε τι αναφερόντουσαν σε άλλη συζήτηση περί ηλεκτρονικού γκαζιού). Κουβέντα με τον εγκέφαλο και παζάρια για την οικονομία και τις οικολογικές του αναζητήσεις πρέπει να κάνω όταν θέλω να προσπεράσω την νταλίκα? Δηλαδή για ποιον άλλο πιθανό λόγο μπορεί να πατάω το γκάζι? Πατάω γκάζι για να γκαζώσω και 1200 κυβικά είσαι, δεν καίς και πολύ, δώστα μου όλα τώρα μπας και γίνει η προσπέραση! Τύφλα να έχει το turbo lag, το κατηγορούσαμε τόσα χρόνια.... και κάνουμε τα ίδια λάθη με τη θέλησή μας!
-πατάς φρένο και τίποτα, τίποτα, τίποτα, γκάπ, κοκάλωσε, το κεφάλι κοντεύει να βγεί έξω από το παρμπρίζ! Καμία προοδευτικότητα καμία αίσθηση. Κανένα παραπέρα σχόλιο...στις προδιαγραφές φαντάζομαι αναφέρεται ότι το όχημα διαθέτει και φρένα! Το μόνο χειρότερο θα ήταν να μη σε σταματάγανε!
-τιμόνι: καμία επαφή με το δρόμο, υποβοηθούμενο και ελαφρύ συνεχώς, αποκλείεται να καταλάβεις τι κάνει η ρόδα, αν στρίβει, αν σκοπεύει να γλυστρήσει, αν ήδη γλυστράει κλπ
Σύντομα όμως άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως όλα τα παραπάνω είναι συνειδητή επιλογή του κατασκευαστή για να καλύψει την.....
-τραγική υποστροφική συμπεριφορά... και είναι και βάρκα (είχα να νιώσω έτσι από βόλτα με 2CV). Με ταχύτητες ελάχιστες γέρνει βουλιάζει στηρίζεται στην εμπρός εξωτερική ρόδα και πάει ίσια!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με περίπου 4.000χλμ. Και δυσκολεύομαι να υποθέσω ότι όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο?
Πριν από χρόνια είχα οδηγήσει πάλι Corsa και πάλι μου είχε φανεί περίεργο και με αποκομένη αίσθηση (αν και εκείνο ήταν με τα 90 άλογα και μάλλον λιγότερο βάρκα) οπότε δεν το θεωρώ τυχαίο άτυχο δείγμα.
Η απορία που μου δημιουργείται είναι: έτσι είναι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας? Ή μήπως μόνο τα Corsa? Γιατί αν είναι έτσι όλα να πάνε να πνιγούνε, χίλιες φορές τα σαράβαλα, τουλάχιστον ξέρεις που πάς! Αν είναι έτσι μόνο τα Corsa ή μόνο τα Opel το ίδιο για αυτά!
[Υπενθύμιση, πρέπει να οδηγήσω το 206 της αδελφής μου να δώ τι κάνει.]αψογη περιγραφη
αλλα μη ξεχνας οτι φτιαχτηκε για τη πολη, αρα ξεκουραστο αρα δεν απασχολει τον οδηγο αρα ξεκομενο......και οικονομικο..... -
Επειδή έχω το ίδιο αμάξι (στην έκδοση comfort) έχω τις εξής παρατηρήσεις:
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
(κεντρικό κλείδωμα που ή πολύπλοκος είναι ή λίγο χαλασμένος αλλά με τηλεχειρισμό που λειτουργεί,Λίγο πολύπλοκος. Πατάς μία φορά το κουμπί ανοίγματος και ανοίγει η πόρτα του οδηγού, δύο φορές και ανοίγουν όλες. Μία φορά το κουμπί κλεισίματος και κλειδώνει, δύο και μπαίνει κι ο συναγερμός.
-πατάς γκάζι το οποίο είναι υπερβολικά μαλακό και ...περιμένεις... (μάλλον τώρα καταλαβαίνω σε τι αναφερόντουσαν σε άλλη συζήτηση περί ηλεκτρονικού γκαζιού). Κουβέντα με τον εγκέφαλο και παζάρια για την οικονομία και τις οικολογικές του αναζητήσεις πρέπει να κάνω όταν θέλω να προσπεράσω την νταλίκα? Δηλαδή για ποιον άλλο πιθανό λόγο μπορεί να πατάω το γκάζι? Πατάω γκάζι για να γκαζώσω και 1200 κυβικά είσαι, δεν καίς και πολύ, δώστα μου όλα τώρα μπας και γίνει η προσπέραση! Τύφλα να έχει το turbo lag, το κατηγορούσαμε τόσα χρόνια.... και κάνουμε τα ίδια λάθη με τη θέλησή μας!
Διαφωνώ κάθετα. Το ηλεκτρονικό γκάζι δουλεύει μπόμπα. Δίνει αμέσως ό,τι έχει. Απλά δεν έχει τίποτα να δώσει. Τα 75 αλόγα για 1100+ κιλά είναι το πρόβλημα, όχι το ηλ. γκάζι.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ γενικά (ακόμα και στα περί βάρκας). Είναι λίγο αδιάφορο αμάξι. Για τη δουλειά του όμως (αμάξι πόλης και λίγο παραέξω) είναι μια χαρά. Το θέμα είναι να ξέρεις τις ανάγκες και επιθυμίες σου και να επιλέγεις ανάλογα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πήρα με περίπου 4.000χλμ. Και δυσκολεύομαι να υποθέσω ότι όσο παλιώνει γίνεται καλύτερο?
Απλά το συνηθίζεις. It grows in you που λένε και οι Άγγλοι.
-
Εγω απλα θα ηθελα να αναφερω πως ΔΕΝ ειναι ιδια ολα τα σουπερμινι...
-
Aν κρινω απο την φωτογραφια που εχεις στην υπογραφη σου, οχι, δεν ειναι!!
-
φυσικα και δεν ειναι...
το κορσα ειναι 1100κιλα? -
Ας μην ξεχνάμε ότι ο onyx αναφέρεται σε νοικιάρικο αυτοκίνητο. Άρα οι παρατηρήσεις για τιμόνι-φρένα-στρίψιμο έχουν πολύ σχετική αξία. Με έναν έλεγχο σε λάστιχα, τακάκια και αμορτισέρ και αντικατάσταση των φθαρμένων (ρίξε και μια ευθυγράμμιση μάστορα!), ίσως το ίδιο αυτοκίνητο να είχε σημαντικά αλλαγμένη συμπεριφορά.
Δεν έχω οδηγήσει Κόρσα. Όμως έχω οδηγήσει Πούντο, Κλιο, Ίμπιζα, Φιέστα (ίσως και άλλα που δεν θυμάμαι πλέον) διαφόρων κυβισμών και χρονολογίας την τελευταία δεκαετία. Με κάποια από αυτά διασκέδασα, με άλλα όχι.
Διαφορές μεταξύ τους σαφώς υπάρχουν και μάλιστα αισθητές. Ακόμη κι αν οι κατασκευαστές ακολουθούν τις τάσεις της εκάστοτε εποχής (trends δεν λέγονται στα Νεοελληνικά; ), πάντα υπάρχουν διαφοροποιήσεις μικρές ή μεγαλύτερες και περιμένουν τον οδηγό που έχει διάθεση για 'ψάξιμο' να τις ανακαλύψει. Αρκεί, βέβαια, το αισθητήριό του να μην έχει αμβλυνθεί από μακροχρόνια επαφή με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών.
Κακά τα ψέματα, αν έχεις γνωρίσει το καλύτερο, τότε με το μικρό απλά διεκπεραιώνεις... -
Εντάξει φρένα κρατήματα.
Αλλά η αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού πώς να χειροτερέψει επειδή είναι νοικιάρικο;;Έχω οδηγήσει ολοκαίνουριο (450 km) με ηλεκτρικό τιμόνι. Ε, ήθελα να το καθίσω σε ηλεκτρική καρέκλα!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Εντάξει φρένα κρατήματα.
Αλλά η αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού πώς να χειροτερέψει επειδή είναι νοικιάρικο;;Έχω οδηγήσει ολοκαίνουριο (450 km) με ηλεκτρικό τιμόνι. Ε, ήθελα να το καθίσω σε ηλεκτρική καρέκλα!!
άστα να πάνε...οδήγησα σχεδόν καινούριο νοικιάρικο φίατ πούντο στην ισπανία, το 1,2 8V. Το μοτέρ καλά δεν το συζητάω, μεγάλο ψοφίμι (ότι κι αν έκανα πάνω από 140 στο κοντέρ δεν είδα, για επιτάχυνση και ρεπρίζ δεν το συζητάω.....τρόλλευ!), αλλά σιγά μην νοίκιαζαν και το 16V....
το μεγάλο κλάμα ήταν με αυτό το ηλεκτρικό (ηλεκτροϋδραυλικό???) τιμόνι. Στην επιλογή 'city' (απενεργοποιείται μόνη της πάνω από τα 60 χ.α.ω.)κλάφτα χαράλαμπε, το τιμόνι πούπουλο, δεν καταλαβαίνεις ούτε δρόμο όυτε τίποτα.
λέω εντάξει, θα βάλω το 'σκληρό'. Αμ δε! Το τιμόνι όντως πιο σκληρό, αλλά από πληροφόρηση τίποτα! Απογοητεύτηκα πραγματικά, καθώς έχω εμπειρία από παλιότερα στριφτερά μικρά αυτοκινητάκια του γκρούπο, είναι δυνατόν οι ιταλοί να βγάλανε τόσο αποστειρωμένο αμάξι???
περιττό να πω ότι το απλό υδραυλικό του Yaris μου που οδήγησα όταν γύρισα Ελλάδα μου φάνηκε τουλάχιστον 'ξυράφι' (δεν είναι βέβαια, ωστόσο σε πληροφορεί επαρκώς και ξέρεις τι σου γίνεται ανά πάσα στιγμή), βαρύ και γρήγορο, ο δε 16V VVTi λες και οδηγούσα TypeR
Σπύρος
-
Τιμονιέρες χωρίς Force Feedback!!!
-
Μια και είπε ο GeorgeTabs για τιμονιέρες χωρίς force feedback, θυμήθηκα τι μου θύμισε το τιμόνι του Fiat Stilo...
Το τιμόνι στο παιχνίδι 'Ridge Racer' προτού μας κόψουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (γιατί τα ταύτισαν με τα 'φρουτάκια' οι ανεγκέφαλοι της κυβέρνησης). Το θυμάται κανείς;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
[Υπενθύμιση, πρέπει να οδηγήσω το 206 της αδελφής μου να δώ τι κάνει.]
Ναι, οδήγα το
Σίγουρα, από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο πολλά διαφέρουν και πιστεύω θα έχεις άλλη γνώμη για το 206.
Αλλά η περιγραφή σου μου θύμισε τα νιάτα μου (πριν από 4 χρόνια δηλαδή... ), που έμαθα να οδηγώ (αφού πήρα το δίπλωμα σε Nissan Cherry 5d 1,0 δεκαετίας και... τότε...) σε Polo 1,0lt (45 αλόγατα!!! ) χωρίς υδρ. τιμόνι ή οτιδήποτε άλλο
Εκεί να δείτε γλέντια... Παρόλες τις θεόκοντες σχέσεις (5η έδινε 28χαω/1000σαλ) η επιτάχυνση ήταν κάτι που έπρεπε να κοιτάξω στο λεξικό για να το καταλάβω... Να προσπερνάς φορτηγό, να πατάς το γκάζι και να μην γίνεται τίποτα... με άδειο αμάξι... Και να πλησιάζει το απέναντι λεοφωρείο... να είναι σε απόσταση 2 χλμ... Τιμόνι, σαν να ανακατεύεις φιδέ (αν και μηχανικό), φρένα ... ...no comments...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ναι, οδήγα το
Σίγουρα, από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο πολλά διαφέρουν και πιστεύω θα έχεις άλλη γνώμη για το 206.
Αλλά η περιγραφή σου μου θύμισε τα νιάτα μου (πριν από 4 χρόνια δηλαδή... ), που έμαθα να οδηγώ (αφού πήρα το δίπλωμα σε Nissan Cherry 5d 1,0 δεκαετίας και... τότε...) σε Polo 1,0lt (45 αλόγατα!!! ) χωρίς υδρ. τιμόνι ή οτιδήποτε άλλο
Εκεί να δείτε γλέντια... Παρόλες τις θεόκοντες σχέσεις (5η έδινε 28χαω/1000σαλ) η επιτάχυνση ήταν κάτι που έπρεπε να κοιτάξω στο λεξικό για να το καταλάβω... Να προσπερνάς φορτηγό, να πατάς το γκάζι και να μην γίνεται τίποτα... με άδειο αμάξι... Και να πλησιάζει το απέναντι λεοφωρείο... να είναι σε απόσταση 2 χλμ... Τιμόνι, σαν να ανακατεύεις φιδέ (αν και μηχανικό), φρένα ... ...no comments...
Αχχχχ ετσι καπως ξεκινησα και εγω.....Austin metro 1,0
Τα αλογα μαλλον ειχαν φυγει ολα και ετσι ειχα μεγαλο προβλημα στις προσπερασεις Παντως δεν εβγαλε ουτε ενα μηχανικο προβλημα στον 1 χρονο που το ειχα....Aν κρινω απο την φωτογραφια που εχεις στην υπογραφη σου, οχι, δεν ειναι!!
-
Pantws kai oi dikes mou entypwseis ap'to Opel Corsa einai analoges me autes pou proanafer8ikan! Me thn monh diafora oti epeidh egw exw odhghsei to 1.4lt 90ps mporw na pw oti eixe arketa kales repriz (gia thn ippodynamh tou) stis xamiles taxythtes me 3h 4h kai 5h! Epishs to sygekrimeno htan to Sport kai mporw na pw oti se odhghsh 7-8/10 htan poly asfales kai sta8ero! Gia kati parapanw apla den sou ekane ais8hsh,to timoni tou htan xeirotero kai apo kati iapwnika 15etias (swift px)...
Genika den mporw na katalabw giati yparxei auth h tash sta kainouria autokinita na exoun toso apokomeni ais8hsh me to peribalon?!
Gi'auto kai egw apo tote pou hr8a gia prwth fora me to Peugeot Rallye 1.6lt 8v katalaba ti shmainei mikro me ry8misimi kai kalh symperifora! Poso mallon to 16v pou exei kai kata 15ps megalyteri ippodynamh!
Kai na fantastite oti eimai ametanohtos germanofilos! Alla ta kala prepei na legontai...
-
Μα συγνώμη, γιατί σας φαίνεται παράξενο που είναι έτσι τα σημερινά αυτοκίνητα? Αφού αυτό είναι που θέλει ο πελάτης, σίγουρα δεν μπορεί να έχει κάνει λάθος το Marketing...
Ορθολογικός σχεδιασμός, ασφαλές αυτοκίνητο για το μέσο οδηγό. Έτσι δεν είναι?
(Ελπίζω να καταλαβαίνετε τη δόση ειρωνίας των παραπάνω)
-
Επιπλέον σχόλια για το όχημα!
Το επέστρεψα χθες αφού το χρησιμοποίησα για 378χλμ για να κάνω τις δουλειές μου και τις βόλτες μου.
Υπενθυμίζω ότι είχε μόνον 3.910χλμ και μύριζε καινουργίλα και έδειχνε καινούργιο. Αμορτισέρ, τακάκια κλπ είναι δύσκολο να έχουν φθαρεί τόσο όπως είπε κάποιος.
Το κοντέρ του όπως το μέτρησα με GPS ήταν μάλλον πολύ ακριβές (κέρδιζε κάτω από 2χλμ στα 120).
Ο τηλεχειρισμός όντως λειτουργούσε σωστά όταν διάβασα τις οδηγίες που ήταν όπως γράφτηκε πιο πάνω αν και η λειτουργία του κεντρικού κλειδώματος ήταν θορυβώδης και δεν με ικανοποίησε απόλυτα (όταν άνοιγε η ασφάλεια του οδηγού δεν ανοίγαν πάντα και οι άλλες!)
Όντως υπάρχει έλλειψη επαρκούς ροπής για το βάρος του, σε εθνική με αρκετές στροφές η απόκριση ήταν πιο καλή απλά στις ανηφόρες ή προσπέρασμα ήθελε κατέβασμα(τα). Δεν είχα κανένα πρόβλημα να διατηρήσω υψηλή μέση ταχύτητα στην εθνική.
Ο χώρος αποσκευών αν και δεν δείχνει μικρός τελικά δεν χωράει εύκολα μεγάλη βαλίτσα. Δεν έχει αρκετό βάθος ούτε αρκετό ύψος οπότε χρειάζονται κόλπα (διαγώνια φόρτωση ή/και αφαίρεση εταζέρας ή/και σήκωμα της πλάτης των πίσω καθισμάτων που είναι ρυθμιζόμενη σε 2-3 θέσεις!).
Βέβαια το συνηθίζεις, it grows on you όπως είπε κάποιος. Αναγκαστικά προσαρμόστηκα σε ήρεμη οδήγηση, απλό χειρισμό συσκευής. Πάντως τα φρένα που ή δεν πιάνουν καθόλου ή ξαφνικά κοκαλώνουν δεν μπόρεσα να τα συνηθίσω (μάλλον έχουν πολύ δυνατή υποβοήθηση ώστε να μην κουράζονται οι γάμπες ωρίμων κυριών....), πρέπει να τρόμαξα και μερικούς οδηγούς από πίσω μου!
Πάντως όταν ξανανοικιάσω θα προσπαθήσω να αποφύγω το Corsa και θα πάρω άλλο αυτοκίνητο.
Εντυπώσεις από οδήγηση σύγχρονου supermini....