Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η Αντεπίθεση: Peugeot 407
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Η Αντεπίθεση: Peugeot 407
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    23
    47
    151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pininfarina65 last edited by


      Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.

      Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004

      Φωτογραφιες :
      http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
      http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
      http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
      http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
      http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
      http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
      http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina65 last edited by


        Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.

        Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004

        Φωτογραφιες :
        http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
        http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
        http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
        http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
        http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
        http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
        http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina65 last edited by


          Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.

          Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004

          Φωτογραφιες :
          http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
          http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
          http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
          http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
          http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
          http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
          http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pastri last edited by

            Μου αρέσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meco last edited by

              Ο χρήστης pastri έγραψε:
              Μου αρέσει.

              Εμένα δεν μου αρέσει, αλλά επειδή τα ίδια έλεγα και για την ALfa GT και τώρα έχω αλλάξει γνώμη, θα επανέλθω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                smith14 last edited by

                Όπως βλέπουμε οι Γάλλοι συνεχίζουν τις πολύ καλές δουλειές τους πράγμα που μας κάνει να ελπίζουμε .

                Παρόλα αυτά το 407 έχει κάτι που σε χαλάει και ίσως θα έπρεπε να γίνουν κάποιες διωρθώσεις

                FRANCE FOREVER

                Άντε να μας πιάσεται τώρα Γερμανοί κια Ιταλοί

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Θα κυκλοφορήσει και ειδική έκδοση Elixir,που μάλλον είναι σπορ κουπέ.
                  http://ma.hu/page/cikk/e/0/57433/1
                  http://www.prova.de/archiv/2003/00-arti ... ndex.shtml
                  http://www.infomotori.com/a_115_IT_2881_2.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pininfarina65 last edited by

                    to 407 elixir apotelouse protipo kai propobo tou simerinou 407

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Έχω έντονη την υποψία ότι ο σχεδιασμός του ρύγχους (που παρεμπιπτόντως είναι πολύ ωραίος αν και θυμίζει κάποια αγγλικά υπεραυτοκίνητα) θα αποτελέσει το νέο εταιρικό χαρακτηριστικό της Πεζό, και ότι θα το δούμε και στο φέις-λιφτ του 307 σύντομα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Προσωπικά μου αρέσει πααααρα πολύ!!Ειδικά το ρύγχος!Μοιάζει λίγο με Aston Martin ή είναι η ιδέα μου?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Kαλό...
                          Εκφραστικό σχήμα εξωτερικά, με σοβαρό εσωτερικό design.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Ωραίο είναι. Μόνο το σταυροειδές χειριστήριο του στερεοφωνικού στην κονσόλα (με τα κουμπάκια γύρω-γύρω) με χαλάει κάπως, γιατί μου θυμίζει... Nintendo Entertainment System (ή αλλιώς Nintendo Famicom). Ίσως όμως εκεί να αδικείται από τον χρωματισμό του ταμπλώ.

                            Το κουπέ πότε με το καλό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hiluxboy last edited by

                              Εκτος του οτι το ειχα λατρεψει απο το καλοκαιρι που το πρωτοειδα πρεπει να συμπληρωσω οτι εχει εκπληκτικη ζαντα !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
                                Εκτος του οτι το ειχα λατρεψει απο το καλοκαιρι που το πρωτοειδα πρεπει να συμπληρωσω οτι εχει εκπληκτικη ζαντα !

                                18άρες είναι!!!!!
                                Ορίστε και ένα link:
                                http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_P ... 122003.htm

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  geopili last edited by

                                  Η αναφορά του Autopress στο νέο 407:

                                  http://www.autopress.gr/nmodels/showafixi.asp?ID=615

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    samael last edited by

                                    To ρυνχος μοιαζει λιγο με Ferrari 550!!
                                    Αν εξαιρεσεις το μπροστινο μερος που δεν μου πολυαρεσε απο τις φωτο που ειδα,ομορφο ειναι!!
                                    Ααα και στον καντραν εχει ενα οργανακι στη μεση πανω!Τι ειναι μανομετρο?!?!?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hiluxboy last edited by

                                      Ο χρήστης Samael έγραψε:
                                      Ααα και στον καντραν εχει ενα οργανακι στη μεση πανω!Τι ειναι μανομετρο?!?!?

                                      Δεικτης βενζινης... Τα αλλα δυο ειναι θερμοκρασια κινητηρα(αριστερα) και λαδιου(δεξια).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        'Κλεμμένο' από το in.gr

                                        Στον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hiluxboy last edited by

                                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                          'Κλεμμένο' από το in.gr

                                          Στον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!

                                          Το in.gr μου φαινεται δεν ξερει τι γραφει... Αν μου βρεις εσυ κινητηρα diesel σε παραγωγη και ειδικοτερα της peugeot στα 1600cc με τετοια ροπη εγω δεν ξαναπαταω στο forum! Τα συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα ταιριαζουν στον 2l Diesel που κινει και τα υπολοιπα μοντελα της peugeot. Ριξτε μια ματια σε αυτο...
                                          http://www.peugeot.gr/pcars/406taxi/index.htm για να μη λεω και εγω λογια του αερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:

                                            'Κλεμμένο' από το in.gr

                                            Στον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!

                                            Το in.gr μου φαινεται δεν ξερει τι γραφει... Αν μου βρεις εσυ κινητηρα diesel σε παραγωγη και ειδικοτερα της peugeot στα 1600cc με τετοια ροπη εγω δεν ξαναπαταω στο forum! Τα συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα ταιριαζουν στον 2l Diesel που κινει και τα υπολοιπα μοντελα της peugeot. Ριξτε μια ματια σε αυτο...
                                            http://www.peugeot.gr/pcars/406taxi/index.htm για να μη λεω και εγω λογια του αερα.

                                            O κινητήρας αυτός είναι ο Duratorq 1.6 του Focus C-Max, αλλά και του μελλοντικού Focus. Eίναι αποτέλεσμα της συνεργασίας PSA και Ford, με σύστημα common rail της Delphi. Tα 406 HDi που κυκλοφορούν, έχουν σύστημα common rail της Siemens.

                                            Kαι το flash.gr http://automoto.flash.gr/testdrive/mode ... /3/3843id/ τα ίδια γράφει πάνω κάτω. Kι αυτοί δεν ξέρουν τι γράφουν;
                                            http://www.peugeot.com για περισσότερες πληροφορίες -αλλά όχι πλήρεις-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr