-
Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004
Φωτογραφιες :
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg -
Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004
Φωτογραφιες :
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg -
Σημερα παρουσιαστικε για πρωτη φορα στο κοινο το νεο peugeot 407 με spor σχεδιαση που για μενα δεν μου φερνει πουθενα peugeot(εκτος απο το καπο με τα χαρακτιριστικα νευρα) θα αναλαβει να αντιμετοπισει τον Ευρωπαικο και ασιατικο ανταγωνισμο .Εκείνο πάντως που ακόμη παραμένει άγνωστο, είναι αν και στην ελληνική αγορά οι εκδόσεις του 407 θα ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα, καθώς η γκάμα του 406 περιελάμβανε εκδόσεις τόσο στα 1.6 όσο και στα 1.8 λίτρα.Ο εξοπλισμος θα ειναι πλουσιος ο αριθμός των αερόσακων είναι πιθανό να φτάνει τους 9 (δύο μπροστινοί, δύο κεφαλής, τέσσερις πλευρικοί και ένας για τα γόνατα), ο κλιματισμός θα είναι αυτόματος δύο ζωνών, θα υπάρχει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ παρόντες θα είναι και οι αυτοματισμοί για φώτα, υαλοκαθαριστήρες, cruise control κλπ.Στην Ελλαδα απο την Ανοιξη του 2004
Φωτογραφιες :
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_4_Peugeot 407 02.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_5_Peugeot 407 03.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_6_Peugeot 407 04.jpg
http://www.infomotori.com/foto/art_4489_7_Peugeot 407 05.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4074.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4073.jpg
http://www.omniauto.it/files/peugeot4071.jpg -
Μου αρέσει.
-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Μου αρέσει.Εμένα δεν μου αρέσει, αλλά επειδή τα ίδια έλεγα και για την ALfa GT και τώρα έχω αλλάξει γνώμη, θα επανέλθω...
-
Όπως βλέπουμε οι Γάλλοι συνεχίζουν τις πολύ καλές δουλειές τους πράγμα που μας κάνει να ελπίζουμε .
Παρόλα αυτά το 407 έχει κάτι που σε χαλάει και ίσως θα έπρεπε να γίνουν κάποιες διωρθώσεις
FRANCE FOREVER
Άντε να μας πιάσεται τώρα Γερμανοί κια Ιταλοί
-
Θα κυκλοφορήσει και ειδική έκδοση Elixir,που μάλλον είναι σπορ κουπέ.
http://ma.hu/page/cikk/e/0/57433/1
http://www.prova.de/archiv/2003/00-arti ... ndex.shtml
http://www.infomotori.com/a_115_IT_2881_2.html -
to 407 elixir apotelouse protipo kai propobo tou simerinou 407
-
Έχω έντονη την υποψία ότι ο σχεδιασμός του ρύγχους (που παρεμπιπτόντως είναι πολύ ωραίος αν και θυμίζει κάποια αγγλικά υπεραυτοκίνητα) θα αποτελέσει το νέο εταιρικό χαρακτηριστικό της Πεζό, και ότι θα το δούμε και στο φέις-λιφτ του 307 σύντομα.
-
Προσωπικά μου αρέσει πααααρα πολύ!!Ειδικά το ρύγχος!Μοιάζει λίγο με Aston Martin ή είναι η ιδέα μου?
-
Kαλό...
Εκφραστικό σχήμα εξωτερικά, με σοβαρό εσωτερικό design. -
Ωραίο είναι. Μόνο το σταυροειδές χειριστήριο του στερεοφωνικού στην κονσόλα (με τα κουμπάκια γύρω-γύρω) με χαλάει κάπως, γιατί μου θυμίζει... Nintendo Entertainment System (ή αλλιώς Nintendo Famicom). Ίσως όμως εκεί να αδικείται από τον χρωματισμό του ταμπλώ.
Το κουπέ πότε με το καλό;
-
Εκτος του οτι το ειχα λατρεψει απο το καλοκαιρι που το πρωτοειδα πρεπει να συμπληρωσω οτι εχει εκπληκτικη ζαντα !
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Εκτος του οτι το ειχα λατρεψει απο το καλοκαιρι που το πρωτοειδα πρεπει να συμπληρωσω οτι εχει εκπληκτικη ζαντα !18άρες είναι!!!!!
Ορίστε και ένα link:
http://www.in.gr/auto/parousiaseis/in_P ... 122003.htm -
Η αναφορά του Autopress στο νέο 407:
-
To ρυνχος μοιαζει λιγο με Ferrari 550!!
Αν εξαιρεσεις το μπροστινο μερος που δεν μου πολυαρεσε απο τις φωτο που ειδα,ομορφο ειναι!!
Ααα και στον καντραν εχει ενα οργανακι στη μεση πανω!Τι ειναι μανομετρο?!?!? -
Ο χρήστης Samael έγραψε:
Ααα και στον καντραν εχει ενα οργανακι στη μεση πανω!Τι ειναι μανομετρο?!?!?Δεικτης βενζινης... Τα αλλα δυο ειναι θερμοκρασια κινητηρα(αριστερα) και λαδιου(δεξια).
-
'Κλεμμένο' από το in.gr
Στον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
'Κλεμμένο' από το in.grΣτον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!
Το in.gr μου φαινεται δεν ξερει τι γραφει... Αν μου βρεις εσυ κινητηρα diesel σε παραγωγη και ειδικοτερα της peugeot στα 1600cc με τετοια ροπη εγω δεν ξαναπαταω στο forum! Τα συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα ταιριαζουν στον 2l Diesel που κινει και τα υπολοιπα μοντελα της peugeot. Ριξτε μια ματια σε αυτο...
http://www.peugeot.gr/pcars/406taxi/index.htm για να μη λεω και εγω λογια του αερα. -
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
'Κλεμμένο' από το in.gr
Στον τομέα των κινητήρων, τα πράγματα προς το παρόν δεν είναι καθόλου καλά για την ελληνική αγορά. Η ευρωπαϊκή βασική έκδοση του 407 θα εξοπλίζεται με δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1.600κ.εκ., ισχύος 110 ίππων, όσους δηλαδή και εκείνος που κινεί τα 206 και 307, με μία σημαντική όμως διαφορά. Στο 'μικρό' μοτέρ του 407 η τιμή της ροπής φτάνει τα... 240Nm, (ή 260Nm με over-boost), άρα ο κινητήρας είναι DIESEL!
Το in.gr μου φαινεται δεν ξερει τι γραφει... Αν μου βρεις εσυ κινητηρα diesel σε παραγωγη και ειδικοτερα της peugeot στα 1600cc με τετοια ροπη εγω δεν ξαναπαταω στο forum! Τα συγκεκριμενα τεχνικα χαρακτηριστικα ταιριαζουν στον 2l Diesel που κινει και τα υπολοιπα μοντελα της peugeot. Ριξτε μια ματια σε αυτο...
http://www.peugeot.gr/pcars/406taxi/index.htm για να μη λεω και εγω λογια του αερα.O κινητήρας αυτός είναι ο Duratorq 1.6 του Focus C-Max, αλλά και του μελλοντικού Focus. Eίναι αποτέλεσμα της συνεργασίας PSA και Ford, με σύστημα common rail της Delphi. Tα 406 HDi που κυκλοφορούν, έχουν σύστημα common rail της Siemens.
Kαι το flash.gr http://automoto.flash.gr/testdrive/mode ... /3/3843id/ τα ίδια γράφει πάνω κάτω. Kι αυτοί δεν ξέρουν τι γράφουν;
http://www.peugeot.com για περισσότερες πληροφορίες -αλλά όχι πλήρεις-
Η Αντεπίθεση: Peugeot 407