-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Για την Ελλάδα, και ειδικά την Αθήνα, είναι αμαρτία (έστω και γλυκειάΕίναι αμαρτία?
και σας ερωτώ κύριέ μου : πως θα κάνει τα ψώνια της η κυρία το Σάββατο στο Κολωνάκι?Δεν θέλει χώρους για να χωρέσει όλες τις τσάντες με τα ψώνια της,δεν θέλει δύναμη,τετρακίνηση για να ξεκολήσει μποτιλιαρισμένη στις ανηφόρες του(κολωνακίου πάντα),δεν θέλει όγκο να επιβληθεί και να παρκάρει στη γωνία και να δημιουργήσει το απίστευτο μποτιλιάρισμα έχοντας την τιμή να την ψάχνουνε σε όλα τα γειτονικά μαγαζιά και να νιώθει θεά και στην τελική τι θα αφήσει μπροστά στην πλατεία για να κάτσει στο dacapo?
Mια βόλτα Σάββατο πρωι(ευτυχώς με τα πόδια) στο Κολωνάκι αρκεί για να δείτε ότι πιο ακριβό κυκλοφορεί σε 4 τροχούς ακόμα και σε 2τρ.
Το πιο φθηνο SUV ήταν Χ5 και φυσικά υπήρχε και cayenne..... -
Ναι αλλα με τους κ@λοδρομους του λεκανοπεδίου η έννοια SUV ( φτηνού όπως ένα RAV η Terios ( ακόμα πιο φθηνό ) ή ακριβού όπως X5, Cayenne, Land Cruiser ) αποκτά άλλο νόημα. Του βάζεις και ένα snorkel και είσαι σίγουρος οτι καμιά βροχή και κανένας δρόμος-ποτάμι δεν πρόκειται να σε σταματήσει!
-
Δεν ξέρω αν η Καγιέν είναι η ντροπή της Πόρσε, πάντως σίγουρα είναι ντροπή της Πόρσε το τσογλανάκι (σκατόφατσαααααα) κάτοχος (?) μίας Καγιέν, ο οποίος την Κυριακή έκανε χοντρές αηδίες στην οδό Αγ. Παρασκευής στο Χαλάνδρι.
Επιδειξιομανία εις τη νιοστή ('κάντε στη μπάντα, περνάω από πάνω σας')
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Δεν ξέρω αν η Καγιέν είναι η ντροπή της Πόρσε, πάντως σίγουρα είναι ντροπή της Πόρσε το τσογλανάκι (σκατόφατσαααααα) κάτοχος (?) μίας Καγιέν, ο οποίος την Κυριακή έκανε χοντρές αηδίες στην οδό Αγ. Παρασκευής στο Χαλάνδρι.Επιδειξιομανία εις τη νιοστή ('κάντε στη μπάντα, περνάω από πάνω σας')
Το καλοπαιδο που λες δεν ειναι ντροπη της Πορσε αλλα του δυστυχου πατερα του που αντι ανατροφη του δινει μονο λεφτα.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Το καλοπαιδο που λες δεν ειναι ντροπη της Πορσε αλλα του δυστυχου πατερα του που αντι ανατροφη του δινει μονο λεφτα.Για να του δώσει ανατροφή ο πατέρας του πρέπει αν την έχει..... και όπως τα περισσότερα κακά αυτού του τόπου είναι θέμα γενικότερης παιδείας.
Τέτοια άτομα είναι που τροφοδοτούν την αντιπάθεια και τα κόμπλεξ του Έλληνα για το αυτοκίνητο και την αυτοκίνηση γενικότερα! Και φτάνουμε να προσπαθούμε να κάνουμε αυτούς που μπορούν να πάρουν ένα καλό αυτοκίνητο να νιώσουν ενοχές και ντροπή..... -
H υπόσταση ενός αυτοκινήτου όπως η Καγιέν ΔΕΝ ταιριάζει στο μέσο οικονομικό επίπεδο της αποδεδειγμένα στενόμυαλης Ελληνικής κοινωνίας. Κινείται έξω και πάνω από αυτή και αυτό είναι που προκαλεί. Προσωπικά σε εμένα, η συμπεριφορά που έχω αντιμετωπίσει από οδηγούς τέτοιων οχημάτων αρκετές φορές με έχει κάνει έξαλλο. Ναι, μέσα στο Χ Καγιενοτσερόκιλέξους μπορεί να με πατήσει μαζί με το αμαξάκι μου και ας έχω προτεραιότητα. Κάνουν την όποια μαλακία και συνεχίζουν να κοιτούν μπροστά!! Πρόκειται για αυτοκίνητα που πολλές φορές αγοράζονται ως π.ομεγεθυντές. Little dick jokes, όπως λένε και οι Αγγλάρες.
Παρόλα αυτά, όποιος μπορεί να την πάρει με γειά του και χαρά του.
Αξιόλογο αυτοκίνητο και ανεβάζει τη λίμπιντο και τον τσαμπουκα του ιδιοκτήτη του. Στο 90% των περιπτώσεων
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ãéá ôçí ÅëëÜäá, êáé åéäéêÜ ôçí ÁèÞíá, åßíáé áìáñôßá (Ýóôù êáé ãëõêåéÜ
Åßíáé áìáñôßá?
êáé óáò åñùôþ êýñéÝ ìïõ : ðùò èá êÜíåé ôá øþíéá ôçò ç êõñßá ôï ÓÜââáôï óôï ÊïëùíÜêé?Äåí èÝëåé ÷þñïõò ãéá íá ÷ùñÝóåé üëåò ôéò ôóÜíôåò ìå ôá øþíéá ôçò,äåí èÝëåé äýíáìç,ôåôñáêßíçóç ãéá íá îåêïëÞóåé ìðïôéëéáñéóìÝíç óôéò áíçöüñåò ôïõ(êïëùíáêßïõ ðÜíôá),äåí èÝëåé üãêï íá åðéâëçèåß êáé íá ðáñêÜñåé óôç ãùíßá êáé íá äçìéïõñãÞóåé ôï áðßóôåõôï ìðïôéëéÜñéóìá Ý÷ïíôáò ôçí ôéìÞ íá ôçí øÜ÷íïõíå óå üëá ôá ãåéôïíéêÜ ìáãáæéÜ êáé íá íéþèåé èåÜ êáé óôçí ôåëéêÞ ôé èá áöÞóåé ìðñïóôÜ óôçí ðëáôåßá ãéá íá êÜôóåé óôï dacapo?
Méá âüëôá ÓÜââáôï ðñùé(åõôõ÷þò ìå ôá ðüäéá) óôï ÊïëùíÜêé áñêåß ãéá íá äåßôå üôé ðéï áêñéâü êõêëïöïñåß óå 4 ôñï÷ïýò áêüìá êáé óå 2ôñ.
Ôï ðéï öèçíï SUV Þôáí ×5 êáé öõóéêÜ õðÞñ÷å êáé cayenne.....Äåí èá ìðïñïýóå íá åéðùèåß êáëýôåñá ç áíÜãêç ãéá Ýíá âáñý ïãêþäåò ðïëõôåëÝò Suv
-
ean do esto kai enan na pai eki pou paei to cheroke me cayenne tha to pouliso DEN EINAI JEEP
-
Ο χρήστης mitrop έγραψε:
ean do esto kai enan na pai eki pou paei to cheroke me cayenne tha to pouliso DEN EINAI JEEPΑσφαλως και οι προδιαγραφες του Cayenne δεν ειναι τοσο για χωμα οσο για ασφαλτο.
Το Touareg παντως θα πηγαινε ανετα εκει που παει και το Cherokee, ισως και καλυτερα.
Το Cayenne δειχνει τις δυνατοτητες-κυριως- στο δρομο, στην πιστα. -
XMMM DEN NOMIZO H ANARTISH TOU TUAREG NA BOREI NA KANI TA IDIA SE PETRES KAI DISKOLO XOMA
Ο χρήστης technik έγραψε:
ean do esto kai enan na pai eki pou paei to cheroke me cayenne tha to pouliso DEN EINAI JEEP
Ασφαλως και οι προδιαγραφες του Cayenne δεν ειναι τοσο για χωμα οσο για ασφαλτο.
Το Touareg παντως θα πηγαινε ανετα εκει που παει και το Cherokee, ισως και καλυτερα.
Το Cayenne δειχνει τις δυνατοτητες-κυριως- στο δρομο, στην πιστα. -
Με τις αεραναρτησεις αυτα τα οχηματα νομιζω οτι πανε παντου στο 90% των περιπτωσεων. Σε τεστ που εδειχνε στο DW περνουσαν εμποδια του ενοσ μετρου στις 3 ροδες με προσοχη φυσικα και απο την αλλα νομιζω οτι το Cayenne turbo σε πιστα ειναι παριπου 1 δευτ. πισω απο την Μ3. Αυτο τα λεει ολα.
-
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΕΡΟΚΙ
Αναρτήσεις Εμπρός / Πίσω SLA-Ανισομεγέθη ψαλίδια, Αμορτισέρ αερίου με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός / Πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΟΥΑΡΕΓΚ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΘΡΩΣΗΣΟ χρήστης tsardaklis έγραψε:
Με τις αεραναρτησεις αυτα τα οχηματα νομιζω οτι πανε παντου στο 90% των περιπτωσεων. Σε τεστ που εδειχνε στο DW περνουσαν εμποδια του ενοσ μετρου στις 3 ροδες με προσοχη φυσικα και απο την αλλα νομιζω οτι το Cayenne turbo σε πιστα ειναι παριπου 1 δευτ. πισω απο την Μ3. Αυτο τα λεει ολα. -
Nai re paidia...simfonw oti to cayenne mporei na exei dynatothtes....alla posoi apo autoi pou to pairnoun tha tis xrisimopoihsoun?
-
KANEIS!!!!!!!
AYTH POU DINOUN TOSA LEFTA DEN EXOUN XRONO NA PANE GIA OFFROADΟ χρήστης Dont_Panic έγραψε:
Nai re paidia...simfonw oti to cayenne mporei na exei dynatothtes....alla posoi apo autoi pou to pairnoun tha tis xrisimopoihsoun? -
Ο χρήστης mitrop έγραψε:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΕΡΟΚΙ
Αναρτήσεις Εμπρός / Πίσω SLA-Ανισομεγέθη ψαλίδια, Αμορτισέρ αερίου με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός / Πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΟΥΑΡΕΓΚ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΘΡΩΣΗΣΜε τις αεραναρτησεις αυτα τα οχηματα νομιζω οτι πανε παντου στο 90% των περιπτωσεων. Σε τεστ που εδειχνε στο DW περνουσαν εμποδια του ενοσ μετρου στις 3 ροδες με προσοχη φυσικα και απο την αλλα νομιζω οτι το Cayenne turbo σε πιστα ειναι παριπου 1 δευτ. πισω απο την Μ3. Αυτο τα λεει ολα.
Aπ οτι γνωριζω, στον τομεα των αναρτησεων, το Touareg χρησιμοποιει πνευματικη αναρτηση CDC, η οποια ελεγχει την επιταχυνση των τροχων και του αμαξωματος, επιλεγοντας ιδανικη ρυθμιση αποσβεσης.
Επιπλεον, το συστημα μεταβαλλει αυτοματα το υψος του αμαξωματος απο 190 εως 215 χιλ.
Ας προσθεσω οτι ο οδηγος εχει τη δυνατοτητα να ρυθμιζει τοσο την αποσβεση της αναρτησης, οσο και το υψος του αμαξωματος.
Με καταλληλα ''κουμπια'' δηλαδη, αυξανονται κατα πολυ οι εκτος δρομου δυνατοτητες του αυτοκινητου, εχοντας παραλληλα 45 μοιρες αναρριχητικη ικανοτητα.
To Τοuareg επιπλεον,μοιραζεται το ιδιο πλαισιο με την Porsche Cayenne και ισως ειναι η καλυτερη προσπαθεια που εχει γινει μεχρι σημερα, σε οτι αφορα το συνδυασμο της ασφαλτου και των εκτος δρομου εξορμησεων. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΣΕΡΟΚΙ
Αναρτήσεις Εμπρός / Πίσω SLA-Ανισομεγέθη ψαλίδια, Αμορτισέρ αερίου με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός / Πολλαπλών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια, Αντιστρεπτική δοκός
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΟΥΑΡΕΓΚ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΘΡΩΣΗΣΜε τις αεραναρτησεις αυτα τα οχηματα νομιζω οτι πανε παντου στο 90% των περιπτωσεων. Σε τεστ που εδειχνε στο DW περνουσαν εμποδια του ενοσ μετρου στις 3 ροδες με προσοχη φυσικα και απο την αλλα νομιζω οτι το Cayenne turbo σε πιστα ειναι παριπου 1 δευτ. πισω απο την Μ3. Αυτο τα λεει ολα.
Aπ οτι γνωριζω, στον τομεα των αναρτησεων, το Touareg χρησιμοποιει πνευματικη αναρτηση CDC, η οποια ελεγχει την επιταχυνση των τροχων και του αμαξωματος, επιλεγοντας ιδανικη ρυθμιση αποσβεσης.
Επιπλεον, το συστημα μεταβαλλει αυτοματα το υψος του αμαξωματος απο 190 εως 215 χιλ.
Ας προσθεσω οτι ο οδηγος εχει τη δυνατοτητα να ρυθμιζει τοσο την αποσβεση της αναρτησης, οσο και το υψος του αμαξωματος.
Με καταλληλα ''κουμπια'' δηλαδη, αυξανονται κατα πολυ οι εκτος δρομου δυνατοτητες του αυτοκινητου, εχοντας παραλληλα 45 μοιρες αναρριχητικη ικανοτητα.
To Τοuareg επιπλεον,μοιραζεται το ιδιο πλαισιο με την Porsche Cayenne και ισως ειναι η καλυτερη προσπαθεια που εχει γινει μεχρι σημερα, σε οτι αφορα το συνδυασμο της ασφαλτου και των εκτος δρομου εξορμησεων.mporei sto touareg na rithmisis apo 160mm eos 300mm to ipsos tou sasi
kai o diakoptis exi 6 thesis epilogis ipsous alla afte den me pithoun ean den ta do sthn oute boro na dexto ta electonika os axiopista se afta ta aftokinita -
Σε ανάκληση 22.158 Cayenne από την παγκόσμια αγορά προχώρησε σήμερα η Porsche λόγω προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο ενδέχεται να οδηγήσει σε ανάφλεξη καλωδίων και να καταστρέψει τα όργανα ελέγχου του αυτοκινήτου.
Πηγή: Ναυτεμπορική
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σε ανάκληση 22.158 Cayenne από την παγκόσμια αγορά προχώρησε σήμερα η Porsche λόγω προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο ενδέχεται να οδηγήσει σε ανάφλεξη καλωδίων και να καταστρέψει τα όργανα ελέγχου του αυτοκινήτου.Πηγή: Ναυτεμπορική
Χμμ... ακόμα και τα καλύτερα, έχουν προβλήματα.
Δέν πιστεύω πάντως να πρόκειται για διαφήμιση η κίνηση αυτή, μιας και πουλάει καλά η Cayenne...
-
το να ανακαλει καποιος ειναι διαφημιση η δυσφημιση?
η ισχυει το οτι η κακη διαφημιση ειναι κι αυτο διαφημιση? -
Μερικά είδη διαφήμισης μπορεί να προκαλούν διαφορετικές αντιδράσεις σε διαφορετικούς ανθρώπους.
Πχ τη διαφήμιση με τα τρεμάμενα κινούμενα οπίσθια (Renault Megane) τη βρίσκω κακόγουστη αλλά ίσως άλλος να τη βρίσκει ευχάριστη.
Την ανακοίνωση ανάκλησης άλλος τη βλέπει σαν υπευθυνότητα του κατασκευαστή και σεβασμό στον καταναλωτή και άλλος σαν ανευθυνότητα αφού δεν το μελέτησαν καλά πριν το πουλήσουν..... Δεν είναι άσπρο ή μαύρο... Θα το θεωρούσα πάντως πολύ ριψοκίνδυνο να προωθείς το προϊόν σου με ανακλήσεις!
CAYENNE H NTROPH THS PORSCHE