-
Eimai nea odigos kai provlimatizomai gia to neo mu aftokinito.
Eimai metaksi Opel Corsa 1400,90hp kai Toyota Yaris 1300,87hp alla den mporw na apofasisw. Opoiadipote gnwmi einai efprosdekti gia ena apo ta 2 h kapoio allo pou isws na itan kaliteri epilogi sthn idia peripou kathgoria! -
Eimai nea odigos kai provlimatizomai gia to neo mu aftokinito.
Eimai metaksi Opel Corsa 1400,90hp kai Toyota Yaris 1300,87hp alla den mporw na apofasisw. Opoiadipote gnwmi einai efprosdekti gia ena apo ta 2 h kapoio allo pou isws na itan kaliteri epilogi sthn idia peripou kathgoria! -
Eimai nea odigos kai provlimatizomai gia to neo mu aftokinito.
Eimai metaksi Opel Corsa 1400,90hp kai Toyota Yaris 1300,87hp alla den mporw na apofasisw. Opoiadipote gnwmi einai efprosdekti gia ena apo ta 2 h kapoio allo pou isws na itan kaliteri epilogi sthn idia peripou kathgoria! -
Καλωσήρθες στο φόρουμ. Γράφε σε παρακαλώ με ελληνικά, όπως αναφέρουν και οι οδηγίες χρήσης του φόρουμ για να είναι πιο ευανάγνωστα τα μηνύματά σου.
Μπορείς να μας πεις με δύο λόγια τι περίπου ζητάς κυρίως από το αυτοκίνητό σου; Χώρους; Άνεση; Οδική συμπεριφορά; Σπορτίφ προσανατολισμούς; Ποιότητα κατασκευής; Εξωτερική εμφάνιση; Πώς τα ιεραρχείς περίπου όλα αυτά;
Υπάρχουν πάρα πολλά μοντέλα στην κατηγορία που υποννοείς (σουπερμίνι 1400) οπότε δεν μπορούμε να σου προτείνουμε κάτι αν δεν μας αναφέρεις πιο αναλυτικά τα κριτήριά σου.
-
Καλωσόρισες!
Όπως παρατήρησε και ο kyan, υπάρχει μια ορισμένη μεθοδολογία για να αποφασίσεις:
-
Καταστρώνεις μια λίστα με τα χαρακτηριστικά που ανέφερε (άνεση, επιδόσεις, χώρους, κλπ) και δίνεις τη **δική **σου βαθμολογία σε καθένα απ'αυτά. Πόσο δηλαδή βάρος έχουν για την επιλογή σου.
-
Αφού προσανατολιστείς ως προς τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου που θέλεις, ρωτάς κάποιον πιο έμπειρο (και εδώ μέσα θα βρεις πολλούς ) να σου πει ποια από τα αυτοκίνητα της αγοράς σε καλύπτουν στην περιοχή τιμής αγοράς που μπορείς να κινηθείς.
-
Από το (2) θα έχεις καταλήξει, αν είσαι τυχερή, σε 2-3 μοντέλα. Από κει και πέρα ρωτάς να μάθεις γνώμες γι'αυτά (και θα ακούσεις πολλές και αντικρουόμενες), κάνεις test drive σε όλα και τέλος αποφασίζεις και με βάση τα υποκειμενικά κριτήρια.
Ελπίζω να σου έδωσα έναν 'μπούσουλα' για το πως να κινηθείς. Καλή επιτυχία!
-
-
Καλώς ήρθες! Οι προλαλήσαντες με έχουν καλύψει. Γνώμη μου πάντως είναι ότι κανένα από τα δυο αυτοκίνητα δεν θα σε απογοητεύσει.
-
Σε γενικές γραμμές όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι το Yaris είναι περισσότερο κατάλληλο για χρήση εντός πόλης ενώ το Corsa είναι πιο 'αυτοκίνητο' και μπορεί να χρησιμοποιηθεί πιο άνετα ως μοναδικό αυτοκίνητο για μία οικογένεια.Αν ζεις στην κίνηση της Αθήνας καλύτερα το Toyota αλλιώς-για μικρά ταξιδάκια-πιο καλά το Opel.
-
αν θες κυριως αστικες μετακινησεις,παρε το γιαρις το 1000αρι...αλλιως εγω μαλλον θα παιρνα το κορσα 1.4
ειναι αρκετα γρηγορο κιολας...εννοω δε θα μεινεις ξεκρεμαστη σε καμια προσπεραση απο πλευρας δυναμης... -
Ο χρήστης Ksanthi έγραψε:
Eimai nea odigos kai provlimatizomai gia to neo mu aftokinito.
Eimai metaksi Opel Corsa 1400,90hp kai Toyota Yaris 1300,87hp alla den mporw na apofasisw. Opoiadipote gnwmi einai efprosdekti gia ena apo ta 2 h kapoio allo pou isws na itan kaliteri epilogi sthn idia peripou kathgoria!Καταρχάς έχω ένα Yaris 1.3 από τον περασμένο Αύγουστο. Θα σου εκθέσω τα «υπέρ» και τα «κατά» του.
Αρνητικά
- Τα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος περιορίζουν την ορατότητα (λύση: αφαίρεση τους).
- Το ψηφιακό στροφόμετρο δεν είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστο (σε αντίθεση με το -επίσης ψηφιακό- ταχύμετρο)
- Η ρύθμιση της κλίσης του καθίσματος του οδηγού είναι κλιμακωτή (αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν μπορεί να βρει κανείς τη θέση οδήγησης που τον/τη βολεύει).
- Η αλλαγή «1η-2α» στο κιβώτιο ταχυτήτων είναι λίγο «σφιχτή».
- O υαλοκαθαριστήρας του πίσω τζαμιού δεν έχει διακοπτόμενη λειτουργία (μα γιατί!)
- Ο «βασικός» χώρος αποσκευών είναι μικρός.
- Τα πλαστικά του ταμπλό είναι σκληρά.
Στα αρνητικά θα προσέθετα και την τιμή του, αλλά την παρούσα χρονική περίοδο η Toyota κάνει έκπτωση στο Yaris (το ίδιο ίσχυε όταν αγόρασα το δικό μου)
Θετικά
- ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αφενός βοηθά το αμάξι να κινηθεί γρήγορα αφετέρου δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Για την κατανάλωση βενζίνης αναφέρω ενδεικτικά τις εξής τιμές: Εντός πόλης 7,0-7,5 l/100km, εκτός πόλης 5,5-5,9 l/100km (με δύο άτομα μέσα στο αυτοκίνητο και χωρίς αποσκευές).
- Το ABS δεν ενεργοποιείται εύκολα.
- Οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται με ακρίβεια και σχετικά γρήγορα (πλην της αλλαγής «1η-2α», που προανέφερα).
- Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από επαρκής.
- Ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα ευέλικτος στη διαμόρφωσή του.
- Ύπαρξη πολλών αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα.
- Καλαίσθητο εσωτερικό και εντυπωσιακός πίνακας οργάνων (κατά κοινή ομολογία)
- 6 χρόνια εγγύηση.
Έρχομαι τώρα στο ερώτημα «Yaris ή Corsa». Το καλοκαίρι, που επέλεξα αυτοκίνητο, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη για μένα: Yaris. Αν έπρεπε να επιλέξω τώρα, θα βρισκόμουν σε δίλημμα καθώς έχει κυκλοφορήσει πλέον το ανανεωμένο Corsa, του οποίου η τιμή είναι αρκετά δελεαστική. Θα σου συνιστούσα να ενημερωθείς για τα αρνητικά και θετικά στοιχεία του Corsa και μετά να αποφασίσεις.
Σε γενικές γραμμές όμως πρέπει να αναφέρουμε ότι το Yaris είναι περισσότερο κατάλληλο για χρήση εντός πόλης ενώ το Corsa είναι πιο 'αυτοκίνητο' και μπορεί να χρησιμοποιηθεί πιο άνετα ως μοναδικό αυτοκίνητο για μία οικογένεια.Αν ζεις στην κίνηση της Αθήνας καλύτερα το Toyota αλλιώς-για μικρά ταξιδάκια-πιο καλά το Opel.
Πίστεψέ με, το 1300άρι Yaris κινείται πολύ άνετα εκτός πόλης.
-
Δεν διαφωνώ φίλε Δημήτρη αλλά το Corsa μάλλον πρέπει να κινείται ακόμα πιο άνετα στην εθνική λόγω μεταξονίου και πιο ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς.
-
ανάλογο προβληματισμό έχει φίλος στην ενότητα 'Νέα Μοντέλα' οπότε μπορείτε να ενημερωθείτε και από εκεί..
εγώ για να συνοψίσω..
Corsa 1.4, πιο φρέσκο, πιό ευρύχωρο, με καλύτερη συμπεριφορά σε μεγαλύτερες ταχύτητες..ειλικρινά πολύ σβέλτο, οικονομικό (με τον καινούριο κινητήρα γιατί ο παλιός είναι φαρμάκι), με ποιοτικό εσωτερικό (σκληρά πλαστικά και εδώ όπως σε όλα της κατηγορίας αλλά με πολύ καλή ποιότητα συναρμολόγησης), με λογικό κόστος συντήρησης και σοβαρή αντιπροσωπεία
έχω συμβιώσει με ένα τέτοιο 'διαολάκι' 65 χιλιάδες χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος
-
ντρέπομαι που το λέω , αλλά το γιάρις δεν το έχω οδηγήσει, μου δίνει πάντως την αίσθηση ενός μικρού, ιδιαίτερα ποιοτικού αυτοκινήτου, καλοφτιαγμένου μεν, με λίγο τσιμπημένη τιμή δε. με το κόρσα έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα, και σε γενικές γραμμές οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. το 1.4 έχει πολύ ζωντανό κινητήρα, που ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού (αν και δεν είμαι σίγουρος αν η έκδοση που οδηγώ έχει ηλεκτρονικό γκάζι). από κει και πέρα, η έκδοση σπορ παραείναι σκληρή, και ειδικά μέσα στην πόλη με κουράζει. το εσωτερικό είναι ποιοτικό αλλά λίγο βαρετό χρωματικά. χωρίς να είμαι από εκείνους πάντως που κρίνουν τα αυτοκίνητα από τους τριγμούς, το 307 μου ακούγεται σαν εκκλησία μπροστά στο κόρσα , αλλά ίσως γι' αυτό να ευθύνεται ο καταστροφικός συνδυασμός σκληρών αναρτήσεων/ποιοτικού ελληνικού οδοστρώματος. η θέση οδήγησης είναι καλή, αν και το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε απόσταση, αν θυμάμαι καλά, ενώ και η αίσθησή του είναι κάπως τεχνητή, με ελλιπή για τα γούστα μου πληροφόρηση. έναν νέο οδηγό ίσως να δυσκολέψει κάπως η περιορισμένη πίσω ορατότητα (στο τρίθυρο τουλάχιστον, με τις φαρδιές πίσω κολώνες) και η κάπως μυστήρια διάταξη των πεντάλ, με την τεράστια διαδρομή του συμπλέκτη. από κει και πέρα, η αξιοπιστία του είναι δεδομένη, ενώ ταξιδεύει άνετα στην εθνική με υψηλές ταχύτητες - αν και με κάπως αυξημένο θόρυβο.
καταλήγοντας, και θεωρώντας και τις δύο προτάσεις αξιόπιστες μηχανικά (βασικό αυτό για νέο οδηγό), μάλλον θα προσανατολιζόμουν προς το κόρσα αν σκόπευα να το χρησιμοποιώ και σε ταξίδι, και στο γιάρις αν με ενδιέφερε περισσότερο η χρήση μέσα στην πόλη, όπως είπε και ο vagvog.
-
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Δεν διαφωνώ φίλε Δημήτρη αλλά το Corsa μάλλον πρέπει να κινείται ακόμα πιο άνετα στην εθνική λόγω μεταξονίου και πιο ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς.Δεν το αποκλείω, καθώς δεν έχω οδηγήσει Corsa. Πάντως κινούμενος με 140 km/h στην Εθνική οδό δεν είχα κανένα πρόβλημα. Επιπλέον έχει τύχει να πατήσω φρένο μέσα σε στροφή (με το μαλακό βέβαια, όχι απότομα) και το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε «περίεργες» αντιδράσεις, οπότε θεωρώ απόλυτα ασφαλή την οδική του συμπεριφορά. Σίγουρα το Yaris εμφανίζει αισθητές κλίσεις στις κλειστές στροφές, όταν κάποιος προσπαθεί να εξερευνήσει τα όρια του αυτοκινήτου. Ωστόσο, λόγω του τρόπου που οδηγώ, το γεγονός αυτό δε με προβληματίζει.
Corsa 1.4, πιο φρέσκο, πιό ευρύχωρο
Απλώς το Corsa έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Δε νομίζω ότι ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες είναι καλύτερος στο Corsa σε σύγκριση με το Yaris (αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη, μια και δεν έχω καθίσει στο πίσω κάθισμα του Corsa).
Εν κατακλείδι, θεωρώ τα δυο αυτοκίνητα σχεδόν ισοδύναμα. Προσωπικά θα αγόραζα αυτό που έχει την καλύτερη τιμή.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Corsa 1.4, πιο φρέσκο, πιό ευρύχωρο
Απλώς το Corsa έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Δε νομίζω ότι ο διαθέσιμος χώρος για τους επιβάτες είναι καλύτερος στο Corsa σε σύγκριση με το Yaris (αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη, μια και δεν έχω καθίσει στο πίσω κάθισμα του Corsa).
η βασική διαφορά είναι πως στο Corsa έχεις και χώρο αποσκευών και αρκετό χώρο στο πίσω κάθισμα, ενώ η λύση Yaris με το μετακινούμενο πίσω κάθισμα προσφέρει χώρο αποσκευών ή χώρο πίσω, όχι όμως και τα δύο..όσο για την θέση του οδηγού ομολογώ πως στο Yaris είχα πρόβλημα να βολευτώ..η βάση του καθίσματος ήταν μάλλον μικρή και το κάθισμα τέρμα πίσω (είμαι 1.85)...πρόβλημα ορατότητας με το Corsa εγώ δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο (μάλλον δεν έχετε μπεί σε Xsara)
και τα δύο πάντως είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, τείνω να συμφωνήσω πως χωρίς αποσκευές και για κίνηση στην πόλη ίσως το Yaris αποδειχθεί πιο φιλικό...έλα όμως που στην πόλη υπάρχουν και τα φανάρια..(πιπέρι θείο)
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
η βασική διαφορά είναι πως στο Corsa έχεις και χώρο αποσκευών και αρκετό χώρο στο πίσω κάθισμα, ενώ η λύση Yaris με το μετακινούμενο πίσω κάθισμα προσφέρει χώρο αποσκευών ή χώρο πίσω, όχι όμως και τα δύο..Iσχύουν αυτά που λες (ή μάλλον γράφεις).
όσο για την θέση του οδηγού ομολογώ πως στο Yaris είχα πρόβλημα να βολευτώ..η βάση του καθίσματος ήταν μάλλον μικρή και το κάθισμα τέρμα πίσω (είμαι 1.85)...
Στο ανανεωμένο Yaris έχουν αλλάξει τα καθίσματα, οπότε δεν αντιμετωπίζω αντίστοιχα προβλήματα (είμαι 1,80). Tο κάθισμά μου (του οδηγού φυσικά) όχι μόνο δε βρίσκεται τέρμα πίσω, αλλά η ρύθμισή του είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να καθίσει άνετα πίσω από αυτό ένα άτομο με ύψος ίδιο με το δικό μου!
Παρέλειψα να αναφέρω το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του Yaris. Οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων δεν είναι ορατές από τη θέση του/της συνοδηγού (το «του» αναφέρεται στην περίπτωση που συνοδηγός είναι ο πατέρας μου, ενώ το «της»... είναι προφανές σε ποια περίπτωση αναφέρεται ).
-
Από Yaris έχω μεγαλύτερη εμπειρία από ότι στο Corsa,αλλά σχημάτισα μια κάποια άποψη.Στο Τογιότα και οι μπροστά και οι πίσω επιβάτες έχουν χώρο, αλλά βρίσκονται να κάθονται σε μικρή βάση,δηλαδή πιο όρθια θέση.
Αυτό βοηθάει στην ορατότητα,αφού βλέπεις δρόμο αφ'υψηλού.Βοηθάει επίσης να μην κάθονται ράθυμα και να μην παθαίνουν κύφωση! Όμως, νομίζω ότι σε διαδρομή άνω της μιας ώρας (βλέπε ταξιδάκι ή απλά να διασχίσεις το κέντρο της Θεσσαλονίκης 9 το πρωί) είναι κουραστικό και θυμίζει λίγο τιμωρία.
Το Όπελ πάλι έχει λίγη άπλα παραπάνω.Ακόμα και στο 3θυρο,δεν έχει δυσκολία πρόσβασης (Σε αυτόν τον τομέα,το χειρότερο είναι το Ίμπιζα) και μπαίνεις σε μη κλειστοφοβικό χώρο.
Συμφωνώ με την άποψη των προηγούμενων: Αν χρειάζεται ΤΡΟΜΕΡΗ ευελιξία στην πόλη και ελάχιστα ταξίδια, Yaris 1.0. Aν πάλι θέλεις και κάποια δύναμη, 1.3. Αν όμως ζητάς ένα αυτοκίνητο με προοπτικές για αρκετά χιλιόμετρα εκτός πόλης, το Corsa είναι πιο ώριμη επιλογή.
HELP! Opel Corsa 1400,90hp ή Toyota Yaris 1300,87hp?