-
197χλμ το manual, 205 το DSG...
(Με ευνοικο τυφωνα και σε γκρεμο μπορει να πιανει και 250 παντως.)
-
Ο χρήστης ioannis00 έγραψε:
Στο site του περιοδικού Autotriti αναφέρεται ότι σύμφωνα με δικές τους μετρήσεις η τελική ταχύτητα του Jetta 122 PS είναι 182 χλμ. και όχι 199 χλμ. που αναφέρει ο κατασκευαστής. Ξέρει κανείς ποιά είναι η αλήθεια;Αποκλείεται να πιάνει μόνο 182 χλμ, έστω και πραγματικά, δηλαδή φαντάζομαι 190-195 στο κοντέρ. Πιστεύω ότι τα 200, 205 θα τα δείχνει στάνταρ στην ευθεία έστω και μετά από μεγάλη ευθεία. Στην κατηφόρα θα δείχνει ακόμα παραπάνω...
Ακόμα και με Golf IV 1.4 (75 άλογα) έχω δει πολλάκις 180-185 στην ευθεία (ο κατασκευαστής ανέφερε 175) και 200 σε κατηφόρα, ενώ με το χρέπι μου (72 άλογα) έχω δει 170-175 στην ευθεία (ο κατασκευαστής αναφέρει 167) και 195 σε κατηφόρα. Αντίστοιχα η Corolla του αδερφού μου (97 άλογα) στην ευθεία πιάνει 200 στο κοντέρ (ο κατασκευαστής λέει 185), ενώ στην κατηφόρα έχει δείξει μέχρι 215.
-
[Εχεις ρωτησει για το ποσο καιρο θα κανει να ερθει σαν παραγγελια; Γιατι φιλος μου που ηθελε να παρει Jetta 1.4T 122Ps με ESP extra, παραγγελία 01/2008 θα εμπαινε στη γραμμη παραγωγης 06-07/2008, βαλε ποτε θα ερχοταν Ελλαδα!!! Και αυτο ισχυει για ολα τα Jetta με ESP! Τελικα ο φιλος πηρε με τα 140 χωρις ESP με προβολεις ομιχλης.
Eπισης η Highline εχει στανταρ cruise control και υποβραχιονιο.
Συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο, θα το χαρεις.[/quote]4-5 μήνες μου είπανε
-
Ρε παιδιά...συγνώμη κιόλας...έχει σημασία τι τελική έχει που το έχουμε 'ανάγει σε ανατολικό ζήτημα'? (τρόπος του λέγειν)
Κυριότερη σημασία πώς επιταχύνει στα ενδιάμεσα και πώς πιάνει την τελική.
Γιατί και το δικό μου αμάξι με 75 γαιδούρια (άντε 80) πιάνει 180 στην ευθεία αλλά με αρκετά παρακάλια (3-4km ευθεία)...
Ακόμα και 180 να έχει τελική το TSI, αν τα πιάνει 'πουτάνα', σας πειράζει τόσο πολύ η μικρή τελική?
Το μόνο ενοχλητικό ίσως είναι (θεωρητικά πάντα γιατί στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει) ότι αν πιάνει 180 στον κόφτη στα 120-140 με την τελευταία σχέση (5η ή 6η) θα έχει ψηλά στροφές που σημαίνει λίγο παραπάνω θόρυβος στην καμπίνα.Πιστεύω ότι είναι τελείως λάθος να εστιάζει κανείς στην τελική ταχύτητα.Για παράδειγμα: και η προηγούμενη C200 με τα 163 άλογα, έπιανε 230km/h , αλλά πώς τα έπιανε...'τσίκι-τσίκι' και με το πάσο μας και χτυπάμε και κανένα καφέ να περάσει η ώρα (σε σχέση πάντα με άλλα αμάξια που είχαν μικρότερη τελική και πήγαιναν και καλύτερα γενικά). Αυτό συνέβαινε λόγω καλής αεροδυναμίκής (συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις c=0,24 αν θυμάμαι καλά)
Μη φανταζόμαστε ότι επειδή το ένα αμάξι πιάνει 180 και το άλλο 180 ότι και τα 2 πάνε το ίδιο.Τα νούμερα λένε μόνο τη μισή αλήθεια για τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου και το χαρακτήρα του.
Εν ολίγης, όπως είπε ο ratanplan και ο drdino, σημασίαγια την τελική ταχύτητα έχει:
-η αεροδυναμική (αντίσταση του αέρα)
-η ιπποδύναμη (που τη βγάζει τη μέγιστη ισχύ και πόσο καλά τη βγάζει)
-η κλιμάκωση του κιβωτίου (για να 'αναγκάζει' τον οδηγό να 'πέφτει' πάντα στο 'καλό φάσμα λειτουργίας' της μηχανής όπου αυτή αποδίδει τα μέγιστα)
-πού βγάζει τη μέγιστη ροπή η μηχανή
και χίλια μοίρια άλλα πράγματα πέρα από τα προφανή...
Μην κρίνουμε ένα αμάξι μόνο από τα νούμερά του.Αδικούμε και το αμάξι και τα όποια χαρίσματα-δυνατότητές του.ΥΓ:Για το πότε θα έρθει το αμάξι δεν έχει σχέση τι έξτρα του βάζεις.ειδική παραγγελία να γίνει είτε ένα πράγμα του προσθέσεις είτε 100, τον ίδιο χρόνο θέλει.
-
Έχοντας ξεπεράσει τα 5.000 χλμ σήμερα είπα να το τρέξω λίγο. Αφού το ζέστανα καλά (πάνω από 30 λεπτά ήρεμης οδήγησης) είπα για πρώτη φορά να το ζορίσω καλά σε επιταχύνσεις (αλλαγές στις 6.500 στροφές). Μη φανταστείτε για πολλή ώρα βέβαια. Το αποτέλεσμα είναι στο τέλος της βόλτας να ακούγεται ένα έντονο κροτάλισμα σαν diesel στο ρελαντί, το έγραψα και σε video για να το δείξω στο συνεργείο όταν βρω χρόνο να πάω. Να σημειώσω πως η θερμοκρασία στο δείκτη δεν είχε ανέβει πάνω από το κανονικό.
Υπάρχει καμιά ιδεά για το τι μπορεί να φταίει;
-
Τα λάδια σου σε τι κατάσταση είναι;
-
Έχει κάψει μισό λίτρο.
-
Συμπλήρωσες;
-
Όχι γιατί σκόπευα να κάνω πλήρη αλλαγή ούτως ή άλλως. Το manual εξ'άλλου γράφει ότι το λάδι είναι σε φυσιολογικό ύψος...
-
Συμπλήρωσε!!
-
Μωρέ να συμπληρώσω... αλλά μπορεί να φταίει η στάθμη του λαδιού γι αυτό το πράγμα;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχοντας ξεπεράσει τα 5.000 χλμ σήμερα είπα να το τρέξω λίγο. Αφού το ζέστανα καλά (πάνω από 30 λεπτά ήρεμης οδήγησης) είπα για πρώτη φορά να το ζορίσω καλά σε επιταχύνσεις (αλλαγές στις 6.500 στροφές). Μη φανταστείτε για πολλή ώρα βέβαια. Το αποτέλεσμα είναι στο τέλος της βόλτας να ακούγεται ένα έντονο κροτάλισμα σαν diesel στο ρελαντί, το έγραψα και σε video για να το δείξω στο συνεργείο όταν βρω χρόνο να πάω. Να σημειώσω πως η θερμοκρασία στο δείκτη δεν είχε ανέβει πάνω από το κανονικό.http://www.youtube.com/watch?v=DWnZAent6hA' target='_blank
Υπάρχει καμιά ιδεά για το τι μπορεί να φταίει;
Φίλε το πρόβλημα σου μοιάζει με αυτό που αντιμετώπισε ένα μέλος του myphone.
Δες εδώ http://www.youtube.com/watch?v=bcz2ak8aMpI
http://www.myphone.gr/forum/showthread. ... ost1976269Δίνει και τη λύση¨: 'Sxetika me to problhma, einai mia lamarina pou diasteletai k akoumpa panw sto volan. Gia na epidior8w8ei xreiazetai katevasma to sasman kai allagh ths lamarinas. Emena mou to ekane se sugkekrimens sun8hkes, kauswnas, leitourgia tou kinhthra gia panw apo wra +klimatismos. Den mou to 3anaekane apo to kalokairi. (mporei na 'estrwse' h lamarina)'
Good luck.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Όχι γιατί σκόπευα να κάνω πλήρη αλλαγή ούτως ή άλλως. Το manual εξ'άλλου γράφει ότι το λάδι είναι σε φυσιολογικό ύψος...Πέρνα από το συνεργείο να σου συμπληρώσουν λίγο (χωρίς χρέωση εννοείται) και άλλαξε τα στα 7.500km και μετά κανονικά στα 15.000km.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Όχι γιατί σκόπευα να κάνω πλήρη αλλαγή ούτως ή άλλως. Το manual εξ'άλλου γράφει ότι το λάδι είναι σε φυσιολογικό ύψος...
Πέρνα από το συνεργείο να σου συμπληρώσουν λίγο (χωρίς χρέωση εννοείται) και άλλαξε τα στα 7.500km και μετά κανονικά στα 15.000km.
Θεωρείται και το λάδι 'εντός εγγύησης' και το συμπληρώνουν δωρεάν;
-
Γύρω στα 5k ίσα που είχε τσιμπήσει 200-300ml, περνούσα μια μέρα από εκεί για μια δουλειά και όταν τους το είπα, έφερε αμέσως ένα ανοιγμένο μπουκάλι 1lt συνθετικό Castrol και μου το συμπλήρωσε (επισημαίνοντας παράλληλα ότι δεν έχει πρόβλημα). Δεν παρατήρησα κάτι άλλο ανησυχητικό μέχρι τα 7.500km που άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού την Παρασκευή που μας πέρασε.
Αν θες σου λέω μέσω Pm σε ποιο εξουσιοδοτημένο το πηγαίνω.
-
Σαφώς και να πας να τα συμπληρώσεις.
-
Ο χρήστης SubWrc έγραψε:
Φίλε το πρόβλημα σου μοιάζει με αυτό που αντιμετώπισε ένα μέλος του myphone.
Δες εδώ http://www.youtube.com/watch?v=bcz2ak8aMpI' target='_blank
http://www.myphone.gr/forum/showthread. ... ost1976269' target='_blankΔίνει και τη λύση¨: 'Sxetika me to problhma, einai mia lamarina pou diasteletai k akoumpa panw sto volan. Gia na epidior8w8ei xreiazetai katevasma to sasman kai allagh ths lamarinas. Emena mou to ekane se sugkekrimens sun8hkes, kauswnas, leitourgia tou kinhthra gia panw apo wra +klimatismos. Den mou to 3anaekane apo to kalokairi. (mporei na 'estrwse' h lamarina)'
Good luck.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, θα το έχω υπ'όψην αυτό. Το ίδιο πράγμα φαίνεται να συμβαίνει οπότε μάλλον δεν είναι κάτι σοβαρό...
Γύρω στα 5k ίσα που είχε τσιμπήσει 200-300ml, περνούσα μια μέρα από εκεί για μια δουλειά και όταν τους το είπα, έφερε αμέσως ένα ανοιγμένο μπουκάλι 1lt συνθετικό Castrol και μου το συμπλήρωσε (επισημαίνοντας παράλληλα ότι δεν έχει πρόβλημα). Δεν παρατήρησα κάτι άλλο ανησυχητικό μέχρι τα 7.500km που άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού την Παρασκευή που μας πέρασε.
Αν θες σου λέω μέσω Pm σε ποιο εξουσιοδοτημένο το πηγαίνω.
Ναι αν δεν σου κάνει κόπο στείλε ένα pm αν είσαι ευχαριστημένος από το συνεργείο. Ευχαριστώ
-
Tα υδραυλικα ωστηρια οταν δεν εχουν λαδι, ή δεν ειναι σε καλη κατασταση το λαδι μπορει να κροταλησουν (στα σαξοραλλα τουλαχιστον ειναι 100% αυτο)
-
Ειδα και τα 2 βίντεο και δεν νομίζω οτι ειναι το ίδιο πρόβλημα... Στο βίντεο του Neos ακούγεται περισσότερο σαν γουργούρισμα-κροτάλισμα, στο άλλο βίντεο ακούγεται καθαρά οτι βρίσκει κάτι κάπου.
Όπως και να χει να το τσεκάρεις ASAP.
-
Ξέρει κανείς ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον απλό υπολογιστή ταξιδίου και τον υπολογιστή ταξιδίου plus, που βάζουν στα VW;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)