Ευχαριστώ για τις φωτό, αλλά εννούσα τι παραπάνω ενδείξεις έχει ο Plus.
Latest posts made by ioannis00
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ξέρει κανείς ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον απλό υπολογιστή ταξιδίου και τον υπολογιστή ταξιδίου plus, που βάζουν στα VW;
-
RE: Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Passat vs Jetta 1-0
Ρίξε & μια ματιά στα Octavia 1,8 TSi & Astra Sedan 1,6 T, εάν το budget σου το επιτρέπει. Και - γιατί όχι; - στις station wagon εκδοχές τους, είναι πολλαπλά τα οφέλη για τη χρήση που το θέλεις.To Octavia έχει πολλά άλογα και υψηλή κατανάλωση. Το Astra Sedan δεν βγαίνει σε turbo, μόνο 1.6- 1.8 ατμοσφαιρικό. Το station wagon ήταν τα πρώτο που σκέφτηκα, αλλά με αποθάρρυνε ο κουμπάρος μου που δουλεύει σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων: μου είπε ότι αν θελήσω να το πουλήσω, ούτε η αντιπροσωπεία θα το αγοράσει εύκολα (γνωστό ότι τα λεγόμενα κάραβαν δεν έχουν καθόλου πέραση στην Ελλάδα).
Απ' όσα έγραψαν οι υπόλοιποι φίλοι, το Mazda 6 θα το δω δεν το είχα προσέξει, αν και κινείται πολύ κοντά στο όριο χρημάτων που έχω θέσει για αγορά. Το DSG 140 δεν θα μου επιτρέψει να βάλω τον προαιρετικό εξοπλισμό που θεωρώ απαραίτητο, λόγω κόστους. Το Mondeo μου αρέσει σαφώς λιγότερο απ' το Passat και λόγω κινητήρα. Επίσης με βοήθησε πολύ η υπενθύμιση του φίλου johnaudi για το θέμα του πάρκινγκ, επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται και μέσα στην πόλη.
-
Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
RE: Μικρομεσαίο sedan ή μεσαίο;
Είμαι 45 χρονών και έχω οικογένεια με ένα παιδάκι (δεν σκοπεύουμε να κάνουμε άλλο). Πρόσφατα αποφάσισα να αλλάξω το οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα Opel Astra 1.4 hatchback (έχουμε και ένα μικρό για την πόλη). Από την εμπειρία που είχα από το προηγούμενο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, για ασφάλεια σε κάποια ταξίδια που κάνουμε κατά καιρούς (στην Ελλάδα και σπανιότερα στην Ευρώπη). Αυτά, σε συνδυασμό με το μικρό μέγεθος της οικογένειας και το σχετικά περιορισμένο budget, με οδήγησαν στη λύση ενός μικρομεσαίου sedan και συγκεκριμένα του VW Jetta 122 ίππων, το οποίο μαζί με τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξα στοιχίζει 22000 Ε. Εκείνο που μ' έβαλε σε αμφιβολίες είναι όταν είδα ότι το αντίστοιχο Passat (122 ίππων) στοιχίζει μόλις 2000 Ε, το πολύ, παραπάνω. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά μ' αυτό το δίλημμα. Αξίζουν τον κόπο τα παραπάνω χρήματα;
Τα έξοδα συντήρησης του Passat θα είναι ασφαλώς αρκετά περισσότερα απ' του Jetta, έτσι δεν είναι; Κάθε βοήθεια ευπρόσδκετη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
[Εχεις ρωτησει για το ποσο καιρο θα κανει να ερθει σαν παραγγελια; Γιατι φιλος μου που ηθελε να παρει Jetta 1.4T 122Ps με ESP extra, παραγγελία 01/2008 θα εμπαινε στη γραμμη παραγωγης 06-07/2008, βαλε ποτε θα ερχοταν Ελλαδα!!! Και αυτο ισχυει για ολα τα Jetta με ESP! Τελικα ο φιλος πηρε με τα 140 χωρις ESP με προβολεις ομιχλης.
Eπισης η Highline εχει στανταρ cruise control και υποβραχιονιο.
Συνολικα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο, θα το χαρεις.[/quote]4-5 μήνες μου είπανε
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Στο site του περιοδικού Autotriti αναφέρεται ότι σύμφωνα με δικές τους μετρήσεις η τελική ταχύτητα του Jetta 122 PS είναι 182 χλμ. και όχι 199 χλμ. που αναφέρει ο κατασκευαστής. Ξέρει κανείς ποιά είναι η αλήθεια;
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης panosmei έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,
Σχεδιάζω να αγοράσω ένα Jetta 122PS Highline (το πιθανότερο) ή το αντίστοιχο Golf (λιγότερο πιθανό). Έχω αποφασίσει για τα περισσότερα βασικά ζητήματα, αλλά έχω 'κολλήσει' στον προαιρετικό εξοπλισμό. Μου φαίνονται ενδιαφέροντα: 1) To δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 2) Ο συναγερμός 3) Αισθητήρας παρκαρίσματος με αυτόματη ρύθμιση καθρέφτη συνοδηγού και ένδειξη απώλειας αέρα ελαστικού και 4) Αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέφτης, φωτισμός στα πόδια, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με αυτόματη ρύθμιση καθρέφτη συνοδηγού, coming home, αυτόματοι προβολείς, αισθητήρες βροχής. Επειδή το budget μου είναι συγκεκριμένο δεν μπορώ να τα παραγγείλω όλα. Εσείς που οδηγείτε αρκετό καιρό τέτοια αυτοκίνητα μπορείτε να με ενημερώσετε ποιά απ' αυτά σας φάνηκαν πραγματικά χρήσιμα και η λειτουργία τους δεν παρουσίασε προβλήματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.καλημερα!
- λοιπον να ξερεις οτι εαν σκεφτεσαι να βαλεις aftemarket πηγη ηχου υπαρχει περιπτωση να μην δουλευουν τα πληκτρα στο τιμονι.
2)σε ο,τι αφορα το συναγερμο ζητα να σου το κανουν δωρο!
3)στο golf οι εργοστασιακοι αισθητηρες παρκαρισματος εμφανιζαν παλια προβλημα.
εγω στη θεση σου θα αγοραζα σιγουρα το
1)cruise control εαν κανεις πολλα ταξιδια σε εθνικη οδο
2)4 επιπλεον ηχεια πισω
3)προβολης ομιχλης
4)κεντρικο υποβραχιονιο ( αυτο να το παρεις σιγουρα, θα με θυμηθεις )
5)υπολογιστης ταξιδιου plus (αμελητεο κοστος)To cruise control και το υποβραχιόνιο είναι standard στο Jetta Highline. Ο υπολογιστής plus δεν φαίνεται στα χαρτιά που μου έδωσαν ότι μπορεί να αγοραστεί χωριστά, αλλά μόνο ως μέρος του πακέτου πολυλειτουργικό τιμόνι που είναι σχετικά ακριβό (500 Ε περίπου).
- λοιπον να ξερεις οτι εαν σκεφτεσαι να βαλεις aftemarket πηγη ηχου υπαρχει περιπτωση να μην δουλευουν τα πληκτρα στο τιμονι.
-
RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
- λοιπον να ξερεις οτι εαν σκεφτεσαι να βαλεις aftemarket πηγη ηχου υπαρχει περιπτωση να μην δουλευουν τα πληκτρα στο τιμονι.
Οχι, δεν ισχύει αυτό. Ολες οι εταιρείες έχουν αντάπτορες για να λειτουργούν με τα χειριστήρια (και να χρησιμοποιούν την εργοστασιακή οθόνη για τις ενδείξεις τους). Απλά ανεβαίνει το κόστος κατά περίπου 100-150 €.
2)σε ο,τι αφορα το συναγερμο ζητα να σου το κανουν δωρο!
+1
3)στο golf οι εργοστασιακοι αισθητηρες παρκαρισματος εμφανιζαν παλια προβλημα.
Αν είναι μόνο ηχητικοί, μην τους βάλεις. Προτίμησε aftermarket αισθητήρες σε μορφή ταινίας (αυτοκόλλητη ταινία στο εσωτερικό μέρος του προφυλακτήρα) που δεν κάνουν ζημιά - τρύπες ή σημάδια - και έχουν καλύτερη λειτουργία, και πιθανότατα είναι και φτηνότεροι.
εγω στη θεση σου θα αγοραζα σιγουρα το
1)cruise control εαν κανεις πολλα ταξιδια σε εθνικη οδοΕπίσης, +1
2)4 επιπλεον ηχεια πισω
Αυτό δεν έχει και τόσο νόημα...
Φίλοι μου (n_olympios και panosmei) καταρχήν σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας, όσα σημειώνετε είναι χρήσιμα για μένα. Παρέλειψα να σημειώσω στο πρώτο μήνυμά μου ότι έχω ήδη αποφασίσει να βάλω οπωσδήποτε ESP, προβολείς ομίχλης και πλευρικούς αερόσακους πίσω επιβατών (πρόεχει για μένα η ασφάλεια και πίσω κάθεται η κόρη μου). Το συναγερμό και το parkpilot μου τα κάνουν δώρο (όχι τα εργοστασιακά), αλλά έχω διαβάσει σε άλλο φόρουμ για πολλά προβλήματα που παρουσίασαν τα μη εργοστασιακά, ιδιαίτερα οι συναγερμοί. Τα πίσω ηχεία μου φάνηκαν και μένα σε κάποιο βαθμό χρήσιμα, αλλά από κάπου πρέπει να κόψω.