Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 58
    • Best 0
    • Groups 0

    subwrc

    @subwrc

    Golf TSI

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    58
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.swrt.com

    subwrc Unfollow Follow

    Latest posts made by subwrc

    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Έχοντας ξεπεράσει τα 5.000 χλμ σήμερα είπα να το τρέξω λίγο. Αφού το ζέστανα καλά (πάνω από 30 λεπτά ήρεμης οδήγησης) είπα για πρώτη φορά να το ζορίσω καλά σε επιταχύνσεις (αλλαγές στις 6.500 στροφές). Μη φανταστείτε για πολλή ώρα βέβαια. Το αποτέλεσμα είναι στο τέλος της βόλτας να ακούγεται ένα έντονο κροτάλισμα σαν diesel στο ρελαντί, το έγραψα και σε video για να το δείξω στο συνεργείο όταν βρω χρόνο να πάω. Να σημειώσω πως η θερμοκρασία στο δείκτη δεν είχε ανέβει πάνω από το κανονικό.

      http://www.youtube.com/watch?v=DWnZAent6hA' target='_blank

      Υπάρχει καμιά ιδεά για το τι μπορεί να φταίει;

      Φίλε το πρόβλημα σου μοιάζει με αυτό που αντιμετώπισε ένα μέλος του myphone.
      Δες εδώ http://www.youtube.com/watch?v=bcz2ak8aMpI
      http://www.myphone.gr/forum/showthread. ... ost1976269

      Δίνει και τη λύση¨: 'Sxetika me to problhma, einai mia lamarina pou diasteletai k akoumpa panw sto volan. Gia na epidior8w8ei xreiazetai katevasma to sasman kai allagh ths lamarinas. Emena mou to ekane se sugkekrimens sun8hkes, kauswnas, leitourgia tou kinhthra gia panw apo wra +klimatismos. Den mou to 3anaekane apo to kalokairi. (mporei na 'estrwse' h lamarina)'

      Good luck.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: VW Tiguan 2007

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      κατι για τη καταναλωση.

      αυτοκινητο test drive σε επαρχιακη πολη, ειχε μεση καταναλωση 10,7 για 2500χλμ που ειχε κανει, προφανως με πολλα και 'βαρια' ποδια.

      Σίγουρα; Τα trip computer στα Tiguan by default μηδενίζουν τη μέση κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο μείνει σβηστό για αρκετή ώρα (δεν έχω μετρήσει πόσο).

      Έχει 2 μενού μετρήσεων Ι & ΙΙ.

      Το 'Ι' μηδενίζει αυτόματα όταν μείνει σβηστό το αυτοκίνητο πάνω από 1-1,5 ώρα.
      Το 'ΙΙ' δεν μηδενίζει ποτέ αυτόματα, μόνο κατ' επιλογήν του οδηγού.

      Νομίζω ότι το Ι μηδενίζει μετά από 2 ώρες ακινησίας
      ενώ το ΙΙ μετα από από 99 ώρες χρήσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Προβληματίζομαι.

      Στην εκκίνηση του αυτοκινήτου εδώ και καμιά 500αριά χιλιόμετρα νιώθω κάτι περίεργο όπως αφήνω τον συμπλέκτη, σαν να χτυπάει. Δλδ με πρώτη, γκάζι στις 1.200 έως 1.800 στροφές και αφήνοντας συμπλέκτη νιώθω κάτι σαν τοκ τοκ τοκ στο πεντάλ. Το ίδιο νιώθω επίσης και όταν φρενάρω μέχρι τα 10χλμ/ώρα και μετά βάλω δευτέρα συμπλεκτάροντας. Δεν είμαι σίγουρος αν υπήρχε από την αρχή αυτό. Επίσης τις μισές φορές που βάζω όπισθεν, αν δεν έχω βάλει πρώτα 1η, κάνει αυτό το απαίσιο χρακ.
      Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος σε TSI;

      Κι εγώ μια από τα ίδια. Δεν έχω προσέξει όμως τι γίνεται στο φρενάρισμα που λες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Για περάστε, για περάστε. Ο επόμενος παρακαλώ ...
      Ο βασιλιάς & το λιοντάρι
      http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... &spid=1412

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Νομίζω εδώ φαίνεται καλύτερα τι φώτα θα έχει το GTsport

      http://www.auto-reporter.net/fotopopup.las?artikel=20485
      
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      τα φώτα του θα είναι ίδια με αυτά του GTI (σκούρα κρύσταλλα),

      Τα φώτα του standard GTi είναι ίδια με των υπολοίπων Golf απλά έχουν σκούρα κρύσταλλα(τα οποία θα έχει και το GT Sport)?
      Τα φώτα στη παραπάνω φώτο του GT Sport είναι τα xenon κι όχι τα standard που θα φοράει το GTSport έτσι?
      Οι φώτος που βρίσκω του GTi νομίζω ότι είναι όλες με xenon.
      Aς βάλει κανείς 3 φώτος με τα είδη των φαναριών μπας και ξεμπερδέψουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Φώτα Xenon...

      Στα γρήγορα...

      Βρήκα γνήσια φανάρια bi-xenon για Focus II , χωρίς όμως τις λάμπες(μετασχηματιστές ενσωματωμένοι). Πόσα να υπολογίζω λοιπόν για τις λάμπες?

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης global_deejay έγραψε:

      καταρχας ηθελα να σε ρωτησω ποιο evo εννοεις,μιας κ του μαιου το εχω κ δεν εχει πουθενα συγκριτικο (astra-golf-megane),εχει συγκριτικο για τα μικρα hatch.μηπως ειναι του εξωτερικου η αλλου μηνα?

      Ooopss sorry. TopGear ήθελα να πω. Το διόρθωσα.

      Κι ένα ακόμα συγκριτικό από το autobild.

      http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985
      
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης panark έγραψε:
      Μήπως υπάρχει η λίστα με τα extra (και τις τιμές τους) του TSI;

      Κάπου την είχε πάρει το μάτι μου, αλλά αυτή η ρημάδα η 'Αναζήτηση' δεν με βοηθά καθόλου...

      Έχω τη προτελευταία λίστα. Έχει βγει και μια ανανεωμένη, προς τα πάνω πάντα.

      http://rapidshare.com/files/31752788/TimokatalogosExtras.jpg
      
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • RE: Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      καπου ειχα δει το αστρα να κερδιζει στις ρεπριζ σε αλλο περιοδικο η νομιζω?

      Παραθέτω από TopGear Μάιος 2007 για τους άπιστους.

            Golf GT	Renault Megane 2.0 GT 	Opel Astra 1.6 Turbo
      

      0-100 : 7,7' 8,2' 8,2'
      60-100 (3η) : 4,7' 5,0' 4,6'
      80-120 (4η) : 6,5' 7,3' 7,5'
      80-120 (5η) : 8,3' 8,8' 9,3'
      80-120 (6η) : 10,6' 13,7' 10,8'
      Τελική : 220 220 223
      0-400 : 15,6' 15,9' 15,8'
      Φρένα 100-0 : 38,6μ 38,1μ 38,8μ
      Λίτρα/100χλμ: 11,2 11,9 13,2
      Ελαστικά : 225/45R17 205/50R17 225/45R17
      Βάρος : 1298 1255 1210

      Το Golf GT είναι απλά καταπληκτικό σύνολο.Τελεία και παύλα.Απολαύστε το και μην ακούτε τις σειρήνες και τις Κασσάνδρες .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      subwrc
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr