-
Το YouDie Accident μου έκλεισε 3 χρόνια (αγορασμένο καινούργιο). Έχει κάνει 55.000χλμ.
Πέρα από λάδια, φίλτρα, ιμάντες κλπ των service έχω αλλάξει λάστιχα και 3-4 καμένες λάμπες.
-
το 1991 πήρα καινούργιο Σανι 1600 στα 120000 δισκο (μάθαινα τη γυναίκα μου οδήγηση) το κράτησα 8 χρόνια 155000 3 φορές άλλαξα εξάτμηση . Τίποτα δεν έτριζε τίποτα δεν χτυπούσε.
Το 1999 πήρα πριμερα μέχρι σήμερα 115000 τίποτα εκτός των σερβις. Το παράπονο μου είναι οτι βγήκε λίγο τριζάτο πραγμα http://www.nissan.gr/nissan.nsf/upcoming_home?OpenFormου μου κακοφαίνεται.Αξιόπιστα ΣΙΓΟΥΡΑ -
το κορσακι μου εκλεισε τα 3 χρονια και τα 54.000 χιλιομετρα
Περα απο μια κρεμαγιερα που αλλαξα μεσα στην εγγυηση(αλλα ξαναχαλασε ,τυπικο κουσουρι σε ολα τα κορσα σπορτ)δεν εχει ζητησει τιποτα μα τιποτα
Λαδια και φιλτρο λαδιου τα αλλαζω καθε 7.500-10.000 αναλογα την χρηση και απο εκει και οερα τα φιλτρα
ουτε λαμπα δεν μου εχει καψει
βεβαιια το εσωτερικο τριζει σαν παλιο κρεβατι πανω απο καθε ανωμαλια,αλλα δεν περιμενα και πολλα πραγματα απο αυτο το οπελ σε θεματα πποιοτητας εσωτερικου -
Το daewoo nubira του πατερα μου 2000 μοντελο μεχρι τωρα κανενα προβλημα,εχει 85000χλμ αλλα ο πατερας μου δεν ειναι απο αυτους που το προσεχουν το αυτοκινητο.Οποτε το θυμιθει παει για σερβις και αλλαγη λαδιων.Ποτε στην ωρα τους.
-
Οταν παντρευτηκα πηρα προικα ενα Renault Clio 1.4 16V του 2002. Γυρνωντας απο το ταξειδι του μελιτος κοστος 480,00€ για τα μπουζοκαλωδια (4Χ120,00€). Εκανε διακοπες, ποτε ο ενας κυλινδρος ποτε ο αλλος. Η κακοτυχια του ηταν οτι ελκυε και τα ατυχηματα. Μοτοσυκλετα της αστυνομιας παραβιαζει το φαναρι, κοστος 3.500,οο€ και κατι. Αποπληρωμη ενα ετος μετα. Αλλαγη εγκεφαλου γιατι ηταν ελλατωματικος, αφου η συγκρουση εγινε απο αριστερα και ανοιξαν οι δεξιοι αεροσακοι, χωρις να υπαρχει αλλος επιβατης. Αλλαγη φωτοκυτταρου που μετρα τις στροφες του κινητηρα για να δωσει αβανς γιατι πηγαιναμε ωρες ωρες σαν ανεμοπτερο και αλλες μεναμε στο φαναρι η εσβηνε ο κινητηρας κατα το φρεναρισμα. Αλλαγη ιμαντα πανακριβη (600,00€ φιλικα) γιατι το αμαξι μπαινει πανω στην τραβερσα και σημαδευεται να μην κουνηθει καθολου. Αλλαζουν και αλλα παρελκομενα ... Αλλη τρακα, ξεκινοντας απο φαναρι μεσα στην κινηση ο εξ' αριστερον δεν βλεπει δεν ακουει και προσπαθει να προσπερασει (τελευταια εργσιμη πριν απο το Πασχα). Με την οδικη βοηθεια και τους λαμαριναδες ειχα γινει φιλος. Τα σερβις γινοταν κανονικα, αλλα η γκαντεμια γκαντεμια. Μπαινω στο αμαξι μετα απο ραντεβου επαγγ. και μετα απο 14 ωρες δουλεια θελω να παω σπιτι... Alarm για οπισθεν σε κεντρικο δρομο τα οποια δεν λενε να απενεργοποιηθουν. Στοπ, μιση ωρα προσπαθεια, τιποτε. Εφυγα κανοντας μιση Θεσσαλονικη με τα alarm ανοιχτα και το βρισιδι συνεφο... Εκλεισε δια μαγειας. Απο τοτε ειχα χαρτακι για να σφηνωνω το διακοπτη τους. Δεν τα θυμαμαι ολα.. αλλα δεν θα μου λειψει... Το εδωσα μετα απο μια τελευταια πτηση ανεμοπτερου. Πηγε να μπει σε εγκεφαλο γιατι αναβε το λαμπακι του αεροσακου συνεχεια, πριν πουληθει. Δεν εσβηνε η λυχνια, γιατι εδειχνε οτι υπηρχε προβλημα στην ζωνη ασφαλειας του οδηγου. Το προβλημα κανονικα ηταν στα καλωδια κατω απο το καθισμα του συνοδοηγου που μια εκαναν επαφη και μια οχι...
-
εχεις μπερδεψει τις γραμμες .
-
Μπά όχι τα συγκεκριμένα Clio έχουν βγάλει άπειρα προβλήματα...
-
Μισό λεπτό...Για τους πολ/στες ήταν γνωστό το θέμα για τα Ρενώ και μέρος του προβλήματος οφειλόταν στην τέως αντιπρ/πεία....Προφανώς αυτό εννοεί ο φίλος για τα μπουζοκαλώδια. Πέραν ων άλλων πολ/στες βρίσκεις και φθηνότερους πέραν των 120 ευρώ.
Για τον αισθητήρα στροφάλου,συμβαίνει όντως, αλλα όχι μόνο στα Ρενώ, έπειτα, αν το είχε καθαρό εκείνο το σημείο, ενδεχομένως να μην γινόταν.
Το λαμπάκι του αερόσακου, φυσικά καλλάς κάπως τα καλώδια κάτω από το κάθισμα και τελείώνεις με ελάχιστο κόστος.
Το σέρβις με την αλλαγή ιμάντα, τα 600 ευρώ,μ όνο φιλική τιμή δεν είναι την στιγμή που αν ψάξεις βρίσκεις με ένα 400ρι. Άλλωστε 600 θα σου χρεώσει η αντιπροσωπεία.
Ο διακόπτης αλάρμ πόσο κοστίζει; ένα 20ρικό;
Ο φίλος αναφέρει ότι τον κυνηγούσε η γκαντεμιά και όντως έτσι είναι, αλλά από όσα ανέφερε ΚΑΝΕΝΑ δεν είναι μηχανικό πρόβλημα, αλλά ηλεκτρικό, κοινώς, ούτε λάδια έκαιγε, ούτε βαλβίδες κάρφωνε.
Προς Θεού, δεν λέω ότι ήταν το απροβλημάτιστο αμάξι,αλλά δεν πρόσεξα κάποιο σημαντικό πρόβλημα, περαν του συνεχούς εκνευρισμού που μπορεί να προκαλούν τα συνεχόμενα συμβάντα.
ΑΥτά. -
Το στατιστικό είναι λίγο λάθος γιατί μπορεί κάποιος να έχει πολλά και διαφορετικής καταγωγής αυτοκίνητα. τες πα.. Τα ποσοστά νομίζω είναι αναμενόμενα και θα ήταν ακόμα πιο αυξημένα υπέρ των ιαπωνικών αν δε μας είχε πιάσει αυτή η glamourο-γερμανομανία, διότι αλλάζει ο στατιστικός δείκτης αναλόγως της ποσότητας των διαφορων μοντέλων που κυκλοφορούν. Τη Γερμανική ήττα τη βίωσα και προσωπικά με ένα αυτοκίνητο 60.000 ευρώ μιάς και στα πρώτα 20.000 km κατάφερε να μας φέρει το γερανό συντροφιά 4 φορές (σκόπιμα δεν αναφέρω τη μάρκα), ενω μετα τιμής αναφέρω πως ένα toyota που είχα με 387,000 κμ το.. πούλησα εχοντας ανάγκη μόνο απο αναρτήσεις και διαθέτω ένα Honda που έχει κάνει 240.000 άγρια κμ χωρίς να καίει λάδια! Αντε να ξεψωνιστούμε και λίγο..
-
Ο χρήστης Drauto έγραψε:
Το στατιστικό είναι λίγο λάθος γιατί μπορεί κάποιος να έχει πολλά και διαφορετικής καταγωγής αυτοκίνητα. τες πα.. Τα ποσοστά νομίζω είναι αναμενόμενα και θα ήταν ακόμα πιο αυξημένα υπέρ των ιαπωνικών αν δε μας είχε πιάσει αυτή η glamourο-γερμανομανία, διότι αλλάζει ο στατιστικός δείκτης αναλόγως της ποσότητας των διαφορων μοντέλων που κυκλοφορούν. Τη Γερμανική ήττα τη βίωσα και προσωπικά με ένα αυτοκίνητο 60.000 ευρώ μιάς και στα πρώτα 20.000 km κατάφερε να μας φέρει το γερανό συντροφιά 4 φορές (σκόπιμα δεν αναφέρω τη μάρκα), ενω μετα τιμής αναφέρω πως ένα toyota που είχα με 387,000 κμ το.. πούλησα εχοντας ανάγκη μόνο απο αναρτήσεις και διαθέτω ένα Honda που έχει κάνει 240.000 άγρια κμ χωρίς να καίει λάδια! Αντε να ξεψωνιστούμε και λίγο..60.000 Ευρω και 4 φορες γερανος στις 20.000 χιλιομετρα....
χμμμμμμ.... Να μαντεψω.... Μερκα;;;; -
Αν μιλάμε για την Ε τότε δεν είναι και ο μόνος. Εδω η Merc αναγκάστηκε τελικά να κάνει πίσω όσον αφορά ορισμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα του οχήματος (είδε φρένα) καθώς οι βλάβες ήταν σε επίπεδο απαράδεκτο για την εταιρεία.
Μεγάλο μέρος των χρημάτων στη C έχει σπαταληθεί για να μην επαναληφθεί το εν λόγω πατατράκ γιατί δεν είναι θέαμα στη Στουτγκάρδη ο μέσος φίλος της αυτοκίνησης να βλέπει OPEL σε ρόλο ταξί.....
-
Ύστερα από ~60000 χλμ η E200 του θείου μου, μοντέλο 2004, έχει βγάλει πρόβλημα μόνο στην ηλιοροφή που κόλλησε μια φορά και αυτή την 'έφτιαξαν' όμως κοπανώντας την και όχι αλλάζοντας κάποιο εξάρτημα. Με αυτά που λέτε είναι μάλλον από τους τυχερούς...
-
μετα απο ολα αυτα που διαβαζω και πρωην κατοχος toyota carina e mod 1993 ,της ειχα κανει αρκετα χιλιομετρα και ποτε μα ποτε δεν ειπε κιχ τι να κανω?
ετοιμαζομαι να γινω γερμανος και δεν μπορω να πω οτι ειμαι και θερμος για το συγκεκριμενο θεμα.βοηθα παναγια.
καινουριο passat 1.4t η μεταχειρισμενο εισαγωγης απο γερμανια A4t avant 2005 mod -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αν μιλάμε για την Ε τότε δεν είναι και ο μόνος. Εδω η Merc αναγκάστηκε τελικά να κάνει πίσω όσον αφορά ορισμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα του οχήματος (είδε φρένα) καθώς οι βλάβες ήταν σε επίπεδο απαράδεκτο για την εταιρεία.Μεγάλο μέρος των χρημάτων στη C έχει σπαταληθεί για να μην επαναληφθεί το εν λόγω πατατράκ γιατί δεν είναι θέαμα στη Στουτγκάρδη ο μέσος φίλος της αυτοκίνησης να βλέπει OPEL σε ρόλο ταξί.....
Οταν εγω εγραφα επιστολη 3 σελιδων με τα μισα μονο προβληματα της Ε200ΚΟΜΡ που ειχα, με κοιταζαν σαν τρελο. Εφταιγα εγω και καλα που κατι εκανα με το αμαξι. Δεν το συντηρουσα σωστα, το εσκιζα και και και....
μερικα χρονια μετα και αφου μου εκλεψαν το αμαξι, ερχεται η Merc και ανακαλει ενα καρο ηλεκτρονικα τα οποια εκαναν το αυτοκινητο αναξιοπιστο και στην περιπτωση μου επικινδυνο!
Στα διαλα!!! Σκατο-Γερμαναραδες!!Ύστερα από ~60000 χλμ η E200 του θείου μου, μοντέλο 2004, έχει βγάλει πρόβλημα μόνο στην ηλιοροφή που κόλλησε μια φορά και αυτή την 'έφτιαξαν' όμως κοπανώντας την και όχι αλλάζοντας κάποιο εξάρτημα. Με αυτά που λέτε είναι μάλλον από τους τυχερούς...
Το χω ξαναπει.... Ειναι 50/50...
Η Δεν θα κανει κιχ η θα γαμηθει στα προβληματα!
Οταν εγω καθε Δευτερα εμπαινα συνεργειο, στην Ελλαδα, αντε να υπηρχαν αλλα 2 τοσο προβληματικα!Το θεμα με την οροφη επρεπε να το δει το συνεργειο απο την αρχη.
Καθε 6 μηνες θελει ελεγχο και συντηριση.μετα απο ολα αυτα που διαβαζω και πρωην κατοχος toyota carina e mod 1993 ,της ειχα κανει αρκετα χιλιομετρα και ποτε μα ποτε δεν ειπε κιχ τι να κανω?
ετοιμαζομαι να γινω γερμανος και δεν μπορω να πω οτι ειμαι και θερμος για το συγκεκριμενο θεμα.βοηθα παναγια.
καινουριο passat 1.4t η μεταχειρισμενο εισαγωγης απο γερμανια A4t avant 2005 modΟχι Ρassat!
Οχι μεταχειρισμενο Ρassat!
Πολλα μικρο-προβληματα.
Ο κουμπαρος μου εχει παρει το καινουριο, στη Γερμανια, οπου μενει μονημα.
Ενω ειναι πολυ ευχαρηστιμενος με το αυτοκινητο, του κανει το ιδιο ποβλημα, τακτικα μια φορα το διμηνο... Πισω αριστερο φαναρι καιει τις λαμπες:) -
TOYOTA CARINA E(MADE IN JAPAN) 16ετιας 246000χμ δεν εχει παθει τιποτα απολυτως...δεν εχει αναψει ποτε μια ενδεικτικη λυχνια στο πινακα οργανων...ουτε λαμπακι δεν εχει καψει...η εξατμιση δεν εχει τρυπησει ακομα!απο τιτανιο ειναι φτιαγμενη?πραγματικα αθανατο...
-
Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
TOYOTA CARINA E(MADE IN JAPAN) 16ετιας 246000χμ δεν εχει παθει τιποτα απολυτως...δεν εχει αναψει ποτε μια ενδεικτικη λυχνια στο πινακα οργανων...ουτε λαμπακι δεν εχει καψει...η εξατμιση δεν εχει τρυπησει ακομα!απο τιτανιο ειναι φτιαγμενη?πραγματικα αθανατο...Εχεις τσεκαρει μηπως εχει καψει ολες τις λυχνιες στο ταμπλο;;;;;
-
κρυο το αστειο...
-
Εμένα μου άρεσε.
-
Στα Τoyota οι λυχνίες δεν καίγονται, αλλά ανάβουν χωρίς λόγο!
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
Στα Τoyota οι λυχνίες δεν καίγονται, αλλά ανάβουν χωρίς λόγο!Οχι.... αυτο συμβαινει στα ιταλικα και τα γαλλικα... Στα ιαπωνικα απλα καιγωντε μαζι με το λαδακι....
Γερμανικο να παρετε.... Απλα θα σβησει χωρις λογο στη μεση του πουθενα και θα περιμενετε τον τεχνικο να σας πει οτι φταιει ο ΟΤΕ....
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?