-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?
Παντα εκει βρισκεται η απαντηση για το βαρος απο ανεκαθεν ουτως ή αλλως. Μηπως εννοει ο Fanis75 το σασι της 3αρας της coupe?
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Η απάντηση βρίσκετε στο σασι. Ξέρουμε που βασίζετε?
Παντα εκει βρισκεται η απαντηση για το βαρος απο ανεκαθεν ουτως ή αλλως. Μηπως εννοει ο Fanis75 το σασι της 3αρας της coupe?
Αυτο καταλαβα και εγω αλλα δεν ειμαι σιγουρος
-
Όταν γράφω Coupe στο συγκεκριμένο ποστ, εννοώ την E82...την Coupe της σειράς 1. Εάν συγκρίνουμε ίδια αυτοκίνητα για την 3θυρη και την Coupe βλέπουμε διαφορά περί τα 20-30 κιλά. Αυτό το βγάζω συγκρίνοντας την 3θυρη 130i με την Coupe 125i (όπου φοράει τον ίδιο 3λιτρο κινητήρα, άρα ίδιο βάρος κινητήρα).
Διαφορά στο βάρος των κινητήρων δεν γνωρίζω. Τα φρένα με τους μεγαλύτερους δίσκους και τις 6πίστονες δεν ξέρω πόσο προσθέτουν, αλλά υπολογίζω 10 κιλά.
Πάντως σίγουρα το σασί της Coupe σειράς 1 είναι πιο βαρύ από την Hatchback...πλησιάζει σε βάρος την 3αρα Coupe (Ε92).
-
Τιμές για τη νέα ανοιχτή σειρά 1. (Από τις ιστοσελίδες των 4Τ.)
118i: 37.800 ευρώ
120i: 41.500 ευρώ
125i: 49.600 ευρώ
135i: 58.600 ευρώ
120d: 43.100 ευρώΌχι ότι δεν το περίμενα αλλά το λέω! Θεωρώ τις τιμές πολύ υψηλές. Μπορεί να είναι 8000 φτηνότερα από την αντίστοιχη 3άρα (μιλάω για την 120 σε σχέση με την 320 που έχουν ίδιο κινητήρα) και η διαφορά αυτή να θεωρείται λογική. Αν όμως συγκρίνουμε τις τιμές όχι με τα προς τα πάνω αλλά με τα προς τα κάτω αρχίζει να σκέφτεται κανείς.... τι παραπάνω έχει να προσφέρει η 118i σε σχέση με ένα EOS 2lt που να αξίζει τα 6500 ευρώ της διαφοράς τους. Η 1 λοιπόν ας πούμε ότι έχει καλύτερο τιμόνι, όνομα/μούρη και λίγο καλύτερες επιδόσεις λόγω βάρους. Φτάνουν αυτά όταν το EOS με 6500 ευρώ λιγότερα έχει καλύτερους χώρους και την πολύ καλή σκληρή οροφή με ηλιοροφή? Ακόμα και το turbo EOS είναι 1500 ευρώ φτηνότερο... Δεν τολμώ καν να συγκρίνω την 1 με τα τουρμπάτα Opel Astra γιατί θεωρώ ότι υστερούν σε αίσθηση ποιότητας και σχεδίαση. Αν και για επιδόσεις καλύτερες από τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα, μειωμένη φορολογία και ασφάλιστρα και τιμή 12000 ευρώ λιγότερο δεν θα πάνε κι άκλαυτα
Δύσκολα τα πράματα για την 1 (παρόλο που πολύ θα την ήθελα δεν την βλέπω σαν έξυπνη αγορά, νομίζω ότι αν κάποιος δεχτεί την μαλακή οροφή θα ήταν καλύτερα με μια ανοιχτή ελαφρά μεταχειρισμένη εξακύλινδρη Ε46). -
Όντως τσιμπημένες οι τιμές...αλλά δεν θεωρώ τα EOS & Astra ανταγωνιστικά μοντέλα...μόνο το A3 Cabrio. Η BMW (κατά την ταπεινή μου άποψη) είναι ανώτερη από τα EOS, Astra, Focus κλπ. σε: Ποιότητα, Κινητήρες (εξαιρείται ο TSi στα 2λιτρα), Τιμόνι, Κράτημα, Φρένα, Αξιοπιστία (από VW), Ποιότητα Κύλισης, Πρεστίζ, Αξία μεταπώλησης.
Περισσότερο εγώ βλέπω εσωτερικπο ανταγωνισμό με την 3αρα Cabrio και την Ζ4.
-
Τι ωραίο κασόνι που είναι η 116... Οικτρή απογοήτευση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι ωραίο κασόνι που είναι η 116... Οικτρή απογοήτευση.τετοια μερα τετοια λογια...δε πιστευω οτι την οδηγησες...
-
Ούτε και εγώ το πίστευα. Λες να μου κάνανε πλάκα και να ήταν 113;;;
-
Στις Ε87 Ε81 Ε82 Ε90 Ε91 Ε92 το πάτωμα είναι κοινό με τη διαφορά ότι της 1 είναι 10cm κοντύτερο από της 3. (2660 - 2760)
Οι αναρτήσεις και τα υποπλάισια αίναι κοινά από 116 - 335 με τις λογικές διαφορές ελατηρίων και αμπορτισερ ( η Μ3 είναι 'αλλού')
Η 3θυρη και η coupe 1 έχουν μια ακόμη στήριξη στο πίσω υποπλαίσιο, που δεν έχει η 5θ, για να αντισταθμίσει τη μειωμένη ακαμψία λόγω των μεγαλύτερων ανοιγμάτων της πόρτας. (επίσημη απάντηση της BMW de σε ερώτηση μου).
E81 rear axleΟλες οι 3αρες έχουν μια αντίστοιχη πρόσθετη στήριξη στο μπροστινό υποπλάισιο (για τον ίδιο λόγο και λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου) , ενώ μόνον οι coupe Ε92 πάλι έχουν και την αντίστοιχη εξτρά στήριξη και στο πίσω υποπλαίσιο ( για τον ίδιο λόγο). Η E93 cabrio δεν έχει τις εξτρα στηρίξεις στα υποπλαίσια, προφανώς γιατί έχει ενισχυμένο πάτωμα.
E90 front axle .... E92 rear axleΟι διαφορές στο βάρος μεταξύ των 4cyl και 6cyl δεν είναι μόνο το μοτέρ.
Διαφορές έχουν στα κιβώτια, άξονα μετάδοσης, διαφορικό, ημιαξόνια , φρένα , ψυγείο και περιφεριακά του κινητήρα.
Επίσης οι διαφορές βάρους του εξοπλισμού είναι μεγαλύτερες απ'ότι φανταζόμαστε.
Υπάρχουν 4-10 P/N ελατηρίων εμπρός και πίσω που γίνονται set ανάλογα τον κινητήρα-εξοπλισμό. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Η 3θυρη και η coupe 1 έχουν μια ακόμη στήριξη στο πίσω υποπλαίσιο, που δεν έχει η 5θ, για να αντισταθμίσει τη μειωμένη ακαμψία λόγω των μεγαλύτερων ανοιγμάτων της πόρτας. (επίσημη απάντηση της BMW de σε ερώτηση μου).
E81 rear axleΜάλιστα...κι αναρωτιόμουν τι είναι αυτό! Το είδα όταν σήκωσα το αυτοκίνητο, φαντάστηκα ότι ήταν για την ακαμψία.
-
Καταπιστικότατη απάντηση Βασίλη...!!!
-
-
Τι μου θυμίζεις με την Compact (είχα μια 325ti)....μου αρέσει πολύ και είναι παρεξηγημένο από πολλούς. Να την χαίρεσαι...!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τι μου θυμίζεις με την Compact (είχα μια 325ti)....μου αρέσει πολύ και είναι παρεξηγημένο από πολλούς. Να την χαίρεσαι...!!! -
Ξέρεις εσύ Παντελή...!
-
Ξέρουμε πόσα κιλά είναι η 320CC;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξέρουμε πόσα κιλά είναι η 320CC;1.670 κιλά κατά EU η χειροκίνητη, 1.700 η αυτόματη.
-
Α, μάλιστα. Οκ, έτσι εξηγούνται πολλά.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τι μου θυμίζεις με την Compact (είχα μια 325ti)....μου αρέσει πολύ και είναι παρεξηγημένο από πολλούς. Να την χαίρεσαι...!!!Φάνη...o sakkunen είμαι.
Να σαι καλά. -
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Φάνη...o sakkunen είμαι.
Να σαι καλά.Πες το ντέ...να μην μπερδεύομαι...!!! Να είσαι και εσύ καλά να την χάιρεσαι φίλε μου.
BMW FORUM