Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ΔΕΗ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί ΔΕΗ
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 191
    • 192
    • 50 / 192
    Αντίλογος
    50
    3839
    51704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazarefa last edited by

      888888, δε σε γνωρίζω φίλε, αλλά μάλλον τζάμπα κουράζεσαι...Υπάρχουν κάποιοι πολωμένοι που ότι και να λέμε αποδεικνύοντας το λάθος των σκέψεών τους, ανοίγουν άσχετα ζητήματα, έτσι για αντιπερισπασμό και για να γίνεται ντόρος και να δημιουργούνται εντυπώσεις...
      Προσωπικά βαρέθηκα να γράφω σχετικά...
      Δεν πειράζει. Ο καιρός γαρ εγγύς. Όπως έχω ξαναγράψει, ας αφήσουμε το χρόνο και την ωμή πραγματικότητα (μαζί με τις εν Ελλάδι δυνάμεις της αγοράς και του ελεύθερου ανταγωνισμού -λέγε με ιδιωτικά μονοπώλια ολιγοπώλια-) να οδηγήσουν τη χώρα και το λαό της στην αειφόρο ανάπτυξη που όλοι ονειρευόμαστε και προσδοκούμε.
      Περαστικά μας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Επειδή μιλάτε για τον ΟΣΕ, το ότι τα τραίνα του (πλην intercity) είναι μονίμως βρώμικα και σιχαμερά, οι κουκέτες χάλια (ένα σεντονάκι σου πετάνε για να το στρώσεις μόνος σου λες και νοίκιασες σκηνή), ενώ το φαΐ χειρότερο από καντίνας, είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι φορτηγατζήδες και οι Σαρακάκηδες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lazarefa last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Επειδή μιλάτε για τον ΟΣΕ, το ότι τα τραίνα του (πλην intercity) είναι μονίμως βρώμικα και σιχαμερά, οι κουκέτες χάλια (ένα σεντονάκι σου πετάνε για να το στρώσεις μόνος σου λες και νοίκιασες σκηνή), ενώ το φαΐ χειρότερο από καντίνας, είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι φορτηγατζήδες και οι Σαρακάκηδες;

          Σε ότι αφορά την καθαριότητα των συρμών για την οποία (δυστυχώς) έχεις απόλυτο δίκιο, να σε ενημερώσω ότι η κατάσταση που επικρατεί οφείλεται στο ότι εδώ κι ένα χρόνο έχει λήξει η σύμβαση με τον εργολάβο καθαρισμού και μεθοδεύεται εν μέσω καθηστερήσεων, παρασκηνίων κλπ από τη διοίκηση του οργανισμού η ανάθεση στον ίδιο εργολάβο εκ νέου του έργου του καθαρισμού ...Μέχρι τότε, με τις ευλογίες της διοίκησης και σε απόλυτη γνώση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών, τα τρένα καθαρίζονται υποτυπωδώς ελλείψει επαρκών κονδυλίων για καθαρισμούς (μιας και περιμένουν, έναν χρόνο τώρα, την κατάρτιση της νέας σύμβασης)...Το φαγητό που αναφέρεις, είναι ευθύνη της ιδιωτικής εταιρείας με την εμπορική ονομασία Splendid, η οποία έχει αναλάβει κατόπιν διαγωνισμού την εκμετάλλευση των κυλικείων και μπαρ των αμαξοστοιχιών του ΟΣΕ...Προφανώς δεν παρασκευάζεται από τον ΟΣΕ. Σε ότι αφορά τυχόν παράπονα επιβατών για την ποιότητα-καθαριότητά του κλπ, μπορεί ο καθένας να κάνει καταγγελία στις οικείες υπηρεσίας των νομαρχιών με την ίδια λογική που θα το έκανε για ένα κλασικό ιδιωτικό εστιατόριο σε περίπτωση που αντιμετώπιζε αντίστοιχα προβλήματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 8
            888888 last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Επειδή μιλάτε για τον ΟΣΕ, το ότι τα τραίνα του (πλην intercity) είναι μονίμως βρώμικα και σιχαμερά, οι κουκέτες χάλια (ένα σεντονάκι σου πετάνε για να το στρώσεις μόνος σου λες και νοίκιασες σκηνή), ενώ το φαΐ χειρότερο από καντίνας, είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι φορτηγατζήδες και οι Σαρακάκηδες;

            Απο τα συγκεκριμενα στοιχεια που παρεθεσε ο lazarefa μαλλον φταινε αυτοι που εφτιαξαν τους Σαρακακηδες και κατοπιν επι δεκαετιες λειτουργουν ως υπαλληλοι τους.

            Βεβαια 'καποιοι' γνωριζουν τη κατασταση ως εχει αλλα οπως ειπωθηκε πιο πανω...

            ...Υπάρχουν κάποιοι πολωμένοι που ότι και να λέμε αποδεικνύοντας το λάθος των σκέψεών τους, ανοίγουν άσχετα ζητήματα, έτσι για αντιπερισπασμό και για να γίνεται ντόρος και να δημιουργούνται εντυπώσεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης 888888 έγραψε:
              Kαπου κανεις λαθος στην αφαιρεση:

              Εγώ ανέφερα τα κέρδη μετά φόρων, δεν έχει όμως ιδιαίτερη σημασία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                Ο χρήστης lazarefa έγραψε:

                Επειδή μιλάτε για τον ΟΣΕ, το ότι τα τραίνα του (πλην intercity) είναι μονίμως βρώμικα και σιχαμερά, οι κουκέτες χάλια (ένα σεντονάκι σου πετάνε για να το στρώσεις μόνος σου λες και νοίκιασες σκηνή), ενώ το φαΐ χειρότερο από καντίνας, είναι κάτι για το οποίο ευθύνονται οι φορτηγατζήδες και οι Σαρακάκηδες;

                Σε ότι αφορά την καθαριότητα των συρμών για την οποία (δυστυχώς) έχεις απόλυτο δίκιο, να σε ενημερώσω ότι η κατάσταση που επικρατεί οφείλεται στο ότι εδώ κι ένα χρόνο έχει λήξει η σύμβαση με τον εργολάβο καθαρισμού και μεθοδεύεται εν μέσω καθηστερήσεων, παρασκηνίων κλπ από τη διοίκηση του οργανισμού η ανάθεση στον ίδιο εργολάβο εκ νέου του έργου του καθαρισμού ...Μέχρι τότε, με τις ευλογίες της διοίκησης και σε απόλυτη γνώση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών, τα τρένα καθαρίζονται υποτυπωδώς ελλείψει επαρκών κονδυλίων για καθαρισμούς (μιας και περιμένουν, έναν χρόνο τώρα, την κατάρτιση της νέας σύμβασης)...Το φαγητό που αναφέρεις, είναι ευθύνη της ιδιωτικής εταιρείας με την εμπορική ονομασία Splendid, η οποία έχει αναλάβει κατόπιν διαγωνισμού την εκμετάλλευση των κυλικείων και μπαρ των αμαξοστοιχιών του ΟΣΕ...Προφανώς δεν παρασκευάζεται από τον ΟΣΕ. Σε ότι αφορά τυχόν παράπονα επιβατών για την ποιότητα-καθαριότητά του κλπ, μπορεί ο καθένας να κάνει καταγγελία στις οικείες υπηρεσίας των νομαρχιών με την ίδια λογική που θα το έκανε για ένα κλασικό ιδιωτικό εστιατόριο σε περίπτωση που αντιμετώπιζε αντίστοιχα προβλήματα.

                Πριν 3 χρονια ειχαμε ανεβει θεσσαλονικη με το τρενο που κουβαλαει και αυτοκινητα απο πισω (δεν νομιζω να ηταν ιντερσιτυ κλπ) και για να μας ανοιξει ο κυλικιατζης να παρουμε 2 σαντουιτς να φαμε μονο μπουκιτσι δεν ηθελε...δεν σχολιαζω την ποιοτητα των σαντουιτς βεβαια ουτε την τιμη τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                  Δε θα σταθω καθολου στις ανακριβειες(τουλαχιστον) περι διαθεσης μεριδιου των υπο ιδιωτικοποιηση κρατικων εταιρειων ΣΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ μιας και ειναι ευκολα αποδειξιμο οτι κατι τετοιο απλα δεν ισχυει.Εκτος αν αναφερεται το γεγονος οτι πραγματι μερος των μετοχων διατιθεται σε προνομιακη τιμη στους εργαζομενους ως ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μονο...

                  Το ποσοστό που δόθηκε στη ΓΕΝΟΠ το 1999 της ΔΕΗ ανέρχεται σε 4%. Αυτή ήταν η συμφωνία το 1999 για την Ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ. Πλέον αυτού στους εργαζόμενους δόθηκαν σε προνομιακή τιμή άλλες μετοχές. Αυτό τουλάχιστον αναφέρεται στο ενημερωτικό της ΔΕΗ κατά την ιδιωτικοποίηση της το 2000 (το οποίο ως μέτοχος το έχω διαβάσει).

                  Και ενώ για μία Ιδιωτική Επιχείρηση όλα αυτά είναι απολύτως θεμιτά, δεν ισχύει το ίδιο για μία Κρατική Επιχείρηση όμως. Εν πάσει περιπτώσει έτσι είχαν αποφασίσει οι τότε Κυβερνώντες. κρίθηκαν και τελείωσε το θέμα.

                  Για να δουμε ομως τι ελεγε ο christosdimou, σε αλλο θεμα βεβαια, οτι πρεπει να γινει σχετικα με την αντιδραση των ασφαλισμενων του ταμειου του ωστε να εξαναγκασουν το Ταμειο να δινει καλυτερες παροχες:

                  ....Εν πάσει περιπτώσει σε σύγκριση με τον Αλβανό στο εργοτάξιο είμαστε λίγο καλύτερα (όχι ακριβώς) αλλά αν συγκριθώ με άλλα ταμεία που είναι υγιή τότε απλά δεν υπάρχει σημείο αναφοράς.....
                  Βέβαια μία απεργιούλα από πλευράς των μηχανικών δεν θα έβλαπτε καθώς απλά θα μας γύρναγε σε μία εβδομάδα στη λίθινη εποχή (χωρίς ρεύμα, νερό τηλέφωνο) αλλά επιτέλους θα έλυνε και κάποια από τα προβλήματα του κλάδου.

                  Συμπερασμα:Οταν προκειται για το δικο μας 'πονο' ειναι θεμιτο να γυρισουμε τη χωρα στη 'λιθινη εποχη'.Φυσικα το δικαιωμα αυτο το εχουμε μονο εμεις.Οταν οι αλλοι αγωνιζονται να μη γινουν σαν 'τον Αλβανο που εχουμε στο εργοταξιο' και που κατα πασα πιθανοτητα ειναι ασφαλισμενος(?) στο ΙΚΑ, τοτε αυτοι μετατρεπονται σε ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ, ΡΕΤΙΡΕΔΕΣ κλπ.
                  Τα συμπερασματα μπορουν να εξαχθουν απο το καθε καλοπιστο αναγνωστη οπως και το συμπερασμα για το αν υπαρχει ή οχι ανακολουθια ιδεων και σκεψεων...

                  Σε αντίθεση με τις ΔΕΚΟ όπου οι απεργιακές κινητοποιήσεις είναι στην ημερήσια διάταξη οι Μηχανικοί (του Ιδιωτικού Τομέα γιατί του Δημοσίου ακολουθούν τον γενικότερο αχταρμά) δεν απεργούν. Το συγκεκριμένο statement δείχνει και μόνον ότι υπάρχουν και άλλοι κλάδοι στη Χώρα (εκτός των ΔΕΚΟ) οι οποίοι θα μπορούσαν αν ήθελαν να ανατινάξουν τη χώρα στον αέρα. Το ότι δεν το κάνουν αυτό δείχνει την δική τους υπευθυνότητα. Θα μπορούσα να σου αναφέρω τους κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπών Δυνάμεων Ασφαλείας οι οποίοι δεν έχουν δικαίωμα στην απεργία.

                  ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

                  Εκφράσεις του στυλ 'Θα ...... από τον Μυτηληναίο' τις αντιπαρέρχομαι αν και κανονικά εμπίπτουν στο flame-bating ΙΜΗΟ και θεωρώ ότι με προσβάλουν....

                  Aν και αγνοω την εννοια 'flame baiting' το σχολιο το εγραψα προς αποφορτιση της εντασης.

                  Αν σε προσβαλα, ειλικρινα, ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.

                  Kαι δηλωνω οτι δεν ειχα καμμια τετοια προθεση καθως ουτε γνωριζομαστε ουτε , πολυ περισσοτερο, η διαφορετικη θεωρηση ενος ζητηματος οπως εμφανιζεται σε ενα φορουμ δεν αποτελει αναγκαιο λογο στην εκτοξευση προσωπικων επιθεσεων και προσβολων.

                  Η μη συμμετοχή σε ένα thread δεν συνεπάγεται μόνον αδυναμία απάντησης. Συνήθως είναι η μόνη λύση (πριν τη σύρραξη) για την έξοδο από μία αδιέξοδη κατάσταση όπως αυτή στην οποία έχει περιέλθει το συγκεκριμένο thread.

                  H συρραξη επερχεται , κατα τη γνωμη μου, οχι απο την αντιπαραθεση για ενα θεμα αλλα απο τις αστηρικτες γενικευσεις και αφορισμους.Π.χ. αλλο να λες :'Το χ αυτοκινητο δε μου αρεσει για τον Α η Β λογο' και αλλο να λες 'Οι κατοχοι του ψ αυτοκινητου ειναι ΟΛΟΙ κομπλεξικοι, αδερφες κρετινοι κλπ'.

                  Όσοι δεν συμφωνούν με εσάς είναι 'υπάλληλοι του Μυτηλιναίου' κ.α.

                  [Irony mode ON]Αυτό μάλλον πρέπει εμπίπτει σε στοχευμένη και με λογικά επιχειρήματα ανταπάντηση. [Irony mode OFF]

                  Και για να επανελθουμε στα περι ΔΕΗ ιδου τα αποτελεσματα της Επιχειρησης για το 2007:

                  http://www.dei.gr/ecPage.aspx?id=4298&nt=18&lang=1' target='_blank'
                  Kαλα τα πηγαμε

                  [/quote]

                  Για να διαβάσουμε όμως το pdf που δείχνει λίγο πιο σφαιρικά τα πράγματα.

                  Έσοδα: Αύξηση όγκου πωλήσεων 2.8%
                  Αύξηση τιμής 08/2006 4.8%, 04/2007 και 08/2007 3.6% και 12/07 6.4%

                  Πρακτικά η αύξηση των εσόδων κατά 8.2% οφείλεται κυρίως στην αύξηση των τιμών και όχι στην αύξηση της παραγωγής.

                  Στα έσοδα το 2007 επιστρέφεται πόσο 19 εκατ Ευρώ στους καταναλωτές οι οποίοι μείωσαν την κατανάλωση τους κάτι που δεν έγινε το 2006.

                  Εδώ η ανακοίνωση ξεχνά βολικά να αναφέρει το γεγονός ότι αν δεν υπήρχε αυτή η μείωση από αυτούς τους καταναλωτές η ΔΕΗ θα πλήρωνε το επιπλέον ρεύμα σε τιμές άνω των τιμών πώλησης οπότε θα υπήρχε μείωση των κερδών της.

                  *Δαπάνες: Οι λειτουργικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 7.1% ήτοι 287.8 εκατ Ευρώ. *

                  Από αυτά:

                  105 εκατ Ευρώ σχετίζονται με το Φυσικό Αέριο,
                  119 εκατ Ευρώ για αγορά ενέργειας από το εξωτερικό,
                  53.8 εκατ Ευρώ από τη χρήση πετρελαίου στα Νησιά κυρίως
                  31.9 εκατ Ευρώ για Λιγνίτη Συνολικά και Λιθάνθρακα

                  και 50.1 εκατ Ευρώ για μισθοδοσία παρόλο που όπως αναφέρεται μειώθηκε το πλήθος των εργαζομένων κατά 1606 άτομα (τακτικό προσωπικό). Κοινώς ενώ το προσωπικό μειώθηκε κατά 6.1% οι δαπάνες για αυτό αυξήθηκαν κατά 3.7%. Άρα ανά εργαζόμενο από τα 52186.35 ευρώ μέσο κόστος περάσαμε το 2007 σε 57629.46 ευρώ ήτοι μέση αύξηση σε σχέση με το 2006 10.4%.

                  Θετικές εξελίξεις είναι η έκβαση με τη ΛΑΡΚΟ για την οποία η αντίστοιχη πρόβλεψη του 2006 αναστράφηκε (ύψους 25.3 εκατ Ευρώ).

                  Ένα ακόμα άκρως ανησυχητικό γεγονός είναι ότι οι αποσβέσεις της μητρικής μειώθηκαν.

                  Κοινώς θνησιγενής η εταιρεία ακόμα καθώς:

                  α. Η αύξηση των κερδών στη μητρική οφείλεται σε αύξηση της τιμής της κιλοβατώρας και όχι σε αύξηση της παραγωγικότητας της εταιρείας για την οποία το EBITDA παρουσιάζει οριακή και μόνον βελτίωση (0.6%).

                  β. Το χρέος της μητρικής συνεχίζει να αυξάνεται.

                  γ. Το ποσό των αποσβέσεων μειώνεται.

                  δ. Το γεγονός ότι για επισφαλείς απαιτήσεις τα 27 εκατ ευρώ του 2006 έγιναν -14.8 εκατ ευρώ

                  ε. Το γεγονός ότι παρόλο που η παραγωγικότητα της εταιρείας αυξήθηκε (σε KWh) κατά 2.8% η αύξηση της αμοιβής του προσωπικού αυξήθηκε (με αφαίρεση του πληθωρισμού κατά 4%) κατά 6.4%. Κοινώς το πραγματικό εργασιακό κόστος ανά κιλοβατώρα αυξήθηκε το 2007 κατά 3.38% σε σχέση με το 2006.

                  Βέβαια τον Ιούνιο έρχεται το 2ο +8% επί της τιμής του ηλεκτρικού το οποίο θα δώσει μία βαθύτατη ανάσα στα οικονομικά της εταιρείας (για το λόγο αυτό η μετοχή βολεδέρνει στα 27 ευρώ). Ο Ελληνικός Ξυλίτης για τον οποίο η ΔΕΗ δεν πληρώνει δεκάρα τσακιστή θα συνεχίσει και φέτος να αποτελεί την ραχοκοκκαλιά στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                    . Άρα ανά εργαζόμενο από τα 52186.35 ευρώ μέσο κόστος περάσαμε το 2007 σε 57629.46 ευρώ ήτοι μέση αύξηση σε σχέση με το 2006 10.4%.

                    Τζάμπα δουλεύουν τα παλικάρια, ψίχουλα πέρνουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                      . Άρα ανά εργαζόμενο από τα 52186.35 ευρώ μέσο κόστος περάσαμε το 2007 σε 57629.46 ευρώ ήτοι μέση αύξηση σε σχέση με το 2006 10.4%.

                      Τζάμπα δουλεύουν τα παλικάρια, ψίχουλα πέρνουν.

                      Αυτό είναι το κόστος για την εταιρεία. Τα ποσά που παίρνουν καθαρά οι υπάλληλοι στο χέρι είναι μικρότερα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Εντελώς συγκριτικά το μέσο κόστος ανά εργαζόμενο στην Cosmote (μόνο τη μητρική στην Ελλάδα) το 2007 ήταν ~47466 € και το 2006 ήταν ~41647 €.

                        Δε λέω για τον όμιλο γιατί οι μισθοί στις βαλκανικές χώρες είναι πολύ μικρότεροι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lazarefa last edited by

                          Ας μου συγχωρεθεί εν προκειμένω η παρελθοντολαγνία, αλλά κοιτάζοντας πως κατάντησε μέσω αντιπαραθέσεων εν μέσω ασφαλιστικού κλπ το παρόν thread που ανοίχθηκε από διάσπαση αντίστοιχου περί Ολυμπιακής μετά από σχετική δική μου αναφορά πριν 20 μήνες, ανέτρεξα σήμερα σε εκείνη την αναφορά μου και τη βρίσκω αρκετά επίκαιρη σε σχέση με αυτά που συζητάμε. Ας μου επιτραπεί λοιπόν η παράθεση:

                          lazarefa έγραψε......................................
                          Φυσικά συμφωνώ στη βάση των συλλογισμών σου. Απλά δε συμφωνώ ότι στο ρημάδι κόσμο που ζούμε και ειδικότερα στο Ελλάντα, το να γίνει κάποιος (Αegean) χαλίφης στη θέση του χαλίφη (OA) λύνει τα προβλήματα. Δυστυχώς έχω πλέον πειστεί ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει κακό Δημόσιο και καλός ιδιωτικός τομέας. Υπάρχουν καλοί και κακοί λειτουργοί του δημοσίου και αντίστοιχα ενσυνείδητοι (πλην όμως σχεδόν πάντα ριγμένοι) επιχειρηματίες και υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα. Δημόσιο και Ιδιώτες διαπλέκονται απλά γιατί ο καλύτερος πελάτης των Ιδιωτών είναι σχεδόν πάντα το Δημόσιο. Αυτό συνεπάγεται ότι και ο ιδιώτης για να καλοφανεί στο δημόσιο μετέρχεται τερτίπια δημοσίου (δεκτικός σε ρουσφετάκια, λαδώνει τους δημόσιους για να τον σπρώξουν, δέχεται παραβιάσεις στην αξιοκρατία μέσα στην επιχείρησή του για να γίνεται αρεστός στους πολιτικούς κλπ). Ένα απλό παράδειγμα: Τελευταία μας ζαλίζουν κάθε 3 κ λίγο για το θέμα της απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, τύποις η αγορά αυτή τελεί απελευθερωμένη εδώ και μια πενταετία. Ποιο είναι το πρόβλημα; Η ΔΕΗ παράγει την κιλοβατώρα κατά 70-80% από καύση λιγνίτη, κοστίζοντας περίπου 2-2,5 φορές λιγότερο από τις πιο εξελιγμένες τεχνικές συνδυασμένου κύκλου φυσικού αερίου για ηλεκτροπαραγωγή που ευαγγελίζονται οι φερέλπιδες (λέμε τώρα..) ιδιώτες επενδυτές. Πως λοιπόν νοεί κράτος (δηλ ο βασικός μέτοχος, ακόμα, της ΔΕΗ) και ιδιώτες την λειτουργία της απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρισμού; Ακριβαίνουμε, ως κράτος που καθορίζει τις τιμές μέσω υπουργείου ανάπτυξης, την τιμή της κιλοβατώρας γύρω στο 100-110% από τις σημερινές τιμές μέσα σε μια 5ετία, ώστε να καταστεί η τιμή πώλησης της ΔΕΗ ταυτόσημη με των ιδιωτών στο pool ηλεκτρισμού (ιδιότυπο χρηματιστήριο ηλεκτρικής ενέργειας που προβλέπει η σχετική νομοθεσία περί απελευθέρωσης) και μετά τσουπ, να σου οι ιδιώτες επενδυτές με βαρύγδουπα δελτία τύπου και ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων, διαφημίσεις στα Media κλπ. Κι έτσι δια μαγείας, ο καταναλωτής απολαμβάνει τον ανταγωνισμό πληρώνοντας με υπερδιπλασιασμό του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας τα παιχνίδια της απελευθέρωσης. Βέβαια, και σαυτή την περίπτωση, τα περίφημα παπαγαλάκια της ενημέρωσης θα κάνουν σωστά τη δουλειά τους:... Φταίει η κρατικοδίαιτη ΔΕΗ, οι προνομιούχοι εργαζόμενοί της (όχι πως δεν υπήρξαν τέτοιοι, αλοίμονο..), και ο καταναλωτής μπορεί και να το χάψει το παραμύθι. Στο μεταξύ κάποιοι κύριοι Κοπελούζοι (αυτός που έγινε μέγας κ τρανός επό υπουργείας στο υπ συντονισμού του αξιότιμου Κ. Μητσοτάκη πίσω στο 1979 πουλώντας στο δημόσιο με τον αδερφό του τα αστικά λεωφορεία Ikarus εξ Ουγγαρίας ), Κοκκαλαίοι (γνωστός και μη εξαιρετέος, τελευταία ακούγεται πως το ριξε στις κατασκευές όντας πίσω από την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ μαζί με τον κ. Ψυχάρη του Βήματος κ λοιποί όνομα και μη χωριό, θα τρίβουν τα χεράκια τους και θα σφυράνε ευτυχισμένα που για άλλη μια φορά καταφέρανε να γίνουν χαλιφαίοι (έστω και τμηματικά ροκανίζοντας..) στη θέση του χαλίφη, η δε χώρα μας και οι νέοι επιστήμονες ειδικότερα θα τους είναι ευγνώμονες που κρατάνε θέσεις εργασίας στο Ελλάντα (άσχετα αν διαλύοντας-τεμαχίζοντας τη ΔΕΗ οι θέσεις εργασίας θα υποπολλαπλασιαστούν, σημασία για τα μάτια της κοινής γνώμης θα έχει το γεγονός ότι αυτοί που θα απασχολούνται σαυτούς τους επιχειρηματίες δε θα πληρώνονται άμεσα από τα κρατικά ταμεία -αλλά πιθανότατα έμμεσα μέσω των συγκοινωνούντων δοχείων της διαπλοκής )
                          Τα παραπάνω δεν αποτελούν φυσικά προσπάθεια απόδειξης από μέρους μου ότι πρέπει να βάλουμε τους ιδιώτες στη γωνία και να τους εκτελέσουμε, απλά μια προσπάθεια θέασης των πραγμάτων γύρω από την καραμέλα δημόσιο και ιδιωτικό από μια άλλη οπτική που, ωστόσο, εμπεριέχει πολλά στοιχεία δυσάρεστης για τους πολλούς πραγματικότητας, πάντα σε συνάφεια με τον τρόπο που εν τέλει, και σήμερα, δουλεύει το σύστημα (δημόσιο και ιδιωτικό) στην Ελλάδα..

                          .......................

                          Σας θυμίζει τίποτα, 20 μήνες μετά σε σχέση πχ με τα διαφαινόμενα στο χώρο των ΔΕΚΟ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Εμένα μου φέρνει στο μυαλό κάτι που νομίζω είχε ζητήσει η Ευρωπαική Επιτροπή.
                            Τεμαχισμό της ΔΕΗ ώστε κάποια λιγνιτωρυχεία και εργοστάσια να περάσουν στα χέρια των ιδιωτών και να υπάρξει ανταγωνισμός επί ίσοις όροις.
                            Εναλλακτικά θα μπορούσε να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε η ΔΕΗ να πληρώνει για το λιγνίτη.
                            Σε κάθε περίπτωση, λιγότεροι εργαζόμενοι στον ηλεκτρισμό σημαίνει φθηνότερος ηλεκτρισμός.
                            Τα έσοδα του κράτους από το λιγνίτη θα μπορούσαν να πάνε σε Δήμους, ΕΡΤ ή σε έξοδα δικτύου, ώστε τελικά ο καταναλωτής να μη νιώσει αύξηση στο λογαριασμό του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 8
                              888888 last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Εμένα μου φέρνει στο μυαλό κάτι που νομίζω είχε ζητήσει η Ευρωπαική Επιτροπή.
                              Τεμαχισμό της ΔΕΗ ώστε κάποια λιγνιτωρυχεία και εργοστάσια να περάσουν στα χέρια των ιδιωτών και να υπάρξει ανταγωνισμός επί ίσοις όροις.

                              H E.E. δεν ειχε ζητησει τεμαχισμο της Επιχειρησης.Ειχε ζητησει σαφη λογιστικο διαχωρισμο των τομεων των καθετοποιημενων επιχειρησεων ωστε να υπαρχει σαφης αποτυπωση του κοστους των επιμερους δραστηριοτητων.

                              Τον τεμαχισμο τον ζητησαν οι εντοπιες και κατα κανονα κρατικοδιαιτες 'δυναμεις της αγορας' ωστε αυτα που πολυ σωστα γραφει ο lazarefa πιο πανω οτι θα συμβουν, να τους στοιχισουν πολυ λιγωτερα.

                              Εναλλακτικά θα μπορούσε να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε η ΔΕΗ να πληρώνει για το λιγνίτη.

                              Η ΔΕΗ πλεον πληρωνεει για το λιγνιτη.Τα ειπαμε αυτα.

                              Σε κάθε περίπτωση, λιγότεροι εργαζόμενοι στον ηλεκτρισμό σημαίνει φθηνότερος ηλεκτρισμός.

                              Φτηνοτερος ηλεκτρισμος σημαινει βεβαια και καποια αλλα πραγματακια μεχρι να φτασουμε στους εργαζομενους.

                              Τα έσοδα του κράτους από το λιγνίτη θα μπορούσαν να πάνε σε Δήμους,ΕΡΤ ή σε έξοδα δικτύου, ώστε τελικά ο καταναλωτής να μη νιώσει αύξηση στο λογαριασμό του.

                              Ειδικα για τους Δημους το πετυχες!!!Τα λεφτα θα πιασουν τοπο στο Νο1 αντρο της διαφθορας (το Νο.2 ειναι οι πολεοδομιες των καλων μηχανικων που δε κανουν απεργιες για μη τιναξουν τη μπανκα,σορρυ τη χωρα, στον αερα)

                              . Άρα ανά εργαζόμενο από τα 52186.35 ευρώ μέσο κόστος περάσαμε το 2007 σε 57629.46 ευρώ ήτοι μέση αύξηση σε σχέση με το 2006 10.4%.

                              Τζάμπα δουλεύουν τα παλικάρια, ψίχουλα πέρνουν.

                              Φυσικα για να λαϊκισουμε καλυτερα αποκρυπτουμε το γεγονος της υπερογκης αυξησης των αμοιβων του 'επιτυχημενου' (κατα το 'καταλληλοτερου') καθως και την αυξηση κατα 10% των στελεχων της επιχειρησης πλεον των ΣΣΕ.

                              ,>Εντελώς συγκριτικά το μέσο κόστος ανά εργαζόμενο στην Cosmote (μόνο τη μητρική στην Ελλάδα) το 2007 ήταν ~47466 € και το 2006 ήταν ~41647 €.

                              Eντελως συγκριτικα δε μας λες και ποσο προσωπικο της cosmote εργαζεται με καθεστως βαρεων και ανθυγιεινων οπως οι τεμπεληδες των ορυχειων των σταθμων παραγωγης των γραμμων μεταφορας κλπ, 'η ποσο ποσοστο της cosmote εργαζεται στις αδειαλειπτες βαρδιες (νυκτερινα Σαββατοκυριακα Κυριακες κλπ)??

                              Στα περι μειωμενων αποσβεσεων που γραφει ο christosdimou ,να αναφερω απλα οτι η ΔΕΗ εδω και πανω απο μια πενταετια, ειναι πρακτικα αδυνατο να προβει σε μεγαλες επενδυσεις γιατι απο τη μια της εχει απαγορευτει για χαρη του 'ανταγωνισμου', και απο την αλλη εχει καταστει ομηροςτων μεγαλων κατασκευαστικων συμφεροντων που τρωγονται μεταξυ τους με προσφυγες και ενστασεις για το ποιος 'θα παρει' τη κατασκευη των μεγαλων εργων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tasosdev last edited by

                                Λιγότεροι εργαζόμενοι, φθηνότερος ηλεκτρισμός ;

                                Ασχετο, αλλα θα το πώ. Όταν σκάσανε τα τεράστια πολυκαταστήματα - ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα μη χέσω- όλοι νοιώσανε Ευρωπαίοι. Φυσικά ένα σωρό μαγαζάκια που απασχολούσαν ένα σωρό κόσμο γύρω γύρω έκλεισαν. Μετά απο καιρό, κι ενω επικράτησε ο τρόπος ψωνίζω με καρότσι, το προσωπικό έφτασε σε οριακά επίπεδα, ίσα να γεμίζουν ράφια οι τιμές είναι αντίστοιχες μικρομάγαζων, το σέρβις ελεεινό.
                                Τα μαγαζάκια πλήρωναν και καμμιά εφορία, αυτοί σιγά μην πληρώνουν.
                                Οι πιο πολλές επενδύσεις στην Ελλάδα είναι εμπορικές και ζημιογόνες για την καπιταλιστική μας οικονομία.

                                Ξέρω ξέρω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Στα μεγαλα μαγαζια τουλαχιστον παταει αρκετα συχνα η επιθεωρηση εργασιας και κανει ελενχο....στα μικρομαγαζα ποσοι δουλευουν μαυρα? Και δεν με νοιαζει για τα εσοδα που χανει το κρατος τοσο, οσο για τους υπαλληλους που μη εχοντας αλλη εναλακτικη δεχονται κατι τετοιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 8
                                    888888 last edited by

                                    Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
                                    Λιγότεροι εργαζόμενοι, φθηνότερος ηλεκτρισμός ;

                                    Ασχετο, αλλα θα το πώ. Όταν σκάσανε τα τεράστια πολυκαταστήματα - ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα μη χέσω- όλοι νοιώσανε Ευρωπαίοι. Φυσικά ένα σωρό μαγαζάκια που απασχολούσαν ένα σωρό κόσμο γύρω γύρω έκλεισαν. Μετά απο καιρό, κι ενω επικράτησε ο τρόπος ψωνίζω με καρότσι, το προσωπικό έφτασε σε οριακά επίπεδα, ίσα να γεμίζουν ράφια οι τιμές είναι αντίστοιχες μικρομάγαζων, το σέρβις ελεεινό.
                                    Τα μαγαζάκια πλήρωναν και καμμιά εφορία, αυτοί σιγά μην πληρώνουν.
                                    Οι πιο πολλές επενδύσεις στην Ελλάδα είναι εμπορικές και ζημιογόνες για την καπιταλιστική μας οικονομία.

                                    Ξέρω ξέρω

                                    Kαθολου off topic.Αυτη ειναι η ουσια.Να καταστησουν τη ΔΕΗ και αλλες κρατικες επιχειρησεις σε μαγαζακια προς κλεισιμο.

                                    Πηγαινοντας ενα βημα πιο περα θα επαναλαβω οτι αυτος ειναι και ο λογος που η 'ασφαλιστικη μεταρρυθμιση' περιελαβε και το 'ασφαλιστικο' της ΔΕΗ με την (καλως ή καλως αποκτημενη) ενσωματωμενη περιουσια του εντος της Επιχειρησης.
                                    Στην ουσια, απαλλοτριωνουμε αυτη τη περιουσια, μετα οι εχοντες νομιμο δικαιωμα προσφευγουν στα δικαστηρια και δικαιωνονται μιας και η περιουσια προστατευεται απο το Συνταγμα και τη Χαρτα των Ανθρωπινων δικαιωματων, στη συνεχεια ο διαπραξας τη λαθροχειρια ο οποιος ειναι και ο βασικος μετοχος της ΔΕΗ δηλωνει (ως συνηθως) αδυναμια πληρωμης και καταφευγει στην εκποιηση περιουσιακων στοιχειων της Επιχειρησης (ε ρε γλεντια οι Κοπελουζοι, οι Μυτηληναιοι, και οι νεοφιλελευθεροι των φορουμ) για πληρωθουν τα δεδικασμενα στους κακους (για αλλη μια φορα) εργαζομενους που προσεφυγαν στα δικαστηρια.

                                    Με ενα σμπαρο τρια τρυγονια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                      Τα έσοδα του κράτους από το λιγνίτη θα μπορούσαν να πάνε σε Δήμους,ΕΡΤ ή σε έξοδα δικτύου, ώστε τελικά ο καταναλωτής να μη νιώσει αύξηση στο λογαριασμό του.

                                      Ειδικα για τους Δημους το πετυχες!!!Τα λεφτα θα πιασουν τοπο στο Νο1 αντρο της διαφθορας (το Νο.2 ειναι οι πολεοδομιες των καλων μηχανικων που δε κανουν απεργιες για μη τιναξουν τη μπανκα,σορρυ τη χωρα, στον αερα)

                                      Οι υπάλληλοι στις Πολεοδομίες είναι μηχανικοί - δημόσιοι υπάλληλοι και οι ιδιώτες μηχανικοί δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με τη κατάσταση στις πολεοδομίες. Λαδώνονται οι υπάλληλοι, ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ενώ ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός μόνο την ευθύνη φέρει.

                                      Kαθολου off topic.Αυτη ειναι η ουσια.Να καταστησουν τη ΔΕΗ και αλλες κρατικες επιχειρησεις σε μαγαζακια προς κλεισιμο.

                                      Γιατί όχι; Αφού έτσι κι αλλιώς τις πολλές δουλειές τις αναθέτουν με σύμβαση και δεν προσλαμβάνουν πανάκριβους υπαλλήλους. Εκεί καταντήσαμε, να κλείνουμε δημόσιες επιχειρήσεις λόγω κεκτημένων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                                        ,>Εντελώς συγκριτικά το μέσο κόστος ανά εργαζόμενο στην Cosmote (μόνο τη μητρική στην Ελλάδα) το 2007 ήταν ~47466 € και το 2006 ήταν ~41647 €.

                                        Eντελως συγκριτικα δε μας λες και ποσο προσωπικο της cosmote εργαζεται με καθεστως βαρεων και ανθυγιεινων οπως οι τεμπεληδες των ορυχειων των σταθμων παραγωγης των γραμμων μεταφορας κλπ, 'η ποσο ποσοστο της cosmote εργαζεται στις αδειαλειπτες βαρδιες (νυκτερινα Σαββατοκυριακα Κυριακες κλπ)??

                                        Όχι, δε ξέρω πόσοι εργάζονται σε καθεστως βαρεων και ανθυγιεινων στην κάθε εταιρία, είμαι σίγουρος όμως ότι και πολλοί απ' όσους το παίρνουν δε θα το δικαιολογεί η δουλειά τους.

                                        Τεσπα, επειδή το γυρίσαμε στα ορυχεία θα κάνω μια πιο κοντινή σύγκριση.

                                        Επιχείρηση: S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ (αντικείμενο εργασίας η εξορύξεις)

                                        Σύνολο τακτικών και έκτακτων αποδοχών, εργοδοτικών εισφορών, λοιπών παροχών, προβλέψεων για αποζημιώσεις, προγράμματος χορήγησης μετοχών, κτλ: 91.791.000 €

                                        Σύνολο απασχολούμενου προσωπικού: 2305 άτομα

                                        Μέσο κόστος ανά εργαζόμενο: 39822 € (ΔΕΗ: 57629 €, Cosmote: 47466)

                                        Ξέχασα... αυτοί είναι κορόιδα ιδιωτικοί υπάλληλοι Το ότι η πλειοψηφία αυτών λιώνει στα ορυχεία δεν έχει σχέση βέβαια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 8
                                          888888 last edited by

                                          Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                          Όχι, δε ξέρω πόσοι εργάζονται σε καθεστως βαρεων και ανθυγιεινων στην κάθε εταιρία, είμαι σίγουρος όμως ότι και πολλοί απ' όσους το παίρνουν δε θα το δικαιολογεί η δουλειά τους.

                                          Αυτο ελειπε να μην ησουν σιγουρος...Τι διαολο.Αφου εσυ ΞΕΡΕΙΣ.Σαν τους 29 κατασκευαστες πλυντηριων ενα πραμα.Αφου λοιπον εισαι τοσο σιγουρος και ξερεις, θα ξερεις βεβαια οτι οι εναεριτες διανομης ή οι εργατες λεβητοκαθαριστες ακομα ΔΕΝ ειναι στα βαρεα γιατι η δουλεια τους δε το δικαιολογει ετσι δεν ειναι??

                                          Τεσπα, επειδή το γυρίσαμε στα ορυχεία θα κάνω μια πιο κοντινή σύγκριση.

                                          Επιχείρηση: S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ (αντικείμενο εργασίας η εξορύξεις)

                                          Σύνολο τακτικών και έκτακτων αποδοχών, εργοδοτικών εισφορών, λοιπών παροχών, προβλέψεων για αποζημιώσεις, προγράμματος χορήγησης μετοχών, κτλ: 91.791.000 €

                                          Σύνολο απασχολούμενου προσωπικού: 2305 άτομα

                                          Μέσο κόστος ανά εργαζόμενο: 39822 €

                                          Για πες μας και το μεσο χρονο υπηρεσιας προσωπικου στην S&B.
                                          Στη ΔΕΗ παντως ο μεσος ορος ειναι περιπου τα 20 χρονια, με οτι αυτο συνεπαγεται σε ωριμανσεις αμοιβων κλπ (τριετιες πολυετιες κλπ) και οι οποιες σαφως αναφερονται ως μια απο τις κυριες αιτιες αυξησης των αμοιβων του προσωπικου.

                                          Ξέχασα... αυτοί είναι κορόιδα ιδιωτικοί υπάλληλοι Το ότι η πλειοψηφία αυτών λιώνει στα ορυχεία δεν έχει σχέση βέβαια...

                                          Exχει σχεση.Με τη μονη διαφορα οτι εγω ας πουμε θελω τη προς τα πανω εξισωση, ενω εσυ και ο κ.Κυριακοπουλος της S&B την προς τα κατω.
                                          Ξερω, ξερω (να κατι που ξερω κι εγω) οτι δεν αντεχει η οικονομια, ο ανταγωνισμος ειναι σκληρος, και αλλα τετοια ωραια και η οικονομια δεν ειναι δυνατο να επιτρεψει εστω και στο ελαχιστο την μειωση των καταθεσεων της οικογενειας του καθε κ.Κυριακοπουλου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ililias last edited by

                                            Παίρνω αμπάριζα απ' την τελευταία ατάκα της τελευταίας δημοσίευσης:
                                            Σκοτώστε τους επιχειρηματίες, ρε. Όλους, όμως. Ξέρετε τι ωραία θα περνάμε όλοι μετά;

                                            ΥΓ. Μερικοί άνθρωποι δεν θα ξεφύγουν ποτέ από το μυαλό που είχαν τη στιγμή που γεννήθηκαν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 50 / 192
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr