-
135?? Πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά το Audi είναι καλύτερο συνολικά και πολύ πολύ πιο όμορφο.
Καλή φάση το S2000 αλλά για ταξίδι δεν κάνει. Η ηχομόνωση και η άνεση είναι σε χαμηλά επίπεδα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής από τα δύο αυτοκίνητα που συζητάμε εδώ. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καλή φάση το S2000 αλλά για ταξίδι δεν κάνει. Η ηχομόνωση και η άνεση είναι σε χαμηλά επίπεδα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής από τα δύο αυτοκίνητα που συζητάμε εδώ.Άμα το ακούσεις να στροφάρει στις 9000+ RPM τις ξεχνάς ευκολα τέτοιες ....λεπτομέρειες
Επίσης σε θέμα εμφάνισης πανέμορφο all time classic
-
moy Θυμιζει 00-03 εποχες πριν καταργηθει το ραλλυ που ολοι λεγανε παρε 106
αλλα περνανε διαφορετικα μοντελα...
και οταν καταργηθηκαν τρεχανε να βρουνε ενα!!s2000 εφερε ενας γνωστος φιλου απο γερμανια με 42000 καινουργιο με 0χλμ!
απλα εχει 3 χρονια εγγυηση χοντα και οχι 10 σαρακακη (αυτο δε ξερω αν ειναι κακο!!) -
Η απάντηση είναι πολύ απλή.......και δεν χρειάζεται βαμβάκι και ιώδιο
Μια Μ3 Ε46 μεταχειρισμένη..edit:Bαρέθηκα της ψηφοφορίες....δεν ψηφίζω
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Καλή φάση το S2000 αλλά για ταξίδι δεν κάνει. Η ηχομόνωση και η άνεση είναι σε χαμηλά επίπεδα, εντελώς διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής από τα δύο αυτοκίνητα που συζητάμε εδώ.
Άμα το ακούσεις να στροφάρει στις 9000+ RPM τις ξεχνάς ευκολα τέτοιες ....λεπτομέρειες
Επίσης σε θέμα εμφάνισης πανέμορφο all time classic
ναι στο εξωτερικο,αλλα οταν μπαινεις μεσα και βλεπεις το ταμπλω και εσωτερικο του '80 νιωθεις λιγο ασχημα....αλλα δεν εξεταζουμε το s2000 καλο χρυσο,αλλα πιο κατω σε ολους τους τομεις απο αυτα που συζηταμε...
παντως θεωρειτε οτι το ΤΤ θα ειναι υποστροφικο??
σιγουρα θα'ναι πολυ περισσοτερο απο την 135,αλλα το εμπροσθοκινητο παντως δεν ειναι αν και ο haldex μπορει να το κανει να δειχνει...αλλα για να φτασεις να πεταξεις μουτρα θα πρεπει να κανεις μεγαλη χοντραδα... -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Η απάντηση είναι πολύ απλή.......και δεν χρειάζεται βαμβάκι και ιώδιο
Μια Μ3 Ε46 μεταχειρισμένη..edit:Bαρέθηκα της ψηφοφορίες....δεν ψηφίζω
ε τοτε σε 4 χρονια θα μιλαμε για αυτα τα αυτοκινητα με 30000 μεταχειρισμενα σε καποιο thread για το επομενο gti...
καινουρια ειναι το ζητημα,δεν πανε ολοι να παρουν μεταχειρισμενα για τους ευνοητους λογους... -
Ωραίο το δίλημμα.
Το TT-S είναι πολύ πιο όμορφο απο την 135 αλλά απο την άλλη,η 135 έχει λάβει το χαρακτηρισμό μικρή m3! Άντε να αποφασίσεις...
Χέστο,θα παιρνα Evo καλύτερα.
-
bmw 135 ανετα...πισωκινηση , κινητηρας , κ αλλη φαση γενικα απο το σοφτ κατα την γνωμη μου TTS. Παντως κ τα 2 πασχουν απο ενα προβλημα που δεν λυνεται ευκολα...1,5 τονο αυτοκινητα που θελουν να λεγονται σπορ???
-
μηπως κολλαγε καλυτερα ενα διλλημα μεταξυ Ζ4ΜCOUPE VS AUDI TTS?????
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
bmw 135 ανετα...πισωκινηση , κινητηρας , κ αλλη φαση γενικα απο το σοφτ κατα την γνωμη μου TTS. Παντως κ τα 2 πασχουν απο ενα προβλημα που δεν λυνεται ευκολα...1,5 τονο αυτοκινητα που θελουν να λεγονται σπορ???το ΤΤ λεγεται πως θα ζυγιζει 1400 η 135 οντως φτανει τον 1,5 τονο...
παντως κατι καλυτερο απο 1300κατι αν θες να λεγεται αυτοκινητο,να χει πολυτελεια,ασφαλεια και να μη τριζει δυσκολα μπορεις να πετυχεις στις μερες μας...ακομα και οι ferrari που χρησιμοποιουν εξωτικα υλικα ζυγιζουν...και επειδη καταλαβα οτι εχεις στο μυαλο σου το s2000 επειδη εχω μπει και σε παλιο ΤΤ αλλα και σε s2000 το χοντα τριζει απιστευτα στις στροφες μολις πιεστει ..στο αλλο ετριζε μονο η κουκουλα και ειχε και αλλαγμενη κατσικοαναρτηση... -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
μηπως κολλαγε καλυτερα ενα διλλημα μεταξυ Ζ4ΜCOUPE VS AUDI TTS?????η z4M κοστιζει κανα 76-80αρι χιλιαρικα..τιμολογιακα ειναι αλλου
-
TT ειχα κ γιαυτο το πουλησα...οπως κ για την τρομπα βενζινης που μου εβγαλε 3 φορες...
by the way , h Z4M εχει αλλα τιμη αλλα ειναι ακριβως το ιδιο στυλ αυτοκινητου. Η 135 δεν εχει καμια σχεση με ΤΤ. -
BMW 135i γιατί μου αρέσει περισσότερο και γιατί:
- Το ΤΤS δεν μου αρέσει
- Η BMW έχει καλύτερο κινητήρα (τον καλύτερο 3λιτρο ευρείας παραγωγής)
- Θεωρώ κοροϊδία να δώσω τόσα λεφτά για 2λιτρο αυτοκίνητο
- Γιατι με τα προβλήματα στους TSi, TFSi και τα κιβώτια που ακούω (3 φίλοι ήδη είναι στα δικαστήρια), δεν εμπιστεύομαι την Audi/VW
- Γιατί η BMW Hellas είναι πολύ πιο σοβαρή αντιπροσωπεία από την Kosmocar.
- Γιατί στην BMW έχω φίλο πωλήτή και μου κάνει καλή έκπτωση.
- Γιατί το TTS δεν είναι Quattro αλλά Haldex.
- Γιατί προτιμώ την πίσω κίνηση.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
TT ειχα κ γιαυτο το πουλησα...οπως κ για την τρομπα βενζινης που μου εβγαλε 3 φορες...
by the way , h Z4M εχει αλλα τιμη αλλα ειναι ακριβως το ιδιο στυλ αυτοκινητου. Η 135 δεν εχει καμια σχεση με ΤΤ.ναι αλλα οταν πας να παρεις κατι λες εχω τοσα,τι το καλυτερο μπορω να παρω με αυτα??? ετσι το τοποθετω..εχεις δικιο ετσι οπως το λες,και καταλαβαινεις οτι η Μ θα ειναι ανωτερη,αλλα ο τυπας που θα εχει 80 χιλιαρικα θα συγρινει την Μ με corvette και οχι με το ΤΤ...
btw μηπως εβαζες καμια βενζινη ο,τι να ναι με μπολικα σκουπιδακια ,γιατι 3 φορες..... στειλε pm αν θες να μη γραφουμε off topic -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
BMW 135i γιατί μου αρέσει περισσότερο και γιατί:- Το ΤΤS δεν μου αρέσει
- Η BMW έχει καλύτερο κινητήρα (τον καλύτερο 3λιτρο ευρείας παραγωγής)
- Θεωρώ κοροϊδία να δώσω τόσα λεφτά για 2λιτρο αυτοκίνητο
- Γιατι με τα προβλήματα στους TSi, TFSi και τα κιβώτια που ακούω (3 φίλοι ήδη είναι στα δικαστήρια), δεν εμπιστεύομαι την Audi/VW
- Γιατί η BMW Hellas είναι πολύ πιο σοβαρή αντιπροσωπεία από την Kosmocar.
- Γιατί στην BMW έχω φίλο πωλήτή και μου κάνει καλή έκπτωση.
- Γιατί το TTS δεν είναι Quattro αλλά Haldex.
- Γιατί προτιμώ την πίσω κίνηση.
θες δε θες ομως ειναι τετρακινητο,κινουνται και οι 4 ροδες... τωρα αν δε σου αρεσει αυτη η συγκεκριμενη τετρακινηση,ειναι αλλο θεμα...
ουτε εμενα μου αρεσει το 'σαν μπλοκε'της 135,αλλα δε μπορω να μην παραδεχτω οτι ειναι καλυτερο απο τα ελευθερα διαφορικα ... που'χαν ολα αυτα τα χρονια οι μη Μ bmw...και οτι εκπληρωνει το στοχο υπαρξης του -
@QsisVTS: Σωστό αυτό που λές...απλά αναφέρω τους προσωπικούς μου λόγους που προτιμώ την 135i...δεν σημαίνει ότι είναι και σωστοί...κάθε άλλο. Η αγορά αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Και εγώ όταν άλλαξα την BMW για ΜΙΝΙ οι περισσότεροι με έβριζαν και έλεγαν ότι κάνω λάθος...και είχαν δίκιο έτσι όπως το έβλεπαν...αλλά με τα προσωπικά μου κριτήρια, έκανα σωστή επιλογή.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στα του θέματος, ας οδηγήσουμε το TTS πρώτα και βλέπουμε.Λίγο offtopic αλλά μιας και αναφέρθηκες και καθώς θα γνωρίζεις περισσότερα, το ΤΤRS με τον 2.5 TSI θα βγει;
_
-
135 για μενα..
S2000 αν πληρωνα.. -
αν μου χαριζαν 135...
αλλιως κανενα απο τα 2...
-
Μεταξύ των δύο TT-S
Αν και σ'αυτά τα χρήματα μάλλον 330 coupe ή Z4
TT-S vs 135