Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1082
    • 1083
    • 2 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21660
    222366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Και η ξανθούλα ήταν ψιλοσυντηρητική στην πρώτη της γενιά. Το λίφτινγκ την ομόρφηνε πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • S
        sirgus last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:

        Η C5 μπορεί να έχει μηχανή, κιβώτιο και - αν δεν κάνω λάθος - μοχλοδιακόπτες Peugeot, αλλά είναι ξεκάθαρα Citroen. Μοναδικό φάουλ κατά τη γνώμη μου η σχετικά συντηρητική γραμμή της, η οποία κατ'εμέ είναι πιο συντηρητική από αυτήν της Xantia.

        Παιδιά μετα συγχωρήσεως αλλά μετά την πανέμορφη XM και την ενδιαφέρουσα 'Ξανθιά' η C5 είναι επιεικώς αδιάφορη εμφανισιακά. Καμμία σχέση με τις Σιτροέν που χαζεύαμε σα να ήταν διαστημόπλοια στο παρελθόν.

        Ακριβώς αυτό
        Είναι σημαντικό να ξέρεις να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ανάλογα με την ιστορία του

        Μήπως όμως δεν θα έπρεπε να είναι κολλημένη η Citroen με το σφηνοειδές σχήμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • C
          cmarin last edited by

          Ωστόσο και η Xsara γέρασε. Δεν ξέρω αν συνεχίζει η εμπορική της επιτυχία, ειδικά τώρα που πήρε και παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά τα τελευταία 2 χρόνια όλο προσφορές βλέπω. Θέλουν ξεστοκάρουν μάλλον.
          Για την C4 ξέρετε κάτι? Πότε θα κυκλοφορήσει? Υπάρχουν σχέδια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • S
            skullone last edited by

            Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει το 2004 να κάνει την εμφάνισή της.

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
              Ωστόσο και η Xsara γέρασε. Δεν ξέρω αν συνεχίζει η εμπορική της επιτυχία, ειδικά τώρα που πήρε και παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά τα τελευταία 2 χρόνια όλο προσφορές βλέπω. Θέλουν ξεστοκάρουν μάλλον.
              Για την C4 ξέρετε κάτι? Πότε θα κυκλοφορήσει? Υπάρχουν σχέδια?

              Πάντως η νέα τιμή είναι τρομερή!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • M
                mirage last edited by

                Από οτι λέγεται Άνοιξη 2004. Είμαι πολύ περίεργος πώς θα είναι αυτό το αυτοκίνητο...Μα πάρα πολύ. Δάπεδο 307 και ημιάκαμπτος πίσω??? Ελέγθη κάτι για ανάρτηση αλα C5 αλλά κανείς δεν ξέρει τίποτα και οι Γάλλοι βγάζουνε πότε ένα τέτοιο σχέδιο πότε ένα άλλο και κανείς δεν ξέρει τίποτα..Και με ενδιαφέρει γιατί σε κανα 2 χρονάκια θα αντικαταστήσω την Xsara και θέλω να ξαναπάρω Citroen!
                YΓ H Xanthia ήταν πολύ μπροστά σχεδιαστικά όταν βγήκε και έκανε αίσθηση και το look ακολούθησε και η Xsara. H C5 από την άλλη πήγε να αλλάξει στυλ αλλά δεν έκατσε και τόσο καλά. Ιδιώς εσωτερικό και πίσω μέρος είναι πολύ συντηρητικά με το μπροστά κάτι γίνεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • M
                  mirage last edited by

                  Ωστόσο και η Xsara γέρασε. Δεν ξέρω αν συνεχίζει η εμπορική της επιτυχία, ειδικά τώρα που πήρε και παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά τα τελευταία 2 χρόνια όλο προσφορές βλέπω. Θέλουν ξεστοκάρουν μάλλον.
                  Για την C4 ξέρετε κάτι? Πότε θα κυκλοφορήσει? Υπάρχουν σχέδια?

                  Πάντως η νέα τιμή είναι τρομερή!!!!

                  Πάντα ήταν καλή η τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό και πάντα ήταν πλούσια εξοπλισμένη απλά τώρα το αυτοκίνητο ξεστοκάρεται λόγω C4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Mόνο αυτό είχα δει για την C4 παλαιότερα άλλα μαζί παρουσίαζε και το C3 που τελικά ήταν...άλλο. Μετά έγινε κάπως έτσι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:
                      YΓ H Xanthia ήταν πολύ μπροστά σχεδιαστικά όταν βγήκε και έκανε αίσθηση και το look ακολούθησε και η Xsara. H C5 από την άλλη πήγε να αλλάξει στυλ αλλά δεν έκατσε και τόσο καλά. Ιδιώς εσωτερικό και πίσω μέρος είναι πολύ συντηρητικά με το μπροστά κάτι γίνεται.

                      Η Xantia βγήκε από την γραμμή του BX οπότε το ΒΧ ήταν τρομερό για την εποχή του..!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                        Μετά έγινε κάπως έτσι

                        Αν μοιάζει έτσι η C4 τότε η C5 θα φαίνεται ήδη παρωχημένη. Θα έχουν βγάλει τα μάτια τους με τα χέρια τους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          Μετά έγινε κάπως έτσι

                          Αν μοιάζει έτσι η C4 τότε η C5 θα φαίνεται ήδη παρωχημένη. Θα έχουν βγάλει τα μάτια τους με τα χέρια τους.

                          Σωστή άποψη αλλά έχω την εντύπωση, ότι τη C5 τη θεωρούν ήδη χαμένο χαρτί, οπότε μάλλον δεν θα τους πολυνοιάξει...
                          Τρία χρόνια σχεδόν που κυκλοφορεί η C5, εδώ στο Ηράκλειο, ζήτημα να έχω δει 2!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            skullone last edited by

                            Η C5 ατύχησε στην Ελλάδα κυρίως γιατί παρουσιάστηκε με το μικρότερο κινητήρα της να είναι 1800άρης τον καιρό που ίσχυαν ακόμα τα τεκμήρια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mirage last edited by

                              Η Xantia βγήκε από την γραμμή του BX οπότε το ΒΧ ήταν τρομερό για την εποχή του..!!

                              Μπα σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί δια χειρός Bertone. Καμιά σχέση με BX η οποία δεν ήταν ακθόλου κακή για την εποχή της.
                              Επίσης η C5 δεν πήγε ούτε καλά ούτε άσχημα ( πανευρωπαικα ). Λίγο η σχεδίαση λίγο τα προβλήματα ( έως προβληματάρες ) νεότητας δεν της έκαναν και πολύ καλό. Πάντως το 2005 πάει για lifting. Σε σχέση με την Xanthia ήταν μεγάλη αποτυχία, στην Ελλάδα δε ακόμα μεγαλύτερη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Μπα σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί δια χειρός Bertone. Καμιά σχέση με BX η οποία δεν ήταν ακθόλου κακή για την εποχή της.

                                Διαφωνώ !

                                Xantia μου φαίνεται σαν συνδιασμός XM και BX

                                Εξάλλου και το BX και την ΧΜ ο Bertone το σχεδίασε!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Eγω απο την μερια μου 'προεδρε' επειδη ειμαι και λιγο νεοτερος θα ηθελα να εκφρασω το ενθουσιασμο μου για αυτο το καταπληκτικο μοτερ των 1,6 λιτρων και 120 αγνων ιππων!
                                  Τετοια διαμαντια δεν φτιαχνονται παντα!
                                  Δεν ξερω ποιος απο τους 2 το εφτιαξε αλλα ειναι πραγματικα ενα προτυπο αποδοσης,αντοχης,αξιοπιστιας,βελτιωσης και καταναλωσης!
                                  Χωρις πολλα ηλεκτρονικα απλα και ομορφα οπως ηταν καποτε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    Eγω απο την μερια μου 'προεδρε' επειδη ειμαι και λιγο νεοτερος θα ηθελα να εκφρασω το ενθουσιασμο μου για αυτο το καταπληκτικο μοτερ των 1,6 λιτρων και 120 αγνων ιππων!
                                    Τετοια διαμαντια δεν φτιαχνονται παντα!
                                    Δεν ξερω ποιος απο τους 2 το εφτιαξε αλλα ειναι πραγματικα ενα προτυπο αποδοσης,αντοχης,αξιοπιστιας,βελτιωσης και καταναλωσης!
                                    Χωρις πολλα ηλεκτρονικα απλα και ομορφα οπως ηταν καποτε!

                                    Για πιο αυτοκίνητο λες?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Αναφερομαι στο μοτερ που φορουσαν τα Saxo VTS και 106 Rallye!!
                                      To πρωτο ομως οχι το μετεπειτα το πνιγμενο..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        theios last edited by

                                        επειδή στο group της PSA η Citroen είναι καταδικασμένη να παίζει το ρόλο της χαμηλού κόστους πρότασης (και αυτό ισχύει πανευρωπαικά) οι προσφορές πάνε σύννεφο από πολύ νωρίς στην 'ζωή' κάθε νέου μοντέλου..αυτό έχει φυσικά σαν αποτέλεσμα την ταχύτατη απαξίωση τους με ανάλογες επιπτώσεις στην εμπορική εικόνα των μοντέλων..

                                        αρνούμαι να δεχτώ πως μια παρέμβαση της VAG στην Skoda μετέτρεψε σε λίγα χρόνια την συμπαθέστατη τσεχική εταιρία σε πιο αξιόλογο κατασκευαστή από την μεγαλύτερη και πιο καινοτόμο γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία..η να συγκρίνω τα citroen με κορεάτικες προτάσεις διαγράφοντας δεκαετίες γαλλικής δημιουργίας...αν όμως μιλάει το marketing εκεί οδηγούμαστε..

                                        χρειάζεται επαναπροσδιορισμός της εικόνας της εταιρίας..αν φυσικά αυτό επιθυμούν οι του group, το θέμα είναι πόσο το επιθυμούν..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Είχα διαβάσει κάπου-κάπως-κάποτε (και πολύ με είχε χαροποιήσει) ότι πλέον το PSA group θα αναδιαμορφώσει την εικόνα των εταιρειών ως εξής: η Citroen θα πάρει το ριζοσπαστικό, σπορτίφ και νεανικό κομμάτι της αγοράς, ενώ η Peugeot θα στραφεί περισσότερο στην πολυτελή και συντηρητική πλευρά της...

                                          Εννοείται πως πολύ χάρηκα, όχι μόνο επειδή συνήθως προτιμώ τα Citroen από τα αντίστοιχα Peugeot (no offence, Pug owners) αλλά κυρίως επειδή πιστεύω ότι μια τέτοια κίνηση θα βοηθούσε και τις δύο μάρκες να ξεπεράσουν τα προβλήματά τους. Σίγουρα θα έπαυαν να έχουν τόσο μεγάλο εσωτερικό ανταγωνισμό (έως και κρίση ταυτότητας) ενώ θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν δυναμικά και την αγορά σε μεγαλύτερη κλίμακα απ'ό,τι τώρα.

                                          Άντε να δούμε...

                                          Θείο, δεν έχεις άδικο για τις προσφορές... Αν διάβασες νωρίτερα αυτά που έγραψα για το C5 (που το ζω 2.5 χρόνια) θα ήθελα να είναι ακριβότερο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • O
                                            otso last edited by

                                            Γεια σας
                                            για να πω την αληθεια το xantia δεν το ειχα πολυπροσεξει, αλλα οταν μου ειπανε για καποιον που πουλουσε ενα 16ν στα 2000cc του 95 με τους 155hp 100.000 χλμ μονο 6000 , αρχισα να διαβαζω οτι βρηκα στο ιντερνετ και ενθουσιαστικα. πηρα λεφτα και πηγα να το δω , αλλα δεν το πηρα τελικα γιατι ειχε σκασιματα και στα δυο πισω λαστιχα ενω ο παππους μου ελεγε οτι τα ειχε αλλαξει 8 μηνες πριν, αλλα και το κυριοτερο το χρωμα της πορτας του πορτ μπακαζ στην αεροτομη ηταν σαν καμενο και ξεφλουδισμενο.
                                            αμεσως μετα κοιταζα οτι xantia εβρισκα παρκαρισμενο, ειδα 4 και ολα ειχαν το ιδιο προβλημα , ενα μαλιστα και στην οροφη.
                                            τι γινετε ηταν ελλατωματικα στο χρωμα;επειδη μου αρεσει πολυ αυτο το μοντελο. επισης θελουν συχνα οι σφαιρες αλλαγη; κοστιζουν ακριβα;μπορεις να βρεις εθκολα μεταχειρισμενα ανταλακτικα;
                                            επειδη οτι μηχανημα εχω το επισκευαζω μονος και επειδη το manual της haynes δεν ειναι παντα διαφωτιστικα, αν χρειαστει θα μπορουσαμε να βρουμε το manual που δινει η εταιρεια στους μηχανικους της;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 2 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr