Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 18
    • 19
    • 10 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    374
    1447
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Λοιπον επειδη σε ενα σημειο που ειχα αναφερθει στο οτι ο νεος κινητηρας της 116 ειναι ο ιδιος του cooper,ο οποιος με τη σειρα του ειναι προιον συνεργασιας bmw-psa,και ειχα αμφισβητηθει εχω να πω με σιγουρια οτι ειναι ο ιδιος και ας εχουν διαφορετικη τοποθετηση(ο ενας δηλαδη εγκαρσια και ο αλλος διαμηκη τοποθετηση)..
      Αυτα για τις συνεργασιες εταιρειων... οπως επισης θα ηθελα να αναφερω οτι ο προηγουμενος 1600αρης που αντικατασταθηκε απο τον bmw-psa τον προμηθευοταν η bmw απο την εταιρεια τεχνολογικης αιχμης chrysler μιας και η ιδια η bmw δεν παρηγαγε καποιο δικο της κινητηρα στα 1600 αυτα για να ξερουν καποιοι τι αγορασαν....
      στη συνεργασια παντως bmw-psa το group psa υποτιθεται οτι εκανε μονο τη προμηθεια υλικων και η bmw το σχεδιασμο αλλα ποιος ξερει...ισως ειναι σαν τη συνεργασια του eurofighter οπου η ελλαδα φτιαχνει μονο τις βιδες

      Πως γνωρίζεις ότι είναι σίγουρα ο ίδιος??? Έχεις αποδείξεις??

      Σου είπα ότι ΔΕΝ είναι ο ίδιος...μην επιμένεις και μάλιστα παρασύρεσαι σε λάθος συμπεράσματα. Ο κύριος λόγος που δεν είναι ίδιος, πέρα από τη τοποθέτησή του, είναι επειδή ο ένας είναι turbo ο άλλος όχι, και αυτός της 116i έχει το πακέτο Efficient Dynamics δηλαδή auto start/stop στα φανάρια, απευθείας ψεκασμό HPI, ηλεκτρική αντλία νερού και άλλα πολλά. Αλλά κυρίως έχουν διαφορετική συμπίεση, διαφορετική διάμετρο Χ διαδρομή και διαφορετικό κυβισμό.

      Δηλαδή, το μοτέρ της 116i
      Διάμετρος Χ Διαδρομή: 82.00 mm × 75.60 mm
      Κυβικά: 1597 cc
      Συμπίεση: 12.00:1
      Σχέση διαμέτρου/διαδρομής: 1.08
      Χωρητικότητα: 399.25 κ.ε. ανά κύλινδρο
      Πηγή: Carfolio

      Mini Cooper S
      Διάμετρος Χ Διαδρομή: 77.00 mm × 85.80 mm
      Κυβικά: 1598 cc
      Συμπίεση: 10.50:1
      Σχέση διαμέτρου/διαδρομής: 0.9
      Χωρητικότητα: 399.5 κ.ε. ανά κύλινδρο
      Πηγή: Carfolio

      Συνεπώς, είναι διαφορετικά!

      λοιπον επειδη μαλλον δε θες να καταλαβεις,αρχικα να ξερεις πως ο,τι λεω το στηριζω και ασχετο δε θα με πεις ..
      προχωρω παρακατω και σου λεω πω εκτος απο το cooper s υπαρχει και το ΑΠΛΟ COOPER το οποιο εχει ακριβως τον κινητηρα της 116 και επειδη μου πετας και το carfolio το οποιο γραφει πολυ συχνα μαλακιες μπορει μεν να λεει διαφορετικες διαδρομες πιστονιων(οι οποιες ειναι ανεστραμενες βασικα..) και διαφορετικες συμπιεσεις αλλα maximum torgue 160Nm βγαζουν και οι 2 κινητηρες στις 4250(τι συμπτωση εεε???) και maximum power 120ps στις 6000rpm!!!! επισης και στα 2 γραφει το πολυ διακριτικο Manufacturer : BMW/PSA το οποιο δεν ξερω αν το προσεξες http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=160105' target='_blank και http://carfolio.com/specifications/mode ... car=148731' target='_blank
      επισης το cooper s το οποιο δεν ειναι ατμοσφαιρικο δεν το εβαλα στην κουβεντα μιλησα καθαρα για τα 1.6 των 120 αλογων μοτερ γιατι εννοειται οτι συμπιεση πεφτει σημαντικα οταν μιλαμε για υπερτροφοδοτουμενο..
      δε διαφωνω πως θα υπαρχουν καποιες διαφοροποιοησεις αλλα ο βασικος κινητηρας ειναι ο ιδιος παντως και πολυ καλυτερος απο τον προηγουμενο αρα δεν καταλαβαινω προς τι η ενοχληση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        επισης στο carfolio αν πας να κοιταξεις στο mini cooper του 2001 http://carfolio.com/specifications/mode ... ?car=76956 παλι Bore × stroke 77.00 mm × 85.80 mm λεει,αρα συμφωνα με το αξιοπιστο αυτο site ο κινητηρας παρεμεινε ο ιδιος μπραβο στα παιδια που αντι να ψαξουν να βρουν τα σωστα νουμερα απλως αντεγραψαν τα προηγουμενα,εκτος και αν ποτε δεν μπηκε νεος κινητηρας και η συνεργασια με το psa δεν εγινε ποτε!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          O 1.6Lt Ν/Α του Cooper έλκει την καταγωγή του από τον θρυλικό TU της Peugeot και ανήκει στη σειρά Prince -oυσιαστική παρέμβαση της BMW σε αυτό το μοτέρ είναι το Valvetronic. Είναι διαφορετικό μοτέρ από το Β16 της σειράς Ν45 της BMW, που τοποθετείται σε 116i και 316i e90.
          Το efficient dynamic, όμως, προστέθηκε και στον 1.6 του Μini.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            QsisVTS που διάβασες ότι σε είπα άσχετο?

            Παραθέτεις τα επιχειρήματά σου, χωρίς να τα στηρίζεις. Που στηρίζεις ότι είναι ίδιο το μοτέρ? Που είναι τα επιχειρήματά σου? Τόσοι άνθρωποι σου λένε ότι είναι διαφορετικό, δε το καταλαβαίνεις!

            Αν ψάξω, θα σου βρω άλλα 5 μοτέρ σε παρόμοια κυβικά από εντελώς διαφορετικούς κατασκευαστές που βγάζουν ίδια ισχύ και ροπή! Τι πάει να πει αυτό, ότι είναι ίδια όλα?

            Και τέλος...προφανώς και ο κατασκευαστής είναι η BMW/PSA...το γνωρίζουμε αυτό, αφού αυτή το εξέλιξε σε συνεργασία με τη Peugeot...αλλά ΔΕΝ το φοράει στα αυτοκίνητά της...πως αλλιώς να το πούμε...δεν είναι VAG

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
              δεν είναι VAG

              Θα σας άρεσε,προφανώς

              Προσέξτε μη γίνετε στην πορεία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                To ίδιο αξιοπρεπώς (που λες) λοιπόν μπορεί να κινηθεί και ένα diesel με 40+ κιλά ροπής...αλλά ψηλά είναι ψόφιο!! Βάλε ένα diesel σε πίστα και πες μου.

                Audi R10 TDI

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                  To ίδιο αξιοπρεπώς (που λες) λοιπόν μπορεί να κινηθεί και ένα diesel με 40+ κιλά ροπής...αλλά ψηλά είναι ψόφιο!! Βάλε ένα diesel σε πίστα και πες μου.

                  Audi R10 TDI

                  Δε μιλάμε για supercars...αφού κατάλαβες τι εννοώ...μιλάμε για λογικά αυτοκίνητα.

                  δεν είναι VAG

                  Θα** σας** άρεσε,προφανώς

                  Προσέξτε μη γίνετε στην πορεία

                  Τώρα τι εννοείς με το μας και σας? Σε κανέναν δεν ανοίκει η εταιρία

                  Πάντως κανένα μοτέρ της BMW δε μεταφέρεται αυτούσιο σε άλλα μοντέλα της φίρμας, όπως γίνεται στο VAG...πως να το κάνουμε? Βεβαίως δεν είναι καθόλου κακό αυτό (για τα SKODA π.χ.).

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    skoda diesel tdi

                    diesel golf

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ BMW

                      Εξαιρετικά αφιερωμένο στον ΜWBεράτορα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:
                        ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ BMW

                        Εξαιρετικά αφιερωμένο στον ΜWBεράτορα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sonath last edited by

                          AUDI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            monf430 last edited by

                            Για εμένα η σύγκριση είναι μόνο σε επίπεδο τιμών!Δε θέλω το αυτοκίνητο μου να κοστίζει μια περιουσία και το εσωτερικό του,η μάσκα του,ο κινητήρας του,το πλαίσιο του και άλλα πολλά να είναι copy/paste σε καμιά 30-40 μοντέλα ακόμα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης monf430 έγραψε:
                              Για εμένα η σύγκριση είναι μόνο σε επίπεδο τιμών!Δε θέλω το αυτοκίνητο μου να κοστίζει μια περιουσία και το εσωτερικό του,η μάσκα του,ο κινητήρας του,το πλαίσιο του και άλλα πολλά να είναι copy/paste σε καμιά 30-40 μοντέλα ακόμα!

                              Εχεις δίκιο....ξέρεις τι είναι να αγοράζεις ferrari και να βλέπεις πως το ταμπλώ σου διαθέτει αεραγωγούς από autobianchi?

                              Mεγάλη πίκρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                Για εμένα η σύγκριση είναι μόνο σε επίπεδο τιμών!Δε θέλω το αυτοκίνητο μου να κοστίζει μια περιουσία και το εσωτερικό του,η μάσκα του,ο κινητήρας του,το πλαίσιο του και άλλα πολλά να είναι copy/paste σε καμιά 30-40 μοντέλα ακόμα!

                                Εχεις δίκιο....ξέρεις τι είναι να αγοράζεις ferrari και να βλέπεις πως το ταμπλώ σου διαθέτει αεραγωγούς από autobianchi?

                                Mεγάλη πίκρα

                                Και αεραγωγούς από Autobianchi, και χειρόφρενο από Fiat 128. Άσε, χρέπια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ε, είναι σα την πίκρα να αγοράζεις lambo και να βλέπεις χειριστήρια από α4 μέσα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                    Ε, είναι σα την πίκρα να αγοράζεις lambo και να βλέπεις χειριστήρια από α4 μέσα.

                                    +1.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Για εμένα η σύγκριση είναι μόνο σε επίπεδο τιμών!Δε θέλω το αυτοκίνητο μου να κοστίζει μια περιουσία και το εσωτερικό του,η μάσκα του,ο κινητήρας του,το πλαίσιο του και άλλα πολλά να είναι copy/paste σε καμιά 30-40 μοντέλα ακόμα!

                                      Εχεις δίκιο....ξέρεις τι είναι να αγοράζεις ferrari και να βλέπεις πως το ταμπλώ σου διαθέτει αεραγωγούς από autobianchi?

                                      Mεγάλη πίκρα

                                      Και αεραγωγούς από Autobianchi, και χειρόφρενο από Fiat 128. Άσε, χρέπια

                                      Yπαρχουν και χειροτερα
                                      το σαλονι ειναι ιδιο με της μπαρκετας


                                      MC12 Maserati οι αεραγωγοι!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                        Ε, είναι σα την πίκρα να αγοράζεις lambo και να βλέπεις χειριστήρια από α4 μέσα.

                                        Toυλάχιστον αυτά δουλεύουν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                          Ε, είναι σα την πίκρα να αγοράζεις lambo και να βλέπεις χειριστήρια από α4 μέσα.

                                          Toυλάχιστον αυτά δουλεύουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spartan last edited by

                                            Hδη απ΄οτι φαίνεται πάντως, η AUDI έχει αρχίσει να παίρνει κάποιες πρωτιές απ΄την ΒΜW...!!!!

                                            http://www.worldcarfans.com/9090119.033 ... in-germany

                                            *'The figures also show a great boost for Audi, with increased sales in Germany, and all of Western Europe.' *

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 10 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr