-
Άρθρο από το in.gr
'Ατομικά ασφάλιστρα για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα ανάλογα με τον οδηγό ετοιμάζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Τα ασφάλιστρα θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους τους οδηγούς που με βάση τα στοιχεία της εταιρείας περιλαμβάνονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου σε ό,τι αφορά την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων.
Το ύψος των ασφαλίστρων, όπως αναφέρουν τα Νέα του Σαββατοκύριακου, θα καθορίζεται ανάλογα με το προφίλ του κάθε πελάτη (επάγγλεμα, μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου, παθητική και ενεργητική ασφάλεια αυτοκινήτου, κ.λπ.).
Έτσι, οι πιο «ριψοκίνδυνοι» οδηγοί θα καταβάλλουν στο μέλλον υψηλότερα ασφάλιστρα, ενώ οι εταιρείες υπόσχονται στους πιο προσεκτικούς οδηγούς εκπτώσεις και χαμηλότερες τιμές.
Στις ομάδες «υψηλού κινδύνου» οι εταιρείες θα περιλαμβάνουν οδηγούς που λόγω επαγγέλματος μετακινούνται πολύ, οδηγούν ακριβό μοντέλο, επομένως σε περίπτωση ζημιάς η αποκατάσταση θα είναι ακριβότερη, το όχημα δεν διαθέτει αερόσακους ή υψηλής ποιότητας σύστημα φρένων, δεν διαθέτουν πάρκινγκ, οπότε το αυτοκίνητό τους είναι εκτεθειμένο, είναι άγαμοι, οπότε θεωρείται ότι λαμβάνουν λιγότερα μέτρα προφύλαξης από ό,τι ένας οικογενειάρχης'
-
Άρθρο από το in.gr
'Ατομικά ασφάλιστρα για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα ανάλογα με τον οδηγό ετοιμάζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Τα ασφάλιστρα θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους τους οδηγούς που με βάση τα στοιχεία της εταιρείας περιλαμβάνονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου σε ό,τι αφορά την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων.
Το ύψος των ασφαλίστρων, όπως αναφέρουν τα Νέα του Σαββατοκύριακου, θα καθορίζεται ανάλογα με το προφίλ του κάθε πελάτη (επάγγλεμα, μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου, παθητική και ενεργητική ασφάλεια αυτοκινήτου, κ.λπ.).
Έτσι, οι πιο «ριψοκίνδυνοι» οδηγοί θα καταβάλλουν στο μέλλον υψηλότερα ασφάλιστρα, ενώ οι εταιρείες υπόσχονται στους πιο προσεκτικούς οδηγούς εκπτώσεις και χαμηλότερες τιμές.
Στις ομάδες «υψηλού κινδύνου» οι εταιρείες θα περιλαμβάνουν οδηγούς που λόγω επαγγέλματος μετακινούνται πολύ, οδηγούν ακριβό μοντέλο, επομένως σε περίπτωση ζημιάς η αποκατάσταση θα είναι ακριβότερη, το όχημα δεν διαθέτει αερόσακους ή υψηλής ποιότητας σύστημα φρένων, δεν διαθέτουν πάρκινγκ, οπότε το αυτοκίνητό τους είναι εκτεθειμένο, είναι άγαμοι, οπότε θεωρείται ότι λαμβάνουν λιγότερα μέτρα προφύλαξης από ό,τι ένας οικογενειάρχης'
-
Άρθρο από το in.gr
'Ατομικά ασφάλιστρα για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα ανάλογα με τον οδηγό ετοιμάζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Τα ασφάλιστρα θα είναι μεγαλύτερα για εκείνους τους οδηγούς που με βάση τα στοιχεία της εταιρείας περιλαμβάνονται στις ομάδες υψηλού κινδύνου σε ό,τι αφορά την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων.
Το ύψος των ασφαλίστρων, όπως αναφέρουν τα Νέα του Σαββατοκύριακου, θα καθορίζεται ανάλογα με το προφίλ του κάθε πελάτη (επάγγλεμα, μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου, παθητική και ενεργητική ασφάλεια αυτοκινήτου, κ.λπ.).
Έτσι, οι πιο «ριψοκίνδυνοι» οδηγοί θα καταβάλλουν στο μέλλον υψηλότερα ασφάλιστρα, ενώ οι εταιρείες υπόσχονται στους πιο προσεκτικούς οδηγούς εκπτώσεις και χαμηλότερες τιμές.
Στις ομάδες «υψηλού κινδύνου» οι εταιρείες θα περιλαμβάνουν οδηγούς που λόγω επαγγέλματος μετακινούνται πολύ, οδηγούν ακριβό μοντέλο, επομένως σε περίπτωση ζημιάς η αποκατάσταση θα είναι ακριβότερη, το όχημα δεν διαθέτει αερόσακους ή υψηλής ποιότητας σύστημα φρένων, δεν διαθέτουν πάρκινγκ, οπότε το αυτοκίνητό τους είναι εκτεθειμένο, είναι άγαμοι, οπότε θεωρείται ότι λαμβάνουν λιγότερα μέτρα προφύλαξης από ό,τι ένας οικογενειάρχης'
-
Ναι ζητάνε να γίνουν όπως στην Ευρώπη άμα είναι να μας τα πάρουν.
Όταν όμως είναι να αποζημιώσουν βρίσκουν χίλιες δυό δικαιολογίες για παλαιότητα και τα συναφή. Στη Γερμανία π.χ. και 10 χρονών αυτοκίνητο αποζημιώνεται σαν καινούργιο.
Αντε γεια κ.... -
Ο χρήστης sant έγραψε:
Ναι ζητάνε να γίνουν όπως στην Ευρώπη άμα είναι να μας τα πάρουν.
Όταν όμως είναι να αποζημιώσουν βρίσκουν χίλιες δυό δικαιολογίες για παλαιότητα και τα συναφή....Αποζημίωσεις και σωστή εξυπηρέτηση από τις ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία.
Και κάτι άλλο. Μακριά από φιλικές δηλώσεις και τέτοιες ιστορίες.
'Φρένο στον εκνευρισμό' υπόσχονται αλλά η πορεία μέχρι να αποζημιωθείς σε βγάζει από τα ρούχα σου.Γιάννης
-
Θα προσφύγω προσωπικά στην επιτροπή προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Και κάτι άλλο η ΕΕ σκέφτεται να απαγορεύσει αυτό το είδος ασφαλιστήριων συμβολαίων αφού προωθούν τις κοινωνικές διακρίσεις και τον σεξισμό στην κοινωνία! Οι πρώτες που προσέφυγαν στην Ευρωπαική δικαιοσύνη ήταν Αγγλίδες οπου ισχύει ανάλογο σύστημα και από οτι φαίνεται θα δικαιωθούν κι όλας οπότε οι εξυπνάκηδες των εταιρείων ας κοιτάξουν να συμμαζέψουν τα οικονομικά τους πρώτα και τους ασφαλιστές τους που κάνουν μεγάλες εκπτώσεις ακόμα και σε ασφαλισμένους που προκαλούν πολλά ατυχήματα και μετά ας μιλήσουνε για αυξήσεις. -
Μην ξεχνάς και το κράτος στην Ελλάδα που επιτρέπει και λειτουργούν εταιρίες φρου-φρου.
Για να καταλάβεις γνωστός μου ασφαλίζει 11 ίππους με 45000 το χρόνο....
Τα σχόλια δικά σας..... -
Ο χρήστης NasDriver έγραψε:
Στις ομάδες «υψηλού κινδύνου» οι εταιρείες θα περιλαμβάνουν οδηγούς που λόγω επαγγέλματος μετακινούνται πολύ, οδηγούν ακριβό μοντέλο, επομένως σε περίπτωση ζημιάς η αποκατάσταση θα είναι ακριβότερη, το όχημα δεν διαθέτει αερόσακους ή υψηλής ποιότητας σύστημα φρένων, δεν διαθέτουν πάρκινγκ, οπότε το αυτοκίνητό τους είναι εκτεθειμένο, είναι άγαμοι, οπότε θεωρείται ότι λαμβάνουν λιγότερα μέτρα προφύλαξης από ό,τι ένας οικογενειάρχης'Έχω ακούσει ότι σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα οι ασφαλιστικές ζητούν αυξημένα ασφάλιστρα από οδηγούς που οδηγούν κόκκινα αυτοκίνητα επειδή λέει 'έχει αποδειχθεί στατιστικά' (sic) ότι οδηγούν πιο απρόσεκτα από άλλους που επέλεξαν πιο ουδέτερο χρώμα. Επίσης έχω ακούσει ότι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν εξέταση DNA για να αποφασίσουν τι ασφάλιστρα να ζητήσουν για ασφάλεια ζωής. Ευτυχώς συνάντησαν σθεναρή αντίσταση της κοινής γνώμης και υποχώρησαν (σίγουρα πρσωρινά).
ΥΓ: Το 'Gattaca' το έχετε δει;
-
Νεαροί με μικρά πυραυλάκια θα είναι από τους πρώτους που θα δούν τρομακτικές αλλαγες στα ασφάλιστρα που πληρώνουν.
-
Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τις προτεινόμενες αλλαγές στο σύστημα, όμως δε μπορεί επειδή εγώ είμαι ανύπαντρος και το αυτοκίνητό μου μπορεί από κάποιους φωστήρες να θεωρηθεί ως μίνι-GT να με χρεώσουν τα διπλά και τρίδιπλα, από τη στιγμή που στα 13 χρόνια που οδηγώ έχω κάνει μόνο μία θετική δήλωση ατυχήματος (κι αυτή πριν από 10 χρόνια)!
Ήδη πληρώνω εδώ και χρόνια κερατιάτικα και τους κοστίζω... ΔΩΡΕΑΝ.
Με εμάς τους 'συνετούς' τι θα γίνει;;;
-
Htan 8ema xronou. Kala pernagame..oi ellines.. eos tora oson afora ta asfalistra.
Tora pou 8a ginoun kata odigo opos san thn boreia amerikh etimastite. 8a plironoume apo thn mith. Oi asfalistikes eteries 8a ginoun pamploutoi. To Point System 8a exei nea shmasia.
-
Στην Αμερική μεγάλο ρόλο στο ασφάλιστρο παίζει πόσες κλήσεις έχεις από την Τροχαία, σωστά; Και κάθε κλήση σημαίνει και σοβαρή αύξηση.
Όμως νομίζω ότι το σύστημα έχει λάθος από την αρχή. Συνδέει τον οδηγό, το αυτοκίνητο και το 'συμβόλαιο' αυθαίρετα. Αν εγώ οδηγώ το αυτοκίνητο ενός άλλου και τρακάτω την επιβάρυνση την έχει αυτός κι όχι εγώ. Μήπως θα έπρεπε οι ασφαλιστικές να σκεφτούν να ασφαλίζουν τον οδηγό ανεξάρτητα από το ποιο αυτοκίνητο οδηγεί;
Και επίσης γιατί τα ασφάλιστρα να συνδέονται με την αξία του αυτοκινήτου; Για τη μικτή ασφάλιση το καταλαβαίνω, αλλά γιατί να πληρώνω παραπάνω για την αστική ευθύνη αν έχω ακριβότερο όχημα; Θα προκαλέσω μεγαλύτερη ζημιά;
Να σας πω ότι όταν αγόρασα αυτοκίνητο στο όνομά μου, η ασφάλεια αρνήθηκε να μου δώσει bonus, παρότι ήμουν δηλωμένος οδηγός σε αυτοκίνητο που ήταν ασφαλισμένο και είχε ήδη bonus 4. Έτσι πληρώνω σχεδόν ένα χιλιάρικο το χρόνο για ασφάλεια του BMW (όχι μικτή). 50% περισσότερο από την νοσοκομειακή μου...
Για το Punto που είναι σε bonus 2 (για να καταλάβετε πόσο λίγο απασχολούμε την ασφαλιστική στην οικογένεια) και με την ίδια ασφάλεια με το BMW πληρώνουμε 400 ευρώ και κάτι. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωνε για το ίδιο αυτοκίνητο 260. Την Εθνική τη βρήκα φθηνότερη από άλλες μεγάλες εταιρίες, αλλά μήπως πρέπει να κοιτάξω κι αλλού;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Και επίσης γιατί τα ασφάλιστρα να συνδέονται με την αξία του αυτοκινήτου; Για τη μικτή ασφάλιση το καταλαβαίνω, αλλά γιατί να πληρώνω παραπάνω για την αστική ευθύνη αν έχω ακριβότερο όχημα; Θα προκαλέσω μεγαλύτερη ζημιά;- Kloph. Pio sulektiko/akribo autokinito 8a exei megaliteres tashs klophs.
- Fast car = Fast Driver = Megaliteres pi8anotites na prokaleshs zhmaia. Bebaia den einai 8ematos aksias edo. Enai 8ema apodoshs autokinitou.
-
.[/quote]
Στην Αμερική μεγάλο ρόλο στο ασφάλιστρο παίζει πόσες κλήσεις έχεις από την Τροχαία, σωστά; Και κάθε κλήση σημαίνει και σοβαρή αύξηση.[/quote]Οι κλησεις σημαινουν ποντους στο point system. Oi ασφαλειες θεωορυν του ποντους εναντια στον οδηγο σαν αιτια να αυξησουν τα ασφαλιστρα. Πιο πολλες κλησεις πιο μεγαλη ασφαλεια.
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Όμως νομίζω ότι το σύστημα έχει λάθος από την αρχή. Συνδέει τον οδηγό, το αυτοκίνητο και το 'συμβόλαιο' αυθαίρετα. Αν εγώ οδηγώ το αυτοκίνητο ενός άλλου και τρακάτω την επιβάρυνση την έχει αυτός κι όχι εγώ. Μήπως θα έπρεπε οι ασφαλιστικές να σκεφτούν να ασφαλίζουν τον οδηγό ανεξάρτητα από το ποιο αυτοκίνητο οδηγεί;
Οι ασφαλειες καντουν στατιστικη αναλυση (καο πολλες απο αυτες τις μελετες ειναι κυβερνητικες - εν ΗΠΑ).
Η θεωρια ειναι οτι οταν
εγω οδηγαω ενα Χιουνται Αλτος σε συγκριση
εγω οταν οδηγαω ενα Σουμπαρου STi.Δεν οδηγαω στο ιδιο στυλ. Που και φυσικα ειναι αληθεια. Οποτε οι πιθανοτητες να εχω ατυχημα να παρω κληση ειναι πιο υψηλες. Εκτος βεβαια να θεωρουμε οτι οδηγαμε το ιδιο οταν οδηγαμε οτιδηποτε αυτοκινητο. που δεν απολειεται αλλα οι μελετες τους εχουν δειξει το αντιθετο.
Η διαφορα στα ασφαλιστρα ειναι τεραστια. Πιθανοτατα λιγωτερα απο το ενα τριτο. Επισης τα SUV τα θεωρουν πιο χαμηλο ρισκο.
Επισης οι γυναικες θεωρουνται πιο χαμηλο ρισκο. (Η γυναικα μου εχει πολυ πιο χαμηλα ασφαλιστρα). Επισης η ηλικια παιζει ρολο. Η μαγικη ηλικια ειναι 25 χρονων. Ξαφνικα τα ασφαλιστρα πεφτουν στο μισο.Και επίσης γιατί τα ασφάλιστρα να συνδέονται με την αξία του αυτοκινήτου; Για τη μικτή ασφάλιση το καταλαβαίνω, αλλά γιατί να πληρώνω παραπάνω για την αστική ευθύνη αν έχω ακριβότερο όχημα; Θα προκαλέσω μεγαλύτερη ζημιά;
Να σας πω ότι όταν αγόρασα αυτοκίνητο στο όνομά μου, η ασφάλεια αρνήθηκε να μου δώσει bonus, παρότι ήμουν δηλωμένος οδηγός σε αυτοκίνητο που ήταν ασφαλισμένο και είχε ήδη bonus 4. Έτσι πληρώνω σχεδόν ένα χιλιάρικο το χρόνο για ασφάλεια του BMW (όχι μικτή). 50% περισσότερο από την νοσοκομειακή μου...
Για το Punto που είναι σε bonus 2 (για να καταλάβετε πόσο λίγο απασχολούμε την ασφαλιστική στην οικογένεια) και με την ίδια ασφάλεια με το BMW πληρώνουμε 400 ευρώ και κάτι. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πλήρωνε για το ίδιο αυτοκίνητο 260. Την Εθνική τη βρήκα φθηνότερη από άλλες μεγάλες εταιρίες, αλλά μήπως πρέπει να κοιτάξω κι αλλού;
Αν εχεις ασφαλεια μικτη (full coverage τοπικα). τοτε το πιο ακριβο αυτοκινητο πιο πολλα πληρωνεις. Δεν υπαρχει καποιος ιδιαιτερος τροπος υπολογισμου για ομαδες αυτοκινητων απλως γενικες γραμμες και τι συμβαινει σε καθε περισταση ασφαλισης.
Τωρα το ποσο ειναι αδικια και οχι παιρνει πολυ συζητηση.
Και για να πως σχετικα με τα κοκκινα αυτοκινητα. Εχουν κανει επισης μελετες οτι τα ζωηρα χρωματα κοκινο, κιτρινο προτιμουνται απο οδηγους που εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες για ατυχημα η για κληση. Επισης οι τοπικοι αστυνομικοι προσεχουν τα κοκκινα αυτοκινητα πολυ περισσοτερο (και αυτο το ξερω για με εχουν σταματησει οχι λιγωτερο απο 2 φορες για κουταμαρες κυριολεκτικα και οταν ρωτησα γιατι σταματησες εμενα και οχι το αυτοκινητο μπροστα μου που εκανε το ιδιο πραγμα μου ειπε οτι δεν προσεξε το αυτοκινητο μπροστα μου αλλα αμεσως με ειδε εμενα και πηρα αναποδες και σχεδον τσακωθηκαμε μια και του ειπα οτι θα ηταν πιο χρησιμο να κοιταμε την γενικη και μεγαλη εικονα και οχι να κοιταμε αν καποιος οδηγαει ενα κοκινο αυτοκινητο που μπορει να πει γρηγορα και οχι ενα SUV που πηγαινε γρηγορα - σε αυτη την περιπτωση μου εβγαλε ολοκληρο λογο και μου εδωσε κληση για φυμε παραθυρα )
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Η θεωρια ειναι οτι οταν
εγω οδηγαω ενα Χιουνται Αλτος σε συγκριση
εγω οταν οδηγαω ενα Σουμπαρου STi.
Δεν οδηγαω στο ιδιο στυλ. Που και φυσικα ειναι αληθεια.Τώρα, αν σας πω ότι με το ZX και με το Punto πάω πιο γρήγορα απ' ότι με το BMW θα με πιστέψετε; Μάλλον όχι... Η αλήθεία όμως είναι ότι μέσα στην πόλη είναι εύκολο να ξεχαστείς και φτάσεις τα 80 και 100 με αυτά. Στην BMW με τη σκληρότερη ανάρτηση και το ακόμα σκληρότερο κάθισμα η μέση μου διαμαρτύρεται και πάω πιο αργά!
-
Μη ξεχνάτε ότι και σήμερα εν μέρει ισχύει το τι πληρώνεις με το τι είσαι. Για νέους οδηγούς υπάρχει επιβάρυνση όσων αφορά την ηλικία ή πόσο καιρό έχεις το δίπλωμα. Θα καταλάβαινα τον συσχετισμό του κόστους της ασφάλειας με το κόστος του αυτοκινήτου σε μια μικτή αλλά στις άλλες περιπτώσεις τι σχέση μπορεί να έχει αφού όταν δεν φταις αποζημιώνεσαι από τον άλλο και όταν φταις αποζημιώνει η ασφάλεια σου τον άλλο οδηγό που δεν μπορείς να προϋπολογίσεις τι κόστους αυτοκίνητο θα έχει. Δυστυχώς από ότι βλέπω δεν γλιτώνουμε τα πανωπρούκια με τίποτα.
-
Στην Αγγλία και μάλλον και σε άλλες χώρες ασφαλίζεται πρώτα ο οδηγός και μετά το αυτοκίνητο. Δεν το ασφαλίζει ο ιδιοκτήτης αλλά ο οδηγός που το χρησιμοποιεί (keeper).
Επιλέγεις οδηγούς (ένας κυρίως οδηγός και άλλοι extra). Όσο λιγότεροι κλπ τόσο πιο φτηνά. Συμφέρει καμιά φορά να βάλεις σαν κύριο οδηγό γυναίκα, κάποιον με άλλη δουλειά, γονιό αν είσαι νέος γιατί έρχεται πιο φτηνά. Ένας φίλος ανακάλυψε ότι το να βγάλει την πρώην κοπελιά του από το ασφαλιστήριο θα του ακρίβαινε τα ασφάλιστρα γιατί αυτή λόγω ηλικίας και επαγγέλματος (νοσοκόμα, άνω των 25) του ελάττωνε τα ασφάλιστρα παρόλο που ήταν ένας οδηγός παραπάνω.
Με τη δική σου ασφάλεια μπορείς να οδηγήσεις αλλουνού αυτοκίνητο (σε καλύπτει η δική σου ασφάλεια ως προς τις ζημιές που θα προκαλέσεις σε άλλους).
Το επάγγελμα παίζει μεγάλο ρόλο και το ίδιο και η ηλικία. Τεράστια σημασία ο τόπος διαμονής, σε περιοχές με πολλές κλοπές ζητάνε ό,τι θέλουν (όλοι δηλώνουν το εξοχικό τους στην επαρχία!). Βοηθάει η ύπαρξη immobilizer και καλών συναγερμών (υπάρχουν κατηγορίες). Αν παρκάρεις εκτός δρόμου (στον κήπο σου, σε γκαράζ κλπ) επίσης βοηθάει (γιατί έστω κάποιες ώρες το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο προσιτό).
Τα αυτοκίνητα μπαίνουν σε κατηγορίες επικινδυνότητας και αξίας (και εξοπλισμού). Βασικά τα κυβικά δεν είναι κακό πράμα αλλά ο σπορτίφ προσανατολισμός πληρώνεται. Πχ Saxo VTS μάλλον πληρώνει περισσότερα από Golf 2000cc. Φυσικά υπάρχουν και μερικά παράλογα (ευχάριστα και δυσάρεστα) που δεν τα περιμένεις....
Επίσης οποιαδήποτε τροποποίηση (πχ ζάντες αλουμινίου) πρέπει να δηλώνεται στην ασφάλεια...και να πληρώνεται βέβαια! Αν τύχει κάτι και δουν ότι είχες τροποποιήσει το αυτοκίνητο χωρίς να τους το πεις δεν πληρώνουν!
Επίσης παίζουν αλλά μικρότερο ρόλο το χρώμα, γεννέθλια (ζώδια) και πάει λέγοντας....
Ως εκ τούτου αρχίζουν τα παζάρια.... κάθε εταιρεία προσπαθεί να βγάλει ειδικά προγράμματα για να προσελκύσει κάποιες κατηγοτίες ανθρώπων!
Βέβαια ισχύουν τα bomus malus και όσο δεν ζητάς τόσο πέφτουν τα ασφάλιστρα.. (Προσοχή: είναι non claim bonus και όχι non blame bonus! Δεν τους νοιάζει αν φταίς, αν ζητάς λεφτά τότε έχασες. Πρέπει να τα ζητήσεις από την ασφαλιστική του 'αντιπάλου'!)
Από την άλλη αν σου κλέψουν το αυτοκίνητο σε πληρώνουν σε 3 (τρείς) μέρες. Αν το βρούνε μετά το αυτοκίνητο διαλέγεις αν θα το πάρεις πίσω (το φτιάχνουν αν λείπει κάτι) ή όχι οπότε ασχολούνται αυτοί να το πουλήσουν κλπ.
Βέβαια στην Ελλάδα φοβάμαι ότι μάλλον θα ισχύσουν μόνο τα κακά (τιμή) χωρίς τα καλά (σύντομη αποκατάσταση). -
επίσης στην αγγλία πληρώνεις λιγότερα ασφάλιστρα αν έχεις κάνει κάποιο σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης
-
Επίσης στην Αγγλία είναι πολιτισμένοι και όχι
κάφροι όπως εδώ στην Ελλάδα. Δεν έχετε καταλάβει
ακόμα ότι ζούμε σε τριτοκοσμική χώρα οπου το μόνο
που ενδιαφέρει τους κρατούντες είναι να βάλλουν το
χέρι στην τσέπη μας? -
Παιδιά, το να σου χρεώνουν υψηλότερα ασφάλιστρα επειδή κάποιες στατιστικές έχουν 'δείξει' ότι κάποιο χαρακτηριστικό δικό σου (φύλο, ηλικία) ή του αυτοκινήτου (τύπος αμαξώματος, χρώμα ) κατά κάποιο τρόπο 'συνεπάγεται' αυξημένο ρίσκο δεν είναι διάκριση; Αν βγει μια στατιστική που να 'δείχνει' ότι οι μαύροι δημιουργούν πιο συχνά ατυχήματα και άρχιζαν οι ασφαλιστικές να τους υπερχρεώνουν δε θα γινόταν της μουρλής; Ποια η διαφορά; Και γιατί η κοινή γνώμη (ειδικά στην Αμερική, που υποτίθεται ότι είναι πολύ ειαίσθητη σε θέματα διακρίσεων) το άφησε να περάσει 'στο ντούκου' αυτό;
Ασφάλιστρα κατά οδηγό