-
τον Έλληνα Οικογενειάρχη (με το 1.2 παιδιά και τη πεθερά/μαμά).
tres banal αν και η πραγματικότητα σήμερα.
άσχετο. είναι ιδέα μου ή η Υ έχει αρχίσει να πολυκυκλοφορεί? το τελευταίο καιρό βλέπω αρκετές (ανανεωμένες) στο δρόμο (περα απο τη κλασσική με αυτό το απαίσιο εκρού και τα άθλια τάσια).
-
Alba Parietti
Δηλαδή δε θα ξανακατέβει η Lancia σε αγώνες;;Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc
-
Alba Parietti poly wraio kai tekmiriwmeno to keimeno sou... Pragmatika me ksekourase meta apo diafores aoristologies kai opadikes kontres pou diavasa sto forum simera (oxi aparaitita s'afto to 8ema).
Proswpika anypomonw na ti dw **apo konta **tin nea Delta giati ap'tis fwto... den exw katalavei akrivws an m'aresei poly i mou fainetai periergi!
Sorry gia Greenglish...kakourga metanastefsi,kakourga ksenitia (kai ksenos pc). -
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Alba Parietti
Δηλαδή δε θα ξανακατέβει η Lancia σε αγώνες;;Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc
Με την κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία πολλά χρόνια στο WRC (απουσία πληθώρας κατασκευαστών λόγω αδυναμίας τηλεοπτικής κάλυψης και συνεπώς εμπορικής εκμετάλλευσης του γεγονότος),αλλά κυρίως με την αλλοπρόσαλη και κοντόφθαλμη πολιτική της FIA,η οποία στην προσπάθεια της να καταστήσει ανταγωνιστικούς και εν δυνάμει πρωταγωνιστές τους πάντες,ουσιαστικά απαγορεύει την εξέλιξη και τις καινοτομίες στο χώρο,για ποιό λόγο να επιστρέψει η Lancia;
Την Thema πού να την δεις σε μια στρεβλή αγορά όπως αυτή της Ελλάδας,η οποία δεν κατόρθωσε να αντιμετωπίσει ποτέ το αυτοκίνητο σαν αυτό που πραγματικά είναι:δηλ. σαν καταναλωτικό αγαθό.Παλιότερα που η τραπεζική πίστωση για αγορά αυτοκινήτου απαγορευόταν δια νόμου, το αυτοκίνητο αποτελούσε σκοτεινό αντικείμενο του πόθου.Για αυτό και γνώρισε επιτυχία η ειδική έκδοση για την ελληνική αγορά της 1100αρας Delta.Σήμερα που η τραπεζική πίστη αποθρασύνθηκε, το αυτοκίνητο είναι μέσο κοινωνικής προβολής και αναπλήρωσης κάθε είδους προσωπικών ελλειμάτων.Δυστυχώς
ΥΓ.Νεκτάριε ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση
-
Alba, δηλαδή, οι 147/156/GT ουσιαστικά έχουν ρίζες Lancia, σωστά; Κοίτα να δεις, που είχε επικρατήσει η ιδεοληψία ότι οι Lancia είναι μόνον πολυτελή Fiat...
-
Η 'νέα' Delta που όλοι περιμένουν εδώ και δεκαετίες είναι τα STi & EVO χωρίς την παραμικρή παραχώρηση. Συνεχίζουν από εκεί που έμεινε η Deltona και έχουν πάει πολύ πιο πέρα.
-
Αυτά τα οχήματα δεν έχουν καμμία σχέση με τη Delta. Δεν έχουν ίχνος αισθητικής και προορίζονται για ένα κοινό που σχεδόν σίγουρα θα τα βάλει στη Βούτα και στο Σ.Ε.Φ.
Τι σχέση έχει η Delta με όλα αυτά;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αυτά τα οχήματα δεν έχουν καμμία σχέση με τη Delta. Δεν έχουν ίχνος αισθητικής και προορίζονται για ένα κοινό που σχεδόν σίγουρα θα τα βάλει στη Βούτα και στο Σ.Ε.Φ.
Τι σχέση έχει η Delta με όλα αυτά;Μάλλον αστειεύεσαι...
Θέλεις να πεις ότι οι ρέπλικες των ράλλυ,με όλη την τεχνογνωσία που κρύβουν,ετοιμάζονται για καλύτερες σβούρες στο ΣΕΦ?
Ασχέτως της χρήσης από τον εκάστοτε αγοραστή,οι προθέσεις των μηχανικών που τις σχεδίασαν είναι ολόιδιες με αυτές των μηχανικών της Lancia,όταν αυτή πρωταγωνιστούσε στο ΠΠΡ,και κατασκεύαζε Ιntegrale (αυτές είναι και οι εκδόσεις που 'έχτισαν' το μύθο της Delta).Στα περί αισθητικής θα συμφωνήσω,αλλά για αυτό φταίνε οι σχεδιαστές,που δεν γεννήθηκαν Ιταλοί..
-
Στην εποχή της Delta HF δεν υπήρχαν καγκουροεκπομπές, ούτε καγκουροπεριοδικά. Οπότε, και αν ακόμα φέρουν τα οχήματα την ίδια τεχνολογία με τα αγωνιστικά αδέρφια τους (άλλωστε η Delta HF Integrale ξεκίνησε ως homologation special κι όχι ως αμάξι παραγωγής), η εξ αρχής μαζική παραγωγή τους, σε συνδυασμό με τη λατρεία που τους δείχνουν πρώτα απ'όλα τα slow and kangurious περιοδικά, στρέφει αυτό το κοινό κυρίως προς αυτά. Επίσης, η έλλειψη αισθητικής (οι απαίσιες φτερούγες και τα άθλιας σχεδίασης πλαστικά) τα καθιστά ακόμη πιο ελκυστικά στους κάγκουρες. Είναι πολύ λίγοι - τραγικά λίγοι - οι συνειδητοποιημένοι που θα τα πάρουν.
-
Λές εσύ τώρα.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι Delta θα αγοράσουν μόνο οι συνειδητοποιημένοι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Alba, δηλαδή, οι 147/156/GT ουσιαστικά έχουν ρίζες Lancia, σωστά; Κοίτα να δεις, που είχε επικρατήσει η ιδεοληψία ότι οι Lancia είναι μόνον πολυτελή Fiat...Η ιδεοληψία αυτή συναντάται στους έχοντες αυτοκινητιστική κουλτούρα περιοδικού
'Πνευματικό παιδί' της Beta είναι η Tipo 4 και προκειμένου για Alfa Romeo,η 164.
Άλλη ιδεοληψία εδώ.Την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς μπορεί να την ήθελε διακαώς η Fiat στην AR,για λόγους περιορισμούς του κόστους των γραμμών παραγωγής,αλλά ήταν η ίδια η AR του IRI που έσπευσε πολύ πριν εξαγοραστεί από τη Fiat να ενταχθεί στο join venture της Fiat/Lancia και Saab,προκειμένου να εμφανίσει προσθιοκίνητη μπερλίνα της μεγάλης κατηγορίας.Η 164 ολοκληρώθηκε πολύ πριν την εξαγορά από τη Fiat,άσχετα αν λόγοι έλλειψης ρευστότητας ανάγκασαν το λανσάρισμά της το 1987.Τέλος πάντων μήπως οι Satta και Busso δεν ενεφάνισαν τη θνησιγενή προσθιοκίνητη Tipo 103 το 1963;Oι λύσεις Lancia που ακολουθούνται στις 156/147/GΤ,αφορούν τον τρόπο στήριξης των αναρτήσεων (anteriore su telaietto ausiliario con ancorati motore e cambio,καταγωγής Flavia και posteriore con tiranti trasversali su telaietto ausiliario,καταγωγής Beta-Gamma).
-
αν ειχα μεγαλυτερο παρκινγκ ανετα θα την εβαζα να κανει παρεα στο type-R μου....
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc
Mια μικρή διόρθωση: το μοτέρ αυτό δεν είχε 1050 κ.εκ. Υπήρχε τέτοιο μοτερ Fiat που εξόπλιζε μεταξύ άλλων και το Autobianchi Abarth αλλά και το Fiat 127 sport, απέδιδε 70 ολοζώντανους ίππους. Η Delta χρησιμοποιούσε το άλλο θρυλικό και αλεξίσφαιρο μοτερ SOHC με 1116 κ.εκ που ξεκινούσε από 50,55,60,65 και αν δεν κάνω λάθος και 70 ίππους, με διάφορα καρμπυρατερ και εκκεντροφόρους, ενώ έμπαινε σε σωρεία μοντέλων το 70',80' αλλά και 90'. Καταργήθηκε με την εμφάνιση των μοτερ F.I.R.E , αλλά όχι αμέσως.
Στην ίδια γενιά υπήρχαν μοτέρ κι άλλων κυβισμών ασφαλώς, με χαρακτηριστικά το μαντεμένιο μπλοκ, αλουμινένια κεφαλή με επικεφαλής εκκεντροφόρο και 8 βαλβίδες.
Την πρώτη εμφάνισή του, έκανε στο Fiat 128, αυτοκίνητο της χρονιάς 1969. Το 128 με ένα μικρό facelift, έφτασε μέχρι τα μέσα του 80', με την παραγωγή των τελευταίων μοντέλων να γίνεται στην τότε Γιουγκοσλαβία, δίπλα στα γνωστά και μη εξαιρετέα Zastava. Εκεί, ακόμη παράγεται...Να θυμίσω πως εν έτει 1969, μιλάμε για προσθιοκίνητο , με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ, με επικεφαλής εκκεντροφόρο, ανεξάρτητη ανάρτηση με McFerson εμπρός και ψαλίδια βάσης με εγκάρσιο φύλλο σούστας πίσω, ενώ είχε και αντιστρεπτική δοκό σε όλες τις εκδόσεις εμπρός και σε κάποιες πίσω.
Αν δουν κάποιοι τι κυκλοφορούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην μικρή κατηγορία τότε, καταλαβαίνει πόσο σημαντικό αυτοκίνητο ήταν αυτό... Α, δημιουργός ο Τζακόζα, ο ίδιος που έφτιαξε το 500, ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc
Να θυμίσω πως εν έτει 1969, μιλάμε για προσθιοκίνητο , με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ, με επικεφαλής εκκεντροφόρο, ανεξάρτητη ανάρτηση με McFerson εμπρός και ψαλίδια βάσης με εγκάρσιο φύλλο σούστας πίσω, ενώ είχε και αντιστρεπτική δοκό σε όλες τις εκδόσεις εμπρός και σε κάποιες πίσω.
Αν δουν κάποιοι τι κυκλοφορούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην μικρή κατηγορία τότε, καταλαβαίνει πόσο σημαντικό αυτοκίνητο ήταν αυτό... Α, δημιουργός ο Τζακόζα, ο ίδιος που έφτιαξε το 500, ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο.Το 128 είναι το μικρό επιβατικό που αποτέλεσε ορόσημο για την κατηγορία πανευρωπαϊκά (στο Wolfsburg το είχαν διαλύσει στα εξ'ων συνετέθη και το μελετούσαν καλά,πριν καλέσουν το Giugiaro να τους σώσει από τη χρεωκοπία).
Η ιδέα βέβαια του Dante Giacosa ήταν πολύ παλιότερη και πρωτοεμφανίστηκε στο Autobianchi Primula το 1964 (προσθιοκίνητο,με κινητήρα εγκάρσια και ανεξάρτητη ανάρτηση),καθώς η Fiat χρησιμοποιούσε τη μικρή αυτοκινητοβιομηχανία του Desio σαν πεδίο δοκιμών και πειραματισμών,πριν περάσει τις νέες ιδέες στα αυτοκίνητα που θα έφεραν το λογότυπό της.Πρωτοπόρος βέβαια και σε αυτή την περίπτωση ήταν η Lancia του Antonio Fessia,η οποία παρουσίασε το πρώτο ιταλικό και το πρώτο ευρωπαϊκό προσθιοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας.Τη Flavia το 1960.
-
http://farm3.static.flickr.com/2265/2316847203_961976cfa8_b.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2347/2320319329_10fb2f48bb_b.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/817/delta34anterioreqk1.jpg
http://omniauto.it/awpImages/photogallery/2008/7197/photos650/a-fil-di-spada-2008_8.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/6312/delta34posteriorekx4.jpg
http://www.imageshack.gr/files/oqeuwq1m8bza5vhacduu.jpg
http://www.imageshack.gr/files/n64rnv2toj2hgupdn71m.jpg
http://www.imageshack.gr/files/ry75oy2t8rm5w31v3y5b.jpg
http://www.imageshack.gr/files/ilpblgse4mc2oxunkgx5.jpg
ImageShack.gr, a free image upload solution. ΔωÏεÎν hosting φωτογÏαφιών! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η 'νέα' Delta που όλοι περιμένουν εδώ και δεκαετίες είναι τα STi & EVO χωρίς την παραμικρή παραχώρηση. Συνεχίζουν από εκεί που έμεινε η Deltona και έχουν πάει πολύ πιο πέρα.ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!!
-
Alba Parietti ευχαριστώ για την ενημέρωση. Δεν τα γνώριζα όλα αυτά.
-
τελικα εχει ακουστει κατι επισης σχτικα με τετρακινητη και δυνατη εκδοση οπως ο προκατοχος της??
-
Θα δείξει. Υποθέτω ότι θα βγάλουν και δυνατή έκδοση. Για τετρακίνηση όμως δεν γνωρίζω το παραμικρό.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Θα δείξει. Υποθέτω ότι θα βγάλουν και δυνατή έκδοση. Για τετρακίνηση όμως δεν γνωρίζω το παραμικρό.Για τετρακίνητη έκδοση δεν έχει ακουστεί τίποτα.Επίσημα ή ανεπίσημα.Ο γρήγορος βενζινοκινητήρας θα είναι ο modular ΤJετ των 1756cc, ο οποίος σε πρώτη φάση θα αποδίδει 180 ίππους,ενώ λίγο αργότερα με προσθήκη άμεσου ψεκασμού και multiair θα ανεβάσει ισχύ στα 230 άλογα.Για την Delta προβλέπεται μια ισχύς γύρω στα 200 άλογα.
Τον κύριο όγκο βέβαια των πωλήσεων,είναι λογικό ότι θα σηκώσουν οι εκδόσεις Mjet των 1,6 και 1,9 λίτρων με τα 190 άλογα.
Οικογενειακό αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι.
Lancia Delta 2008