Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Delta 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Delta 2008
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 133
    • 134
    • 36 / 134
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    2671
    37090
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alejandro last edited by

      τον Έλληνα Οικογενειάρχη (με το 1.2 παιδιά και τη πεθερά/μαμά).

      tres banal αν και η πραγματικότητα σήμερα.

      άσχετο. είναι ιδέα μου ή η Υ έχει αρχίσει να πολυκυκλοφορεί? το τελευταίο καιρό βλέπω αρκετές (ανανεωμένες) στο δρόμο (περα απο τη κλασσική με αυτό το απαίσιο εκρού και τα άθλια τάσια).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        traveller last edited by

        Alba Parietti
        Δηλαδή δε θα ξανακατέβει η Lancia σε αγώνες;;

        Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Alba Parietti poly wraio kai tekmiriwmeno to keimeno sou... Pragmatika me ksekourase meta apo diafores aoristologies kai opadikes kontres pou diavasa sto forum simera (oxi aparaitita s'afto to 8ema).
          Proswpika anypomonw na ti dw **apo konta **tin nea Delta giati ap'tis fwto... den exw katalavei akrivws an m'aresei poly i mou fainetai periergi!
          Sorry gia Greenglish...kakourga metanastefsi,kakourga ksenitia (kai ksenos pc).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
            Alba Parietti
            Δηλαδή δε θα ξανακατέβει η Lancia σε αγώνες;;

            Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc

            Με την κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία πολλά χρόνια στο WRC (απουσία πληθώρας κατασκευαστών λόγω αδυναμίας τηλεοπτικής κάλυψης και συνεπώς εμπορικής εκμετάλλευσης του γεγονότος),αλλά κυρίως με την αλλοπρόσαλη και κοντόφθαλμη πολιτική της FIA,η οποία στην προσπάθεια της να καταστήσει ανταγωνιστικούς και εν δυνάμει πρωταγωνιστές τους πάντες,ουσιαστικά απαγορεύει την εξέλιξη και τις καινοτομίες στο χώρο,για ποιό λόγο να επιστρέψει η Lancia;

            Την Thema πού να την δεις σε μια στρεβλή αγορά όπως αυτή της Ελλάδας,η οποία δεν κατόρθωσε να αντιμετωπίσει ποτέ το αυτοκίνητο σαν αυτό που πραγματικά είναι:δηλ. σαν καταναλωτικό αγαθό.Παλιότερα που η τραπεζική πίστωση για αγορά αυτοκινήτου απαγορευόταν δια νόμου, το αυτοκίνητο αποτελούσε σκοτεινό αντικείμενο του πόθου.Για αυτό και γνώρισε επιτυχία η ειδική έκδοση για την ελληνική αγορά της 1100αρας Delta.Σήμερα που η τραπεζική πίστη αποθρασύνθηκε, το αυτοκίνητο είναι μέσο κοινωνικής προβολής και αναπλήρωσης κάθε είδους προσωπικών ελλειμάτων.Δυστυχώς

            ΥΓ.Νεκτάριε ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Alba, δηλαδή, οι 147/156/GT ουσιαστικά έχουν ρίζες Lancia, σωστά; Κοίτα να δεις, που είχε επικρατήσει η ιδεοληψία ότι οι Lancia είναι μόνον πολυτελή Fiat...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Η 'νέα' Delta που όλοι περιμένουν εδώ και δεκαετίες είναι τα STi & EVO χωρίς την παραμικρή παραχώρηση. Συνεχίζουν από εκεί που έμεινε η Deltona και έχουν πάει πολύ πιο πέρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Αυτά τα οχήματα δεν έχουν καμμία σχέση με τη Delta. Δεν έχουν ίχνος αισθητικής και προορίζονται για ένα κοινό που σχεδόν σίγουρα θα τα βάλει στη Βούτα και στο Σ.Ε.Φ.

                  Τι σχέση έχει η Delta με όλα αυτά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Αυτά τα οχήματα δεν έχουν καμμία σχέση με τη Delta. Δεν έχουν ίχνος αισθητικής και προορίζονται για ένα κοινό που σχεδόν σίγουρα θα τα βάλει στη Βούτα και στο Σ.Ε.Φ.
                    Τι σχέση έχει η Delta με όλα αυτά;

                    Μάλλον αστειεύεσαι...
                    Θέλεις να πεις ότι οι ρέπλικες των ράλλυ,με όλη την τεχνογνωσία που κρύβουν,ετοιμάζονται για καλύτερες σβούρες στο ΣΕΦ?
                    Ασχέτως της χρήσης από τον εκάστοτε αγοραστή,οι προθέσεις των μηχανικών που τις σχεδίασαν είναι ολόιδιες με αυτές των μηχανικών της Lancia,όταν αυτή πρωταγωνιστούσε στο ΠΠΡ,και κατασκεύαζε Ιntegrale (αυτές είναι και οι εκδόσεις που 'έχτισαν' το μύθο της Delta).

                    Στα περί αισθητικής θα συμφωνήσω,αλλά για αυτό φταίνε οι σχεδιαστές,που δεν γεννήθηκαν Ιταλοί..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Στην εποχή της Delta HF δεν υπήρχαν καγκουροεκπομπές, ούτε καγκουροπεριοδικά. Οπότε, και αν ακόμα φέρουν τα οχήματα την ίδια τεχνολογία με τα αγωνιστικά αδέρφια τους (άλλωστε η Delta HF Integrale ξεκίνησε ως homologation special κι όχι ως αμάξι παραγωγής), η εξ αρχής μαζική παραγωγή τους, σε συνδυασμό με τη λατρεία που τους δείχνουν πρώτα απ'όλα τα slow and kangurious περιοδικά, στρέφει αυτό το κοινό κυρίως προς αυτά. Επίσης, η έλλειψη αισθητικής (οι απαίσιες φτερούγες και τα άθλιας σχεδίασης πλαστικά) τα καθιστά ακόμη πιο ελκυστικά στους κάγκουρες. Είναι πολύ λίγοι - τραγικά λίγοι - οι συνειδητοποιημένοι που θα τα πάρουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Λές εσύ τώρα.

                        Εγώ πάλι πιστεύω ότι Delta θα αγοράσουν μόνο οι συνειδητοποιημένοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                          Alba, δηλαδή, οι 147/156/GT ουσιαστικά έχουν ρίζες Lancia, σωστά; Κοίτα να δεις, που είχε επικρατήσει η ιδεοληψία ότι οι Lancia είναι μόνον πολυτελή Fiat...

                          Η ιδεοληψία αυτή συναντάται στους έχοντες αυτοκινητιστική κουλτούρα περιοδικού

                          'Πνευματικό παιδί' της Beta είναι η Tipo 4 και προκειμένου για Alfa Romeo,η 164.
                          Άλλη ιδεοληψία εδώ.Την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς μπορεί να την ήθελε διακαώς η Fiat στην AR,για λόγους περιορισμούς του κόστους των γραμμών παραγωγής,αλλά ήταν η ίδια η AR του IRI που έσπευσε πολύ πριν εξαγοραστεί από τη Fiat να ενταχθεί στο join venture της Fiat/Lancia και Saab,προκειμένου να εμφανίσει προσθιοκίνητη μπερλίνα της μεγάλης κατηγορίας.Η 164 ολοκληρώθηκε πολύ πριν την εξαγορά από τη Fiat,άσχετα αν λόγοι έλλειψης ρευστότητας ανάγκασαν το λανσάρισμά της το 1987.Τέλος πάντων μήπως οι Satta και Busso δεν ενεφάνισαν τη θνησιγενή προσθιοκίνητη Tipo 103 το 1963;

                          Oι λύσεις Lancia που ακολουθούνται στις 156/147/GΤ,αφορούν τον τρόπο στήριξης των αναρτήσεων (anteriore su telaietto ausiliario con ancorati motore e cambio,καταγωγής Flavia και posteriore con tiranti trasversali su telaietto ausiliario,καταγωγής Beta-Gamma).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis-r last edited by

                            αν ειχα μεγαλυτερο παρκινγκ ανετα θα την εβαζα να κανει παρεα στο type-R μου....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

                              Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc

                              Mια μικρή διόρθωση: το μοτέρ αυτό δεν είχε 1050 κ.εκ. Υπήρχε τέτοιο μοτερ Fiat που εξόπλιζε μεταξύ άλλων και το Autobianchi Abarth αλλά και το Fiat 127 sport, απέδιδε 70 ολοζώντανους ίππους. Η Delta χρησιμοποιούσε το άλλο θρυλικό και αλεξίσφαιρο μοτερ SOHC με 1116 κ.εκ που ξεκινούσε από 50,55,60,65 και αν δεν κάνω λάθος και 70 ίππους, με διάφορα καρμπυρατερ και εκκεντροφόρους, ενώ έμπαινε σε σωρεία μοντέλων το 70',80' αλλά και 90'. Καταργήθηκε με την εμφάνιση των μοτερ F.I.R.E , αλλά όχι αμέσως.
                              Στην ίδια γενιά υπήρχαν μοτέρ κι άλλων κυβισμών ασφαλώς, με χαρακτηριστικά το μαντεμένιο μπλοκ, αλουμινένια κεφαλή με επικεφαλής εκκεντροφόρο και 8 βαλβίδες.
                              Την πρώτη εμφάνισή του, έκανε στο Fiat 128, αυτοκίνητο της χρονιάς 1969. Το 128 με ένα μικρό facelift, έφτασε μέχρι τα μέσα του 80', με την παραγωγή των τελευταίων μοντέλων να γίνεται στην τότε Γιουγκοσλαβία, δίπλα στα γνωστά και μη εξαιρετέα Zastava. Εκεί, ακόμη παράγεται...

                              Να θυμίσω πως εν έτει 1969, μιλάμε για προσθιοκίνητο , με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ, με επικεφαλής εκκεντροφόρο, ανεξάρτητη ανάρτηση με McFerson εμπρός και ψαλίδια βάσης με εγκάρσιο φύλλο σούστας πίσω, ενώ είχε και αντιστρεπτική δοκό σε όλες τις εκδόσεις εμπρός και σε κάποιες πίσω.
                              Αν δουν κάποιοι τι κυκλοφορούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην μικρή κατηγορία τότε, καταλαβαίνει πόσο σημαντικό αυτοκίνητο ήταν αυτό... Α, δημιουργός ο Τζακόζα, ο ίδιος που έφτιαξε το 500, ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                Στην Ελλάδα πάντως τη Thema τη βλέπαμε με το κυάλι ενώ Delta κυκλοφορούν αρκετές . Ακόμα και αυτές των 1050cc

                                Να θυμίσω πως εν έτει 1969, μιλάμε για προσθιοκίνητο , με εγκάρσια τοποθετημένο μοτέρ, με επικεφαλής εκκεντροφόρο, ανεξάρτητη ανάρτηση με McFerson εμπρός και ψαλίδια βάσης με εγκάρσιο φύλλο σούστας πίσω, ενώ είχε και αντιστρεπτική δοκό σε όλες τις εκδόσεις εμπρός και σε κάποιες πίσω.
                                Αν δουν κάποιοι τι κυκλοφορούσαν οι υπόλοιποι κατασκευαστές στην μικρή κατηγορία τότε, καταλαβαίνει πόσο σημαντικό αυτοκίνητο ήταν αυτό... Α, δημιουργός ο Τζακόζα, ο ίδιος που έφτιαξε το 500, ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο.

                                Το 128 είναι το μικρό επιβατικό που αποτέλεσε ορόσημο για την κατηγορία πανευρωπαϊκά (στο Wolfsburg το είχαν διαλύσει στα εξ'ων συνετέθη και το μελετούσαν καλά,πριν καλέσουν το Giugiaro να τους σώσει από τη χρεωκοπία).
                                Η ιδέα βέβαια του Dante Giacosa ήταν πολύ παλιότερη και πρωτοεμφανίστηκε στο Autobianchi Primula το 1964 (προσθιοκίνητο,με κινητήρα εγκάρσια και ανεξάρτητη ανάρτηση),καθώς η Fiat χρησιμοποιούσε τη μικρή αυτοκινητοβιομηχανία του Desio σαν πεδίο δοκιμών και πειραματισμών,πριν περάσει τις νέες ιδέες στα αυτοκίνητα που θα έφεραν το λογότυπό της.

                                Πρωτοπόρος βέβαια και σε αυτή την περίπτωση ήταν η Lancia του Antonio Fessia,η οποία παρουσίασε το πρώτο ιταλικό και το πρώτο ευρωπαϊκό προσθιοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας.Τη Flavia το 1960.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  http://farm3.static.flickr.com/2265/2316847203_961976cfa8_b.jpg
                                  http://farm3.static.flickr.com/2347/2320319329_10fb2f48bb_b.jpg
                                  http://img252.imageshack.us/img252/817/delta34anterioreqk1.jpg
                                  http://omniauto.it/awpImages/photogallery/2008/7197/photos650/a-fil-di-spada-2008_8.jpg
                                  http://img88.imageshack.us/img88/6312/delta34posteriorekx4.jpg
                                  http://www.imageshack.gr/files/oqeuwq1m8bza5vhacduu.jpg
                                  http://www.imageshack.gr/files/n64rnv2toj2hgupdn71m.jpg
                                  http://www.imageshack.gr/files/ry75oy2t8rm5w31v3y5b.jpg
                                  http://www.imageshack.gr/files/ilpblgse4mc2oxunkgx5.jpg
                                  ImageShack.gr, a free image upload solution. ΔωρεÎν hosting φωτογραφιών!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thymios last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Η 'νέα' Delta που όλοι περιμένουν εδώ και δεκαετίες είναι τα STi & EVO χωρίς την παραμικρή παραχώρηση. Συνεχίζουν από εκεί που έμεινε η Deltona και έχουν πάει πολύ πιο πέρα.

                                    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      traveller last edited by

                                      Alba Parietti ευχαριστώ για την ενημέρωση. Δεν τα γνώριζα όλα αυτά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nasos-abt last edited by

                                        τελικα εχει ακουστει κατι επισης σχτικα με τετρακινητη και δυνατη εκδοση οπως ο προκατοχος της??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Θα δείξει. Υποθέτω ότι θα βγάλουν και δυνατή έκδοση. Για τετρακίνηση όμως δεν γνωρίζω το παραμικρό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            Θα δείξει. Υποθέτω ότι θα βγάλουν και δυνατή έκδοση. Για τετρακίνηση όμως δεν γνωρίζω το παραμικρό.

                                            Για τετρακίνητη έκδοση δεν έχει ακουστεί τίποτα.Επίσημα ή ανεπίσημα.Ο γρήγορος βενζινοκινητήρας θα είναι ο modular ΤJετ των 1756cc, ο οποίος σε πρώτη φάση θα αποδίδει 180 ίππους,ενώ λίγο αργότερα με προσθήκη άμεσου ψεκασμού και multiair θα ανεβάσει ισχύ στα 230 άλογα.Για την Delta προβλέπεται μια ισχύς γύρω στα 200 άλογα.
                                            Τον κύριο όγκο βέβαια των πωλήσεων,είναι λογικό ότι θα σηκώσουν οι εκδόσεις Mjet των 1,6 και 1,9 λίτρων με τα 190 άλογα.
                                            Οικογενειακό αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 36 / 134
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr