Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1081
    • 1082
    • 1 / 1082
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21639
    201566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Τελικά δεν είναι και λίγοι οι φίλοι της Citroen στο 4T forum Είναι μια εταιρία που για πολλούς λόγους δένεσαι και τελικά γίνεσαι αυτό που λέμε Citroen'άκιας... Εδώ λοιπόν, ας κουβεντιάζουμε για ότι μας απασχολεί και θέλουμε να το μοιραστούμε... Ευχαριστώ τους φίλους του forum για την ιδέα του νέου topic και για την πρόταση τους να το ανοίξω εγώ ως ο 'παλιός' της Citroen! --------------------------------------------- Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Citroen είναι : 1. Alexis Labos C2 sensodrive 2. ANGEL13 Picasso 3. antonisk7# C4 coupé, 1,6 VTR 4. apollo C4 coupe 1.6 5. barout Xantia 1.6cc ’98 / 2CV 6. BTS ΑΧ 1.1 7. bug Saxo 1.1 '97 / xantiaII 1.8 16v '99 8. chrmes ΒΧ 1,9 16ν. 9. citastak xantia 1,6 , C5 2.0 10. ClioDriver C4 1.6 coupe. 11. dog80 DS 20 '73 12. elteo C4 1,6 '05 13. enginekiller C4 1.6 14. Esykas xantia 15. ev Xsara 1.6 MkII 16. Giorikas XSARA VTS 2.0 17. htanso21 AX '93 18. kouk C4 1.4 19. kpasisis C4 2.0l VTS 20. mad_n GSA 5/1986 21. Mirage Xsara 1.6 MkI 22. Otso xantia 2000cc 155hp 23. panc4 C4 1.6 24. parafron ZX Dakar S 1.4 25. pie13 C2 1.4VTR Sensodrive 26. scientist Xantia 1.6 27. sergeant Xantia ACTIVA 2.0 Turbo 1999 / C2, 1.4 VTR 28. SirGus Ami 8 Berline ‘75 29. taurus Saxo vts 1600 '98 30. xsara16v xsara II coupe 1.6 mod 9/2003 / C3 1.4 31. yani XSARA 1.6 16V VTR 32. ΚΩΣΤΑΣ 1970 Saxo 1.1 33. ChargerR/T Saxo 1.4 vts 34. crazywolf BX 35. saxo_silver Saxo vts 16v 36. n_olympios Xsara MkII VTS 1.6 37. SPITFIRE AX 1.1 '94 38. giannis s Xantia 1.8 1993 39. Craven Blue C5,1.800 40. tony78 C4 41. Γιώργος Πολυχρονίδης 2cv 42. zx lover ZX 2.0 16v, Xsara 1.6 16v VTS 43. A 110 ALPINΕ xsara 1.6 16v 44. citrovag Citroen sm 1971carb Citroen sm 1973 inj Citroen ds19 1966 Citroen ds21pallas 1970 Citroen cx 2500 turbo2 1987 Citroen xm v6 1998 Citroen xantia v6 1998 Citroen xsara 1.8 16v 2000 Citroen c5 1.816v 2002 Citroen c15 1.4 1994 ( 10 το σύνολο ) 45. nonos Citroen ZX Monte Carlo S Coupe 46. GeoKy PONY 1978, PONY 1983, Mehari 1976

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Τελικά δεν είναι και λίγοι οι φίλοι της Citroen στο 4T forum Είναι μια εταιρία που για πολλούς λόγους δένεσαι και τελικά γίνεσαι αυτό που λέμε Citroen'άκιας... Εδώ λοιπόν, ας κουβεντιάζουμε για ότι μας απασχολεί και θέλουμε να το μοιραστούμε... Ευχαριστώ τους φίλους του forum για την ιδέα του νέου topic και για την πρόταση τους να το ανοίξω εγώ ως ο 'παλιός' της Citroen! --------------------------------------------- Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Citroen είναι : 1. Alexis Labos C2 sensodrive 2. ANGEL13 Picasso 3. antonisk7# C4 coupé, 1,6 VTR 4. apollo C4 coupe 1.6 5. barout Xantia 1.6cc ’98 / 2CV 6. BTS ΑΧ 1.1 7. bug Saxo 1.1 '97 / xantiaII 1.8 16v '99 8. chrmes ΒΧ 1,9 16ν. 9. citastak xantia 1,6 , C5 2.0 10. ClioDriver C4 1.6 coupe. 11. dog80 DS 20 '73 12. elteo C4 1,6 '05 13. enginekiller C4 1.6 14. Esykas xantia 15. ev Xsara 1.6 MkII 16. Giorikas XSARA VTS 2.0 17. htanso21 AX '93 18. kouk C4 1.4 19. kpasisis C4 2.0l VTS 20. mad_n GSA 5/1986 21. Mirage Xsara 1.6 MkI 22. Otso xantia 2000cc 155hp 23. panc4 C4 1.6 24. parafron ZX Dakar S 1.4 25. pie13 C2 1.4VTR Sensodrive 26. scientist Xantia 1.6 27. sergeant Xantia ACTIVA 2.0 Turbo 1999 / C2, 1.4 VTR 28. SirGus Ami 8 Berline ‘75 29. taurus Saxo vts 1600 '98 30. xsara16v xsara II coupe 1.6 mod 9/2003 / C3 1.4 31. yani XSARA 1.6 16V VTR 32. ΚΩΣΤΑΣ 1970 Saxo 1.1 33. ChargerR/T Saxo 1.4 vts 34. crazywolf BX 35. saxo_silver Saxo vts 16v 36. n_olympios Xsara MkII VTS 1.6 37. SPITFIRE AX 1.1 '94 38. giannis s Xantia 1.8 1993 39. Craven Blue C5,1.800 40. tony78 C4 41. Γιώργος Πολυχρονίδης 2cv 42. zx lover ZX 2.0 16v, Xsara 1.6 16v VTS 43. A 110 ALPINΕ xsara 1.6 16v 44. citrovag Citroen sm 1971carb Citroen sm 1973 inj Citroen ds19 1966 Citroen ds21pallas 1970 Citroen cx 2500 turbo2 1987 Citroen xm v6 1998 Citroen xantia v6 1998 Citroen xsara 1.8 16v 2000 Citroen c5 1.816v 2002 Citroen c15 1.4 1994 ( 10 το σύνολο ) 45. nonos Citroen ZX Monte Carlo S Coupe 46. GeoKy PONY 1978, PONY 1983, Mehari 1976

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Τελικά δεν είναι και λίγοι οι φίλοι της Citroen στο 4T forum

          Είναι μια εταιρία που για πολλούς λόγους δένεσαι και τελικά γίνεσαι αυτό που λέμε Citroen'άκιας...

          Εδώ λοιπόν, ας κουβεντιάζουμε για ότι μας απασχολεί και θέλουμε να το μοιραστούμε...

          Ευχαριστώ τους φίλους του forum για την ιδέα του νέου topic και για την πρόταση τους να το ανοίξω εγώ ως ο 'παλιός' της Citroen!


          Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Citroen είναι :

          1. Alexis Labos C2 sensodrive
          2. ANGEL13 Picasso
          3. antonisk7# C4 coupé, 1,6 VTR
          4. apollo C4 coupe 1.6
          5. barout Xantia 1.6cc ’98 / 2CV
          6. BTS ΑΧ 1.1
          7. bug Saxo 1.1 '97 / xantiaII 1.8 16v '99
          8. chrmes ΒΧ 1,9 16ν.
          9. citastak xantia 1,6 , C5 2.0
          10. ClioDriver C4 1.6 coupe.
          11. dog80 DS 20 '73
          12. elteo C4 1,6 '05
          13. enginekiller C4 1.6
          14. Esykas xantia
          15. ev Xsara 1.6 MkII
          16. Giorikas XSARA VTS 2.0
          17. htanso21 AX '93
          18. kouk C4 1.4
          19. kpasisis C4 2.0l VTS
            
          20. mad_n GSA 5/1986
          21. Mirage Xsara 1.6 MkI
          22. Otso xantia 2000cc 155hp
          23. panc4 C4 1.6
          24. parafron ZX Dakar S 1.4
          25. pie13 C2 1.4VTR Sensodrive
          26. scientist Xantia 1.6
          27. sergeant Xantia ACTIVA 2.0 Turbo 1999 / C2, 1.4 VTR
            
          28. SirGus Ami 8 Berline ‘75
          29. taurus Saxo vts 1600 '98
          30. xsara16v xsara II coupe 1.6 mod 9/2003 / C3 1.4
          31. yani XSARA 1.6 16V VTR
          32. ΚΩΣΤΑΣ 1970 Saxo 1.1
          33. ChargerR/T Saxo 1.4 vts
          34. crazywolf BX
          35. saxo_silver Saxo vts 16v
          36. n_olympios Xsara MkII VTS 1.6
          37. SPITFIRE AX 1.1 '94
          38. giannis s Xantia 1.8 1993
          39. Craven Blue C5,1.800
          40. tony78 C4
          41. Γιώργος Πολυχρονίδης 2cv
          42. zx lover ZX 2.0 16v, Xsara 1.6 16v VTS
          43. A 110 ALPINΕ xsara 1.6 16v
          44. citrovag Citroen sm 1971carb Citroen sm 1973 inj Citroen ds19 1966 Citroen ds21pallas 1970 Citroen cx 2500 turbo2 1987 Citroen xm v6 1998 Citroen xantia v6 1998 Citroen xsara 1.8 16v 2000 Citroen c5 1.816v 2002 Citroen c15 1.4 1994 ( 10 το σύνολο )
          45. nonos Citroen ZX Monte Carlo S Coupe
          46. GeoKy PONY 1978, PONY 1983, Mehari 1976
          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • M
            mirage last edited by

            Όχι απλώς δεν είναι λίγοι αλλά είναι και φανατικοί στην πλειονότητα τους! Αμά πάρεις Citrοen δύσκολα ξεκολλάς

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • N
              n_olympios last edited by

              Ωπ! Εδώ είμαστε!

              Το χαρακτηριστικό των Citroen (ομολογουμένως σε μικρότερο βαθμό τώρα τελευταία) είναι ότι ή τα λατρεύεις ή τα μισείς.

              Αυτοί που τα λατρεύουν είναι επειδή ξέρουν και έχουν καλό γούστο. Οι υπόλοιποι απλά ζηλεύουν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • B
                barout last edited by

                Einai kai klhronomiko epishs. O pateras mou eixe thn DS kai egw twra exw thn Xantia

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • S
                  sirgus last edited by

                  Για να λέμε και την αλήθεια, πλέον η Citroen δεν έχει κάποιο χαρακτηριστικό ιδιαίτερο όπως παλιά.

                  Ότι ήταν η Citroen παλιά δεν είναι τώρα...

                  Παλιά καινούργιο μοντέλο της Citroen σήμαινε,

                  νέο αυτοκίνητο που κάτι διαφορετικό θα είχε πάλι να μας δείξει στον τεχνικό τομέα

                  -υδροπνευματικές αναρτήσεις?
                  -Φώτα που στρίβουν μαζί με το τιμόνι?
                  -Ο παράξενος λεβιές ταχυτήτων στα 2cv,dyane,ami κλπ ?
                  -το παράξενο σύστημα αναρτήσεων στα 2cv,dyane, ami κλπ?
                  -η αίσθηση ότι είσαι σε μια βάρκα που ποτέ όμως δεν ξεκολλάει από το δρόμο αλλά τρομοκρατεί κυριολεκτικά όποιον μπαίνει για πρώτη φορά μέσα?
                  -το αυτοκίνητο που σηκώνεται μόλις βάλεις μπρος λόγω των υδροπνευματικών αναρτήσεων που πάντα χαρίζει άφθονο γέλιο σε αυτούς που δεν ξέρουν
                  -οι δισκόπλακες που είναι στην έξοδο του σασμάν και όχι πίσω από τις ρόδες?

                  Και διάφορα άλλα...αλλά και στο design περίμενες πάλι να δεις κάτι παράξενο!

                  -Αυτοκίνητο με το πίσω τζάμι να έχει αντίθετη κλίση (ami6)
                  -Το 2cv...αυτοκίνητο του 40...να είναι cabrio!!!!
                  -τα εξωτερικά μέρη να είναι πλαστικά (Mehari)
                  -ή γραμμή να είναι απίστευτα αεροδυναμική για την εποχή του (DS,CX)
                  -το κλασικό πίσω φτερό που δεν σε αφήνει να δεις την ρόδα!
                  Κλπ κλπ...

                  Μετά όμως από την εποχή της συνεργασίας με την Peugeot ήρθαν τα πλέον αδιάφορα AX,ZX,Xsara κλπ που μπορεί να ήταν ωραία,γρήγορα ή ότι άλλο θέλουμε αλλά δεν ήταν ότι ξέραμε ή ότι περιμέναμε...

                  Τώρα όμως νομίζω ότι κάτι αρχίζει και γίνεται πάλι...και βγαίνουν αυτοκίνητα που λες...'Αυτό πρέπει να είναι Citroen!' (C2,C3 pluriel)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Το φορουμ θα επρεπε να ονομαστει Παγκοσμιος Πρωταθλητης 02-03 CITROEN
                    Xa xa xa πολυ καλο πιστευω!
                    Α ρε Γαλλεεεε!!
                    Παιδια καλοριζικο το νεο υποφορουμ μας!

                    Προεδρε sirgus (χα χα πλακα κανω!) η Citroen ξαναρχιζει να θυμαται τα παλια..βλεπε C3 και σε λιγο το C4 το οποιο μοιαζει τρομερα πισω στο Ami 8 σου!!!

                    Αντε καλη αρχη και παντα top στο φορουμ να το βλεπουν ολοι..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • D
                      dimitris_ last edited by

                      θα ηθελα να μαθω περισσοτερα για την συνεργασια Peugeot-Citroen κανενα site διαθεσιμο?....

                      Dimitris....:-)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Εκτός του προφανούς?

                        http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/afternoon.php

                        Έχω και κάποια άλλα στον υπολογιστή μου, όταν γυρίσω σπίτι (αύριο το βράδυ ) θα προσπαθήσω να τα βρώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • T
                          takiskoym last edited by

                          Τα αυτοκινητα της Citroen ήταν πάντα το κάτι το διαφορετικό, για τούτο και κατέχουν ένα ιδιέταιρο χώρο στην ιστορία του αυτοκινήτου. Και μιλάω για τα μοντέλα DS SM GS, τότε που η Citroen ήταν η Citroen και όχι το PS Group. Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν πάντα τη δική τους ξεχωριστή προσωπικότητα. Δεν είχαν σχεδόν τίποτε το κοινό με τα άλλα αυτοκίνητα της εποχής. Ξεκινώντας απο τα μηχανικά του μέρη (τα πρώτα πρσθιοκίνητα), και φτάνοντας στο τελείως φουτουριστικό σουλούπι τους ήταν κάτι το ιδιαίτερο, το ξεχωριστό στο δρόμο. Εμπειρίες δεν έχω παρά μόνο όταν κάποτε στα 1978 νεαρός τότε, μου δώθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω μιά DS-5. Δεν ήταν το μοντέλο με τα περιστροφικά φανάρια. Τα φανάρια της ήταν τα κανονικά και δίπλα τους υπήρχαν (δεξιά και αριστερά) δύο μικρότερα παίζοντας τον ρόλο των προβολέων. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε ημιαυτόματο υδραυλικό κιβώτιο που ουσιαστικά περιόριζε τη χρήση του συμπλέκτη μόνο για την πρώτη ταχύτητα και βέβαια την όπισθεν. Οι άλλες σχέσεις μπαίνανε θα έλεγα σειριακά και μόνο με την κίνηση του μοχλού που βρισκόταν επάνω στο τιμόνι. Με τη θέση οδήγησης έπρεπε να εξοικιωθείς κάπως, και ιδιέταιρα με τον καθρέπτη που αντί να βρίσκεται στην οροφή βρισκόταν επάνω στην ταζέρα του ταμπλώ, στο κέντρο. Πάντως αισθανόσουνα περίεργα απο η θέση του οδηγού. Αλλά ποιό περίεργα αισθανόσουν όταν βρισκόσουνα στα πίσω καθήσματα. Τα οποία ήταν ποιό ψηλά απο τα μπροστινά για να έχεις θέα απο το μπροστινό τζάμι. Ηταν δε τόσο ψηλά που όταν καθόσουν τα γόνατά σου βρισκόνταν σχεδόν στο ύψος της πλάτης του μπροστινού επιβάτη. Και βέβαια μπορούσες άνετα να κάθεσαι σταυροπόδι χωρίς να ζορίσεσαι καθόλου. Απο τις καινοτομείες της εποχής του το πρώτο πράγμα που ξεχώριζες ήταν η υδροπνευματική μεταβαλώμενη ανάρτηση. Το ότι μπορούσες να ρυθμήσεις τη συμπεριφορά της ανάρτησης ήταν κάτι που δεν το συναντούσες σε κανένα άλλο μοντέλο, παρά το γεγονός ότι και οι Εγγλέζοι έβαζαν υδροπνευματικές αναρτήσεις στα μοντέλλα της Morris. Αλλά δεν είχαν καμία σχέση με της αναρτήσεις της Citroen. Ετσι λοιπόν η ανάρτηση του αυτοκινήτου μπορούσε να ρυθμιστεί ανάλογα με το δρόμο και την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Υπήρχαν τρείς επιλογές. Η χαμηλή θέση που ήταν για ταξίδια με σχετικά μεγάλες ταχύτητες, η νορμάλ θέση για την πόλη και γενικά συνηθησμένες ταχύτητες και η υπερυψομένη θέση για αυτό που σήμερα θα λέγαμε off road. Και πραγματικά είχε δυνατότητες off road αφού ο συνδιασμός του ύψους του αμαξώματος με τις πολύ μεγάλες ζάντες (αν θυμάμαι 18άρες ή και 20άρες ίσως) δίνανε τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινήται πάνω σε ανώμαλο δρόμο. Βέβαια μη νομίσετε ότι θα μπορούσε νε γίνει πραγματικό off road, αλλά έστω και αυτό που έδινε ήταν κάτι διαφορετικό απο όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της εποχής. Τώρα για να λέμε και τα στραβά της υπόθεσης, όσο πρωτοποριακή ήταν η ανάρτιση, ταυτόχρονα ήταν και το μελανό σημείο του αυτοκινήτου απο μηχανικής τουλάχιστο πλευράς. Δυστιχώς κάτι η τεχνική της τότε εποχής, κάτι τα τότε υλικά δεν βοηθούσαν στην απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος με αποτέλεσμα τις συχνές διαροές λαδιών απο το κύκλωμα, κάτι που ουσιαστικά αχρήστευε το αυτοκίνητο αφού δεν ήταν δυνατό να να κάνει ούτε ένα μέτρο με τελείως κάτω την ανάρτηση. Για τούτο και είχε μέσα στα όργανα ένα ενδεικτικό φώς που έσβηνε μόνο όταν ενεργοποιήτο η ανάρτηση και το αυτοκίνητο βρισκόταν στο λεγόμενο ύψος λειτουργίας του. Ετσι είχε επικρατήσει να λέγεται και έτσι ήταν πραγματικά. Με το που ξεκίναγες τη μηχανή μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ένιωθες όλο το αμάξι να σηκώνεται. Πραγματικά αστεία αίσθηση. Στο δρόμο του θα έλεγα απόλυτα σωστό, αλλά πρώτα έπρεπε να έχεις συνηθήσει τις κλίσεις που έπαιρνε στις στροφές και που είχες την αίσθηση ότι θα έφευγες απο τον δρόμο. Πάντως ποτέ μα ποτέ κανένα απο αυτά τα μοντέλα δεν σε άδειαζε στο δρόμο. Μάλιστα λέγεται ότι η Citroen προσέφερε και χρηματικό έπαθλο σε όποιον θα κατόρθωνε να ντελαπάρει ένα μοντέλο DS. Κατά τα άλλα η αίσθηση στο δρόμο, η μάλον δεν υπήρχε αίσθηση του δρόμου γιατί ένιωθες ότι ταξίδευες επάνω σε στρώμα αέρα.
                          Αυτή λοιπόν ήταν η Citroen DS ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζετο απο το 1955 μέχρι τα μέσα της 10ετίας του 1970. Πάνω σε αυτή την ιδέα είχε κατασκευασθεί και η SM, το sportiv δίπορτο μοντέλο με μηχανή Maseratti, και βέβαια την κρυστάλινη μάσκα με τα 6 ή οκτώ φώτα απο μέσα, όσοι θα θυμάστε. Το τελευταίο μοντέλο που κατασκεύασε η Citroen βασισμένο πάντα στην DS ήταν το μικρότερο GS απο το 1973 μέχρι το 1985. Μετά η Citroen πέρασε στην Peugeot που δημηούργησαν το PS Group. Εκτοτε πολλά μοντέλα λάνσαρε, αλλά δεν είχαν κανένα κοινό σημείο με τα αυτά της προηγούμενης γενιάς. Απλά αυτοκίνητα όπως τόσες άλλες χιλιάδες κυκλοφορούν. Η ιδιεταιρότητα και η προσωπικότητα των τότε μοντέλων καθώς και το όνομα της Citroen που ήταν συννόνυμο της πρωτοποριακής τεχνικής και design και γενικά του κάτι διαφορετικού, φοβάμαι ότι χάθηκαν για πάντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • B
                            barout last edited by

                            O pateras mou eixe mia DS tou 1972 me peristrefomena fanaria. Oi 8eseis ths anarthshs htan treis.
                            1 8esh service
                            2 8esh odhghshs
                            3 off road
                            Pantos oi zantes htane 15' me elastika megalou profil.
                            Oi epidoseis off road htan isws apiastes gia shmerina autokinhta afou 8umamai oti to autokinhto kinoutan aneta mesa se orgwmeno xwrafi, alla kai se katabaseis anamesa apo elies sto pilio.

                            To sfalma sto susthma ths anarthshs htan ena swllhnakh pou htan plastiko kai etsi logw ths pieshs skizotane me apotelesma th diaroh ladiou kai thn akinhtopoihsh tou autokinhtou. Auto omws dior8wnotan bazontas ena swlhnaki me lina to opoio antexe sthn piesh.

                            Ontws to autokinhto den ntelaparize me tipota ektos kai an to erixnes apo gkremo.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Το πρώτο περιστατικό με Citroen που με έκανε να ενδιαφερθώ να μάθω περισσότερα για αυτήν ήταν όταν είδα (δυστυχώς δεν θυμάμαι το μοντέλο) ένα να έχει παρκάρει σε ανώμαλο έδαφος και να στηρίζεται στους τρις τροχούς και ο τέταρτος να είναι στον αέρα. Ήταν κάτι πολύ παράξενο για μένα τότε και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Κατόπιν έχω γράψει πολλά χιλιόμετρα με τα Pony της Αεροπορίας. Γέλασα πάντως πολύ την πρώτη φορά που μου είπε παλιότερος μηχανικός που βοηθούσα σαν νέος να κουρδίσουμε την ανάρτηση ενός από αυτά. Τεράστιες κλήσεις αλλά ανατροπή με τίποτα.
                              Το δεύτερο σοκ ήρθε όταν μόνος μια άλλη μέρα έψαχνα να βρω τις πλατίνες που έπρεπε να αλλαχτούν και δεν μπορούσα με τίποτα.
                              Πάντως για πρακτικότητα στον μηχανικό δεν συζητάμε για να κάνεις μια αλλαγή μπουζί ή πλατινών έπρεπε να λύσεις το μισό αμάξι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • K
                                kavy last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                Πάντως για πρακτικότητα στον μηχανικό δεν συζητάμε για να κάνεις μια αλλαγή μπουζί ή πλατινών έπρεπε να λύσεις το μισό αμάξι.

                                Πέστα ρε γμτ, που κάθε φορά που είναι ν' αλλάξω μπουζί στο Visa προσπαθώ να θυμηθώ που ήταν την τελευταία φορά!!! Και νόμιζα ότι είναι το μοναδικό Citroen με αυτό το πρόβλημα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης kavy έγραψε:

                                  Πάντως για πρακτικότητα στον μηχανικό δεν συζητάμε για να κάνεις μια αλλαγή μπουζί ή πλατινών έπρεπε να λύσεις το μισό αμάξι.

                                  Πέστα ρε γμτ, που κάθε φορά που είναι ν' αλλάξω μπουζί στο Visa προσπαθώ να θυμηθώ που ήταν την τελευταία φορά!!! Και νόμιζα ότι είναι το μοναδικό Citroen με αυτό το πρόβλημα...

                                  Μια στιγμή! Για τις πλατίνες οκ! (Περίπου 1,5 ώρα για να γίνει άριστη-σχολαστική δουλειά ) αλλά για τα μπουζί γιατί ρε παιδιά? 2 είναι !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Σε ορισμένους τύπους αμαξωμάτων Pony (δεν ήταν όλοι ίδιοι ιδίως στα εμπρός φτερά) έπρεπε να αφαιρεθούν τα φτερά για να βγουν τα μπουζί. Επίσης δεν νομίζω να θεωρείς ικανοποιητικό χρόνο τη 1,5 ώρες για αλλαγή πλατινών;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                      Σε ορισμένους τύπους αμαξωμάτων Pony (δεν ήταν όλοι ίδιοι ιδίως στα εμπρός φτερά) έπρεπε να αφαιρεθούν τα φτερά για να βγουν τα μπουζί.

                                      Με κατηγορηματικό και σπαστικό τρόπο απαντάω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
                                      Πραγματικά μήπως το μπερδεύεις με κάτι άλλο?
                                      πχ ρύθμιση βαλβίδων?

                                      Επίσης δεν νομίζω να θεωρείς ικανοποιητικό χρόνο τη 1,5 ώρες για αλλαγή πλατινών;

                                      Την πρώτη φορά έκανα 3 ώρες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Όχι μόνο δεν το μπερδεύω με κάτι άλλο, αλλά μηχανικός πολιτικό προσωπικό που είχαμε στη Μονάδα είχε με το σφυρί κάνει λακκούβα εσωτερικά από το μέρος του κινητήρα στο φτερό για να μπαίνει μακρύ καρυδάκι σπαστό ώστε να γλιτώνει το λύσιμο των βιδών του φτερού!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Γνώμη μου είναι ότι τα μοτέρ της PSA έδωσαν στη Citroen την ευκολία συντήρησης που έλειπε. Επίσης, η εγκατάλειψη των 'δορυφόρων' βελτίωσε τα αυτοκίνητα από εργονομικής απόψεως.

                                          Η C5 μπορεί να έχει μηχανή, κιβώτιο και - αν δεν κάνω λάθος - μοχλοδιακόπτες Peugeot, αλλά είναι ξεκάθαρα Citroen. Μοναδικό φάουλ κατά τη γνώμη μου η σχετικά συντηρητική γραμμή της, η οποία κατ'εμέ είναι πιο συντηρητική από αυτήν της Xantia.

                                          Η Xantia από την άλλη, υστερεί κατά τη γνώμη μου σε στρεπτική ακαμψία σε σύγκριση με το 406.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            Η C5 μπορεί να έχει μηχανή, κιβώτιο και - αν δεν κάνω λάθος - μοχλοδιακόπτες Peugeot, αλλά είναι ξεκάθαρα Citroen. Μοναδικό φάουλ κατά τη γνώμη μου η σχετικά συντηρητική γραμμή της, η οποία κατ'εμέ είναι πιο συντηρητική από αυτήν της Xantia.

                                            Παιδιά μετα συγχωρήσεως αλλά μετά την πανέμορφη XM και την ενδιαφέρουσα 'Ξανθιά' η C5 είναι επιεικώς αδιάφορη εμφανισιακά. Καμμία σχέση με τις Σιτροέν που χαζεύαμε σα να ήταν διαστημόπλοια στο παρελθόν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1081
                                            • 1082
                                            • 1 / 1082
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr