Ένας εκ των εμπόρων στους οποίους απευθύνθηκα, επέμενε ότι το CBS είναι επικίνδυνο, επειδή, όταν μπω με χίλια στη στροφή και θελήσω να πατήσω δυνατά μπροστά για να γυρίσω τη μηχανή πίσω, δεν θα μπορώ να το κάνω. Απευθυνόταν, όμως, σε μένα, το μέσο άσχετο, ο οποίος μεταφέρεται και δεν 'οδηγεί'. Ίσως, για κάποιους άλλους αυτό είναι ορθό, όπως χρήσιμο είναι το απενεργοποιούμενο ABS σε όποιον πάει στο χώμα με τη μηχανή, όπως και το ESP σε ένα γρήγορο αυτοκίνητο, του οποίου ο οδηγός θέλει να κινείται πλαγιολισθαίνοντας.
Όμως, η ΤΑ δεν απευθύνεται σε κανέναν από τους ανωτέρω, αλλά στον μέσο οδηγό που θα κινηθεί κυρίως στην άσφαλτο. Επομένως, ναι και στα δύο.
Τώρα, για το αν τα συστήματα ασφαλείας σε ενθαρρύνουν να οδηγείς 'ανασφαλώς', θεωρώ ότι ισχύει ότι και στο BAS στα αυτοκίνητα, στο καλό κράνος (εν σχέσει με τον μελλοθάνατο που κινείται χωρίς), στο μεγάλο όγκο στο αυτοκίνητο κλπ. Ας μην πυροβολήσουμε την ασφάλεια, επειδή κάποιοι είναι ανεγκέφαλοι.
Τέλος, ναι, δεν θα κινηθώ με 120 χιλ. στη γλίτσα. Θα σωθώ, όμως, από το ΤΑΞΙ που θα με κλείσει στη βρεγμένη Μεσογείων, όταν πηγαίνω με 40. Και επειδή κινούμαι πάντα με μηχανή, εκτός από όταν χιονίζει, ας δώσω το 500€ παραπάνω (θεωρώ έγκλημα να πάρει κάποιος την ΤΑ χωρίς).